Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w tej chwili dwa cameleony, wiadomo co to oznacza, trzeba przejść na coś innego. w grę wchodzą tylko moduły, szkoda że dają tylko te nowe z ECP, tak naprawdę te ich treści 4K mnie zupełnie nie interesują, jeden kanał i to nadający od czasu do czasu, lekka żenada jak na 2020 rok.

W tej chwili w icok pojawiła mi się oferta wymiany obecnego sprzętu na moduł za 0 zł z aktywacją za 0 zł, ma ktoś tez taką ofertę? to jest wymiana obu kart czy tylko jednej? Może ktoś się kontaktował z obsługą klienta w tej sprawie i wie trochę więcej? Najchętniej wymieniłbym sobie na razie jedną kartę żeby sprawdzić czy na obu moich tunerach moduł będzie działać.

Swoją droga mam złożoną reklamację do podpisywania umowy, kiedy przedłużałem umowę to Pani konsultant na moje pytanie o sprzęt kilka razy mnie zapewniała o tym że do końca umowy będę oglądał na obecnie posiadanym sprzęcie, co prawda może trochę naiwnie wierząc w jej zapewniana podpisałem ale zobaczymy co powiedzą.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, moons napisał:

kiedy przedłużałem umowę to Pani konsultant na moje pytanie o sprzęt kilka razy mnie zapewniała o tym że do końca umowy będę oglądał na obecnie posiadanym sprzęcie

Też to przerabiałem - na przyszłość wszystko na piśmie, albo nagrywaj rozmowę informując uprzednio o tym konsultanta.

Oficjalnie nie można uzyskać CAM w multiroom - tak twierdzą konsultanci z BOK (zawsze!) i większość pracowników w lokalnych punktach Canal+. W praktyce jeden moduł można "wywalczyć", a dwa ponoć niektórym się udaje.

Nie ma jasnych i spójnych zasad wymiany. Jak chcesz to możesz się z nimi kopać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, kedar1 napisał:

Widocznie ludzie ktorzy za to odpowiadają ,mają  dziś niedzielę pracującą?

Pracują niektórzy nawet i w święta. Bo tak oglądałbyś ciemność.  Zawsze ktoś czuwa. A niedziela to najlepszy dzień do testów. 

@moons Już raczej 2 modułów nie dostaniesz. Taka opcja tylko dla tych jak narazie, co na umowie bezterminowej zdali sprzęt, zostawili karty i wymienili je zaraz na moduły.

Reklamacja czyni cuda. Powiedz, że w drodze reklamacji to chcesz teraz 2 moduły. Zobaczymy

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, ircios napisał:

 

@moons Już raczej 2 modułów nie dostaniesz. Taka opcja tylko dla tych jak narazie, co na umowie bezterminowej zdali sprzęt, zostawili karty i wymienili je zaraz na moduły.

Reklamacja czyni cuda. Powiedz, że w drodze reklamacji to chcesz teraz 2 moduły. Zobaczymy

Niekoniecznie. Ja mam umowę na 2 lata (do 30.11.2021.) i wymieniłem dwa gołe Camele na dwa moduły CAM i nie miałem z tym wielkiego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Maris, jak to zrobiłeś i jakimiś kosztami obciążyli?

Swoja drogą, ta cała wymiana sprzętu jest po prostu mega nie przygotowana, brak jakichkolwiek jasnych zasad. Gdyby była jakaś alternatywa spełniająca moje oczekiwania to zostawił bym ten cały canal plus i tyle.

Pozdrawiam

Edytowane przez moons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Paradoksalnie to wlasnie przez tą ich niedzielna prace ,jest teraz ciemnosc na sprzecie nie wspierajacym ECP.  Czyli na zdecydowanej wiekszosci TV , i chyba wszystkich niezaleznych dekoderach , nie tylko linuxowych.?. A tak  na powaznie ,to moga juz sobie dac spokoj z tym tak zwanym ,,testem''.  Mysle ze  praktycznie zdecydowana wiekszosc uzytkownikow modulow przekonala sie ze ich sprzet jest niekompatybilny, a co bardziej zdesperowani pobiegli juz po sprzet operatora, co przecierz jest glownym zalozeniem owego testu.  ?

Edytowane przez kedar1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@moons poszedłem do APS-u i ogarnięty gość mi wymienił. Oczywiście wcześniej dzwoniłem na infolinię i również usłyszałem, że mogę wymienić tylko jedną kartę na jeden moduł CAM. Na szczęście w APS-ie był człowiek, który znał temat i wiedział, że drugi moduł wydaje się przez "reklamacyjne wydanie dekodera". Nic za to nie zapłaciłem i przyszedł mi już rachunek za sierpień również z obciążeniem 0 zł. Nie dzwoń na infolinię, tylko idź do APS. Może się zdarzyć, że trafisz na kogoś nieogarniętego, zapytaj się wówczas o "reklamacyjne wydanie dekodera".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, moons napisał:

Mam w tej chwili dwa cameleony, wiadomo co to oznacza, trzeba przejść na coś innego. w grę wchodzą tylko moduły, szkoda że dają tylko te nowe z ECP, tak naprawdę te ich treści 4K mnie zupełnie nie interesują, jeden kanał i to nadający od czasu do czasu, lekka żenada jak na 2020 rok.

W tej chwili w icok pojawiła mi się oferta wymiany obecnego sprzętu na moduł za 0 zł z aktywacją za 0 zł, ma ktoś tez taką ofertę? to jest wymiana obu kart czy tylko jednej? Może ktoś się kontaktował z obsługą klienta w tej sprawie i wie trochę więcej? Najchętniej wymieniłbym sobie na razie jedną kartę żeby sprawdzić czy na obu moich tunerach moduł będzie działać.

Swoją droga mam złożoną reklamację do podpisywania umowy, kiedy przedłużałem umowę to Pani konsultant na moje pytanie o sprzęt kilka razy mnie zapewniała o tym że do końca umowy będę oglądał na obecnie posiadanym sprzęcie, co prawda może trochę naiwnie wierząc w jej zapewniana podpisałem ale zobaczymy co powiedzą.

Pozdrawiam

 

@moons W Strefie CANAL+ wyświetla Ci się jedna oferta wymiany, ponieważ jest to oferta wymiany na sprzęt główny i oferty na sprzęt uzupełniający nie są nigdy widoczne jako takie oferty. Gdy skorzystasz z wymiany pierwszej karty Cameleon na moduł CAM CI+ ECP zgodnie z tą ofertą ze Strefy CANAL+, to potem w pracownik salonu będzie miał możliwość wydania sprzętu uzupełniającego w usłudze Multiroom post Cyfra+, który będzie mógł wydać przez zakładkę "REKLAMACYJNE WYDANIE DEKODERA". W tej zakładce pojawią się pracownikowi salonu dwie możliwości wydania sprzętu uzupełniającego, czyli albo modułu CAM CI+ ECP albo dekodera WiFi Box+. Także masz możliwość bez problemu wymiany dwóch gołych kart Cameleon na dwa moduły CAM CI+ ECP. Oczywiście dwie karty Cameleon zostaną wymienione na dwie karty Cayman, które będą sparowane z tymi dwoma modułami CAM CI+ ECP. W przypadku jak pracownik salonu nie będzie wiedział jak to zrobić, albo odmówi mówiąc, że nie ma takiej możliwości to zażądaj, aby pracownik salonu zadzwonił na swoją specjalną infolinię wsparcia w tej sprawie i tam pracownik salonu zostanie doinformowany jak ma zrobić taką wymianę w systemie.

Edytowane przez lukx95
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz znaleźć tylko salon :) bo oczywiście w mojej wiosce nie ma. Pewnie żeby nie gonić na darmo nalepiej byłoby najpierw zadzwonić i dopytać czy choć maja na stanie moduły. Zamówiłem też wymianę karty na moduł w icok ale jakaś lipa, nawet nie ma info gdzie i jak to się ma odbyć, jakoś całkowicie na wariackich papierach.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez moons
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@moons Jak zamówiłeś w Strefie CANAL+ ofertę wymiany karty Cameleon na moduł CAM CI+ ECP, to masz teraz 14 dni na zrealizowanie tej oferty w Salonie CANAL+. Na pewno tam w tej ofercie Ci pisało po jej otwarciu przed kliknięciem przycisku zamawiam, że w ciągu 14 dni należy udać się do salonu w celu zrealizowania oferty. Także jak wybierzesz się do salonu, to od razu powiedz co i jak i że wymieniasz jedną kartę na moduł na razie, a do MR post Cyfra+ na razie zostawiasz Cameleona, tak by Ci np. nie zdjęli przypadkowo Multiroomu. Listę salonów z telefonami masz pod tym linkiem i pytaj czy mają moduły CAM CI+ ECP: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie czy mając podpisany aneks na jeszcze 1,5 roku, mogę wymienić starego WiFi-boxa na moduł CAM? Od 1,5 roku wraz z kupnem nowego TV podłączyłem moduł Aston i działało to bezproblemowo do lipca, po tym czasie zaczęło ubywać kanałów (mam pakiet Extra+8C+ i H,H2). O ile cześć z tych kanałów i tak nie była oglądana, to H2 tak (obawiam się że w czasie może ubywać kolejnych kanałów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jarek7714 napisał:

Panie i Panowie czy mając podpisany aneks na jeszcze 1,5 roku, mogę wymienić starego WiFi-boxa na moduł CAM? Od 1,5 roku wraz z kupnem nowego TV podłączyłem moduł Aston i działało to bezproblemowo do lipca, po tym czasie zaczęło ubywać kanałów (mam pakiet Extra+8C+ i H,H2). O ile cześć z tych kanałów i tak nie była oglądana, to H2 tak (obawiam się że w czasie może ubywać kolejnych kanałów).

Nie no wg mnie to nie przejdzie,bo na jakiej podstawie? 

Zgaśnie reszta niedługo, więc odpalaj wifiboxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na umowie bezterminowej w ramach której mam dwa Cameleony (multiroom po Cyfrze+) oraz dekoder wifibox którego nie używam. W związku z tym chciałbym się upewnić czy jest możliwość wymiany wifibox-a oraz dwóch kart na 2 moduły za 0 zł. Z informacji umieszczonych w tym temacie wynika, że z wymianą jednego cameleona na moduł z caymanem nie powinno być problemu. Natomiast czy jest możliwość wymiany wifiboxa na drugi moduł z caymanem w ramach "reklamacyjnego wydania dekodera"?

Ps. Aktualnie w ICOK mam jedynie ofertę wymiany na wifipremiumbox za 5 zł miesięcznie

Edytowane przez sprocket
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, sprocket napisał:

To może najpierw zdam dekoder mówiąc że nie jest mi potrzebny bo nie spełnia moich oczekiwań?

Jedynie tak....ja tak miałem, zdałem tuner z kartą i dostałem tuner 4K i za drugą kartę dostałem moduł. [opłata za sprzęt 0 zł]

Edytowane przez zabek1441758178
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi Drodzy,

Co mam zrobić?  Jakie kroki po kolei, aby otrzymać dwa moduły Ci.

 

Moja sytuacja.

Jestem na umowie terminowej (jeszcze półtorej roku), w ramach której mam dwa Cameleony i dwa stare dekodery (jeden to Pace a drugi też jakiś stary), których nie używam od kilku lat.

 

Cameleony są połączone z telewizorami Sony za pośrednictwem modułów  AstonCrypt + Blockery.

 

No i tak było do połowy lipca, kiedy to zaczęły ginąć mi różne kanały.

 

W związku z tym co mam zrobić, aby  wymienić oba Cameleony na karty i moduły Ci + ECP oczywiście zdając nie używane przeze mnie dekodery?

 

Jakie kroki?  Czy najpierw zdać sam sprzęt, że nie jest mi potrzebny?  A potem wymienić karty?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, sprocket napisał:

To może najpierw zdam dekoder mówiąc że nie jest mi potrzebny bo nie spełnia moich oczekiwań?

Jeżeli Ci to przejdzie to najprawdopodobniej za moduł będzie naliczany czynsz miesięczny w wysokości 10,- zł. Próbują go już naliczać abonentom, którzy wymieniają kartę cameleon na CAM CI+ECP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Robo99 napisał:

....Jakie kroki?  Czy najpierw zdać sam sprzęt, że nie jest mi potrzebny?  A potem wymienić karty?

 

Jedyne co możesz zrobić, to cieszyć się super kontentem na dekoderach co masz. Po przejściu na czas nieokreślony za półtora roku, możesz zdać  obecne dekodery, pozostawić 2 Cameleony i zaraz je wymienić na moduły. Tak to wygląda na dzisiaj.  Co będzie za 18m.? Tego nikt nie wie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...