maciekmm Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 W punkcie tez mi powiedzieli ze nie wspolpracuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Nie współpracuje jako dekoder główny. Głównym musi być ultrabox. Musisz zatem wymienić premiumboxa na ultraboxa i dopiero do niego dobrać innego premiumboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 maciekmm ma już ultraboxa; mi też już kilka dni temu powiedziano że do ultraboxa jako główny i ultraboxa jako dodatkowy nie mogę dobrać premiumboxa - a w punkcie ich nie brakowało, mieli ich sporo i chcieli go dać ale system "nie puścił" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 36 minut temu, maciekmm napisał: W punkcie tez mi powiedzieli ze nie wspolpracuje... Za bardzo im wierzysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Mam ultraboxa ktory bylby dekoderem glownym. Do niego proponuja mi wifiboxa za 0zl lub kolejnego ultraboxa za 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 4 minuty temu, maciekmm napisał: ultraboxa za 10 To bierz ultraboxa za 10 choć cena mi coś nie pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 10 zł bo maciekmm już płaci 10 za multiroom, wszystko się zgadza - finalnie wychodzi 20 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 12 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 (edytowane) Czy wymiana wifiboxa w multiroomie na ultrabox jest możliwa jezeli dekoderem głównym jest Ultrabox ale Technicolora? Edytowane 12 Marca 2022 przez jupiter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 12 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2022 Oczywiście, ja mam główny technicolor i dostałem kilka dni temu adb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 A czy Ultraboxy mogą obsługiwać dysk przez USB czy tylko przez złącze eSATA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 Obsługują przez oba złącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawor1111 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Mając dekoder 4k jako główny i dobierając drugi do MR po dawnej cyfrze 4k czy premiumbox obydwa muszą być w sieci. Ale jeżeli główny mam połączony kablem czy drugi może być po wi fi czy też musi być kablem. Nie mam możliwości do drugiego pociągnąć kabla a wiadomo po nim mniejsze zakłócenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Teraz, jawor1111 napisał: czy drugi może być po wi fi Oczywiście, muszą być tylko w sieci, chyba że chcesz przekładać karty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawor1111 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 (edytowane) Czyli jeden kabel drugi wi-fi i uprawanienia są pobierane ? Edytowane 14 Marca 2022 przez Anita Kaźmierska Nie cytujemy poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 (edytowane) Dekodery muszą być w tej samej sieci. Nieważne jak są połączone. U mnie główny jest po kablu, a 2 dodatkowe z multi po wifi. Działa już tak z 3 lata nigdy problemów nie było. Edytowane 14 Marca 2022 przez Anita Kaźmierska Nie cytujemy poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 5 minut temu, jawor1111 napisał: i uprawanienia są pobierane ? No tak, dekodery widzą się w sieci. Chyba, że nie podłączysz drugiego do sieci to od czasu do czasu zawoła kartę z dekodra głównego w celu jego odblokowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Powiem tak, to jest jakaś farsa. Dzwoniłem poraz kolejny na infolinię i poraz kolejny konsultanci nie wiedzą w ogóle o co chodzi z tą wymianą Wifiboxa na Ultraboxa w multiroomie. Odesłali mnie do salonu to może tam coś będą wiedzieć. Komedia normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 2 minuty temu, jupiter napisał: Odesłali mnie do salonu to może tam coś będą wiedzieć. Komedia normalnie A jest gdzie oficjalne info, że można wymieniać? No nie ma, ale to robią w salonie, także ciężko mieć pretensje do konaula. Byłeś w punkcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 W punkcie to chcą wywalić cały multiroom (choć zawsze powtarzano że w trakcie umowy się nie da) i zrobić go na nowo, pobierając przy tym po 50 dyszek za aktywację każdego dekodera i każą mi od razu wziąć obydwa bo nie da się inaczej. Taka solidna firma a tu jakieś wymiany spod lady.... Nie dziękuję postoję i poczekam na jakieś oficjalne info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Kolega poszedł z jednym wifiboxem i od ręki dostał dekoder ultrabox 4k bez żadnych kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 (edytowane) Infolinia jest niedoinformowana jak i większość salonów. W salonie twierdzili, że nie ma takiej wymiany, mimo że na chacie w strefie CANAL+ utwierdzono mnie, że można wymienić. Więc zadzwoniłem na infolinię przy nich, na początku rozmowy nawet danych nie chcieli, też powiedzieli, że się nie da. Po mojej informacji, że na chacie zapewniono mnie, że można wymienić, poprosili o dane i była rozmowa z kierownikiem. Po 5 minutach usłyszałem, że faktycznie jest taka możliwość od 2-3 tygodni, ale nie wiele konsultantów o tym wie i ofertę zaraz wrzuci do systemu i w salonie ją zobaczą. Według regulaminu promocji taka wymiana jest bez ponoszenia aktywacji. Zresztą nie jedna osoba już wymieniła wifiBOX+ na inne dekodery. @jupiternapisz jeszcze zapytanie na strefę CANAL+, tam szansa, że Ci potwierdzą, że możesz wymienić. Edytowane 14 Marca 2022 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 23 godziny temu, jupiter napisał: W punkcie to chcą wywalić cały multiroom (choć zawsze powtarzano że w trakcie umowy się nie da) i zrobić go na nowo, pobierając przy tym po 50 dyszek za aktywację każdego dekodera i każą mi od razu wziąć obydwa bo nie da się inaczej. Taka solidna firma a tu jakieś wymiany spod lady.... Nie dziękuję postoję i poczekam na jakieś oficjalne info. Kilka dni temu wrzucałem tutaj Warunki promocji, aktywacja każdego dekodera w MR w przypadku upgrade’u jest 0zł. @Krzysiek11:) w moim przypadku jeżeli chodzi o strefę C+ to odesłali mnie na infolinię. Natomiast na infolinii pierwsza konsultantka i od razu otrzymałem informację, że taka wymiana jest możliwa. W punkcie również bez problemu, od ręki został wymieniony dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojoro Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Chyba nie jest tak wesoło. Ja byłem w punkcie i nie chcieli wymienić. Dzwoniłem na infolinię i też nic to nie dało. Czekałem z 5 minut na słuchawce i konsultant stwierdził że na mojej umowie nie da się i tyle. Place 111zl abonamentu ale podobno to bez znaczenia czy place 50 zł czy 300 bo po prostu na niektórych umowach da się wymienić a na innych nie.Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Niestety, wiem to z autopsji, jakąkolwiek respektowalną pozycję negocjacyjną ma się krótko przed końcem okresu oznaczonego w umowie. Przez pozostałe 70-80% czasu trwania umowy jest się konsekwentnie ignorowanym. Prawdopodobnie dopiero przy negocjacjach dotyczących przedłużenia umowy będziesz mógł cokolwiek ugrać. Chyba, że uda Ci się trafić na konsultanta, który będzie chciał Ci pomóc, ale to jak wygrana na loterii - czasami się zdarza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Kolega miał umowę pół roku i dostał ultrabox 4k od ręki do multiroom Nie wiem od czego to zależy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.