PanKazio Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Godzinę temu, polarnik29 napisał: @PanKazio Myślę, że warto na Ultraboxa. Działa szybciej, większy dysk i przy konwerterze Unicable możesz nagrywać kilka kanałów na raz. Promocja: Aktywacja dekodera 0zł, opłata miesięczna 5zł.W przypadku skorzystania z oferty z dyskiem twardym 1TB, opłata miesięczna wzrośnie do 10zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 @PanKazio Dobra oferta na wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanKazio Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 3 minuty temu, polarnik29 napisał: @PanKazio Dobra oferta na wymianę. musze oddać dekoder z kartą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Tak. Z nowym dekoderem dostaniesz też nową kartę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanKazio Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 1 minutę temu, polarnik29 napisał: Tak. Z nowym dekoderem dostaniesz też nową kartę. czyli druga karta z mr i drugim dekoderem zostaje ? a ta nowa będzie sparowana z nowym dekoderem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Dokładnie tak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PYOTR45 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Mój problem którym Was wcześniej zanudzałem, w zasadzie został tymczasowo rozwiązany, więc wypada napisać kilka słów. Odwiedził mnie wreszcie "kompetentny szpec" od hdmi, hdcp i niespodzianek związanych z aktualizacjami i załatwił problem wymieniając mój kabel hdmi na taki który, zawartym w nim przekaźnikiem zasilanym z usb telewizora rozłącza w kablu coś tam, coś tam... w efekcie czego włączenie tego kabla do dekodera, nawet przy wyłączonym dużym telewizorze, nie blokuje sygnału na EURO,nie powoduje wyświetlania na tym wyjściu planszy o błędzie - reasumując, na obu wyjściach dekodera jest sygnał którym można wyświetlać obraz na obu telewizorach, w dowolnych kombinacjach na tym z HDMI i na tym z wejściami av. Oczywiście wszystko tak działa przy ustawieniu niskiej rozdzielczości dekodera na HD dlatego nazywam to rozwiązaniem tymczasowym bo "Szpec" zapowiedział również następne odwiedziny z jakimś sprzętem który spowoduje że będzie to działać również przy dużej rozdzielczości na wyjściu HDMI. - o czym Wam kiedyś oczywiście napisze. @kodiften rozdzielacz nie obsługuje prawidłowo sygnału HDMI wychodzącego z mojego dekodera PremiumBox ADB , to samo dotyczy rozdzielaczy z Media Expert - SPRAWDZONE PRAKTYCZNIE - komunikat "błąd hdcp" @apjbardzo proszę napisać mi to jakimś zrozumiałem dla laika językiem, jak będzie potrzeba odpowiedzieć na coś weterynaryjnego to chętnie się zrewanżuję - co to jest, gdzie wyłączyć to HDMI-CEC ? Z góry dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 4 godziny temu, PanKazio napisał: witam posiadam dekodery Box+/HD SAGEMCOM DSI83 chcę wymienić na nowy dekoder i tu pytanie ... który ? - DEKODER 4K ULTRABOX+ czy - DEKODER WIFI PREMIUMBOX+ Tsn pierwszy droższy. Aktywacją i dzierżawa. 3 godziny temu, polarnik29 napisał: @PanKazio Myślę, że warto na Ultraboxa. Działa szybciej, większy dysk i przy konwerterze Unicable możesz nagrywać kilka kanałów na raz. Dysk możne swój podłączyć, nawet 4 T. Żaden atut. A ile zostanie miejsca przy dysku 1T od operatora, gdy wrzuci automatycznie do niego swoje śmieci typu VOD ? 500GB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moretti9019 Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Witam, mam problem z dekoderem nc+ ADB NCP-4740SF. Brak dzwieku na wszystkich kanalach, nie pomaga przywrócenie ustawien fabrycznych, wyłączenie z prądu i ponowne włączenie. W momencie restartu dekodera po komendzie boot pojawia się 1080 i mute. Na identycznym dekoderze wszystko dziala prawidłowo, jest dźwięk, także nie jest to wina tv lub kabla hdmi. Problem pojawil sie po ostatniej automatycznej aktualizacji dekodera. Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Napis mute świadczy o wyłączonym dźwięku.Próbowałeś włączyć dźwięk z pilota ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moretti9019 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 9 godzin temu, Pawel napisał: Napis mute świadczy o wyłączonym dźwięku.Próbowałeś włączyć dźwięk z pilota ? Tak, z kilkadziesiąt razy naciskałem na pilocie mute i bez różnicy. Dziwne ze przy wlaczaniu dekodera od razu sie wyświetla mute na wyświetlaczu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Wobec tego pewnie będzie konieczna wymiana.Widać podczas aktualizacji coś poszło nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0175 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 spróbuj wyciągnąć kabel z sieci i antenowy powinno pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Sieciowy OK ale po co antenowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi76 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Dobry wieczór.Ja mam taki problem że czasami mój router muszę zresetować bo jest zanik wifi a wtedy dekoder nie może połączyć się z siecią.Wtedy muszę robić rest fabryczny dekodera a co za tym idzie na nowo ustawiać listę kanałów.Ktoś miał podobny problem Można zapisać jakoś listę kanałów albo połączyć dekoder z siecią bez resetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys225 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Ja po restarcie routera muszę czasem zrestartować dekoder przez wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. Wtedy loguje się do WiFi. Wysłane z mojego RMX2063 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi76 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Ok.Ale u mnie to się dzieje dwa razy dziennie.Zastanawiam się czy router wymienić czy reklamować dekoder.Tez mam tp linka który na z kilka lat i czasami muszę resetować żeby złapać wifi np w telefonieWysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo235 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Krótkie pytanie bo posiadam ten dekoder wifi premium box+ od kilku dni i zauważyłem że często (choć nie zawsze) głośno pracuje w trybie wyłączonym (na czuwaniu w stand by). Wydaje dźwięki przypominajace pracę dysku twardego. Podłączony jest standardowy dysk od operatora (500gb). Dodam że w tym czasie nic nie jest nagrywane ani zaprogramowane do nagrywania. Dzieje się tak nawet jak dysk jest pusty bez żadnych nagrań. Czy ten model tak poprostu ma czy mi się trafił jakiś felerny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Dysk pracuje, ponieważ pobiera kolekcje Vod jak i filmy, które później masz na dysku. Możliwe że dysk już trochę przepracował u innego klienta i jest głośniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamDam Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 Czy po aktualizacji oprogramowania działa na nim dalej karta Cameleon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustav Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 (edytowane) Mam Wifipremiumbox z dyskiem twardym i umowa była aktywna (jest to moja druga umowa z Canal+) do 31.12.2020. Obecnie mam wyłączony sygnał i mam 14 dni na zdanie sprzętu. Czy ktoś się orientuje czy wraz z wyłączeniem sygnalu tracę dostęp do moich nagrań na dysku twardym? Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem ponieważ wcześniej w Pace PVR nigdy nie było takiego problemu. Wszystko działało nawet bez karty. Obecnie nawet w menu nie mam opcji "moje nagrania". Czy to możliwe, że Canal+ wylaczyl dostęp do nagrań na dysku? Czy to jakiś błąd dekodera? Edytowane 2 Stycznia 2021 przez Gustav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 Tak, to normalne po wygaśnięciu uprawnień na karcie w tym dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustav Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 20 godzin temu, polarnik29 napisał: Tak, to normalne po wygaśnięciu uprawnień na karcie w tym dekoderze. @polarnik29 dzięki za odpowiedź ale muszą sprostować. Rzeczywiście wraz z wygaśnięciem uprawnień Canal+ blokuje dostęp do nagrań na dekoderze (pomijając w menu "moje nagrania" - nie ma tej opcji). Jednak wystarczy odłączyć kabel sat i wszystko wraca do normy. To dla osób, które nie przedłużyły umowy, a chcialby cos jeszcze obejrzeć z kolekcji swoich nagrań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekLopaciuch Opublikowano 6 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 Witam. Mam problem z telewizorem 4K Xiaomi mi LED 55" .. po podłączeniu HDMI w czasie bootowania dekodera wyświetlana jest plansza z logo Canal + po czym telewizor traci sygnał. Na dekoderze wyświetla się 1080. Na innych telewizorach z rozdzielczością FHD działa normalnie. Czy da się z pozycji pilota wymusić zmianę parametrów sygnału na HDMI? Czy miał ktoś podobny problem? Czy do o obsługi telewizorów 4K konieczny jest ultrabox? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 (edytowane) Nie jest wymagany ultrabox. Powinien działać bez problemu z każdym dekoderem. Masz podłączony dekoder bezpośrednio z telewizorem ?Sprawdzałeś na innym wejściu w telewizorze czy tez jest ten problem ?Sprawdzałes na innym kablu HDMI ?Spróbuj zmienić rozdzielczość klawiszami OPT+3 lub OPT+4. Nie wiem czy ten sposób działa w wifipremium ale można sprawdzić. Ewentualnie inna kombinacja klawisza numeracyjnego z OPT np. OPT+1. Edytowane 6 Stycznia 2021 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.