zaplutek Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Dopiero go mam od środy poza tym jestem zadowolony ( ambilght ) . Dziwi mnie fakt że to popularny model i brakuje wsparcia mimo że jest to gniazdo ci+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Mam podobnie z Philips 6501. Czasami działa, czasami pokazuje że kanału zakodowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMaraSSx Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Co prawda ma Caymana z CI+ ale z PUS8102 działa w miarę bezproblemowo. Raz na 2-3 miesiące w trakcie oglądania traci połączenie i pokazuje że "kanał kodowany", po ponownym uruchomieniu TV problem ustępuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Wymieniając moduł cam własnościowy nc na dekoder 4K moduł zostaje u mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) Tak, bo to twój sprzęt Sam tak miałem. Edytowane 27 Lutego 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Jaki moduł CAM do starej karty Cyfry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Do karty Cyfry z wirusem tylko moduł ci+ z szarą naklejką , który był w ofercie parę lat temu. Ale jak długo posłuży ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Mam pytanie odnośnie tego modułu szarego po c+ ,czy jest jakaś szansa żeby to zaktualizować do najnowszej wersji oprogramowania bo ten który posiadam ma starszą wersję i co jakiś czas mam wszystko zakodowane i muszę ponownie uruchamiać tv.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) To raczej wina softu telewizora.. Sprawdzałaś jak działa w innym sprzęcie? Edytowane 10 Marca 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Ten Soft to jakieś imię , że z dużej litery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) Nazywa się literówka z automatu Już poprawiłem Edytowane 10 Marca 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 czy moduł CAM Astona wer.2.26 już nie działa z nc+ z kartą Cameleon ?, Ferdek dekoduje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Wszystko działa, o ile karta nie dostała FEDC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 hm, czyli moduł cI+ tv sharpa szwankuje ? ?, może moduł CAM pokazuje uprawnienia z karty a nie dekoduje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 sprawa jest od paru dni NC+ nie mam prawie połowy kanałów telewizor LG 60UH6507 + MODUŁ CAM CI+ na transponderach 11508 11488 11278 brak sygnału reszta działa bez zarzutu , sygnał i jakość na 100 procent Do tej pory wszystko smigało bez problemu , od 5 dni kicha Gdzie szukac problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) To w końcu brak sygnału czy sygnał 100%? Podaj parametry sygmału na częstotliwości 11508. Edytowane 18 Marca 2019 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 To raczej wina softu telewizora.. Sprawdzałaś jak działa w innym sprzęcie?Sprawdzałem ,mam dekoder z wejściem na moduł i bezpośrednio na kartę i na module to samo co na tv co jakiś czas zakodowane ,a karta bezpośrednio i jest ok.Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 @gidyja Raczej chyba nie ma szans na nowszy soft do tego modułu z sat. Może zadzwoń do działu technicznego nc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Na nowszy to ja wiem że nie ma szans, chodzi oto że mój ma przedostatni soft a chciałbym zaktualizować do najnowszej wersji której nie ma już na satelicie i na której nie występują problemy a nie wiem jak i czy jest jakiś inny sposób.Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Dlatego napisałem, abyś zadzwonił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 W dniu 18.03.2019 o 23:42, roberttosat napisał: To w końcu brak sygnału czy sygnał 100%? Podaj parametry sygmału na częstotliwości 11508. na 11508 11488 11278 zero sygnału na reszcie 100 % , antena nie ruszana , do tej pory wszystko było na 100 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 (edytowane) Ustaw antenę. Sprawdż instalację sat. Ostatnim czasu, dmuchało sporo. Edytowane 20 Marca 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 14 godzin temu, koval napisał: na 11508 11488 11278 zero sygnału na reszcie 100 % , antena nie ruszana , do tej pory wszystko było na 100 % Jak nie ma sygnału to albo przestawiona antena albo problem sprzętowy jak nic nie mieszałeś w ustawieniach(konwerter, przewód lub głowica w TV). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigtomi Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 witam czy taki moduł https://allegro.pl/oferta/modul-cam-ci-conax-smit-tnk-smart-hd-nc-6853878025 obsłuży mi kartę Nc+ w TV LG mam abonament dekoder mediaBOX+ a w przyczepie kempingowej dekoder https://www.ceneo.pl/51587761 taki polecił mi kolega zabieram kartę na wyjazdy i w tym dekoderze działa mi pytanie czy ten moduł też będzie odbierał moje kanały z NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Będzie dekodował tylko te kanały które są nie parowane czyli w sumie z oferty Smart HD+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.