Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jak to teraz jest z ofertą Start+. Dawno nie śledziłem, a widzę, że jest możliwość wykupienia np. dwóch kanałów C+ Sport :)

- czy na stronie jest możliwość doładowania z taką ofertą, czy mam robić przelew na własną rękę na wyznaczoną kwotę? 

 

Z góry dzięki za info.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@77pbox pyta o ofertę "nc+ na kartę". Do przeniesienia do odpowiedniego wątku.

 

Wszystko jest opisane na stronie -> https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/aktualna-oferta. Aby włączyć C+ Sport 3/4, trzeba doładować kwotą przynajmniej 59,95 zł i zadzwonić na infolinię w celu aktywacji pakietu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na chwile obecną 2 cameleony i jednego Pace'a PVR na wynajem. Multiroom standard na zasadach C+, więc karty niezależne i żadna z kart nie jest przypisana do dekodera (chyba?).

Aktualnie złożone wypowiedzenie z terminem koniec sierpnia.

Po wielu próbach jeden z salonów telefonicznie potwierdził mi możliwość wymiany jednej z kart na Caymana z modułem CAM.

Przy przedłużeniu umowy pod koniec miesiąca chciałbym jeszcze Pace'a wymienić na ultrabox+ 4K z dyskiem.

I teraz pytanie taktyczne: czy ma znaczenie którą kartę Cameleon wymienię na moduł?

Skoro w przyszłości chcę mieć jako główny ultrabox+ 4K (jako dodatkowy chyba nie można), to logiczne że powinienem wymienić kartę dodatkową, prawda? Tylko skąd mam wiedzieć która to jest?

A co jeśli jakimś cudem salon błędnie przypisze mi moduł jako sprzęt główny i tym samym w przyszłości zablokuje możliwość wymiany Pace'a na ultrabox?

A może za mocno kombinuję i skoro już mam Pace'a to jest to dekoder główny i moduł zawsze będzie sprzętem dodatkowym w takim razie? Wtedy obojętnie którą kartę wymienią mi na Caymana i przypiszą do modułu, to druga dalej jest niezależnym Cameleonem i po prostu ląduje w Pace'ie. Dobrze myślę?

Edytowane przez penny101
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Poniważ piszę po raz pierwszy Wszystkich witam.

 

Mam dwie karty cameleon i jednego wifi box+ pakiet Pakiet Superpremium+ do września i problemy jak wszyscy. Dzisiaj byłem Punkcie obsługi zaproponowali mi:

wymianę karty na moduł ale za opłatą 10 zł miesięcznie lub wydanie drugiego wifi box+ ale to już za bez opłat i tu mam pytania:

 

1 -czy wymiana karty cameleon na moduł w waszych wypadkach wiąże się z przyszłymi miesięcznymi opłatami ?

 

2 - czy mogą warunkować wydanie modułu od przedłużenia umowy /bo tak usłyszałem/

 

3 - chiałbym wymienić mojego wifi boxa* na ultrabox 4K i zastanawiam się czy mają mi wydać teraz kartę by przy przedłużeniu umowy wymienić dekoder.

 

pozdrawiam

jawojt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiadam telewizor LG OLED65C8. Za kartę cameleon dali mi jeden moduł z kartą. Niestety problemy . Telewizor widzi moduł, kartę. Trzymałem dwie doby na TVP 1 .  Odswieżenie katy, uprawnień nic nie dało. Programy zakodowane, jedynie TVP 3 świeci.

Dziwne bo informacje na karcie SOP i MOP 06/10/2020. Tak jakby karta miała uprawnienia. Miał ktoś taki problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kamill93 napisał:

posiadam telewizor LG OLED65C8. Za kartę cameleon dali mi jeden moduł z kartą. Niestety problemy . Telewizor widzi moduł, kartę. Trzymałem dwie doby na TVP 1 .  Odswieżenie katy, uprawnień nic nie dało. Programy zakodowane, jedynie TVP 3 świeci.

Dziwne bo informacje na karcie SOP i MOP 06/10/2020. Tak jakby karta miała uprawnienia. Miał ktoś taki problem

 

A masz multiroom i druga kartę? Jeśli tak, to być może karta Cayman została źle sparowana w systemie z drugim urządzeniem a nie z modułem. Trzeba wtedy dzwonić na infolinię abonencką, żeby przeparowali kartę Cayman do modułu CAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem, żeby to konsultant(ka) podał(a) ci numer karty przypisany do modułu. Miałem identyczną sytuację (też mnie zapewniali, że jest dobrze jak podawałem numer karty) i dopiero po 3 dniach trafiłem na człowieka na infolinii, który wie co robi. Po poprawnym sparowaniu karty z modułem wszystko działało w ciągu godziny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, kamill93 napisał:

moduł jest zaktualizowany. Nie wyszykuje nowej.ostatnia aktualizacja 04.02 wersja oprogramowania 35.00.50.01.01.00 numer aktualizacji 23.

Konsultanta podała mi numer karty i ta właśnie jest włożona do modułu

Aktualizacje posiadam identyczne. Jaka informacja pojawia się na ekranie włączając program kodowany z listy NC+.

Edytowane przez zabek1441758178
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...