Inspektor Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Moduł i PVR Pace mam za 0 zł, tak jak multiroom teź 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 20 minut temu, zabek1441758178 napisał: Ciekawe co płacą za wynajem modułu? ja za moduł i za ultrabox 4K. 0zł. 0 zł wyjdzie im na fakturze ale w systemie widnieje u nich że masz moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 9 godzin temu, Inspektor napisał: W Mnie zastanawia jedna sprawa moduł wziąłem juź miesiąc temu, ale nie ma po nim śladu w ICA. Zakładka szczegóły mojej oferty/sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 W zakładce szczegóły mojej oferty/sprzęt nie mam uwidocznionego modułu, są dwie karty i PVR Pace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 I@Inspektor Źle patrzysz. Wejdź w menu>szczegóły mojej oferty i przewijasz stronę na sam dół tam jest tabelka sprzęt, a w niej m.in najem CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Patrzę dobrze, jest taki zapis: Sprzęt Nazwa sprzętu Cena cennikowa Aktualna cena Koniec okresu gwarantowanego MULTIROOM STANDARD 20,00 zł/mies. 0,00 zł/mies. NAJEM PVR 20,00 zł/mies. 0,00 zł/mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 To dostałeś prezent☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
77pbox Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Panowie jak to teraz jest z ofertą Start+. Dawno nie śledziłem, a widzę, że jest możliwość wykupienia np. dwóch kanałów C+ Sport - czy na stronie jest możliwość doładowania z taką ofertą, czy mam robić przelew na własną rękę na wyznaczoną kwotę? Z góry dzięki za info. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 (edytowane) He? Na jaką kwotę? Edytowane 3 Sierpnia 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 @77pbox pyta o ofertę "nc+ na kartę". Do przeniesienia do odpowiedniego wątku. Wszystko jest opisane na stronie -> https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/aktualna-oferta. Aby włączyć C+ Sport 3/4, trzeba doładować kwotą przynajmniej 59,95 zł i zadzwonić na infolinię w celu aktywacji pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
penny101 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 (edytowane) Mam na chwile obecną 2 cameleony i jednego Pace'a PVR na wynajem. Multiroom standard na zasadach C+, więc karty niezależne i żadna z kart nie jest przypisana do dekodera (chyba?). Aktualnie złożone wypowiedzenie z terminem koniec sierpnia. Po wielu próbach jeden z salonów telefonicznie potwierdził mi możliwość wymiany jednej z kart na Caymana z modułem CAM. Przy przedłużeniu umowy pod koniec miesiąca chciałbym jeszcze Pace'a wymienić na ultrabox+ 4K z dyskiem. I teraz pytanie taktyczne: czy ma znaczenie którą kartę Cameleon wymienię na moduł? Skoro w przyszłości chcę mieć jako główny ultrabox+ 4K (jako dodatkowy chyba nie można), to logiczne że powinienem wymienić kartę dodatkową, prawda? Tylko skąd mam wiedzieć która to jest? A co jeśli jakimś cudem salon błędnie przypisze mi moduł jako sprzęt główny i tym samym w przyszłości zablokuje możliwość wymiany Pace'a na ultrabox? A może za mocno kombinuję i skoro już mam Pace'a to jest to dekoder główny i moduł zawsze będzie sprzętem dodatkowym w takim razie? Wtedy obojętnie którą kartę wymienią mi na Caymana i przypiszą do modułu, to druga dalej jest niezależnym Cameleonem i po prostu ląduje w Pace'ie. Dobrze myślę? Edytowane 4 Sierpnia 2020 przez penny101 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Pejsa na 4k i gołą kartę na moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
penny101 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Tak, tylko moduł biorę teraz, a 4K dopiero pod koniec miesiąca przy przedłużaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 49 minut temu, penny101 napisał: Tak, tylko moduł biorę teraz, a 4K dopiero pod koniec miesiąca przy przedłużaniu umowy. To obojętnie którego Camela włożysz do Peace one nie są parowane 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawojt Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Witam Poniważ piszę po raz pierwszy Wszystkich witam. Mam dwie karty cameleon i jednego wifi box+ pakiet Pakiet Superpremium+ do września i problemy jak wszyscy. Dzisiaj byłem Punkcie obsługi zaproponowali mi: wymianę karty na moduł ale za opłatą 10 zł miesięcznie lub wydanie drugiego wifi box+ ale to już za bez opłat i tu mam pytania: 1 -czy wymiana karty cameleon na moduł w waszych wypadkach wiąże się z przyszłymi miesięcznymi opłatami ? 2 - czy mogą warunkować wydanie modułu od przedłużenia umowy /bo tak usłyszałem/ 3 - chiałbym wymienić mojego wifi boxa* na ultrabox 4K i zastanawiam się czy mają mi wydać teraz kartę by przy przedłużeniu umowy wymienić dekoder. pozdrawiam jawojt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
penny101 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 2 godziny temu, jawojt1 napisał: 1 -czy wymiana karty cameleon na moduł w waszych wypadkach wiąże się z przyszłymi miesięcznymi opłatami ? NIE 2 - czy mogą warunkować wydanie modułu od przedłużenia umowy /bo tak usłyszałem/ NIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill93 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 posiadam telewizor LG OLED65C8. Za kartę cameleon dali mi jeden moduł z kartą. Niestety problemy . Telewizor widzi moduł, kartę. Trzymałem dwie doby na TVP 1 . Odswieżenie katy, uprawnień nic nie dało. Programy zakodowane, jedynie TVP 3 świeci. Dziwne bo informacje na karcie SOP i MOP 06/10/2020. Tak jakby karta miała uprawnienia. Miał ktoś taki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
penny101 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 5 minut temu, kamill93 napisał: posiadam telewizor LG OLED65C8. Za kartę cameleon dali mi jeden moduł z kartą. Niestety problemy . Telewizor widzi moduł, kartę. Trzymałem dwie doby na TVP 1 . Odswieżenie katy, uprawnień nic nie dało. Programy zakodowane, jedynie TVP 3 świeci. Dziwne bo informacje na karcie SOP i MOP 06/10/2020. Tak jakby karta miała uprawnienia. Miał ktoś taki problem A masz multiroom i druga kartę? Jeśli tak, to być może karta Cayman została źle sparowana w systemie z drugim urządzeniem a nie z modułem. Trzeba wtedy dzwonić na infolinię abonencką, żeby przeparowali kartę Cayman do modułu CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Najlepiej zapytaj osobę z infolinii o numer karty przypisanej do modułu. Jak sam podasz i trafisz na takich „ekspertów” jak ja, to będą cię zapewniali, że wszystko jest poprawnie nawet jak nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill93 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 numer kart który się wyświetla w module podawałem im. Twierdzą, że karta jest przypisana do tego modułu i sparowana z nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Dlatego napisałem, żeby to konsultant(ka) podał(a) ci numer karty przypisany do modułu. Miałem identyczną sytuację (też mnie zapewniali, że jest dobrze jak podawałem numer karty) i dopiero po 3 dniach trafiłem na człowieka na infolinii, który wie co robi. Po poprawnym sparowaniu karty z modułem wszystko działało w ciągu godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 28 minut temu, kamill93 napisał: numer kart który się wyświetla w module podawałem im. Twierdzą, że karta jest przypisana do tego modułu i sparowana z nim Miałem podobnie...dopiero po pobraniu aktualizacji modułu wszystko zaświeciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill93 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 (edytowane) moduł jest zaktualizowany. Nie wyszykuje nowej.ostatnia aktualizacja 04.02 wersja oprogramowania 35.00.50.01.01.00 numer aktualizacji 23. Konsultanta podała mi numer karty i ta właśnie jest włożona do modułu Edytowane 6 Sierpnia 2020 przez kamill93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 (edytowane) 24 minuty temu, kamill93 napisał: moduł jest zaktualizowany. Nie wyszykuje nowej.ostatnia aktualizacja 04.02 wersja oprogramowania 35.00.50.01.01.00 numer aktualizacji 23. Konsultanta podała mi numer karty i ta właśnie jest włożona do modułu Aktualizacje posiadam identyczne. Jaka informacja pojawia się na ekranie włączając program kodowany z listy NC+. Edytowane 6 Sierpnia 2020 przez zabek1441758178 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill93 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 (edytowane) program kodowany w tv na module kanał niedostępny(202) Edytowane 6 Sierpnia 2020 przez kamill93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.