patryszq Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Tak , był od rana problem z implementacja ADROID WEB VIEW - wszystkie smartfony , tablety jakie mam z androidem miały dziś aktualizacje tego komponentu i wszystko po tym zaczęło działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 (edytowane) U mnie awaria dekodera usunięta, postąpiłem zgodnie z otrzymanymi instrukcjami w wiadomości prywatnej. Gdy po włączeniu dekodera widoczny będzie ciągle czarny ekran można wypróbować dwie poniższe metody (u mnie zadziałała opcja nr 2): Opcja nr 1 wciśnijcie asystenta głosowego, ten przycisk u góry po prawej z kolorowymi kółkami powiedzcie do pilota "uruchom ustawienia" możecie się wbić? jeśli tak: wejdzcie w aplikacje zobacz wszystkie aplikacje znajdźcie Sklep Google Play odpalcie i wejdźcie na awatar po prawej (góra + 2x prawo) przejdźcie na zarządzaj aplikacjami i grami przejdźcie w prawo na aktualizacje wejdźcie, znajdzie aktualizacje ważne, żeby zaktualizował się Android System WebView Opcja nr 2 wejdźcie tu: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.webview zalogujcie się tym samym kontem, którym jesteście zalogowani na boxie. wybierzcie: Aktualizuj (lub update co tam będzie) i wybierzcie CANAL PLUS BOX dekoder musi być odpalony i zapętlony - poradzi sobie (u mnie poradził sobie). Edytowane 23 Marca 2021 przez grreg2084 Bardziej czytelnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 U mnie to samo czarny ekran ale pilotem od tv samsung nacisnąłem TOOLS potem ustawienia urządzenia hdmi i pokazały się ustawienia dekodera nacisnąłem reset i dekoder się zresetował do ust.fabrycznych trzeba było odnowa konto zalogować i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 (edytowane) @grreg2084 Dzięki, miałem to samo na Xiaomi Mibox. Twoja opcja 1 na razie pomogła. @amstat wczoraj też zrobiłem reset a dzisiaj znowu miałem problemy. Jest nowa aktualizacja (22.03) więc pewnie wczoraj już zobaczyli że coś jest nie tak. Edytowane 23 Marca 2021 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Dzieki za info, już zdąrzyłem wyrzucić z siebie wszystkie złe słowa na Androida ale na szczęście u mnie sposób nr 2 zadziałał ale musiałem z poziomu komputera bo na iPhonie opcja „Zainstaluj” była nie aktywna. Przy okazji zapytam czy u was też występuje problem z padem od Xbox Series X? Po włączeniu aplikacji GeForce Now pod rozłącza się po 2-3 minutach i nie może podłączyć się poniwnie. Pomaga jedynie usunięcie urządzenia Bluetooth i ponowne połączenie ale znów na 2-3 minuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymek13 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 (edytowane) Jesli chodzi o ten błąd z czarnym ekranem to kolega grreg2084 dobrze to rospisał. Ale gdy w pierwszej metodzie powiedzenie do pilota "uruchom ustawienia" nie zadziała, musimy nacisnąć na pilocie netlfix który odziwo beż zarzutu odpala i wtedy powtórzyć komendę. Dopiero teraz w 100% wejdziemy w sklep Google żeby zaktualizować apkę. Sposób idealny jak ma się taki pilot. Edytowane 24 Marca 2021 przez Tymek13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarPuszczy Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Czy można gdzieś dokupić taki pilot z przyciskiem Netflix? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex750 Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 (edytowane) W dniu 23.03.2021 o 19:26, grreg2084 napisał: U mnie awaria dekodera usunięta, postąpiłem zgodnie z otrzymanymi instrukcjami w wiadomości prywatnej. Gdy po włączeniu dekodera widoczny będzie ciągle czarny ekran można wypróbować dwie poniższe metody (u mnie zadziałała opcja nr 2): Opcja nr 1 wciśnijcie asystenta głosowego, ten przycisk u góry po prawej z kolorowymi kółkami powiedzcie do pilota "uruchom ustawienia" możecie się wbić? jeśli tak: wejdzcie w aplikacje zobacz wszystkie aplikacje znajdźcie Sklep Google Play odpalcie i wejdźcie na awatar po prawej (góra + 2x prawo) przejdźcie na zarządzaj aplikacjami i grami przejdźcie w prawo na aktualizacje wejdźcie, znajdzie aktualizacje ważne, żeby zaktualizował się Android System WebView Ok, cieszę się ze ktoś miał taki sam problem jak ja Próbuję Twoją Opcję 2 (opcja 1 nie działa) i mam pytanie. Otóż w sklepie play nie mam opcji aktualizuj. Jest info że aplikacja już zainstalowana i tyle Czy ją odinstalowywałeś i instalowałeś ponownie? Zastanawiam się, czy nie pogorszę sytuacji odinstalowując? Edytowane 25 Marca 2021 przez alex750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymek13 Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 U mnie była dostępna aktualizacja. Nic nie odinstalowywałem. Powinno dać się zaktualizować apkę "Android System WebView". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 W telefonie też kilka aplikacji nie działało, Android System WebViev był aktualny ale musiałem zaktualizować Chrome. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 @alex750 - u mnie dostępna była opcja Zainstaluj (nie "aktualizuj"). Pomogło - nie minęło nawet pół minuty, a dekoder zadziałał. Co istotne, nic nie zostało wyczyszczone ani nie zostały przywrócone ustawienia fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Wczoraj też na chwilę czarny ekran i po minucie się naprawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
watchman Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Witam, zwracam się z zapytaniem, czy będąc abonentem Platformy i nabywając tego ich dedykowanego box'a będę miał dostęp do Canal+ Online na dwóch, czy na jednym urządzeniu? Liczę szczególnie na odpowiedź jakiejś osoby, która właśnie w taki sposób korzysta z Canal+ Online Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Na pepperku oferta na boxa C+ i 2 miesiące abo za 224 zł. Swoją drogą, Mecool KM2 o którym niedawno pisalem w innym wątku okazuje się być też produkowany przez Skywortha i ma ten sam SoC co box Canalowy, ale ma też od razu Androida 10, nowego googlowskiego pilota plus wsparcie od ręki dla Amazon Prime Video. Na razie do kupienia za 240 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Certyfikaty ma legalne bo słuchy na forach biegają że amba fatima i nima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Wszystkie certy ma i będzie mieć, bo to box Skyworth sprzedawany jako Mecool. Poprzednio jak były pod tą marką produkcje od Videoczegośtam to oni sobie sklonowali certy i dostali bana. Zresztą z boxem od jednej z polskich marek było podobnie ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubelemele Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 (edytowane) Mecool to marka 'retail' Videostrong'a który jest najzwyklejszym OEM'em jak Skyworth - http://www.videostrong.com/index.html Przez wcześniejsze kombinacje netflix pogroził im paluszkiem i nie chce współpracować. Temat sprzed kilku lat: https://forum.freaktab.com/forum/tv-player-support/amlogic-based-tv-players/s912/mecool/737833-netflix-in-hd-is-being-killed-in-some-of-the-chinese-boxes Dlatego zamówili pudełko od Skywortha i nakleili własny brand, będą sprzedawać jako Mecool dla przysłowiowego kowalskiego. To jedyny sposób aby dotrzeć do konsumenta poza chinami. Tylko Videostrong ma swoją własną marke dla kowalskiego, reszta robi biznes b2b czyli klepie sprzęt operatorski lub dla innych firm które chcą mieć 'własny dekoder' - ten ban na netflix podcina im skrzydła bo robią niezłe sprzęty jeżeli chodzi o specyfikacje, ale brak chęci współpracy netflixa z nimi przekreśla jakiekolwiek grubsze wyjście poza chiński rynek. Edytowane 11 Kwietnia 2021 przez bubelemele 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Podpowie ktoś czy tego boxa mozna obsługiwać pilotem od TV i w jakim stopniu? Włączenie, wyłączenie, obsługa aplikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Musi być telewizor z obsługą HDMI CEC i zarówno w boxie, jak i w TV ta funkcja musi być włączona. Wtedy włączając TV, załączy się też box. Działają tylko strzałki góra-dół, prawo-lewo i OK. Ale to wystarczy by obsłużyć aplikacje i i inne menu boxa. Natomiast jeśli się nie używa pilota od boxa to co jakiś czas wyskakuje na ekranie plansza poszukiwania pilota, ale można to wyłączyć, oczywiście nie na stałe, pilotem od TV. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 (edytowane) Po zakończeniu 3-miesięcznego bezpłatnego dostępu do wszystkich pakietów, osobiście zainwestowałem w dwa pakiety: SPORT i KIDS (dla dwójki małych dzieci). Skupię się na pakiecie sportowym. Mając wykupiony dostęp do kanałów sportowych, irytujące są dwa ciągle nierozwiązane problemy: brak dostępu do transmisji sportowych z Canal+ Family; na tym kanale czasami są puszczane mecze piłkarskie (np. z Bundesligi); na czas transmisji relacji sportowych, program ten dotychczas u mnie się NIE ujawnił. I to uważam za spore niedociągnięcie; niefunkcjonalne możliwości użytkowania kanału Canal+ Premium; w przeciwieństwie do Canal+ Family posiada się tylko dostęp do programów sportowych, lecz nie działają funkcjonalności typu TimeShift, Start-Over i po części Backward EPG. Innymi słowy, nie można rozpocząć oglądania meczu od początku, obejrzeć go z max. 8-godzinnym opóźnieniem czy też przewijać program wstecz wedle własnego uznania. Wykupywanie pakietów online na Canal+ jest dość specyficzne - dla jednych to będzie zaleta, dla innych wada. Za 5 dni kończy mi się ważność pakietów SPORT i KIDS (zapłaciłem wcześniej łącznie 30 zł, w tym za KIDS 5 zł). Dziś postanowiłem dokupić pakiet FILM i ku mojemu zaskoczeniu pojawiła się kwota do zapłaty … 8,06 zł. Teraz mogę go wykupić na 5 dni (do czasu zakończenia ważności okresu rozliczeniowego, wynikającego z wcześniejszego zakupu pakietów SPORT i KIDS), a potem dopiero ewentualnie na pełny miesiąc. Dość "sprytne" rozwiązanie - jeśli ktoś chce obejrzeć tylko jeden mecz, np. El Clasico to teoretycznie ta przyjemność może go kosztować jedynie ... 1,61 zł lub niewiele więcej (plus wcześniej zainwestowane 5 zł). Taka ciekawostka Edytowane 24 Kwietnia 2021 przez grreg2084 Literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbe Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam. Posiadam dekoder +box 4K (telewizja przez internet). Podczas oglądania sportu na żywo bardzo smuży, nie ma płynności, a posiadam TV ze 100 Hz matrycą. Jedni mówią, żebym wyłączył w ustawieniach truMotion, inni żebym włączył. Ani tak, ani tak nie ma tej płynności. Dodam, że wymieniłem ze zwykłego kabla HDMI na ten od PS5, który posiada rzekomo 4K HDMI 2.1. Proszę pomoc, co mogę jeszcze zrobić. Edytowane 28 Kwietnia 2021 przez Barti Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 W ustawieniach dekodera ustaw częstotliwość odświeżania na 50Hz jeśli masz obecnie 60Hz. U mnie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturbe Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Czyli ustawić 4K 50 Hz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Od dzisiaj w jednym z elektromarketów CANAL+BOX za 199zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Ok widzę w którym. Co ma za pakiet na początek i na jaki okres bo nie widzę w opisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.