Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mając dekoder 4k jako główny i dobierając drugi do MR po dawnej cyfrze 4k czy premiumbox obydwa muszą być w sieci. Ale jeżeli główny mam połączony kablem czy drugi może być po wi fi czy też musi być kablem. Nie mam możliwości do drugiego pociągnąć kabla a wiadomo po nim mniejsze zakłócenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekodery muszą być w tej samej sieci.

Nieważne jak są połączone. U mnie główny jest po kablu, a 2 dodatkowe z multi po wifi. Działa już tak z 3 lata nigdy problemów nie było.

Edytowane przez Anita Kaźmierska
Nie cytujemy poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W punkcie to chcą wywalić cały multiroom (choć zawsze powtarzano że w trakcie umowy się nie da) i zrobić go na nowo, pobierając przy tym po 50 dyszek za aktywację każdego dekodera i każą mi od razu wziąć obydwa bo nie da się inaczej. Taka solidna firma a tu jakieś wymiany spod lady.... Nie dziękuję postoję i poczekam na jakieś oficjalne info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Infolinia jest niedoinformowana jak i większość salonów. W salonie twierdzili, że nie ma takiej wymiany, mimo że na chacie w strefie CANAL+ utwierdzono mnie, że można wymienić. Więc zadzwoniłem na infolinię przy nich, na początku rozmowy nawet danych nie chcieli, też powiedzieli, że się nie da. Po mojej informacji, że na chacie zapewniono mnie, że można wymienić, poprosili o dane i była rozmowa z kierownikiem. Po 5 minutach usłyszałem, że faktycznie jest taka możliwość od 2-3 tygodni, ale nie wiele konsultantów o tym wie i ofertę zaraz wrzuci do systemu i w salonie ją zobaczą. Według regulaminu promocji taka wymiana jest bez ponoszenia aktywacji. Zresztą nie jedna osoba już wymieniła wifiBOX+ na inne dekodery. 

 

@jupiternapisz jeszcze zapytanie na strefę CANAL+, tam szansa, że Ci potwierdzą, że możesz wymienić. 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, jupiter napisał:

W punkcie to chcą wywalić cały multiroom (choć zawsze powtarzano że w trakcie umowy się nie da) i zrobić go na nowo, pobierając przy tym po 50 dyszek za aktywację każdego dekodera i każą mi od razu wziąć obydwa bo nie da się inaczej. Taka solidna firma a tu jakieś wymiany spod lady.... Nie dziękuję postoję i poczekam na jakieś oficjalne info.

Kilka dni temu wrzucałem tutaj Warunki promocji, aktywacja każdego dekodera w MR w przypadku upgrade’u jest 0zł.
 

 

@Krzysiek11:) w moim przypadku jeżeli chodzi o strefę C+ to odesłali mnie na infolinię. Natomiast na infolinii pierwsza konsultantka i od razu otrzymałem informację, że taka wymiana jest możliwa. W punkcie również bez problemu, od ręki został wymieniony dekoder. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie jest tak wesoło. Ja byłem w punkcie i nie chcieli wymienić. Dzwoniłem na infolinię i też nic to nie dało. Czekałem z 5 minut na słuchawce i konsultant stwierdził że na mojej umowie nie da się i tyle. Place 111zl abonamentu ale podobno to bez znaczenia czy place 50 zł czy 300 bo po prostu na niektórych umowach da się wymienić a na innych nie.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, wiem to z autopsji, jakąkolwiek respektowalną pozycję negocjacyjną ma się krótko przed końcem okresu oznaczonego w umowie. Przez pozostałe 70-80% czasu trwania umowy jest się konsekwentnie ignorowanym.

Prawdopodobnie dopiero przy negocjacjach dotyczących przedłużenia umowy będziesz mógł cokolwiek ugrać. Chyba, że uda Ci się trafić na konsultanta, który będzie chciał Ci pomóc, ale to jak wygrana na loterii - czasami się zdarza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...