sieko_94 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 5 godzin temu, Pawel napisał: Sprawdź czy przy odłączonym dysku też jest ten błąd. Dzisiaj miałem znowu ten sam problem, odłączyłem dysk i o dziwo zadziałał... czyli co kwestia dysku do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Nie jest wykluczone, że to dysk jest winowajcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikulk Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 W dniu 1.04.2020 o 11:00, zbyszekkk napisał: Niestety muszę dołączyć do dyskusji. Od poniedziałku dekoder a w zasadzie chyba dysk odmawia posłuszeństwa. Przy odtwarzaniu nagrań obraz zatrzymuje się - robi się czarny ekran - dekoder nie reaguje na żaden przycisk ani w obudowie ani na pilocie - po czym po ok 60 - 90 sekundach odtwarza dalej. Nie ma znaczenia jakie nagranie, z jakiego kanału i jak długo trwa - czasami podczas odtwarzania zdarzy się to raz a czasami kilka razy. Pozostała praca dekodera bez zarzutu - zmiana kanałów, cofanie na Timeshift, pauzowanie - tutaj wszystko działa. Dysk nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nagrywa poprawnie - tylko występuje problem przy odtworzeniu. Nie pomaga odłączenie dysku. Ktoś miał coś takiego? Jakieś sugestie? Dysk do wymiany? Pozdrawiam Zbyszek U mnie pomogło zdjęcie dysku z dekodera i położenie go obok. Dysk podpiąłem do USB z boku dekodera na własnym kablu USB. Być może dysk leżąc na deku się przegrzewał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekkk Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 23 godziny temu, mikulk napisał: U mnie pomogło zdjęcie dysku z dekodera i położenie go obok. Dysk podpiąłem do USB z boku dekodera na własnym kablu USB. Być może dysk leżąc na deku się przegrzewał. Cześć U mnie zmiany - jak rozpinałem dekoder do wymiany przy okazji postanowiłem przy okazji zrobić porządek z kablami za szafką. W trakcie rozpinania dysk zaczął trzeszczeć. Rozłączyłem wszystko - przedmuchałem wejścia - styki podłączyłem na nowo - i o dziwo działa. Dałem mu jeszcze szansę, ale w razie by co to mam przygotowany kabel na wymianę Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Witam wszystkich. Mam zamiar zamówić Platforme Canal+ i myślę nad tym dekoderem wybrać teraz mam pytanie te dekodery są nowe czy już nie są tylko używane jeśli chodzi o dysk jest nowy czy też używany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Ciekawostka dla potomnych: Często nagrywam programy z BBC Brit, kilka dni temu ustawiłem coś do nagrania w nocy. Gdy rano chciałem obejrzeć to co nagrałem pokazał się komunikat że materiał nie został nagrany z powodu braku sygnału. Nie zainteresowałem się tematem bo rzeczywiście mogło nie być sygnału, wczoraj jednak sytuacja się powtórzyła. Dziś dla testu chciałem nagrać to co oglądałem na BBC Brit i też się nie udało mimo że oglądałem ten kanał na żywo. Nie wiem co to było ale pomógł reset wtyczkowy, dodam też że problem występował tylko na tym kanale (sprawdziłem). Pierwszy raz zdarzył mi się problem z tym dekoderem od kiedy go mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Jednak reset wtyczkowy nie rozwiązał problemu. Też macie problemy z nagrywaniem na kanale BBC Brit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Przy ręcznym włączeniu nagrywania też nie nagrywa ?Co wtedy wyświetla na pasku Info ?A timeshift działa na tym kanale ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milamber Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Inne pytanie. Ostatnio dekoder permanentnie wyświetla mi napis na środku TV: "Jedno z urządzeń USB pobiera zbyt duży prąd, Odłącz dysk"." Coś w ten deseń. Można jakoś wyłączyć ten komunikat bo wyświetla się centralnie na całym ekranie jak plansza z płatnością tylko większe.? Obchodzę go wyświetlając Menu ale to nie jest rozwiązanie. Dysk, nagrywanie itd. działa ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) @Pawel Nie miałem okazji sprawdzić. To co nie nagrało mi się w sobotę było zaplanowane już tydzień wcześniej przed resetem wtyczkowym. Może dlatego się nie nagrało. Wczoraj zaplanowałem dwa nagrania na BBC Brit i wszystko się udało nagrać. Może jednak będzie dobrze. Dzięki za zainteresowanie moim problem Edytowane 4 Maja 2020 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 2 godziny temu, Milamber napisał: Inne pytanie. Ostatnio dekoder permanentnie wyświetla mi napis na środku TV: "Jedno z urządzeń USB pobiera zbyt duży prąd, Odłącz dysk"." Coś w ten deseń. Można jakoś wyłączyć ten komunikat bo wyświetla się centralnie na całym ekranie jak plansza z płatnością tylko większe.? Obchodzę go wyświetlając Menu ale to nie jest rozwiązanie. Dysk, nagrywanie itd. działa ok. Należało by się zastanowić dlaczego komunikat się wyświetla a nie jak się go pozbyć. Odłącz dysk na dzień czy dwa.Zobaczysz czy to dysk powoduje wyświetlanie komunikatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Canalplususer Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) Cześć Mam dwie umowy w C+: jedna z Ultraboxem i dwoma wifiboxami do MR, oraz druga z Premiumboxem Czy jest możliwość "podmianki" kart w premiumboxie i jednym wifiboxie tak, żeby WPB+ działał jako slave do MR? Po włożeniu karty z wifiboxa do premiumboxa dekoder melduje się w ustawieniach jako dekoder dodatkowy MR, natomiast nie aktywuje się. Tak powinno być i nie da rady tego ogarnąć, czy jednak poczekać aż zaciągnie uprawnienia? Edytowane 6 Maja 2020 przez Canalplususer Literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Żeby dekodery działały w usłudze multiroom muszą mieć pobraną odpowiednią konfigurację. Taką konfigurację wysyła operator. Więc to nie jest kwestia karty w dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Canalplususer Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 9 minut temu, Pawel napisał: Żeby dekodery działały w usłudze multiroom muszą mieć pobraną odpowiednią konfigurację. Taką konfigurację wysyła operator. Więc to nie jest kwestia karty w dekoderze. To dlaczego w WPB+ od razu po włożeniu Caymana pokazał w ustawieniach zakladk Multiroom i przy opcji sprawdzania stanu usługi, meldował się jako dek. Dodatkowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Po wyjęciu karty zakładka multiroom znika z menu ?Być może na karcie też jest informacja, że to karta dekodera multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Canalplususer Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 11 minut temu, Pawel napisał: Po wyjęciu karty zakładka multiroom znika z menu ?Być może na karcie też jest informacja, że to karta dekodera multiroom. Nie znika. Dekoder się blokuje, konieczny jest reset do ustawień fabrycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 No to masz odpowiedź. Być może każdy wifipremium box ma zakładkę multiroom niezależnie od tego czy jest w tej usłudze czy nie. Nie jestem w stanie tego sprawdzić, bo nie posiadam "gołego" wifipremium boxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Canalplususer Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) Ale czy to możliwe, że dekoder, który jest wydawany zwykle jako dekoder główny, mógł się zameldować jako dodatkowy? A zakładki domyślnie nie ma dopiero po włożeniu karty MR Edytowane 6 Maja 2020 przez Canalplususer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Mógł, bo dekoderem głównym jest jak rozumiem ultrabox. Nie może być dwóch dekoderów głównych. Rozumiem, że zameldował znaczy pojawił się w zakładce MR ultraboxa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Karty są parowane. Przekładając kartę - dekoder nie uruchomi się. Kwestia MR jest tu bez znaczenia, to nie ruszy i nigdy się nie aktywuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Canalplususer Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 3 minuty temu, catnip napisał: Karty są parowane. Przekładając kartę - dekoder nie uruchomi się. Kwestia MR jest tu bez znaczenia, to nie ruszy i nigdy się nie aktywuje. Nie wiem, nie jestem mega obeznany. Ale gdzieś w tym wątku wyczytałem, że karty są parowane ogólnym kluczem operatora, można przekładać jedynie pomiędzy dekoderami dedykowanymi z oferty. Stąd moje pierwotne zapytanie 9 minut temu, Pawel napisał: Mógł, bo dekoderem głównym jest jak rozumiem ultrabox. Nie może być dwóch dekoderów głównych. Rozumiem, że zameldował znaczy pojawił się w zakładce MR ultraboxa ? Tak, 4k Ultrabox wykrył go jako dodatkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 10 minut temu, Canalplususer napisał: Nie wiem, nie jestem mega obeznany. Ale gdzieś w tym wątku wyczytałem, że karty są parowane ogólnym kluczem operatora, można przekładać jedynie pomiędzy dekoderami dedykowanymi z oferty. Stąd moje pierwotne zapytanie Absolutnie nic takiego nie ma miejsca. Szarych kart nie można przekładać. Dekodery się wykryją, ale się nie aktywują, bo karta jest nie od pary z dekodera. Nie uruchomisz tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Canalplususer Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Dzięki za info! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manius88 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Witam, Z uwagi na ciągle problemy z dekoderem WIFIBOX DSIW74 chciałbym go wymienić na Premiumboxa +. Czy z uwagi na posiadanie jeszcze starego multiroomu z cyfry + (2 karty cameleon) będzie mogło się to wiązać z brakiem odbioru programów lub zabraniem tej opcji przez canal+? Drugi dekoder to Pace ultrabox+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdeq Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Jeszcze nie miałem możliwości odwiedzić Punktu. Jak wykonać Hard Reset w PremiumBoxie? Przypomnę w skrócie Cytat Dekoder nie startuje. Świeci się ciągle Czerwona dioda z przodu i obie diody z tyłu przy gniazdku LAN. Odłączyłem kabel z anteny, HDMI, LAN, wyjąłem kartę. Wyłączyłem i włączyłem do prądu i dalej to samo. Nie działa. Ostatnio dekoder był wyłączony z prądu na kilkanaście dni. Wszystko oprócz kabla antenowego było odłączone. Włączyłem zasilacz, świeci zielona dioda, podłączyłem HDMI, włączam TV, czeka na ekranie z poziomem sygnału. Czeka..., tak myślałem, znowu się zawiesił i nie startuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.