borys225 Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Oprogramowania tam nie ma, ale tracisz timeshift, którego ja na ten przykład używać lubię...Wysłane z mojego RMX2063 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 3 godziny temu, webogladacz napisał: Czy WiFi premium box będzie działał bez problemu jeżeli nie podłącze do niego dysku który jest w zestawie? Nigdy nie podłączyłem dysku. Służył mi do czegoś innego. W 4k też nie mam podłączonego, bo nie mam takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 3 godziny temu, borys225 napisał: Oprogramowania tam nie ma, ale tracisz timeshift, którego ja na ten przykład używać lubię... W moim przypadku timeshift używam częściej niż opcji nagrywania. A przy sporcie to już w ogolę podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Jak głośna praca dysku jest normalna w tym dekoderze? W dzień go słychać, a co dopiero w nocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcikjanusz069 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 póki co tylko dekoderów z serii Jada, docelowo również Itca i WifiPremiumBox+ mają być zaktualizowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) 3 ten sam post. Gdzie jest mowa o Premiumbox? "W pierwszym kwartale 2022 roku upgrade do nowych funkcjonalności i nowego interfejsu w stylu CANAL+ online otrzymają pozostali klienci posiadający dekodery UHD od CANAL+, informuje ADB." Edytowane 12 Grudnia 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcikjanusz069 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 też są plany o wifi Premiumbox+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Puki co to w planach jest aktualizacja pozostałych 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcikjanusz069 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 na chwile obecną tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aross Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) Szukałem na forum tego tematu z tym problemem ale nie znalazłem . Przez parę lat miałem turbo boxa ITI5720SX z którym nie było problemów w działaniu na LG 55 cali a od pół roku Xiaomi L65M5. Miesiąc temu coś mnie pokusiło aby wymienić bez przyczyny na wifipremiumboxa+ . Po dwóch tygodniach użytkowania najpierw zaczęły gasnąć cyfry wyświetlacza żeby po kilku dniach pojawił się brak sygnału z anten . Oczywiście odwiedziłem APS gdzie został dekoder wymieniony i teraz tak naprawdę pojawiły się problemy . Po podłączeniu dekodera do telewizora Xiaomi obraz nie pojawił się ciągły brak sygnału na wszystkich złączach HDMI, resety do ustawień fabrycznych telewizora jak dekodera do domyślnych nie pomogły ,zmiany rozdzielczości ,zmiany kabli hdmi też nic. Podłączyłem do wcześniejszego telewizora LG i obraz z dekodera się pojawił bez problemu ,powrót do Xiaomi i nic. Wycieczka do APS i sprzedawca mówi że nie ma podstaw wymienić znów dekoder bo u nich działa że musze coś jakiś problem z telewizorem ,po wielkich prośbach wymienił ale sytuacja ta sama zero obrazu na telewizorze Xiaomi na LG jest .Podłączyłem starego Turboboxa który mi został bez uprawnień obraz bez problemu pojawia się. Na tą chwile jestem z dekoderem nie działającym z tym konkretnie telewizorem z przedłużoną umową . Przeszukując internet gdzieś wyczytałem że może to być problem z poprawną wymianą HDCP .Może ktoś zetknął sie z takim przypadkiem . Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Edytowane 12 Grudnia 2021 przez Aross błędy literowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) @Aross Jaką masz ustawioną rozdzielczość w dekoderze WiFi PremiumBox+? Sprawdzisz to klikająć przycisk Menu na pilocie potem Ustawienia -> Ustawienia telewizora -> Ustawienia HD. Spróbuj wybrać na telewizorze, na którym jest obraz rozdzielczość 1080p i sprawdzić, czy zadziała na Xiaomi, a jak nie to spróbuj na 720p. Tak w ogóle kabel HDMI sprawny? Próbowałeś na innym? Inne urządzenia działają na telewizorze Xiaomi? Na pewno dobrze kabel HDMI jest wpięty w gniazdo dekodera i telewizora i w menu telewizora wybrane jest odpowiednie wejście HDMI? Spróbuj też w innych gniazdach HDMI, czy zaskoczy. Gdyby był problem z HDCP, to byłby o tym stosowany komunikat. Edytowane 12 Grudnia 2021 przez django Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aross Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Dzięki za zainteresowanie .Wszystkie twoje sugestie sprawdzone ,zresztą opisałem to w poście. Nie upieram się przy problemie HDCP ale nie zawsze musi się wyświetlać stosowny komunikat może po prostu dekoder nie przesyłać jeśli nie ma zgodności. Inne urządzenia działają na wszystkich portach HDMI łącznie z starym turboboxem. Pomysły mi się już skończyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 @Aross Bardzo dziwna sytuacja nie spotkałem się z czymś takim. Pierwszy WiFi PremiumBox+ bez problemu działał na tym Xiaomi? Robiłeś tak, żeby odłączyć dekoder od zasilania i go ponownie podłączyć przy załączonym telewizorze na wybranym odpowiednim wejściu HDMI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aross Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Tak robiłem TV włączony dekoder odłączony z prądu i ponownie włączony wiele razy ale zapomniałem dodać że jak uruchamia się to przez jakiś czas jest plansza z canal+plus do pierwszego zgaśnięcia napisu boot na dekoderze potem już nic ,tv wyświetla brak sygnału i wychodzi z tego wejścia . Tak działał bez problemu do czasu 1 wymiany na inny egzemplarz .Dopiero potem pojawiły się takie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) Wygląda to na problem ze złapaniem przez telewizor rozdzielczości obrazu z dekodera. To włącz dekoder i jak się całkowicie załączy, że będzie numer kanału na wyświetlaczu, to wciśnij na pilocie i przytrzymaj przez 5 sekund przycisk OPT i potem cyfra 3 i zobacz, czy to coś pomoże i czy obraz w trakcie tej operacji się pojawi. Jest to zmiana rozdzielczości przy pomocy pilota na 1080p lub i. Z użyciem cyfry 2 na 720p. Na wyświetlaczu dekodera będzie się wyświetlać. Edytowane 12 Grudnia 2021 przez django Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aross Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Dokładnie tak robiłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 a OPT + cyfra 9 też próbowałeś? Zmienia się rozdzielczość na wyświetlaczu dekdoera? Nic na tv nie mignie obraz? Nie mam pomysłu, bo producentem tego dekodera jest ADB, tak jak turboBoxa+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aross Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 tez próbowałem z 9 zero reakcji .Znalazłem podobny problem a nawet ten sam ale nie ma rozwiązania mimo prób pomocy ze strony innych . W dniu 6.01.2021 o 21:41, PiotrekLopaciuch napisał: Przerobiłem wszystkie kombinacje - dekoder działa na 4 różnych telewizorach, tylko nie na moim. Podobnie telewizor wyświetla wszystkie sprzęty po HDMI oprócz dekodera. Dekoder udaje się połączyć przez Xboxa One S, ale bezpośrednio nie wyszukuje sygnału. Włączając w ustawieniach dekodera sterowanie telewizorem przez HDMI zmienia nawet nazwę portów na Tuner_1 albo wifi premiumbox+ ale sygnału nie odnajduje. Zmiana rozdzielczości z menu dekodera też nie pomaga. Przetestowane 4 różne kable. Jedyne co mi przychodzi do głowy to fakt, że sygnał wychodzący z dekodera ma 50hz, a telewizor w swoich danych technicznych ma odświeżanie na poziomie 60hz. Pytanie czy reklamować telewizor, czy dekoder. Jeżeli dekoder -decydować się na ten sam model czy inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) Dziwna sprawa. Płacisz coś za dekoder WiFi PremiumBox+? Ten turboBox+ to jest ten sprzed wymiany i oddali Ci go bez konieczności zwrotu? Myślałeś o dekoderze 4K UltraBox+ ten dekoder jest dostępny od firmy ADB (seria JADA) jak i Technicolor (seria ITCA). Edytowane 12 Grudnia 2021 przez django Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Pozostaje ci ultrabox 4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aross Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Nie płace za niego przynajmniej tyle, Turbobox tak ten sprzed wymiany teraz nie musisz zwracać starego dekodera po prostu utylizacje przerzucają na abonenta. Tak myślałem o Ultraboxie nawet płacąc za aktywacje 99zł i po 5 zł za dzierżawę dekodera i twardego dysku. Z tym że mam dylemat że co jak będzie to samo i zostane z wyższym abonamentem i problemem przez 2,5 roku jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 (edytowane) @Aross Przy dekoderze 4K UltraBox+ jest o tyle taki wybór, że jest dwóch producentów tego dekodera ADB i Technicolor, o ile salon ma dwa modele na stanie. Napisz na priv do użytkownika @lukx95 on jest podobno w stałym kontakcie z CANAL+, to może coś pomoże w sprawie reklamacyjnej wymiany sprzętu. Edytowane 12 Grudnia 2021 przez django Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aross Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Dzięki za pomoc i sugestie. Napisze do niego ,może uda się coś załatwić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 @Aross Odpisałem na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aross Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 @lukx95 Dzięki wielkie za pomoc . Wymiana na dekoder 4k (też ADB) rozwiązała problem .Dzięki @django za zainteresowanie . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.