Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 / HY40A / HY40A2 / HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie awaria dekodera usunięta, postąpiłem zgodnie z otrzymanymi instrukcjami w wiadomości prywatnej. Gdy po włączeniu dekodera widoczny będzie ciągle czarny ekran można wypróbować dwie poniższe metody (u mnie zadziałała opcja nr 2):

 

Opcja nr 1

 

wciśnijcie asystenta głosowego, ten przycisk u góry po prawej z kolorowymi kółkami

powiedzcie do pilota "uruchom ustawienia"

 

możecie się wbić?

jeśli tak:

 

wejdzcie w aplikacje

zobacz wszystkie aplikacje

znajdźcie Sklep Google Play

odpalcie i wejdźcie na awatar po prawej (góra + 2x prawo)

przejdźcie na zarządzaj aplikacjami i grami

przejdźcie w prawo na aktualizacje

wejdźcie, znajdzie aktualizacje

ważne, żeby zaktualizował się Android System WebView

 

Opcja nr 2

 

 

dekoder musi być odpalony i zapętlony - poradzi sobie (u mnie poradził sobie).

 

 

Edytowane przez grreg2084
Bardziej czytelnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo czarny ekran ale pilotem od tv samsung nacisnąłem TOOLS potem ustawienia urządzenia hdmi i pokazały się ustawienia dekodera nacisnąłem reset i dekoder się zresetował do ust.fabrycznych trzeba było odnowa konto zalogować i wszystko działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grreg2084 Dzięki, miałem to samo na Xiaomi Mibox. Twoja opcja 1 na razie pomogła.

@amstat wczoraj też zrobiłem reset a dzisiaj znowu miałem problemy. Jest nowa aktualizacja (22.03) więc pewnie wczoraj już zobaczyli że coś jest nie tak.

Edytowane przez szunaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info, już zdąrzyłem wyrzucić z siebie wszystkie złe słowa na Androida ale na szczęście u mnie sposób nr 2 zadziałał ale musiałem z poziomu komputera bo na iPhonie opcja „Zainstaluj” była nie aktywna. 
 

Przy okazji zapytam czy u was też występuje problem z padem od Xbox Series X? Po włączeniu aplikacji GeForce Now pod rozłącza się po 2-3 minutach i nie może podłączyć się poniwnie. Pomaga jedynie usunięcie urządzenia Bluetooth i ponowne połączenie ale znów na 2-3 minuty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o ten błąd z czarnym ekranem to kolega grreg2084 dobrze to rospisał. Ale gdy w pierwszej metodzie powiedzenie do pilota "uruchom ustawienia" nie zadziała, musimy nacisnąć na pilocie netlfix który odziwo beż zarzutu odpala i wtedy powtórzyć komendę. Dopiero teraz w 100% wejdziemy w sklep Google żeby zaktualizować apkę. Sposób idealny jak ma się taki pilot.

Edytowane przez Tymek13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.03.2021 o 19:26, grreg2084 napisał:

U mnie awaria dekodera usunięta, postąpiłem zgodnie z otrzymanymi instrukcjami w wiadomości prywatnej. Gdy po włączeniu dekodera widoczny będzie ciągle czarny ekran można wypróbować dwie poniższe metody (u mnie zadziałała opcja nr 2):

 

Opcja nr 1

 

wciśnijcie asystenta głosowego, ten przycisk u góry po prawej z kolorowymi kółkami

powiedzcie do pilota "uruchom ustawienia"

 

możecie się wbić?

jeśli tak:

 

wejdzcie w aplikacje

zobacz wszystkie aplikacje

znajdźcie Sklep Google Play

odpalcie i wejdźcie na awatar po prawej (góra + 2x prawo)

przejdźcie na zarządzaj aplikacjami i grami

przejdźcie w prawo na aktualizacje

wejdźcie, znajdzie aktualizacje

ważne, żeby zaktualizował się Android System WebView

Ok, cieszę się ze ktoś miał taki sam problem jak ja :) Próbuję Twoją Opcję 2 (opcja 1 nie działa) i mam pytanie. Otóż w sklepie play nie mam opcji aktualizuj. Jest info że aplikacja już zainstalowana i tyle :( Czy ją odinstalowywałeś i instalowałeś ponownie? Zastanawiam się, czy nie pogorszę sytuacji odinstalowując? 

 

Edytowane przez alex750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na pepperku oferta na boxa C+ i 2 miesiące abo za 224 zł.

Swoją drogą, Mecool KM2 o którym niedawno pisalem w innym wątku okazuje się być też produkowany przez Skywortha i ma ten sam SoC co box Canalowy, ale ma też od razu Androida 10, nowego googlowskiego pilota plus wsparcie od ręki dla Amazon Prime Video. Na razie do kupienia za 240 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie certy ma i będzie mieć, bo to box Skyworth sprzedawany jako Mecool.

Poprzednio jak były pod tą marką produkcje od Videoczegośtam to oni sobie sklonowali certy i dostali bana.

Zresztą z boxem od jednej z polskich marek było podobnie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mecool to marka 'retail' Videostrong'a który jest najzwyklejszym OEM'em jak Skyworth - http://www.videostrong.com/index.html

Przez wcześniejsze kombinacje netflix pogroził im paluszkiem i nie chce współpracować. Temat sprzed kilku lat: https://forum.freaktab.com/forum/tv-player-support/amlogic-based-tv-players/s912/mecool/737833-netflix-in-hd-is-being-killed-in-some-of-the-chinese-boxes

 

Dlatego zamówili pudełko od Skywortha i nakleili własny brand, będą sprzedawać jako Mecool dla przysłowiowego kowalskiego.

To jedyny sposób aby dotrzeć do konsumenta poza chinami.

 

Tylko Videostrong ma swoją własną marke dla kowalskiego, reszta robi biznes b2b czyli klepie sprzęt operatorski lub dla innych firm które chcą mieć 'własny dekoder' - ten ban na netflix podcina im skrzydła bo robią niezłe sprzęty jeżeli chodzi o specyfikacje, ale brak chęci współpracy netflixa z nimi przekreśla jakiekolwiek grubsze wyjście poza chiński rynek.

Edytowane przez bubelemele
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi być telewizor z obsługą HDMI CEC i zarówno w boxie, jak i w TV ta funkcja musi być włączona. Wtedy włączając TV, załączy się też box. Działają tylko strzałki góra-dół, prawo-lewo i OK. Ale to wystarczy by obsłużyć aplikacje i i inne menu boxa. Natomiast jeśli się nie używa pilota od boxa to co jakiś czas wyskakuje na ekranie plansza poszukiwania pilota, ale można to wyłączyć, oczywiście nie na stałe, pilotem od TV.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zakończeniu 3-miesięcznego bezpłatnego dostępu do wszystkich pakietów, osobiście zainwestowałem w dwa pakiety: SPORT i KIDS (dla dwójki małych dzieci). Skupię się na pakiecie sportowym. Mając wykupiony dostęp do kanałów sportowych, irytujące są dwa ciągle nierozwiązane problemy:

  • brak dostępu do transmisji sportowych z Canal+ Family; na tym kanale czasami są puszczane mecze piłkarskie (np. z Bundesligi); na czas transmisji relacji sportowych, program ten dotychczas u mnie się NIE ujawnił. I to uważam za spore niedociągnięcie;

     

  • niefunkcjonalne możliwości użytkowania kanału Canal+ Premium; w przeciwieństwie do Canal+ Family posiada się tylko dostęp do programów sportowych, lecz nie działają funkcjonalności typu TimeShift, Start-Over i po części Backward EPG. Innymi słowy, nie można rozpocząć oglądania meczu od początku, obejrzeć go z max. 8-godzinnym opóźnieniem czy też przewijać program wstecz wedle własnego uznania.

Wykupywanie pakietów online na Canal+ jest dość specyficzne - dla jednych to będzie zaleta, dla innych wada. Za 5 dni kończy mi się ważność pakietów SPORT i KIDS (zapłaciłem wcześniej łącznie 30 zł, w tym za KIDS 5 zł). Dziś postanowiłem dokupić pakiet FILM i ku mojemu zaskoczeniu pojawiła się kwota do zapłaty … 8,06 zł. Teraz mogę go wykupić na 5 dni (do czasu zakończenia ważności okresu rozliczeniowego, wynikającego z wcześniejszego zakupu pakietów SPORT i KIDS), a potem dopiero ewentualnie na pełny miesiąc.

 

Dość "sprytne" rozwiązanie - jeśli ktoś chce obejrzeć tylko jeden mecz, np. El Clasico to teoretycznie ta przyjemność może go kosztować jedynie ... 1,61 zł lub niewiele więcej (plus wcześniej zainwestowane 5 zł). Taka ciekawostka :)

 

 

Edytowane przez grreg2084
Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam dekoder +box 4K (telewizja przez internet). Podczas oglądania sportu na żywo bardzo smuży, nie ma płynności, a posiadam TV ze 100 Hz matrycą. Jedni mówią, żebym wyłączył w ustawieniach truMotion, inni żebym włączył. Ani tak, ani tak nie ma tej płynności. Dodam, że wymieniłem ze zwykłego kabla HDMI na ten od PS5, który posiada rzekomo 4K HDMI 2.1. Proszę pomoc, co mogę jeszcze zrobić.

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...