Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Toma441 napisał:

Niczego nie staram się bagatelizować, poza tym, że nie staram się demonizować tego serwisu jako „zła wcielonego”. Oglądam kiedy mi pasuje i na podobnej zasadzie rezygnuje z subskrybcji. Od dawna średnio mnie już ten wątek interesuje, bo uważam, że wszystko zostało tu już napisane: zarówno w kwestii „za” jak i „przeciw”. 
Wyraziłem jedynie pogląd - moim zdaniem słuszny - że międlenie po raz setny tego, że w kraju „X” jakość „Y” serwisu „Z” (nieosiągalnego na dłuższą metę w Polsce) w porównaniu do Viaplay i budowanie na tym piętrowych teorii na kolejnych 15 stronach  - nie ma sensu.

Jakby wszystko zostało napisane to co rusz ktoś nie dodawałby, np. że mu się dźwięk rozjeżdża albo, że mogliby podnieść bitrate dla HD. Ocenianie pod kątem jakości i porównywanie z innymi platformami to nie jest "demonizowanie", wszystkie serwisy podlegają podobnej ocenie, a Viaplay tym bardziej, który ze względu na buńczuczne deklaracje ("drugie miejsce nas nie interesuje") sam podniósł sobie wysoko poprzeczkę. Tymczasem niektórzy traktują ten serwis na wyjątkowych zasadach, jakby był pod ochroną. Realistycznie patrząc, nie ma co oczekiwać HDR i innych cudów z zagranicznych odpowiedników, ale 8 Mbps ma polski DAZN, czy Canal+ Online dla kanałów sportowych, a Viaplay ma szansę je prześcignąć chyba tylko w podwyżkach.

 

Jestem na bieżąco jeśli chodzi o ich ofertę filmowo-serialową i widzę, że weszło im w nawyk dodawanie nowych pozycji bez polskiego tłumaczenia. Na początku można było przymykać na to oko, ale nie raczą nawet po przeszło roku od zgłoszenia uzupełnić braków, to jest już rażące lekceważenie polskich klientów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
29 minut temu, Adamus napisał:

Na Tizenie nie mam raczej tej opcji,popatrze wieczorkiem(może ktoś ma Tizena) i powie w między czasie.

Nie ma, ale pewnie niedługo będzie, bo od niedawna można edytować ulubione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Zuzia napisał:

Viaplay ma szansę je prześcignąć chyba tylko w podwyżkach.

Patrzyłem na fakturę z Play, mam obecnie Viaplay za 15 zł (płacę 35 zł, z czego jest jeszcze telewizja i box na trzecim urządzeniu poza TV), to czego oczekiwać? A ile z tego dostaje Viaplay?

 

We wtyczce Viaplay w KODI brakuje mi zakładki ze skrótami meczów, która jest w aplikacji.

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kisiel95 są też tacy co mają jeszcze taniej przez UPC na przykład, a kto ile dostaje z tego układu biznesowego to ich słodka tajemnica handlowa więc nie odpowiem na pytanie. Tymczasem cena regularna wynosi 34 zł i jest zapowiedziana podwyżka. Jeśli chodzi o moje oczekiwania, nie są zbyt wygórowane - niech się ogarną wreszcie z polskimi napisami i żeby w weekendy nie muliło podczas oglądania filmów i seriali, a zdarza się (w tygodniu elegancko jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki). No i aby nie schodzili z bitrate dla filmów do 3,7 Mbps co im się zdarza coraz częściej, niech już przynajmniej trzymają się tych ~5 Mbps.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że zakup hurtowej ilości subskrypcji w jakiś sposób się kalkuluje Play,a  za to Ty korzystasz z usług operatora..
Tak, bo światłowód prawdopodobnie nie oferuje u mnie trzeciego urządzenia (tylko Multiroom na dwa, poza tym nie odpowiadają mi ich dekodery, a członkom rodziny, matce, ojcu i bratu już tak), kwestia podłączenia do mojego laptopa, starego monitora byłaby problematyczna, do tego dzielę po rodzinie komuś, w miejscu, gdzie czasem przyjeżdżam, pomieszkuję.
 
UPC=Play, jedyną różnicą jest fakt, że produkt UPC od Play się różni.

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ARS-LIV był meczem, gdzie uczciwie mógłbym napisać, że w końcu nie było się do czego przyczepić (mam plazmę FHD). Ale oczywiście musieli coś skopać i o pierwszej bramce dla ARS dowiedziałem się jakieś pół sekundy przed strzałem.

 

Oglądam przez przeglądarkę, więc nikt nawet niech nie próbuje uskuteczniać bajeczek o winie złego sprzętu/apki czy pozycji Saturna w korelacji do Jowisza. Ten dźwięk się rozjeżdża niestety regularnie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kisiel95 napisał:

A ile z tego dostaje Viaplay?

Na pewno więcej niż ty za to płacisz Play. To kablówce zależy żeby mieć Viaplay w ofercie bo sprzedając ci pakiet łączony i tak są do przodu, a jak nie będą tego mieli, to stracą potencjalnego klienta.

3 godziny temu, Zuzia napisał:

żeby w weekendy nie muliło podczas oglądania filmów i seriali, a zdarza się (w tygodniu elegancko jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki). No i aby nie schodzili z bitrate dla filmów do 3,7 Mbps co im się zdarza coraz częściej, niech już przynajmniej trzymają się tych ~5 Mbps.

Nisko stawiasz poprzeczkę. :)
Mamy 2022 rok, można spokojnie oczekiwać, że jeśli dla danego wydarzenia sygnał jest produkowany w jakości 4K, to Viaplay go pokaże w 4K z sensowną przepływnością. Dla sygnału 1080p przynajmniej 8 mbps jak w apce c+ online. 720p w 5 mbps to jest ŻENADA w 2022 roku.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Drmscape napisał:

To kablówce zależy żeby mieć Viaplay w ofercie bo sprzedając ci pakiet łączony i tak są do przodu, a jak nie będą tego mieli, to stracą potencjalnego klienta.

A to nie jest tak, że Viaplay zależy bardziej na pewnej sprzedaży swojej subskrypcji na umowie? Ja np. nie skorzystałbym z oferty Play (osobnego pakietu), ale inni pewnie tak.

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viaplay by chciało żebyś kupił bezpośrednio od nich, więc w sumie to pewnie obie strony szły na kompromis. Viaplay ma dodatkowy kanał dystrybucyjny kosztem zapewne niższego zysku z pojedynczej sprzedanej usługi, a kablówki dobry wabik. Viaplay było częścią promocji mikołajkowej w UPC w zeszłym roku, o którą masę osób zabiegało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Drmscape napisał:

Nisko stawiasz poprzeczkę. :)
Mamy 2022 rok, można spokojnie oczekiwać, że jeśli dla danego wydarzenia sygnał jest produkowany w jakości 4K, to Viaplay go pokaże w 4K z sensowną przepływnością. Dla sygnału 1080p przynajmniej 8 mbps jak w apce c+ online. 720p w 5 mbps to jest ŻENADA w 2022 roku.

Nisko, bo jestem realistką, a i to czego oczekuję jest wielce niepewne jeśli chodzi o realizację. Przy okazji - jak będziesz miał tak "śmiałe" oczekiwania, entuzjaści szwedzkiej platformy będą je wygaszać (czyt. pacyfikować Cię), do skutku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lakiman czyżby? Zakłamywanie rzeczywistości przez tych samych osobników na przeróżne tematy: że jakość nie taka zła, że inni mają gorzej, że 4K to wymysł ludzi a nie obiecane w premier league, że dźwięk się nie rozjeżdża i to problem "sprzętu".
Można to mnożyć, czy to przesada? No nie powiedziałbym :)

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...