connor07 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Bez dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 To na XXX mi taki dekoder , skoro trzeba wtedy posiadać swój dysk zewnętrzny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 (edytowane) Zawsze może wziąć WiFiboxa, który też potrzebuje prywatnego dysku, a nie ma takich funkcji jak 4k Po uj komuś najnowszy dekoder od Polsatu, gdzie trzeba mieć też własny dysk, który i tak jest nieprzydatny, bo funkcja z dyskiem nie działa Edytowane 5 Grudnia 2021 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Dysk do PB4K będzie w przyszłym roku wypożyczany za dodatkową kasę 500giga-1TB Albo będzie PB4K z nPVR płatnym albo fizycznym dyskiem do PVR też płatnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 W dniu 5.12.2021 o 12:35, connor07 napisał: Bez dysku. Jednak dekoder ULTRABOX 4K do multiroom w C+ można dobrać z dyskiem i to 1TB - opcja ta pojawia się podczas konfiguracji zamówienia dla NOWYCH ABONENTÓW Czyli C+ jest pierwszą platformą sat która wprowadza dekoder 4K z dyskiem 1TB dla każdego użytkownika multiroom . No to PB4K znów w tyle za konkurencją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Na udostępnianiu dysku tez można zarobić Zawsze też jest możliwość podpięcia własnego dysku. Złącza esata chyba nie dezaktywują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 @patryszq Faktycznie, jak kilka dni temu sprawdzałem to nie było, albo przeoczyłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 (edytowane) 45 minut temu, patryszq napisał: Jednak dekoder ULTRABOX 4K do multiroom w C+ można dobrać z dyskiem i to 1TB - opcja ta pojawia się podczas konfiguracji zamówienia dla NOWYCH ABONENTÓW.. Tylko dla nowych...Bo wiedzą, że jak udostępnią to dla stałych abonentów, to kilka dni i sprzętu zabraknie Edytowane 11 Grudnia 2021 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andriuu Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Witam, proszę o pomoc. Przed świętami domówiłem usługę MULTIROOM do domu. Dotychczas posiadałem dekoder: 4K ULTRABOX+ (miejsce TV: salon parter). Multiroom na dekoderach: WiFi Box+ / SAGEMCOM DSIW74 (pierwszy pokój dziecka piętro, drugi sypialnia piętro). Z racji, że dekodery będą chodzić na Wi-Fi musiałem na piętrze zamontować AP, aby był dobry zasięg... Tutaj pojawia się problem, podłączyłem dekodery i ciągle mam błąd atywacja [67]. Myślałem, że to przez to, że na parterze Wi-Fi ma inną nazwę niż na piętrze, ale jak robię diagnostykę w zakładce multiroom, to dekorery dodatkowe wykrywają główny... Robiłem ponowne nadanie uprawnień na kartach, ale dalej to samo. Proszę o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Może dokumenty nie wróciły jeszcze do C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andriuu Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Multiroom był brany 21-go. Żadnych dokumentów nie podpisywałem tylko musiałem zapłacić po 99 zł za aktywację każdego dekodera. W koncie mam informację, że 21go brałem multi.. także sam nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 (edytowane) @Andriuu Dekodery wifiBox+ do Multiroom są włączone na kanale TVP 1 HD na pozycji 11? Bo na tym kanale trzeba czekać na aktywację i możesz wysłać w Strefie CANAL+ reaktywację uprawnień i do 2 godzin powinno wszystko wskoczyć. Jeśli nic to nie daje, to jutro w dzień zadzwoń na infolinię dla Abonentów pod numerem 22 310 47 47 i opisz cały problem konsultantowi. Na infolinii powinni Ci wysłać od siebie taką pełną odpowiednią konfigurację aktywacji usługi Multiroom. (Na infolinii połączysz się pierwsze z automatem z tzw. Oskarem i żeby dostać się szybko do konsultanta odpowiadaj mu cały czas "Proszę o połączenie z konsultantem" i za drugim lub trzecim razem Cię połączy). Edytowane 26 Grudnia 2021 przez django Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andriuu Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Tak oczywiście, że są ustawione na TVP1 HD. Kilkukrotnie nadawałem ponowne uprawienia na karty. Początkowo myślałem, że to przez podłączenie tylko jednego dekodera dodatkowego, dzisiaj podłączone zostały obydwa i dalej nic nie pomogło. Zostawię uruchomione dekodery, a rano zadzwonię z pracy i mam nadzieję, że jak wrócę to już wszystko będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Może są niesparowane (karta + dekoder). Koniecznie zadzwoń na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 @Andriuu Zapisz sobie też do rozmowy z infolinią jaka karta o jakim numerze jest włożona, do którego dekodera o jakim numerze seryjnym, bo może karty mają być na odwrót włożone i nie chce to przejść. Od konsultanta na infolinii się dowiesz, która z kart dekodujących jest przypisana do jakiego konkretnego wifiBoxa+ i tym potwierdzisz, czy masz dobrze włożone karty, czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Godzinę temu, Andriuu napisał: Tak oczywiście, że są ustawione na TVP1 HD. Kilkukrotnie nadawałem ponowne uprawienia na karty. Początkowo myślałem, że to przez podłączenie tylko jednego dekodera dodatkowego, dzisiaj podłączone zostały obydwa i dalej nic nie pomogło. Zostawię uruchomione dekodery, a rano zadzwonię z pracy i mam nadzieję, że jak wrócę to już wszystko będzie działać. Kod aktywacyjny w ultraboxie wklepałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andriuu Opublikowano 27 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 Nic nie wpisywałem. Ogólnie dekoder mam już od przeszło roku? Tego samego dnia, jak odebrałem w punkcie dodatkowe dekodery, miałem informację o aktywacji usługi multiroom i pojawiła się zakładka w ustawieniach. Po wejściu na nią mam informację, że ultrabox jest głównym dekoderem i jest prawidłowo podpięty pod sieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 27 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 (edytowane) pomieszales karty. kart nie mozna wsadzac do jakiegokolwiek dekodera, wsadz karty tak jak sa sparowane z dekoderami. pewnie odwrotnie - karta z drugiego do pierwszego. Edytowane 27 Grudnia 2021 przez catnip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 (edytowane) Witam. Jestem posiadaczem niezależnego Multiroom - Ultrabox + moduł CAM ecp. Przedłużyłem umowę - przejście na MR parowany po wifi. Byłem dzisiaj zdać sprzęt oraz zabrać dekoder do MR i nową kartę. Pojawił się według pracownika jakiś błąd w systemie, miałem podejść za jakiś czas i już miało być wszystko ogarnięte. Po przyjściu niby dalej to samo, zabrał moduł i kartę , wydał mi nowy dekoder i kartę oraz powiedział, że dziś będzie wsyzstko śmigać. Okazało się, ze w domu nie mam TV, wchodzę na stronę Canal+ a tam w zakładce sprzęt mam kartę ,którą zdalem do punktu. Pracownik widoczne coś namieszał. Czy miał ktoś w ostatnim czasie podobny problem? Punkt oddalony o 70km, cały czas gada ,że wszystko musi działać , w systemie zła karta - nowego wifiboxa brak. Na infolinii nikt nie chce pomóc, co robić gdzie dzwonić/pisać? Edytowane 30 Grudnia 2021 przez prz3m3k1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 Nie zazdroszczę. Pomóc może tylko dział techniczny. Jeżeli masz kwit z wymiany i numer karty zgadza z numerem na kwicie to dzwoń na infolinię i domagaj się przełączenia do działu technicznego. Jednocześnie możesz napisać reklamację. Znacznie gorzej przedstawia się sytuacja w przypadku kiedy numer karty na kwicie z wymiany nie pokrywa się z numerem wydanej karty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 (edytowane) 36 minut temu, meckbar napisał: Znacznie gorzej przedstawia się sytuacja w przypadku kiedy numer karty na kwicie z wymiany nie pokrywa się z numerem wydanej karty... Dlaczego gorzej? Zabieram sprzęt i idę do punktu obsługi klienta i niech sobie wyjaśniają. Według mnie ten pierwszy przypadek jest trudniejszy z punktu widzenia klienta, bo jak im udowodnisz że zostało coś źle zrobione. Możesz tylko cały czas mówić że nie działa, a przyczyny nie znasz. Edytowane 31 Grudnia 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 Znając z autopsji podejście do klienta nie zdziwiłbym się, gdyby mu zarzucono zgubienie karty i próbę wymiany "obcej", żeby uniknąć kary. W każdym moim kontakcie telefonicznym bądź mailowym pierwszym co usłyszałem było tradycyjne już "nie ponosimy odpowiedzialności". Tylko raz, jeden raz trafiłem na konsultanta, który był uprzejmy, rzeczowy i kompetentny. Żałuję, że nie zapisałem sobie jego nazwiska. Z punktu widzenia klienta nie wydaje mi się, że przypadek, w którym numer karty nie pokrywa się z numerem na kwicie z wymiany byłby lepszą sytuacją, ale chciałbym się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SerekXXI Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 Najlepiej przedzwonić bezpośrednio do punkty gdzie był wydawany sprzęt, ktoś się musiał zwyczajnie pomylić, powinni bez większych problemów to załatwić bo w takiej sytuacji Oni też na stanie punktu będą mieli brak karty która została de facto Tobie wydana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 (edytowane) Tak pomyłka była w punkcie, bo oddałem im z modułem Cam inną kartę. I zamiast ją usunąć z systemu to usunęli tą ,która została u mnie w domu. Punkt próbuje przepisać kartę , telefonicznie nikt nie chce pomóc, jeśli nie pomogą to mam jechać zmienić u nich karty (punkt oddalony o 70km), póki co działa druga karta z MR więc chociaż na jednym tv telewizja działa. Oczywiście oddałem im poprawny zestaw, ten który był włożony do TV. Punkt w tym momencie ma sprawną kartę na stanie, która jest przypisana do mojego konta abonenta, a ja w domu mam kartę ,która jest usunięta z systemu. Edytowane 31 Grudnia 2021 przez prz3m3k1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 punkt dał ciała, musi 100 raz sprawdzić to co robi i interweniować wyżej że zrobił babola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.