czerstwy Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 13 minut temu, Pawel napisał: Mowa jest zdaje się o telewizorze a nie dekoderze. ale to chyba bez znaczenia. Po prostu przy zmianie transpondera, polaryzacji potrzeba więcej czasu niż przy kanałach nadawanych z jednego transpondera. To opóźnienie było zawsze zauważalne nawet na kanałach FTA. A to ciekawe bo mam wrażenie u siebie że czasy odczytu karty są praktycznie takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Jak wspomniałem jest to zauważalne nawet na kanałach FTA, więc odczyty karty nie mają znaczenia. Te mogą być szybkie ale elektronika telewizora/deodera potrzebuje więcej czasu na zmianę transpondera czy polaryzacji. Tego nawet fast zapping nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 No to chyba nie wiem o czym pisze choć miałem karty różne w czytnikach z różnym kodowaniem i róznymi czasami. C+,HD+,Antiksat,Tivusat i mogę to sobie porównać do np PB czy Tivusat na module gdzie czasy odczytu to przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 U mnie moduł czarny ecp w sony android tv kanały dekoduje napewno dłużej niż dekoder sat który mam. Może to u mnie kwestia przyzwyczajenia do dekodera ale moduł dłużej trwa odkodowanie (2sek) gdzie dekoder poniżej 0.5s. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 4 minuty temu, blaugrana18 napisał: Może to u mnie kwestia przyzwyczajenia do dekodera ale moduł dłużej trwa odkodowanie (2sek) gdzie dekoder poniżej 0.5s. U mnie moduł włożony do dekodera zachowuje się tak samo. Jak ktoś ma ultraboxa i moduł to różnice widać gołym okiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 49 minut temu, czerstwy napisał: No to chyba nie wiem o czym pisze choć miałem karty różne w czytnikach z różnym kodowaniem i róznymi czasami. C+,HD+,Antiksat,Tivusat i mogę to sobie porównać do np PB czy Tivusat na module gdzie czasy odczytu to przepaść. Ja porównywałem czasy przełączania kanałów na module conax i "mydelniczce" i ta zawsze była szybsza pod tym względem. Co prawda moduł siedział w budżetowym tv ale to raczej nie ma znaczenia. Odkąd pamietam moduł był zawsze wolniejszy od dedykowanego odbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELFIS Opublikowano 5 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 Witam Od kilkunastu lat opłacam telewizje canal+/nc+/cyfra+ i w pakiecie posiadam : KARTA CAYMAN - WIFI BOX+ / SAGEMCOM DSIW74 KARTA CAMELEON - ULTRABOX+/PVR PACE (MR) (karta działa na każdym dekoderze) Chciałbym jeden z tych zestawów wymienić na kartę + moduł CI do telewizora LG C1 niestety operator odmówił sprzedaży lub wymiany twierdząc ze nie można u nich otrzymać modułu CI przy opcji multiroom. Kika osób z infolinii twierdzi ze nie można gdyż moduł CI nie może połączyć się z WIFI i nadać uprawnienia karcie z multi-roomu. Oczywiście powiedziałem ze te karty działają niezależnie, ale i tak odmówili i tu moje pytanie. Jakie mam inne opcje ? Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 5 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 Zawrzeć nową umowę tylko na moduł. Najprawdopodobniej przedstawią Ci ofertę na drugą umowę na bardzo dobrych warunkach. 38 minut temu, ELFIS napisał: KARTA CAMELEON - ULTRABOX+/PVR PACE (MR) (karta działa na każdym dekoderze) Ten sprzęt możesz wymienić na nową umowę na pakiet extra za 15 zł z modułem Pod warunkiem że przedłużasz umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELFIS Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 5.07.2022 o 09:42, PawelTSW napisał: Ten sprzęt możesz wymienić na nową umowę na pakiet extra za 15 zł z modułem Pod warunkiem że przedłużasz umowę. Dzięki Tak tez robiłem , co najlepsze mam to samo taniej o 4 złote tylko w dwóch umowach nowy + tuner 4k i moduł CI. PozdRo [WRWE] [Edit w C+ dziwili się ze karta Camelon jeszcze działa bo wyłączyli je w zeszłym miesiącu i była pewne ze w tej sprawie dzwonię] Edytowane 8 Lipca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 W dniu 7.07.2022 o 21:13, ELFIS napisał: Dzięki Tak tez robiłem , co najlepsze mam to samo taniej o 4 złote tylko w dwóch umowach nowy + tuner 4k i moduł CI. PozdRo [WRWE] A ile płacisz za tą ofertę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik130 Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 (edytowane) Spostrzeżenia - moduł CAM w TV Panasonic OLED TX-65FZ800E W ramach aneksu umowy wymieniłem dekoder Ultrabox+ na moduł. Potwierdzam rewelacyjną współpracę. Jedyne, co mnie na początku wkurzało, to długi start uprawnień po włączeniu TV. Trwało to 10-12s. Pomogło włączenie w telewizorze funkcji "TV Anywhere". Teraz start to maksimum 2s (karta prawdopodobnie jest podtrzymywana zasilaniem, z uwagi na dostępność TV w sieci). Przełączanie kanałów b. szybkie. Nagrywanie na własny dysk również działa. Karta dekoduje bez problemu NASA 4K UHD na kanale 198, natomiast program testowy z ECP nie (co jest zgodne z deklaracją Panasonic'a i strony Canal+). Do dekodera już nie wrócę. Edytowane 25 Lipca 2022 przez robik130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 ciekawe czy w trakcie umowy można przejść z dekodera 4K na moduł z kartą i nie stracić na swoim dekoderze dostępu do Canal+ 4K i Eleven 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 2 godziny temu, cidik napisał: ciekawe czy w trakcie umowy można przejść z dekodera 4K na moduł Nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 7 godzin temu, robik130 napisał: Karta dekoduje bez problemu NASA 4K UHD na kanale 198, natomiast program testowy z ECP nie (co jest zgodne z deklaracją Panasonic'a i strony Canal+). Do dekodera już nie wrócę. A jaki Ty kanał testowy włączyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 Pewnie chodzi o strefę abonenta z ecp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 A może o C+ Now, bo kiedyś to był kanał testowy. Dlatego zapytałem, bo może błędnie sprawdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik130 Opublikowano 26 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2022 (edytowane) 8 godzin temu, mikoko napisał: Pewnie chodzi o strefę abonenta z ecp O ile pamiętam, to ten kanał sprawdzałem. W każdym razie ten model Panasonic'a nie ma prawa obsługiwać ECP, co potwierdza producent (2 x CI plus, wersja 1.4). Edytowane 26 Lipca 2022 przez robik130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 26 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2022 ECP już od dłuższego czasu jest wyłączone na C+Now Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik130 Opublikowano 26 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2022 (edytowane) Prześledziłem dokładnie ten wątek i nie znalazłem informacji, że którykolwiek kanał "z treścią" jest nadawany obecnie z ECP. Nawet powątpiewano, czy kiedykolwiek to nastąpi. Stąd moja świadoma decyzja o przejściu na moduł, pomimo teoretycznej niezgodności telewizora. W przyszłości zawsze mogę: a) zmienić TV (ale szkoda, bo jest naprawdę świetny) b) wrócić do dekodera Przy okazji - wymiana na moduł w trakcie trwania umowy (a moja była do 31 października) nie była możliwa. Wypowiedziałem umowę i od razu dostałem opcję wycofania wypowiedzenia i przedłużenia na pasujących mi warunkach (z obniżeniem pakietu) wraz z modułem. Wymiana w punkcie przy zachowaniu mojej dotychczasowej karty dekodującej. Nowe warunki - do wyboru od zaraz, lub od listopada. Edytowane 26 Lipca 2022 przez robik130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2022 5 godzin temu, robik130 napisał: O ile pamiętam, to ten kanał sprawdzałem.... To sprawdź jeszcze raz, dla pewności. Bo jeśli kanał zadziała, to znaczy, że ECP obsługuje Panaś. Przy ECP nie nagrasz nawet 1 sekundy. To też sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik130 Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 18 godzin temu, ircios napisał: To sprawdź jeszcze raz, dla pewności. Bo jeśli kanał zadziała, to znaczy, że ECP obsługuje Panaś. Przy ECP nie nagrasz nawet 1 sekundy. To też sprawdź. Kanał 28 - STREFA ABONENTA - komunikat "Wybrana audycja nie może być wyświetlona na tym odbiorniku: 1000" Kanał 37 - CANAL+NOW - nie mam go w pakiecie - jest propozycja wykupienia go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 Jak widać Panaś Twój nie obsługuje ECP, co widać po komunikacie na kanale dla abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik130 Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 46 minut temu, ircios napisał: Jak widać Panaś Twój nie obsługuje ECP, co widać po komunikacie na kanale dla abonentów. Napisałem to w pierwszym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 Kanał 28 - STREFA ABONENTA - komunikat "Wybrana audycja nie może być wyświetlona na tym odbiorniku: 1000" Kanał 37 - CANAL+NOW - nie mam go w pakiecie - jest propozycja wykupienia go Mam dwa tv LG z 2016. Oba działaj na modułach. Jeden na niebieskim NC+, drugi C+ czarny. Oba poprawnie wyświetlają C+ nów i strefę abonenta. No wiadomo, ze niebieski nie obsłuży 4K, a drugi tak. Ale i telewizory są full hd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik130 Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 (edytowane) 8 godzin temu, PWojciechowska napisał: Mam dwa tv LG z 2016. Oba działaj na modułach. Jeden na niebieskim NC+, drugi C+ czarny. To dziwne, w wykazie na stronie Canal+ telewizory LG działają, ale od roku 2020. Rekomendowane nazwy modeli LG wspierających CAM ze standardem ECP: Rok 2020: **UN*** **NANO*** OLED***X Rok 2021: **UP** **NANO** **QNED** OLED***1 Rok 2022: **UQ** **NANO** **QNED** OLED***2 * - oznacza dowolną cyfrę (0-9) lub literę (a-z ; A-Z) Edytowane 27 Lipca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.