Jump to content
Wizjoner

Platforma Orange TV

Recommended Posts

@lukis. Nie sądzę, aby problem z informacjami niedostępnymi wynikał z niewystarczającej siły internetu czy jakości połączenia ponieważ informacje o nastepnych programach (tych pod informacje niedostępne) zawsze się wyświetlają. Poza tym na icu100 można nagrywać do trzech kanałów i jeszcze oglądać tv. Czyli jednocześnie pobierac cztery pasma, więc pobieranie informacji tekstowych to przy tym pikuś.

Edited by KERMIz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam UHD-88 i odbieram z satelity i tu też występują problemy "informacje niedostępne".

Edited by TomPL

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to dość często. W głównej tabeli z ramówką. Są też częste problemy z szybkim podglądem jaki obecnie się ogląda program, jakie powinno być oznaczenie wiekowe, co jest potem i co jest obecnie na innych kanałach przy nie przełączaniu kanału.

Edited by fan tv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie jest u mnie technik i wymienia mi dekoder. Niestety nie ma możliwości obecnie na wymianę z UHD88 na WHD80 czy tym bardziej na ICU100. Będę dalej miała UHD88 mam nadzieję, żę tym razem bez problemów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba było zapytać technika o problemy z planszą programu, gdzie zamiast nazwy programu jest: informacje niedostępne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytałam oczywiście. Już o to pytam od listopada na infolinii i techników. Nikt nic nie wiem. 

Byle do 2018r i kończę z tą telewizją przedpotopową.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Z technikami to jest ruletka i czasami ciężko trafić na takiego który wie o co chodzi albo któremu się po prostu chce.

Co do wymiany dekodera to zadzwoń na infolinię powiedz że UHD88 sprawia problemy i że bardzo ważna jest dla ciebie możliwość połączenia dekodera z routerem bezprzewodowo. Nie powinni robić problemów i wystawić zlecenie na wymianę na WHD80.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyłączysz dekoder pilotem to potem nie chce zaskoczyć tzn. nie podaje obrazu ani dźwięku, a telewizor mówi o braku sygnału.
Mowa o WHD80 i TV Samsung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzęt nie jest zły, oprogramowanie pozostawia wiele do życzenia.

Ja chyba cudem trafiłem na egzemplarze nie sprawiające jakichś problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To masz szczęście. Ja 2x wymieniałam dekoder i zawsze było coś nie tak. Dzisiaj wymiana kolejna. Zobaczymy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martusia, szkoda, że nie zaczekałaś na dekodery 4K, tak jak ja to zrobiłem. Pamiętam, że pisałem Ci o tym na forum parę miesięcy temu. Teraz byś nie narzekała, bo ICU100 poza nieczęstym problemem z "informacje niedostępne" nie sprawia żadnych problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@martusia83 walcz, wysyłaj pisma, ciągle zgłaszaj reklamację, może się zlitują. :) Postrasz ich, że zrezygnujesz, bo tak się nie da oglądać...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, niestety, jak podpisywałam umowę (listopad) to nie było tego dekodera.

 

Wiem, że nie było, ale było wiadomo, że nowy dekoder pojawi się lada miesiąc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak pojawił się w lutym, musiałabym 3 miesiące czekać bez telewizji. Nie było takiej opcji. Spokojnie, jakoś się przemęczę do końca umowy. Na 100% zrezygnuję i wracam do nc+. Akurat po 2 latach gwarancja mojego bloku minie i będę mogła zainstalować satelitę na balkonie, bo niestety obecnie nie mogę, regulamin nie pozwala i byłam skazana na ten [beep] Orange.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po tych kilku dniach z wymienionym dekoderem UHD88 póki co zero problemów. Zauważyłam nawet, że lepiej wygląda komunikacja z pilotem. Wcześniej co jakiś czas nie reagował jak należy, nawet dekoder przestawiłam wyżej aby mieć lepszy zasięg i nic to nie dawało. Teraz jest dużo lepiej. Oby tak dalej, może jednak się przekonam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam dekoder UHD88 od kilku lat (chyba od maja 2012) i przez ten czas nie miałem z nim żadnych problemów. Jak na razie działa bez zarzutu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj większość osób zachowuje się jak małe dzieci .. Sam posiadam taki dekoder i nie mam problemów .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, że Ty nie masz problemów nie oznacza, że inni nie mają. Ja mam porównanie z dekoderem nc+, które miałam nie dawno mediabox. 

Niestety jeśli dekoder się zawiesza podczas oglądania TV czy przewijaniu programów to nie jest normalne. Odpukać po wymianie dekodera działa bardzo dobrze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z każdym sprzętem bywają problemy. Ja miałem chyba każdy model z nc+ oraz cp i one także bywały problematyczne.

Sprzęt bywa felerny, oprogramowanie też a dla operatora najważniejszy jest zysk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj już kilka razy mi zamroziło obraz na kanale TVN i u dziecka na Multiroom na kanale minimini+. Zamrożenie trwa w granicach 10 sekund. 

To jest jakaś masakra już. 

Najchętniej zerwałabym umowę, tylko ciekawa jestem jaka jest kara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stronie Orange , zmieniono grafiki  i zauważyłem , że do pakietów NC+ można dokupić kanały posiadając Orange Love 

Edited by xShandyyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Orange jest już E! HD, ale nadal brak WP.

Edited by fan tv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...