Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze może wziąć WiFiboxa,  który też potrzebuje prywatnego dysku, a nie ma takich funkcji jak 4k ;-)

 

Po uj komuś najnowszy  dekoder od Polsatu, gdzie trzeba mieć też własny dysk, który i tak jest nieprzydatny, bo funkcja z dyskiem nie działa  :-D

Edytowane przez ircios
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2021 o 12:35, connor07 napisał:

Bez dysku.

Jednak dekoder ULTRABOX 4K do multiroom w C+ można dobrać z dyskiem i to 1TB - opcja ta pojawia się podczas konfiguracji zamówienia dla NOWYCH ABONENTÓW 

 

Czyli C+ jest pierwszą platformą sat która wprowadza dekoder 4K z dyskiem 1TB dla każdego użytkownika multiroom . No to PB4K znów w tyle za konkurencją :D 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, patryszq napisał:

Jednak dekoder ULTRABOX 4K do multiroom w C+ można dobrać z dyskiem i to 1TB - opcja ta pojawia się podczas konfiguracji zamówienia dla NOWYCH ABONENTÓW..

Tylko dla nowych...Bo wiedzą, że jak udostępnią to dla stałych abonentów, to kilka dni i sprzętu zabraknie  :-D

Edytowane przez ircios
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, proszę o pomoc. Przed świętami domówiłem usługę MULTIROOM do domu. 

 

Dotychczas posiadałem dekoder: 4K ULTRABOX+ (miejsce TV: salon parter). Multiroom na dekoderach: WiFi Box+ / SAGEMCOM DSIW74 (pierwszy pokój dziecka piętro, drugi sypialnia piętro). Z racji, że dekodery będą chodzić na Wi-Fi musiałem na piętrze zamontować AP, aby był dobry zasięg...

 

Tutaj pojawia się problem, podłączyłem dekodery i ciągle mam błąd atywacja [67]. Myślałem, że to przez to, że na parterze Wi-Fi ma inną nazwę niż na piętrze, ale jak robię diagnostykę w zakładce multiroom, to dekorery dodatkowe wykrywają główny... Robiłem ponowne nadanie uprawnień na kartach, ale dalej to samo.

 

Proszę o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Andriuu Dekodery wifiBox+ do Multiroom są włączone na kanale TVP 1 HD na pozycji 11? Bo na tym kanale trzeba czekać na aktywację i możesz wysłać w Strefie CANAL+ reaktywację uprawnień i do 2 godzin powinno wszystko wskoczyć. Jeśli nic to nie daje, to jutro w dzień zadzwoń na infolinię dla Abonentów pod numerem 22 310 47 47 i opisz cały problem konsultantowi. Na infolinii powinni Ci wysłać od siebie taką pełną odpowiednią konfigurację aktywacji usługi Multiroom. (Na infolinii połączysz się pierwsze z automatem z tzw. Oskarem i żeby dostać się szybko do konsultanta odpowiadaj mu cały czas "Proszę o połączenie z konsultantem" i za drugim lub trzecim razem Cię połączy).

Edytowane przez django
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiście, że są ustawione na TVP1 HD. Kilkukrotnie nadawałem ponowne uprawienia na karty. Początkowo myślałem, że to przez podłączenie tylko jednego dekodera dodatkowego, dzisiaj podłączone zostały obydwa i dalej nic nie pomogło. Zostawię uruchomione dekodery, a rano zadzwonię z pracy i mam nadzieję, że jak wrócę to już wszystko będzie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Andriuu Zapisz sobie też do rozmowy z infolinią jaka karta o jakim numerze jest włożona, do którego dekodera o jakim numerze seryjnym, bo może karty mają być na odwrót włożone i nie chce to przejść. Od konsultanta na infolinii się dowiesz, która z kart dekodujących jest przypisana do jakiego konkretnego wifiBoxa+ i tym potwierdzisz, czy masz dobrze włożone karty, czy też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Andriuu napisał:

Tak oczywiście, że są ustawione na TVP1 HD. Kilkukrotnie nadawałem ponowne uprawienia na karty. Początkowo myślałem, że to przez podłączenie tylko jednego dekodera dodatkowego, dzisiaj podłączone zostały obydwa i dalej nic nie pomogło. Zostawię uruchomione dekodery, a rano zadzwonię z pracy i mam nadzieję, że jak wrócę to już wszystko będzie działać.

Kod aktywacyjny w ultraboxie wklepałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wpisywałem. Ogólnie dekoder mam już od przeszło roku? Tego samego dnia, jak odebrałem w punkcie dodatkowe dekodery, miałem informację o aktywacji usługi multiroom i pojawiła się zakładka w ustawieniach. Po wejściu na nią mam informację, że ultrabox jest głównym dekoderem i jest prawidłowo podpięty pod sieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem posiadaczem niezależnego Multiroom - 

Ultrabox + moduł CAM ecp. Przedłużyłem umowę - przejście na MR parowany po wifi. Byłem dzisiaj zdać sprzęt oraz zabrać dekoder do MR i nową kartę. Pojawił się według pracownika jakiś błąd w systemie, miałem podejść za jakiś czas i już miało być wszystko ogarnięte. Po przyjściu niby dalej to samo, zabrał moduł i kartę , wydał mi nowy dekoder i kartę oraz powiedział, że dziś będzie wsyzstko śmigać.

Okazało się, ze w domu nie mam TV, wchodzę na stronę Canal+ a tam w zakładce sprzęt mam kartę ,którą zdalem do punktu. Pracownik widoczne coś namieszał.

 

Czy miał ktoś w ostatnim czasie podobny problem? Punkt oddalony o 70km, cały czas gada ,że wszystko musi działać , w systemie zła karta - nowego wifiboxa brak. 

Na infolinii nikt nie chce pomóc, co robić gdzie dzwonić/pisać?

Edytowane przez prz3m3k1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zazdroszczę. Pomóc może tylko dział techniczny. Jeżeli masz kwit z wymiany i numer karty zgadza z numerem na kwicie to dzwoń na infolinię i domagaj się przełączenia do działu technicznego. Jednocześnie możesz napisać reklamację. 

Znacznie gorzej przedstawia się sytuacja w przypadku kiedy numer karty na kwicie z wymiany nie pokrywa się z numerem wydanej karty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, meckbar napisał:

Znacznie gorzej przedstawia się sytuacja w przypadku kiedy numer karty na kwicie z wymiany nie pokrywa się z numerem wydanej karty...

Dlaczego gorzej? Zabieram sprzęt i idę do punktu obsługi klienta i niech sobie wyjaśniają. Według mnie ten pierwszy przypadek jest trudniejszy z punktu widzenia klienta, bo jak im udowodnisz że zostało coś źle zrobione. Możesz tylko cały czas mówić że nie działa, a przyczyny nie znasz.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając z autopsji podejście do klienta nie zdziwiłbym się, gdyby mu zarzucono zgubienie karty i próbę wymiany "obcej", żeby uniknąć kary. W każdym moim kontakcie telefonicznym bądź mailowym pierwszym co usłyszałem było tradycyjne już "nie ponosimy odpowiedzialności". 

Tylko raz, jeden raz trafiłem na konsultanta, który był uprzejmy, rzeczowy i kompetentny. Żałuję, że nie zapisałem sobie jego nazwiska.

Z punktu widzenia klienta nie wydaje mi się, że przypadek, w którym numer karty nie pokrywa się z numerem na kwicie z wymiany byłby lepszą sytuacją, ale chciałbym się mylić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pomyłka była w punkcie, bo oddałem im z modułem Cam inną kartę. I zamiast ją usunąć z systemu to usunęli tą ,która została u mnie w domu.

Punkt próbuje przepisać kartę , telefonicznie nikt nie chce pomóc, jeśli nie pomogą to mam jechać zmienić u nich karty (punkt oddalony o 70km), póki co działa druga karta z MR więc chociaż na jednym tv telewizja działa.

 

Oczywiście oddałem im poprawny zestaw, ten który był włożony do TV.

 

Punkt w tym momencie ma sprawną kartę na stanie, która jest przypisana do mojego konta abonenta, a ja w domu mam kartę ,która jest usunięta z systemu.

Edytowane przez prz3m3k1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...