mikoko Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 Jakie cyferki? Numery kart? To przecież nie jest nowość na meczach Premier League. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmatt Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Numer karty. Myślałem że tylko na 4K, bo do tej pory nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastek6 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Cześć, nabyłem sobie moduł z ECP, z oferty na kartę, wsadziłem do TV Sony XG8596 i mam komunikat "Weryfikacja urządzenia, proszę czekać". Stoi tak już z dobrą godzinę. Jakiś czas temu widziałem podobny post, ale nie mogę zlokalizować. Czy jest rozwiązanie tego problemu? Dodam, że mam tam Caymana, mam też Camelona z MR i na obu kartach ten sam komunikat. Edytowane 29 Września 2020 przez Barti Post napisany niechlujnie, jednym ciągiem. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Przykre. W Philipsie działa po paru sekundach, weryfikacja kilka sekund. Karta camel - moduł z ECP, tzw. czarny. Edytowane 29 Września 2020 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Godzinę temu, bastek6 napisał: Cześć, nabyłem sobie moduł z ECP, z oferty na kartę, wsadziłem do TV Sony XG8596 i mam komunikat "Weryfikacja urządzenia, proszę czekać". Stoi tak już z dobrą godzinę. Jakiś czas temu widziałem podobny post, ale nie mogę zlokalizować. Czy jest rozwiązanie tego problemu? Dodam, że mam tam Caymana, mam też Camelona z MR i na obu kartach ten sam komunikat. Przeprowadź aktualizację modułu na TVP1 HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastek6 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Moduł na TV Puls się czasem nie aktualizuje? I kolejna sprawa: moduł kupiłem typowo pod Camelona i nie chciałbym, żeby aktualizacja popsuła działanie Camelona w module. Edytowane 29 Września 2020 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Zapytam, jaki masz soft w telewizorze? Czy czasem nie wrzucałeś od modelu XH? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Godzinę temu, bastek6 napisał: I kolejna sprawa: moduł kupiłem typowo pod Camelona i nie chciałbym, żeby aktualizacja popsuła działanie Camelona w module. Moduł CAM CI+ ECP Platformy CANAL+ jest dostarczany wraz ze sparowaną z nim kartą Cayman i jako taki przeznaczony jest do współpracy właśnie z tą kartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Co nie zmienia faktu, że można obecnie umieścić w nim kartę Cameleon i oglądać kanały z abonamentu. Rozumiem obawy kolegi przed aktualizacją modułu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Jak widać, nie wszyscy o tym wiedzą, że Camele bardzo dobrze się czują w module, który ma przypisaną kartę Caymana. Może do tematu trzeba przykleić post z tą informacją, aby wszyscy nie czytajacy od razu to wiedzieli i nie było za dużo podobnych pytań i odpowiedzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastek6 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) 3 godziny temu, mikoko napisał: Zapytam, jaki masz soft w telewizorze? Czy czasem nie wrzucałeś od modelu XH? Soft pobiera się z automatu przez sieć, więc chyba jest oryginał. Dziwi mnie info na stronie Sony, że najnowszy jest PKG 6.3632, niby z 15.07.2020r., a ja mam w TV 6.4758 i na tym mi nie działa. W robocie mam Sony XF8577. Tam jest soft 6.555 i moduł wykrywany jest normalnie. Co dziwnie, na stronie Sony, tego XF8577, jest info, że najnowszy soft to właśnie 6.5555. Czyżby Sony bubla wypuściło? @mikoko Jak dobrze pamiętam to tobie na Sony działał ten moduł? Jaki masz TV i soft? Edytowane 29 Września 2020 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Na tym sofcie 6.4758 moduł ci nie zadziała. Przykra prawda. Mi moduł działał na 6.3632 a na 6.4758 i 6.4770 nie działa Nie sprawdzałem jeszcze na 6.4774 bo nie mam już modułu Modele xG wypuszczane do końca 2019 miały soft 3632 później z kwietnia miały już 4758Jedyne wyjście to serwis i gwarancyjna wymiana płyty głównej z softem 3632 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastek6 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Przykrą wiadomość mi przekazałeś. Pytanie do forumowiczów: czy ktoś z was posiada TV Sony, model XG, z softem 4758 i działa mu moduł? Albo jaki macie soft i wam działa albo nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Na niemieckim forum czytałem, ża na sofcie 4758 działa moduł od ich kablówek. Czarny ECP ma zabezpieczenia i pewnie dlatego nie działa. Sony nie ogarnęło tematu. Zobacz jeszcze, czy ci skanuje satelity, bo obawiam się, że ci paczki C+ nie znajdzie. Zresztą, nic nie potrafi znaleźć. Daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastek6 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Kanałów nie chce szukać jak wybiorę nc+, ale jak wybiorę N-na kartę, czy jakoś tak to normalnie wyszuka mi kanały i z tego, co przejrzałem, były te same i w takiej samej kolejności, jak na dekoderze CANAL+. Działa nawet TVP Polonia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 @bastek6 TVP Polonia jest akurat kanałem niekodowanym i jako taki będzie "świecił" również bez żadnego modułu CAM włożonego do odbiornika. Dlatego też, moduł CAM CI+ ECP Platformy CANAL+ nic tutaj nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Działa też TVP info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 TVP Info jest również kanałem niekodowanym, podobnie jak wspomniana wyżej TVP Polonia. Więc moduł CAM nie bierze tutaj żadnego udziału w odbiorze tych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgensen Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 6 godzin temu, zabek1441758178 napisał: Cześć, nabyłem sobie moduł z ECP, z oferty na kartę, wsadziłem do TV Sony XG8596 i mam komunikat "Weryfikacja urządzenia, proszę czekać". Stoi tak już z dobrą godzinę. Jakiś czas temu widziałem podobny post, ale nie mogę zlokalizować Podobny problem jest opisany na ostatniej stronie w dziale ,,Moduł CAM CI Cyfrowego Polsatu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Mógłbyś mnie nakierować na ten wątek? Nigdy tam nie byłem i pewnie będę pół dnia szukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Edytowane 29 Września 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 10 minut temu, mikoko napisał: Mógłbyś mnie nakierować na ten wątek? Nigdy tam nie byłem i pewnie będę pół dnia szukał. Na forum jest jeszcze coś takiego, jak wyszukiwarka. Działa ona poprawnie i warto z niej korzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 OK, znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezet40 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Mam dość nowy telewizor Philips 50PUS8804 oraz dostałem dziś moduł CAM Ci+ ECP + kartę cayman wymienioną za cameleona. Problem jest taki że kanały przełączają się około 4-5 sekund. Mam usługę multiroom i drugi dekoder wifibox wraz z kartą cameleon i tu kanały przełączają się około 2-2,5 sekundy. Wyłączona kontrola rodzicielska zarówno w telewizorze jak i w opcjach modułu. Brak aktualizacji dla karty jak i modułu. Telewizor wraz z oprogramowaniem do pilota zaktualizowałem do najnowszej wersji i dalej to samo. Jak długo przełączają wam się kanały w module ECP wpiętym bezpośrednio do telewizora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmatt Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 8 godzin temu, Barti napisał: Moduł CAM CI+ ECP Platformy CANAL+ jest dostarczany wraz ze sparowaną z nim kartą Cayman i jako taki przeznaczony jest do współpracy właśnie z tą kartą. Karta jest sparowana z modułem, nie moduł z kartą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.