Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, LorDx napisał:

moduł każdy może mieć, tylko trzeba mieć tv z ecp żeby mieć 4k.

c+ nie robi problemów z wymianą modułu, tylko ze tv i cam musi mieć ecp żeby się dogadały tym protokołem.

macie problemy z tv a nie ze sprzętem który oferuje c+

jejku ile tu adwokatów C+... 

 

W takim wypadku, skoro miałeś sprzęt zgodny podczas podpisywania umowy, a teraz z powodu dostawcy nie jest zgodny to nie może Cię zmuszać na kontynuowanie umowy... i płacenie za to czego nie możesz oglądać bo on zmienił sposób dostarczania treści.. 

5 minut temu, kingofsouth napisał:

 

Mogę mieć moduł , ale nie widzę sensu w posiadania go w swoim domu.

 

 

To powiedz mi po co dyskusja z takimi osobami o module, które nie widzą w nim sensu? przeczytałeś temat? dotyczy Modułu CAM... a tak to tyle spamowanie i hejtowanie.. jaki to wszyscy maja d***piate TV za 5.. 10.. 15.. tyś... i non stop najwięcej do powiedzenia mają Ci co nie mają tego modułu i oferty C+ z kanałem 4K... i ciagle nawijanie w kółko o jednym i drugim zamiast merytorycznej rozmowy.. 

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno liczba osob z dekoderami linuxowymi  jest minimalna w stosunku do calej reszty korzystajacej ze sprzetu dedykowanego.   Ale jest to ta grupa dla ktorej korzystanie z dekodera sat nie ogranicza sie tylko po pierwsze do jednej platformy, a po drugie obsluga dekodera nie ogranicza sie tylko do kombinacji klawiszy na pilocie typu ON-OFF- i zmiana kanalu.   Kto nigdy nie korzystal ze sprzetu z wolnego rynku pewnie nigdy tego nie zrozumie , tak jak i ciezko mu pewnie bedzie pojac jak mozna na rzecz przyslowiowej ,,wolnosci''  zrezygnowac z pseudo oferty 4K , jaka na chwile obecna proponuje PC+? 

Edytowane przez kedar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, LorDx napisał:

c+ nie robi problemów z wymianą modułu


Naprawdę? Chcesz poczytać moją miesięczną korespondencję na temat wymiany na moduł? I żeby nie było, mam jedną kartę w multiroom bez dekodera. A zapytaj tych, którzy mają dwa dekodery i chcieliby jeden moduł czy im nie robią problemów?

I wcale nie trzeba mieć TV z ECP. Jest też moduł CI+, ale jakoś już nie chcą go wydawać abonentom. 

 

56 minut temu, gość napisał:

skoro miałeś sprzęt zgodny podczas podpisywania umowy, a teraz z powodu dostawcy nie jest zgodny to nie może Cię zmuszać na kontynuowanie umowy... i płacenie za to czego nie możesz oglądać bo on zmienił sposób dostarczania treści.. 

ale dokadnie to robi.

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, gość napisał:

jejku ile tu adwokatów C+... 

 

W takim wypadku, skoro miałeś sprzęt zgodny podczas podpisywania umowy, a teraz z powodu dostawcy nie jest zgodny to nie może Cię zmuszać na kontynuowanie umowy... i płacenie za to czego nie możesz oglądać bo on zmienił sposób dostarczania treści.. 

a gdzie ja napisałem że miałem,  ? usługa była świadczona promocyjnie do czasu wprowadzenie modułów z ecp, bo na obecnych jest to niemożliwe. Sprzedawali normalnie ale było jasne że ecp będa musieli użyć  gdy tylko będą dostępne moduły na rynku.

to jasno wynika z oświadczenia c+ z 2018r.

 

druga sprawa umowy na modułach to nisza każdy wie z jakiego powodu ktoś brał niebieski cam a teraz nagle chce rezygnować bo mu 2h czegoś tv nie pozwala oglądać

wyłącza prawdopodobnie z umów 4k i tyle, będziecie płacili mniej o te cenę z promocji.

 

1 minutę temu, meckbar napisał:


Naprawdę? Chcesz poczytać moją miesięczną korespondencję na temat wymiany na moduł? I żeby nie było, mam jedną kartę w multiroom bez dekodera. A zapytaj tych, którzy mają dwa dekodery i chcieliby jeden moduł czy im nie robią problemów?

I wcale nie trzeba mieć TV z ECP. Jest też moduł CI+, ale jakoś już nie chcą go wydawać abonentom. 

to kup starter na portalu i będziesz miał niebieski ale treści 4k na nim nie obejrzysz zostaną wyłączone uprawnianiami gdy będzie załączone ecp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LorDx tak jak napisałem, przestań być adwokatem C+ skoro nawet nie posiadasz tego sprzętu i przestań zaśmiecać forum... ten temat jest dla osób które mają moduł i mają teraz problem bo C+ zmienia warunki i to nie z powodu regulacyjnych a z powodu tego że traci kasę.. i ma do tego prawo ale nie kosztem już zawartych umów.. ot to całe co.. 

 

A to że było jakieś oświadczenie na jednym z portalów to nijak się ma do właśnie zawartych umów z nami... a jakby nie patrzeć to wszystkie usługi kupujesz w jakiejś tam promocji.. w związku z długością zobowiązania lub też odpowiednim z pakietowaniem usług.. itd.. dlatego to nie ma znaczenia czy ktoś brał w promocji czy nie... zawierały strony zobowiązania na okres umowy i jedna z nich teraz wprowadza zmiany.. i nie pozwala czegoś oglądać tylko rozgrywek ligowych i to nie byle jakich.. i o to chodzi a nie o jakieś 2h godziny 'czegoś tam'..

 

w ostateczności do czasu zmiany TV pewnie będę musiał zmienić moduł na dekoder, ale takiego traktowania z góry klientów nie można im odpuścić.. dlatego zgłoszenia.. reklamacje.. rzecznik.. rezygnacja.. a nie że mają mnie gdzieś i nawet nie musza informować jaki sprzęt jest kompatybilny z ich sprzętem do odbioru TV :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce się wtrącać bo temat mnie nie dotyczy, ale mam niebieski moduł na drugiej umowie. O ile pamiętam gdy brałem go w APS to nikt mi nie gwarantował że będzie współpracował z moim TV, to samo tyczy się teraz problemu z ECP. Jak ktoś już wcześniej pisał, moduł od PC+ jest oki, tylko odbiorniki TV mają problem z dogadaniem się. Więc reklamacje są jak najbardziej na miejscu, ale zamiast kierować je do PC+ to wyślijcie je do producentów waszych odbiorników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, LorDx napisał:

to kup starter na portalu i będziesz miał niebieski ale treści 4k na nim nie obejrzysz zostaną wyłączone uprawnianiami gdy będzie załączone ecp.

 

Nie wiesz o czym piszesz. Mam umowę i nie mogę kupić sobie modułu, a następnie "dopisać go" do umowy. Jeżeli dla Ciebie rozwiązaniem jest płacenie 2 razy za to samo to gratuluję podejścia.

Treści 4K nie są dla mnie istotne i operator śmiało może wyłączyć mi uprawnia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ozzy666 masz rację, gdybyś wziął taki moduł i okazałby się niekompatybilny, a nie może być tak że po roku czy półtora nagle C+ mówi Ci słuchaj od dzisiaj jesteś niekompatybilny.. skoro nawet nie jest w stanie Ci podać jaki sprzęt jest kompatybilny :) zasada standardowa, sprawdzasz kompatybilność i jest ok. Wyobraź sobie że bierzesz telefon od operatora tak jak tutaj był już ten przykład na okres 2 lat i musisz płacić co miesiąc za niego i za umowe a po roku operator Ci mówi.. sorry nie możesz już z niego dzwonić.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną nikt nawet nie wskazał punktu w regulaminie na który się powoła..ale ilu napisało że @umek nie ma racji..że bronię kogoś..itp itd...:)

Edytowane przez umek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc niebieski moduł pierw wywiedziałem się w czym on zadziała, co do TV nie miałem pewności, bo ma swoje lata. Liczyłem się z kwestią że być może będzie mi potrzebny tuner z wejściem CI+. Mogłem się wywiedzieć bo moduł był już jakiś czas na rynku i forumowicze już mieli wiedzę na jego temat. Temat ECP jest świeży, w zasadzie raczkujący. Było sporo niewiadomych czy zadziała itd. jednak spora część użytkowników poszła wymienić swoje niebieskie moduły i jaka była radość że się udało. Nie lepiej było poczekać aż sprawa się wyjaśni z czym to ECP jest kompatybilne?

Porównanie z telefonem komórkowym jest nie do końca trafione, biorę telefon od operatora (dedykowany ?) i działa, przynajmniej przez okres trwania umowy.

 

Edytowane przez Ozzy666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ozzy666 napisał:

Porównanie z telefonem komórkowym jest nie do końca trafione, biorę telefon od operatora (dedykowany ?) i działa, przynajmniej przez okres trwania umowy.

 

 

No i tutaj o to chodzi, przez okres umowy powinien działać, jeśli nie to operator nie może Cię obciążać kosztami czy zmusić do dalszego korzystania umowy - tak samo jak przy telefonie - sprzęt jest na okres umowy i wtedy operator musi wywiązać się z umowy...

 

i znowu zabierają głos Ci co nawet nie mają C+ nie mówiąc już o module... 

@umek a tu to co pisze:

Cytat

 

Sprzęt – typ Moduł CAM 4K umożliwia Abonentowi dekodowanie sygnału w jakości 4K UHD (ang. 4K Ultra High Definition; pol.

Ultra Wysoka Rozdzielczość), w urządzeniach dekodujących zgodnych z DVB-S2, CI+/CI+ECP.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze wychodziłem z założenia, że dostawca usług jest dla mnie a nie ja dla niego. Dlatego też bez żalu złożyłem wypowiedzenie. Mógłbym zmienić telewizor na posiadający CI+ 1.4, jednak mija się to z celem - obecny pod względem parametrów obrazu całkowicie mnie zadowala. Jeśli C+4K w OTT będzie sensowny to się zdecyduję, w innym razie CANAL+ będzie miało jednego klienta mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, gość napisał:

@LorDx tak jak napisałem, przestań być adwokatem C+ skoro nawet nie posiadasz tego sprzętu i przestań zaśmiecać forum... ten temat jest dla osób które mają moduł i mają teraz problem bo C+ zmienia warunki i to nie z powodu regulacyjnych a z powodu tego że traci kasę.. i ma do tego prawo ale nie kosztem już zawartych umów.. ot to całe co.. 

 

A to że było jakieś oświadczenie na jednym z portalów to nijak się ma do właśnie zawartych umów z nami... a jakby nie patrzeć to wszystkie usługi kupujesz w jakiejś tam promocji.. w związku z długością zobowiązania lub też odpowiednim z pakietowaniem usług.. itd.. dlatego to nie ma znaczenia czy ktoś brał w promocji czy nie... zawierały strony zobowiązania na okres umowy i jedna z nich teraz wprowadza zmiany.. i nie pozwala czegoś oglądać tylko rozgrywek ligowych i to nie byle jakich.. i o to chodzi a nie o jakieś 2h godziny 'czegoś tam'..

 

w ostateczności do czasu zmiany TV pewnie będę musiał zmienić moduł na dekoder, ale takiego traktowania z góry klientów nie można im odpuścić.. dlatego zgłoszenia.. reklamacje.. rzecznik.. rezygnacja.. a nie że mają mnie gdzieś i nawet nie musza informować jaki sprzęt jest kompatybilny z ich sprzętem do odbioru TV :)

 

patrz co podpisałeś,  a ja mam 5 modułów i wiedziałem od dość dawna że taka sytuacja będzie, było to jasne od 2018 !!!!!

ECP jest wymogiem prawnym, oni musieli kupić moduły i wymieniają za free, niech ci producent to samo zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli miesiąc temu kupiłeś komórkę, a ona nie działa w 5g to do kogo masz pretensję? Do operatora bo wprowadził 5G i trzeba kupić nowy telefon, a ciebie o tym nie poinformował? 

 

To samo z modułem, są wprowadzone zabezpieczenia, żeby nikt z linijek nie oglądał 4k za prawie darmo nielegalnie, stąd też takie osoby stracą dostęp do ligi angielskiej w 4k

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PawelTSW napisał:

Czyli jeśli miesiąc temu kupiłeś komórkę, a ona nie działa w 5g to do kogo masz pretensję? Do operatora bo wprowadził 5G i trzeba kupić nowy telefon, a ciebie o tym nie poinformował? 

 

To samo z modułem, są wprowadzone zabezpieczenia, żeby nikt z linijek nie oglądał 4k za prawie darmo nielegalnie, stąd też takie osoby stracą dostęp do ligi angielskiej w 4k

 

jakbyś komórkę kupił na wolnym rynku to tak ale jak u operatora z umową wiążącą to już nie - tutaj do operatora.. i ta sama sytuacja jest tutaj moduł kupujesz u operatora i wiążesz się umową, której warunki po roku zmienia operator.. 

 

jprdl ile tutaj jest adwokatów C+ nawet tych którzy nie mają C+, lub nie mają modułu i kanału 4K, widzę że najwięcej mają do powiedzenia.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gość no właśnie...

Sprzęt – typ Moduł CAM 4K umożliwia Abonentowi dekodowanie sygnału w jakości 4K UHD (ang. 4K Ultra High Definition; pol.

Ultra Wysoka Rozdzielczość), w urządzeniach dekodujących zgodnych z DVB-S2, CI+/CI+ECP.

Gdzieś tu o Canal++ pisze?:) To raz dwa...pisze o ECP? Owszem pisze...wiń swój tv:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, umek napisał:

@gość no właśnie...

Sprzęt – typ Moduł CAM 4K umożliwia Abonentowi dekodowanie sygnału w jakości 4K UHD (ang. 4K Ultra High Definition; pol.

Ultra Wysoka Rozdzielczość), w urządzeniach dekodujących zgodnych z DVB-S2, CI+/CI+ECP.

Gdzieś tu o Canal++ pisze?:) To raz dwa...pisze o ECP? Owszem pisze...wiń swój tv:)

Mam nauczyć Cię polskiego - co oznacza "/" CI+ lub CI+ECP na przemiennie nie pisze że musi być CI+ECP byłoby po przecinku  :) 

 

Jaki Canal+ przecież to jest regulamin z C+ :)

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, umek napisał:

Na chwilę obecną nikt nawet nie wskazał punktu w regulaminie na który się powoła..ale ilu napisało że @umek nie ma racji..że bronię kogoś..itp itd...:)

 

Rozdział V

Pkt. 6.  Odbiór usług udostępnianych w wysokiej rozdzielczości (HD)/jakości 4K wymaga korzystania przez Abonenta z Odbiorni-ka/Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta, umożliwiającego odbiór przedmiotowych usług.

 

W chwili podpisywania/przedłużania umowy spełniałem ten warunek. Przestałem go spełniać w trakcie trwania umowy.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że interpretacja tego punktu będzie zgodna z tym, co chcę osiągnąć, ale skoro zapis jest niejednoznaczny to nie powinien być interpretowany na niekorzyść klienta, który de facto płaci za coś, co nie spełnia jego oczekiwań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, gość napisał:

a co do @bugmenot to nie jest temat wyższości jednego TV nad drugim.. ale skoro miałeś kiedyś tylko jakieś średniej klasy TV szajsunga to daruj sobie komentarze na temat co jest flagowcem a co nie.. szczególnie że tutaj to nie wątek o TV.. 

Miałem modele Samsunga średniej klasy, czyli takie jak Ty masz teraz - np. plazmy serii E8x, kosztujące jako nowe po 8k. Bo tak jak już wspomniałem Samsung to nie jest producent z górnej półki tylko marka gdzie trzeba się upewniać, że na pewno trafili z dobrą matrycą (a w przypadku telefnów z procesorem - patrz europejskie Galaxy z Exynosem ;)). Twój telewizor nie wie nawet co to Dolby Vision - coś co mają modele za 2000 zł. A dziwisz się brakowi ECP.

 

Cytat

ja po prostu czekam na kolejną generację OLEDów lub microLEDów...aby wybrać..  nie będę tutaj rozwiją dalej tego wątku dlaczego obecnie jeszcze nie czas na OLED... a jeśli chodzi o Twoje porównanie do 2G/3G to tutaj sprzęt wzięliśmy od dostawcy na czas zawartej umowy. więc Twoje rozumowanie jest nie dość że błędne to i mylne..

No to dostawca wymieni go na dekoder i tyle.

 

Cytat

a co do regulaminu @umek @kingofsouth to w moim regulaminie który mam dołączony do umowy  jest napisane że moduł który dostałem, służy do odbioru treści 4K...

I będziesz miał treści 4K w 10 Mbps na Museum 4K i te nieobjęte ECP na C+ ;). Już teraz miałeś ich o kilkadziesiąt procent mniej niż ci z dekoderami (brak dostępnych na Ultraboxie kolekcji 4K w których jest kilkadziesiąt tytułów), więc o czym w ogóle mowa...

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, meckbar napisał:

 

Rozdział V

Pkt. 6.  Odbiór usług udostępnianych w wysokiej rozdzielczości (HD)/jakości 4K wymaga korzystania przez Abonenta z Odbiorni-ka/Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta, umożliwiającego odbiór przedmiotowych usług.

 

W chwili podpisywania/przedłużania umowy spełniałem ten warunek. Przestałem go spełniać w trakcie trwania umowy.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że interpretacja tego punktu będzie zgodna z tym, co chcę osiągnąć, ale skoro zapis jest niejednoznaczny to nie powinien być interpretowany na niekorzyść klienta, który de facto płaci za coś, co nie spełnia jego oczekiwań.

Przeczytałeś co napisałeś? Cutuję "umożliwiającego odbiór przedmiotowych usług" Jasne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, umek napisał:

Piszą na stronie wyraźnie że Canal+ 4K tylko z ich dekoderem. CIężko będzie im coś zrobić ale próbujcie;)

 

Od kiedy strona to regulamin? i znowu Ci co nie mają nawet C+ mają najwięcej do powiedzenia :)

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, umek napisał:

Przeczytałeś co napisałeś? Cutuję "umożliwiającego odbiór przedmiotowych usług" Jasne?

Czyli według Ciebie moduł CYFRA+ HD nie był "sprzętem umożliwiającym odbiór przedmiotowych usług"? I to, że w wyniku wygaszania seca przestaje działać również nie jest żadną zminą warunków umowy?

Wybacz, ale nie widzę sensu polemiki z Tobą.

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, gość napisał:

 

Dd kiedy strona to regulamin? i znowu Ci co nie mają nawet C+ mają najwięcej do powiedzenia :)

dla formalistów:

 

Rozdział VIII. Udostępnienie Sprzętu

1. Korzystanie z usług może odbywać się przy użyciu Sprzętu (lub także Zestawu antenowego) udostępnianego Abonentom przez Dostawcę usług na czas korzystania z usług w jakiejkolwiek formie prawnej bądź przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług. Zasadą jest korzystanie z jednego Dekodera i jednego Odbiornika dla jednej Umowy, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Abonent korzysta z Opcji dodatkowych umożliwiających korzystanie z więcej niż jednego Dekodera/Odbiornika, chyba że co innego wynika ze Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji. Korzystanie z usług Dostawcy usług przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług może odbywać się wtedy, gdy Dostawca usług udostępnia ofertę przewidującą możliwość wykorzystywania Sprzętu własnego Abonenta.

2. Szczegółowe zasady korzystania ze Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta oraz zasady obsługi serwisowej Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta określone są w Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji.

3. Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...