moons Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Mam w tej chwili dwa cameleony, wiadomo co to oznacza, trzeba przejść na coś innego. w grę wchodzą tylko moduły, szkoda że dają tylko te nowe z ECP, tak naprawdę te ich treści 4K mnie zupełnie nie interesują, jeden kanał i to nadający od czasu do czasu, lekka żenada jak na 2020 rok. W tej chwili w icok pojawiła mi się oferta wymiany obecnego sprzętu na moduł za 0 zł z aktywacją za 0 zł, ma ktoś tez taką ofertę? to jest wymiana obu kart czy tylko jednej? Może ktoś się kontaktował z obsługą klienta w tej sprawie i wie trochę więcej? Najchętniej wymieniłbym sobie na razie jedną kartę żeby sprawdzić czy na obu moich tunerach moduł będzie działać. Swoją droga mam złożoną reklamację do podpisywania umowy, kiedy przedłużałem umowę to Pani konsultant na moje pytanie o sprzęt kilka razy mnie zapewniała o tym że do końca umowy będę oglądał na obecnie posiadanym sprzęcie, co prawda może trochę naiwnie wierząc w jej zapewniana podpisałem ale zobaczymy co powiedzą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 TakNawet w niedziele ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Widocznie ludzie ktorzy za to odpowiadają ,mają dziś niedzielę pracującą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 21 minut temu, moons napisał: kiedy przedłużałem umowę to Pani konsultant na moje pytanie o sprzęt kilka razy mnie zapewniała o tym że do końca umowy będę oglądał na obecnie posiadanym sprzęcie Też to przerabiałem - na przyszłość wszystko na piśmie, albo nagrywaj rozmowę informując uprzednio o tym konsultanta. Oficjalnie nie można uzyskać CAM w multiroom - tak twierdzą konsultanci z BOK (zawsze!) i większość pracowników w lokalnych punktach Canal+. W praktyce jeden moduł można "wywalczyć", a dwa ponoć niektórym się udaje. Nie ma jasnych i spójnych zasad wymiany. Jak chcesz to możesz się z nimi kopać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Widocznie ludzie ktorzy za to odpowiadają ,mają dziś niedzielę pracującąPrędzej zapomnieli wyłączyć idąc na weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) 39 minut temu, kedar1 napisał: Widocznie ludzie ktorzy za to odpowiadają ,mają dziś niedzielę pracującą Pracują niektórzy nawet i w święta. Bo tak oglądałbyś ciemność. Zawsze ktoś czuwa. A niedziela to najlepszy dzień do testów. @moons Już raczej 2 modułów nie dostaniesz. Taka opcja tylko dla tych jak narazie, co na umowie bezterminowej zdali sprzęt, zostawili karty i wymienili je zaraz na moduły. Reklamacja czyni cuda. Powiedz, że w drodze reklamacji to chcesz teraz 2 moduły. Zobaczymy Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 29 minut temu, ircios napisał: @moons Już raczej 2 modułów nie dostaniesz. Taka opcja tylko dla tych jak narazie, co na umowie bezterminowej zdali sprzęt, zostawili karty i wymienili je zaraz na moduły. Reklamacja czyni cuda. Powiedz, że w drodze reklamacji to chcesz teraz 2 moduły. Zobaczymy Niekoniecznie. Ja mam umowę na 2 lata (do 30.11.2021.) i wymieniłem dwa gołe Camele na dwa moduły CAM i nie miałem z tym wielkiego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moons Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) @Maris, jak to zrobiłeś i jakimiś kosztami obciążyli? Swoja drogą, ta cała wymiana sprzętu jest po prostu mega nie przygotowana, brak jakichkolwiek jasnych zasad. Gdyby była jakaś alternatywa spełniająca moje oczekiwania to zostawił bym ten cały canal plus i tyle. Pozdrawiam Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez moons Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) Paradoksalnie to wlasnie przez tą ich niedzielna prace ,jest teraz ciemnosc na sprzecie nie wspierajacym ECP. Czyli na zdecydowanej wiekszosci TV , i chyba wszystkich niezaleznych dekoderach , nie tylko linuxowych.. A tak na powaznie ,to moga juz sobie dac spokoj z tym tak zwanym ,,testem''. Mysle ze praktycznie zdecydowana wiekszosc uzytkownikow modulow przekonala sie ze ich sprzet jest niekompatybilny, a co bardziej zdesperowani pobiegli juz po sprzet operatora, co przecierz jest glownym zalozeniem owego testu. Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez kedar1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 @moons poszedłem do APS-u i ogarnięty gość mi wymienił. Oczywiście wcześniej dzwoniłem na infolinię i również usłyszałem, że mogę wymienić tylko jedną kartę na jeden moduł CAM. Na szczęście w APS-ie był człowiek, który znał temat i wiedział, że drugi moduł wydaje się przez "reklamacyjne wydanie dekodera". Nic za to nie zapłaciłem i przyszedł mi już rachunek za sierpień również z obciążeniem 0 zł. Nie dzwoń na infolinię, tylko idź do APS. Może się zdarzyć, że trafisz na kogoś nieogarniętego, zapytaj się wówczas o "reklamacyjne wydanie dekodera". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, moons napisał: Mam w tej chwili dwa cameleony, wiadomo co to oznacza, trzeba przejść na coś innego. w grę wchodzą tylko moduły, szkoda że dają tylko te nowe z ECP, tak naprawdę te ich treści 4K mnie zupełnie nie interesują, jeden kanał i to nadający od czasu do czasu, lekka żenada jak na 2020 rok. W tej chwili w icok pojawiła mi się oferta wymiany obecnego sprzętu na moduł za 0 zł z aktywacją za 0 zł, ma ktoś tez taką ofertę? to jest wymiana obu kart czy tylko jednej? Może ktoś się kontaktował z obsługą klienta w tej sprawie i wie trochę więcej? Najchętniej wymieniłbym sobie na razie jedną kartę żeby sprawdzić czy na obu moich tunerach moduł będzie działać. Swoją droga mam złożoną reklamację do podpisywania umowy, kiedy przedłużałem umowę to Pani konsultant na moje pytanie o sprzęt kilka razy mnie zapewniała o tym że do końca umowy będę oglądał na obecnie posiadanym sprzęcie, co prawda może trochę naiwnie wierząc w jej zapewniana podpisałem ale zobaczymy co powiedzą. Pozdrawiam @moons W Strefie CANAL+ wyświetla Ci się jedna oferta wymiany, ponieważ jest to oferta wymiany na sprzęt główny i oferty na sprzęt uzupełniający nie są nigdy widoczne jako takie oferty. Gdy skorzystasz z wymiany pierwszej karty Cameleon na moduł CAM CI+ ECP zgodnie z tą ofertą ze Strefy CANAL+, to potem w pracownik salonu będzie miał możliwość wydania sprzętu uzupełniającego w usłudze Multiroom post Cyfra+, który będzie mógł wydać przez zakładkę "REKLAMACYJNE WYDANIE DEKODERA". W tej zakładce pojawią się pracownikowi salonu dwie możliwości wydania sprzętu uzupełniającego, czyli albo modułu CAM CI+ ECP albo dekodera WiFi Box+. Także masz możliwość bez problemu wymiany dwóch gołych kart Cameleon na dwa moduły CAM CI+ ECP. Oczywiście dwie karty Cameleon zostaną wymienione na dwie karty Cayman, które będą sparowane z tymi dwoma modułami CAM CI+ ECP. W przypadku jak pracownik salonu nie będzie wiedział jak to zrobić, albo odmówi mówiąc, że nie ma takiej możliwości to zażądaj, aby pracownik salonu zadzwonił na swoją specjalną infolinię wsparcia w tej sprawie i tam pracownik salonu zostanie doinformowany jak ma zrobić taką wymianę w systemie. Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez lukx95 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moons Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) to teraz znaleźć tylko salon bo oczywiście w mojej wiosce nie ma. Pewnie żeby nie gonić na darmo nalepiej byłoby najpierw zadzwonić i dopytać czy choć maja na stanie moduły. Zamówiłem też wymianę karty na moduł w icok ale jakaś lipa, nawet nie ma info gdzie i jak to się ma odbyć, jakoś całkowicie na wariackich papierach. Pozdrawiam Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez moons 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 @moons Jak zamówiłeś w Strefie CANAL+ ofertę wymiany karty Cameleon na moduł CAM CI+ ECP, to masz teraz 14 dni na zrealizowanie tej oferty w Salonie CANAL+. Na pewno tam w tej ofercie Ci pisało po jej otwarciu przed kliknięciem przycisku zamawiam, że w ciągu 14 dni należy udać się do salonu w celu zrealizowania oferty. Także jak wybierzesz się do salonu, to od razu powiedz co i jak i że wymieniasz jedną kartę na moduł na razie, a do MR post Cyfra+ na razie zostawiasz Cameleona, tak by Ci np. nie zdjęli przypadkowo Multiroomu. Listę salonów z telefonami masz pod tym linkiem i pytaj czy mają moduły CAM CI+ ECP: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek7714 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Panie i Panowie czy mając podpisany aneks na jeszcze 1,5 roku, mogę wymienić starego WiFi-boxa na moduł CAM? Od 1,5 roku wraz z kupnem nowego TV podłączyłem moduł Aston i działało to bezproblemowo do lipca, po tym czasie zaczęło ubywać kanałów (mam pakiet Extra+8C+ i H,H2). O ile cześć z tych kanałów i tak nie była oglądana, to H2 tak (obawiam się że w czasie może ubywać kolejnych kanałów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 1 minutę temu, jarek7714 napisał: Panie i Panowie czy mając podpisany aneks na jeszcze 1,5 roku, mogę wymienić starego WiFi-boxa na moduł CAM? Od 1,5 roku wraz z kupnem nowego TV podłączyłem moduł Aston i działało to bezproblemowo do lipca, po tym czasie zaczęło ubywać kanałów (mam pakiet Extra+8C+ i H,H2). O ile cześć z tych kanałów i tak nie była oglądana, to H2 tak (obawiam się że w czasie może ubywać kolejnych kanałów). Nie no wg mnie to nie przejdzie,bo na jakiej podstawie? Zgaśnie reszta niedługo, więc odpalaj wifiboxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek7714 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 7 minut temu, PawelTSW napisał: Zgaśnie reszta niedługo, więc odpalaj wifiboxa Tuner dostałem w 2015, tj. elekrośmieć nie nadający się do użytku (upierali się żeby mi to wcisnąc, używałem wówczas tunera z E2), cóż pozostanie mi opcja internetowa 100h i rezygnacja na zawsze z C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 ... czyli zaczyna się spełniać ( testowe ) marzenie operatora i dedykowane dekodery operatora wracać będą do łask ... ironizowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprocket Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 (edytowane) Jestem na umowie bezterminowej w ramach której mam dwa Cameleony (multiroom po Cyfrze+) oraz dekoder wifibox którego nie używam. W związku z tym chciałbym się upewnić czy jest możliwość wymiany wifibox-a oraz dwóch kart na 2 moduły za 0 zł. Z informacji umieszczonych w tym temacie wynika, że z wymianą jednego cameleona na moduł z caymanem nie powinno być problemu. Natomiast czy jest możliwość wymiany wifiboxa na drugi moduł z caymanem w ramach "reklamacyjnego wydania dekodera"? Ps. Aktualnie w ICOK mam jedynie ofertę wymiany na wifipremiumbox za 5 zł miesięcznie Edytowane 12 Sierpnia 2020 przez sprocket Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Na moduł wymienią Ci kartę bez dekodera (i to nie wszędzie bezproblemowo). Nie znam przypadku, w którym wymieniono dekoder na moduł CI+ECP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprocket Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 To może najpierw zdam dekoder mówiąc że nie jest mi potrzebny bo nie spełnia moich oczekiwań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 (edytowane) 8 godzin temu, sprocket napisał: To może najpierw zdam dekoder mówiąc że nie jest mi potrzebny bo nie spełnia moich oczekiwań? Jedynie tak....ja tak miałem, zdałem tuner z kartą i dostałem tuner 4K i za drugą kartę dostałem moduł. [opłata za sprzęt 0 zł] Edytowane 13 Sierpnia 2020 przez zabek1441758178 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hdmidvb Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udało się komuś uruchomić "mityczną" wielostrumieniowość na tym nowym module? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robo99 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Moi Drodzy, Co mam zrobić? Jakie kroki po kolei, aby otrzymać dwa moduły Ci. Moja sytuacja. Jestem na umowie terminowej (jeszcze półtorej roku), w ramach której mam dwa Cameleony i dwa stare dekodery (jeden to Pace a drugi też jakiś stary), których nie używam od kilku lat. Cameleony są połączone z telewizorami Sony za pośrednictwem modułów AstonCrypt + Blockery. No i tak było do połowy lipca, kiedy to zaczęły ginąć mi różne kanały. W związku z tym co mam zrobić, aby wymienić oba Cameleony na karty i moduły Ci + ECP oczywiście zdając nie używane przeze mnie dekodery? Jakie kroki? Czy najpierw zdać sam sprzęt, że nie jest mi potrzebny? A potem wymienić karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 11 godzin temu, sprocket napisał: To może najpierw zdam dekoder mówiąc że nie jest mi potrzebny bo nie spełnia moich oczekiwań? Jeżeli Ci to przejdzie to najprawdopodobniej za moduł będzie naliczany czynsz miesięczny w wysokości 10,- zł. Próbują go już naliczać abonentom, którzy wymieniają kartę cameleon na CAM CI+ECP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 45 minut temu, Robo99 napisał: ....Jakie kroki? Czy najpierw zdać sam sprzęt, że nie jest mi potrzebny? A potem wymienić karty? Jedyne co możesz zrobić, to cieszyć się super kontentem na dekoderach co masz. Po przejściu na czas nieokreślony za półtora roku, możesz zdać obecne dekodery, pozostawić 2 Cameleony i zaraz je wymienić na moduły. Tak to wygląda na dzisiaj. Co będzie za 18m.? Tego nikt nie wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.