mikoko Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Niech nikt mi nie mówi, że nie da się tego rozwiązać aktualizacją oprogramowania w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 A jak kupowałem mój TV SONY 5 lat temu to sprzedawca polecał SONY i PANASONIC , chyba się znał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 (edytowane) @mikoko Oczywiście, że dałoby się to rozwiązać aktualizacją oprogramowania w TV tylko trzeba jeszcze chcieć (mowa o LG). Dla producenta "lepiej" by było gdybyśmy kupili nowy TV. Od siebie dodam, info od mojego sprzedawcy, który również dopytywał w tej sprawie iż "(..) z tego co zrozumiałem - to raczej (mowa o LG) nie planują (...)" dodania tego w aktualizacjach TV z 2019 i we wcześniejszych modelach. Edytowane 6 Lipca 2020 przez KML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 (edytowane) Mieli włączyć 1 lipca więc skoro nadal działa Canal+ 4k to można sądzić, że urządzenie jest kompatybilne. Trudno, nie będzie działać to będzie dekoder. Świat się nie zawali. Pilotem od tv można sterować przynajmniej kanał +/- to od biedy ujdzie. Trzeba przyznać, że rozwiązanie z modułem idealne nie jest (wolno dekoduje, brak vod) Edytowane 6 Lipca 2020 przez regedit32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 (edytowane) Z tego co wiem 1 lipca miało dokonać się wyłączenie tunelowanie seca w nagravision na Camelach a nie włączenie ECP (dot. tylko nowych modułów CP+) co nie nastąpiło co zauważył z lekkim uśmiechem konsul podczas mojej piątkowej rozmowy telef. z ICOK Edytowane 6 Lipca 2020 przez KML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Nie wiadomo czemu zrobiło się takie "ciśnienie" z tym modułem ECP ?! Ten moduł ma procesor ALI czyli pochodzi ,jest produkowany w Chinach ,pierwotnie ten moduł (jego platforma) był przeznaczony na "wolny rynek" .Była możliwość uruchomienia w tym module dwu kart (normalna/duża + SIM) . Wcześniejszy producent modułów STi przestał istnieć (załatwiły go sądy i kary) ,kolejny producent BCM "wypioł" się na europejskie platformy satelitarne z różnych ,dość nie jasnych powodów . Więc PC+ poszukała tanich modułów w Chinach i zapewne te moduły mają wszelkie zabezpieczenia i licencje bezpieczeństwa . Licencja ECP nie jest za darmo ,PC+ musi ją kupić a to nie kosztuje 5zł ,wysłać OTA do modułów (aktualizacja oprogramowania) ,przetestować działanie ,skorygować ewentualne błędy w działaniu .Kiedy to nastąpi ,tego nie wiadomo . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Firma Sony od momentu zakupu regularnie raz czsami dwa razy w roku aktualizowała oprogramowanie systemowe, ostatno w czerwcu 2019. TV działa jak na razie z modułem,wcześniej z AstonCryptem (choć gorzej). Ogólnie jest zadowolenie z wymiany na CAM CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Ja także po używaniu modułu przez 3 miesiące nie mam zamiaru wracać na dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Ja też nie chciałbym wracać do dekodera ... ale co zrobicie jak zgaśnie Wam C+ 4K HD bo chyba tylko na kanale (kanałach) UHD mają być włączone zabezpieczenia ECP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Mam moduł z ECP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 A telewizor też masz z ECP? Bo ja kupiłem w tym roku najnowszy TV Samsunga, jeszcze wówczas model z 2019 i wygląda na to, że nie ma wsparcia. Ja coraz bardzej zastanawiam się nad wymianą na dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 Ja nie mam w pakiecie kanałów 4K więc chwilowo się nie zamartwiam, w drugim pokoju mam Ultrabox 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 2 godziny temu, regedit32 napisał: A telewizor też masz z ECP? Bo ja kupiłem w tym roku najnowszy TV Samsunga, jeszcze wówczas model z 2019 i wygląda na to, że nie ma wsparcia. Ja coraz bardzej zastanawiam się nad wymianą na dekoder. wg tego Twój Samsung ma wspracie: https://www.tivusat.tv/pages/prodotti/idtv/idtv.aspx u mnie na szajsungu na kanale Museum 4K jak sprawdzałem, gdy niby leciał szyfrowany program to dekodowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 12 godzin temu, regedit32 napisał: A telewizor też masz z ECP? Bo ja kupiłem w tym roku najnowszy TV Samsunga, jeszcze wówczas model z 2019 i wygląda na to, że nie ma wsparcia. Ja coraz bardzej zastanawiam się nad wymianą na dekoder. Tak, mam TV wspierany przez ECP. Sony XG9505. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 (edytowane) 34 minuty temu, gość napisał: wg tego Twój Samsung ma wspracie: https://www.tivusat.tv/pages/prodotti/idtv/idtv.aspx Według tej listy lg c9 też ma wsparcie a lg mówi, że nie ma. Pytanie na ile wiarygodna jest ta lista. Z drugiej strony nie ma co panikować, na razie nie ma ECP i nie wiadomo kiedy będzie, a ostatecznie będzie można wymienić moduł na dekoder. Edytowane 7 Lipca 2020 przez drq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 no właśnie, nawet C+ gdy podaje kompatybilne TV LG to C9 nie ma na tej liście: https://pl.canalplus.com/pomoc/Lista wpieranych modeli telewizorow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 Szkoda, że na tej liście brakuje SONY.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 57 minut temu, gość napisał: wg tego Twój Samsung ma wspracie: https://www.tivusat.tv/pages/prodotti/idtv/idtv.aspx u mnie na szajsungu na kanale Museum 4K jak sprawdzałem, gdy niby leciał szyfrowany program to dekodowało. Niby ma ale nie jest napisane, że 4K podczas, gdy modele 2020 mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 tak jak napisałem na Museum 4K w emisji która niby wymagała modułu ECP dekodował.. ale jak jednak się okaże że nie zadziała.. to trzeba będzie się przeprosić z C+ i wziąć od nich ten.. ehh.. dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 No u mnie też Canal+ 4K dekoduje i obraz jest na prawdę bardzo ładny. Niemniej wkurza mnie trochę powolność dekodowania, która nie nadąża za moim pstrykaniem Tragedii nie ma, ale jak tak przeskoczę ze 20 kanałów i zatrzymam na którymś to na krótką chwilę (2-4s) potrafi się zrobić wygaszacz z komunikatem "sygnał zakodowany". Jutro konserwator przestawi mi drugi kabel w antenie zbiorczej przełączając go do multiswitcha (mieszkam w bloku bez możliwości instalacji anten zapisaną w akcie notarialnym) także zyskam twin tuner. Ciekawe jak to będzie działać z tym modułem. Jak kijowo, to pewnie zamienię na ten cudowny dekoder. No i na module nie ma nc+ go. Odpaliłem to na przeglądarce w TV i nawet działa ale sterowanie tym jest nieco uciążliwe. Ponadto na ekranie, nawet po włączeniu fullscreena zostaje taka strzałka kursor, której nie da się w 100% ukryć. Wkurzają mnie takie drobiazgi. Z drugiej strony osobne pudło i dodatkowy pilot też będzie zmianą in minus. Gdyby ich usługa OTT dorównywała satelicie albo chociaż ten player+ był jakąkolwiek alternatywą to debata o module i karcie by nie istniała, bo myślałem, że żyję w w XXI wieku. Niestety myliłem się i po pół roku korzystania wyłącznie z subskrypcji zatęskniłem trochę za "telewizją". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 Ale z czym nie nadąża? Przy zwykłym przełączaniu tak się dzieje? U mnie po wymianie modułu na ECP kanały TV zyskały na prędkości. Wcześniejszy moduł właśnie wyświetlał czasami komunikat trwa dekodowanie, czy coś w tym stylu na pare sekund, szczególnie po włączeniu TV (po długim wyłączeniu, czy pełnym wyłączeniu), a przy tym module jest bajka - działa naprawdę szybko i nie pokazuje mi się komunikat 'sygnał zakodowany' . Co do nc go+ to C+ uruchomił swoją usługi i jest o niebo lepsza od ncgo i jest szansa że ją zastąpi i świetnie śmiga na Aplle TV, a obecnie jest w ramach miesiąca za free. Dużo o tym jest w tym wątku: https://forum.satkurier.pl/topic/32814-usługa-ott-canal-czyli-telewizja-przez-internet/page/95/?tab=comments#comment-1560618 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 U mnie komunikat o zakodowanym sygnale pojawia się tylko, gdy szybko przeskoczę o kilka(naście) kanałów do przodu i też nie zawsze. Nie jest to szczególnie uciążliwe ale uważam to za wyraźny minus. Co do nowej usługi... testowałem ją od pierwszego dnia i nie spełnia moich oczekiwań. Dlatego podpisałem umowę na tv sat a dzisiaj zapłaciłem za modyfikację w przyłączeniu do instalacji zbiorczej z dvb-s/dvb-t+dvb-c na 2x dvb-s/dvb-t żeby podłączyć drugi kabel do twin tunera. Nie mam możliwości instalacji anteny ale sygnał w mieszkaniu sięga 80dB i mam HB i Astrę na czaszy 120cm. Warunki do oglądania są więc naprawdę przyzwoite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 Właśnie miałem czarny obraz na kanale Canal + Premium oraz Canal+ 4K - leciał jakiś mecz, MUSEUM 4K było OK - zatem to nie tylko C+4K ale i kanały nie 4K (Full HD również) Moduł 4K ECP z wykupionym C+4K posiadam od 5 marca br. telewizor SONY 55AG9 - rewizja ze stycznia br. - oprogramowanie z 15 maja - najnowsze. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło, zawsze było cacy wszystkie kanały w ofercie 4K jak dotąd odbierałem cacy - jedynie numer karty podczas meczy mi się pojawiał i te wolniejsze przełączanie niż na szarym module Cyfry+ Dzwoniłem do operatora czy coś nie kombinują - oczywiście powiedział że od 1 lipca tak - ale mamy już 8 lipca i dopiero mi się pojawił problem, a wszystkie mecze na żywo na 4K oglądam. Czy mogą być różne poziomy kombinacji (szyfrowania) czy to jest 0/1 - działa nie działa i nie ma pośrednich opcji?? Operator zaproponował mi dekoder - wyśmiałem go - powiedziałem nie ten poziom jakości obrazu -nie po to się kupuje skalibrowany TV żeby korzystać z dekodera., nie chciał mi dać listy telewizorów działających z modułem - nawet nie wiedział takiej liście to powiedziałem mu niech zaktualizują o SONY i właśnie dzwonię do Serwisu SONY z prośbą o specyfikację na piśmie, jeżeli będzie wspierała moduł ECP - to rozwiązuję umowę , Zadzwoniłem do SONY - nie było to proste - poprosiłem o specyfikację, oczywiście nie mają, zatem zgłosiłem problem na reklamacji serwisowej, że TV nie odbiera kanału 4K - jedynego w Polsce i jeżeli tego nie naprawią a TV został kupiony właśnie do takiego celu to im go zwracam - TV nie spełnia parametrów odbioru programów na rynku na którym jest aktualnie sprzedawany i producent o tym nie informuje - zobaczymy co zrobią - może dogadają się jakoś z operatorem. Mam prośbę do Panów z SAT KURIERa aby może się jakoś przyjrzeli problemom modułu operatora EPC i kompatybilności TV na rynku i może by pomogli w mediacjach za pomocą swoich kanałów i swojej pozycji opiniotwórczej w tym obszarze zarówno u operatora jak i u dostawców sprzętu TV - no bo nikt nie będzie używał szrotu do pudełek z półki premium - to już nie te czasy - pewnie będzie więcej takich osób jak ja, a problem pewnie da się rozwiązać jakąś aktualizacją, przecież operator nie zastosował sposobu kodowania który powstał dziś /wczoraj tylko jakiś czas temu a producent TV mógł to sprawdzić i zaadoptować, albo niech zrobi to teraz, a jak jego produkt nie spełnia specyfikacji rynku na którym jest sprzedawany w danym momencie (nie chodzi mi o jakieś leciwe antyki)- nie ma tego w instrukcji obsługi - zatem poproszę o zwrot pieniążków i zabranie szrotu na swój koszt - to samo mogę powiedzieć operatorowi - to jest tylko kwestia od kogo dostanę wcześniej na piśmie że jego sprzęt jest OK - reklamacja zgłoszona 14 dni mają na ustosunkowanie się w obu przypadkach. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 (edytowane) Jak nie miałeś w specyfikacji informacji o wsparciu ECP podczas kupna to z TV nic nie zrobisz, a serwis odpisuje mega ostrożnie... Na pewno nie potwierdzą na 100%. Edytowane 8 Lipca 2020 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 Tez miałem dziś ciemność na 4K. Jakiś mecz leciał. Moduł z ECP, TV Sony XG9505. Podejrzewam jakieś problemy techniczne od strony C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.