tweed77 Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 @G2000 myślisz że Tivusat przetestował wszystkie modele TV z działaniem ichniego modułu CI+ z ECP. Nie sądzę żeby było ich na to stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 11 minut temu, KML napisał: Jeśli to prawda to o czym pisze @LorDx to już posprzątane. Pozostaje w najbliższej przyszłości wymiana na dekoder platformy albo pogodzenie się z faktem zablokowania części oferty PC+ (wybranych treści). Patrz post wyżej. Jestem prawie pewny ze blokować bedą głownie Premier League Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Ja wziąłem moduł ECP a póžniej dokupiłem telewizor z listy rekomendowanych na stronie C+ i nie mam žadnego problemu, wszystko chodzie jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 (edytowane) 16 minut temu, KML napisał: Jeśli to prawda to o czym pisze @LorDx to już posprzątane. Pozostaje w najbliższej przyszłości wymiana na dekoder platformy albo pogodzenie się z faktem zablokowania części oferty PC+ (wybranych treści). Wiesz ile walczyłem o moduł? Pół roku i nie oddam go tylko dlatego ze nie obejrzę jakiegoś meczu w 4K. Mam VIP+ i mam co oglądać. Zresztą C+ internet szykuje się na otwarcie dla abonentów sat. Kanał 4 K tez ma być Edytowane 21 Lipca 2020 przez mikoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 @Inspektor nie każdego stać wymieniać TV specjalnie bo operator platformy sat ma taką zachciankę. Dla mnie pomału to już w paranoje przechodzi ta zabawa w ochronę "kontentu". że strony dostawców "kątetu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AORUS46 Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Oj panowie kończcie ten sparing i raz dwa po Ultraboxa 4k Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 @AORUS46 jak mi operator zwróci koszt zużytego prądu przez dekoder to wezmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 (edytowane) @tweed77 Powinni dopłacać do abonamentu z tym ich sprzętem. Edytowane 21 Lipca 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 (edytowane) Co się martwicie mamy TV smart jest Kodi - wspaniała sprawa - kwestia determinacji i będzie cały kontent i niższe rachunki Zgłosiłem dziś reklamacje do SONY na gwarancji - brak możliwości odbioru programów 4K via sat na terenie RP zobaczymy - co odpowiedzą - trzeba dać im szanse, ale polecam również innym właścicielom zgłosić reklamację niech mają zmasowany problem - jedną osobę z ignorują - kilkaset czy kilka tysięcy raczej sobie nie pozwolą bo akcje na FB czekają Może wymienią nie TV a płytę główną z nowszych modeli i tyle w temacie - software z nowszych modeli AH pasuję do starszych modeli AG - tak przynajmniej jest w SONY, zatem może i bebechy przełożą i po problemie, u mnie w AG9 są różne też wersje sprzętowe - różne matryce w zależności od roku produkcji - niby ta sama seria/model a sprzęt inny i funkcjonalność również - ot taki mamy klimat 2020 Edytowane 21 Lipca 2020 przez darlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 (edytowane) 5 minut temu, darlen napisał: Co się martwicie mamy TV smart jest Kodi - wspaniała sprawa - kwestia determinacji i będzie cały kontent i niższe rachunki Zgłosiłem dziś reklamacje do SONY na gwarancji - brak możliwości odbioru programów 4K via sat na terenie RP zobaczymy - co odpowiedzą - trzeba dać im szanse, ale polecam również innym właścicielom zgłosić reklamację niech mają zmasowany problem - jedną osobę z ignorują - kilkaset czy kilka tysięcy raczej sobie nie pozwolą bo akcje na FB czekają Może wymienią nie TV a płytę główną z nowszych modeli i tyle w temacie - software z nowszych modeli AH pasuję do starszych modeli AG - tak przynajmniej jest w SONY, zatem może i bebechy przełożą i po problemie Dzwoniłem dziś do sony i maila wysłałem. Wiekie oczy na ECP szukali we dwoje informacji o wsparciu dla XG. Mają pytać na "górze" i dać mi znać. Aha pani powiedziała ze jedna osoba pytała się o ECP jakiś czas temu. Także ten .... Edytowane 21 Lipca 2020 przez mikoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 (edytowane) Na moim telefonie 8 lipca również przecierali oczy ze zdziwienia - zdziwienie było większe jak im powiedziałem że maila im w marcu wysłałem z zapytaniem i wtedy mi odpowiedzieli że nie wiedzą i zapytałem ich to czemu przez pół roku się nie dowiedzieli - zegar gwarancji tyka Tylko zmasowany atak klientów pełna determinacja coś wyegzekwuje - nie w pojedynkę Czyli dzwoniliśmy do wspólnej Pani Edytowane 21 Lipca 2020 przez darlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Ja wczoraj też napisałem do LG Polska kolejnego maila w tej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 2 minuty temu, darlen napisał: Na moim telefonie 8 lipca również przecierali oczy ze zdziwienia - zdziwienie było większe jak im powiedziałem że maila im w marcu wysłałem z zapytaniem i wtedy mi odpowiedzieli że nie wiedzą i zapytałem ich to czemu przez pół roku się nie dowiedzieli - zegar gwarancji tyka Tylko zmasowany atak klientów pełna determinacja coś wyegzekwuje - nie w pojedynkę Czyli dzwoniliśmy do wspólnej Pani Czyli tym panem przede mną to byłeś ty heheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 (edytowane) 16 minut temu, tweed77 napisał: @AORUS46 jak mi operator zwróci koszt zużytego prądu przez dekoder to wezmę Serio?Sprawdzasz ile dekoder pobiera prądu? Edytowane 21 Lipca 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Moduł CI+ z ECP to jeszcze mały "pikuś" jak wprowadza TV KEY na USB to dopiero będzie śmiesznie i zarazem tragicznie . TV Key jest w ofercie HD+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Teraz, tweed77 napisał: Moduł CI+ z ECP to jeszcze mały "pikuś" jak wprowadza TV KEY na USB to dopiero będzie śmiesznie i zarazem tragicznie . TV Key jest w ofercie HD+ to by było o wiele lepsze rozwiązanie niż te ich ECP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 (edytowane) 3 minuty temu, kingofsouth napisał: Serio?Sprawdzasz ile dekoder pobiera prądu? Jeszcze jak mi płacić będą za oglądanie reklam Dobrze że nie ograniczam się do jednej legalnej platformy sat na dekoderze. Mam dystans do naszych platform sat. Co do TV KEY na USB to z opisu tego wynalazku wychodzi że działa tylko z TV SAMSUNG i to nie każdym. Edytowane 21 Lipca 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Dobrze, że nie ograniczam się do jednej legalnej platformy. I nie trzeba do tego dekodera zarówno od operatora jak i swojego kupionego. Bo w życiu nie tylko liczy się zużycie prądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 (edytowane) Jak już sobie tak gdybamy. Może C+ ograniczy całe to ECP tylko do braku możliwości nagrywania. Na teście miałem ciemność i próbowałem nagrać. Oczywiście nie dało się bo był komunikat ze treść jest zabezpieczona? Nie wiem, gdybam Edytowane 21 Lipca 2020 przez mikoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Do tego wystarczy CI+. Z takich „dobrodziejstw” korzysta niemiecka HD+ i nawet reklam w „time shift” nie pozwala przewijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 ECP powstał na potrzeby wytwórni filmowych, sport wymaga znaku wodnego lub numer karty podczas transmisji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 3 godziny temu, G2000 napisał: Czy telewizory które nie przeszły ostatnich testów ECP na C+ Now były na liście Tivusat? Były... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 @mikoko @darlen Pójdę tą samą drogą co Wy: reklamacja w Sony. Czy kontaktowaliście się w tej sprawie ze sprzedawcą, z serwisem czy może jeszcze z kimś innym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 [mention=25087]mikoko[/mention] [mention=31230]darlen[/mention] Pójdę tą samą drogą co Wy: reklamacja w Sony. Czy kontaktowaliście się w tej sprawie ze sprzedawcą, z serwisem czy może jeszcze z kimś innym?Kontaktowałem się z C+ dali sobie 30 dni na odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 5 godzin temu, gość napisał: Były... Który/które modele? Jeśli faktycznie by tak było że jakiś tv działa z ECP od Tivusat a nie działa z ECP od C+ to by oznaczało że C+ ewentualnie może coś pozmieniać w module albo producenci mogą coś poprawić w sofcie. Może faktycznie, tak jak ktoś wcześniej wspomniał, jest jakaś regionalizacja na niektórych tv i po ustawieniu Polski ECP nie działa. Albo moduł C+ jest ustawiony pod inny region i na niektórych tv ustawionych na Polskę nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.