Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak myślałem, dzięki.

Obraz gorszej jakości niż podczas meczu Bundesligii.

4 godziny temu, Pawop napisał:

Nie warto...

Skoro nie była Ci przystawka potrzebna poco ją kupiłeś?

W moim przypadku:

- mam dostęp do Apple TV+

- Netflix brak problemów z HDR

-HBO Max / Disney+ brak problemów z Dolby Digital+

Fakt, że cena zbyt wysoka ( ale nowy, porządny  telewizor to wydatek już od 4000-5000 zł przynajmniej) a na Play Boxie były problemy z HDR.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo było na meczu Arsenal Tottki- co prawda na viaplay ale sygnał do obu meczów idzie od nich. 
No ale od „najmadrzejszych” na forum dowiedziałem się ze to wina sprzętu na którym oglądam  
 
Oglądałem mecz i żadnego opóźnienia nie było. Problem jest po Twojej stronie.

Skoro nie była Ci przystawka potrzebna poco ją kupiłeś?

Jak kupowałem były problemy z przycinaniem na sporcie w C+ i Viaplay na Tizenie. Przed końcem 2021 zostało to wyeliminowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, coraz bliżej mi do tego Tizena.

Viaplay i inne apki tam działają dobrze z  tego co Ty i inni piszą.

5 minut temu, Pawop napisał:

Oglądałem mecz i żadnego opóźnienia nie było. Problem jest po Twojej stronie.
Jak kupowałem były problemy z przycinaniem na sporcie w C+ i Viaplay na Tizenie. Przed końcem 2021 zostało to wyeliminowane.
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku:
- mam dostęp do Apple TV+
- Netflix brak problemów z HDR
-HBO Max / Disney+ brak problemów z Dolby Digital+
Fakt, że cena zbyt wysoka ( ale nowy, porządny  telewizor to wydatek już od 4000-5000 zł przynajmniej) a na Play Boxie były problemy z HDR.

To samo mam na Tizenie, a dodatkowo:
-nieprzycinający C+ oraz C+4K
-brak problemów z HDR na PV
-na YouTube działa HDR
-materiały 4K na Playerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop tak tak, wiem- problem z moim telewizorem :) kolejna osoba pisala wyżej ze tez na innym meczu dźwięk nie był zsynchronizowany- to pewnie musi komputer zmienić. 
To nic ze raz dźwięk idzie poprawnie, a raz nie na różnych transmisjach- problem jest „po naszej stronie” oczywiście. 
ps. Nie żadne „opóźnienie” a dźwięk idzie za szybko. Poza tym w drugiej połowie już było ok- widocznie problem po mojej stronie już się rozwiązał ;)

ps2. Sam wcześniej przyznawałes ze często dźwięk idzie za szybko na transmisjach ze stadionu na innych stacjach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop tak tak, wiem- problem z moim telewizorem  kolejna osoba pisala wyżej ze tez na innym meczu dźwięk nie był zsynchronizowany- to pewnie musi komputer zmienić. 
To nic ze raz dźwięk idzie poprawnie, a raz nie na różnych transmisjach- problem jest „po naszej stronie” oczywiście. 
ps. Nie żadne „opóźnienie” a dźwięk idzie za szybko. Poza tym w drugiej połowie już było ok- widocznie problem po mojej stronie już się rozwiązał
ps2. Sam wcześniej przyznawałes ze często dźwięk idzie za szybko na transmisjach ze stadionu na innych stacjach. 
Ja również miewałem brak synchro obrazu z głosem na Viaplay, ale dotyczyło to tylko przekazu z meczu, nigdy ze studia. Jak wina leży po stronie nadawcy, to brak synchro jest u wszystkich, jeśli tylko u niektórych osób, to może być wina, sprzętu, internetu, aplikacji albo po prostu stream się źle odpalił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Pawop napisał:

A co chcesz wprowadzić cenzurę na forum? Po to są odpowiednie tematy, żeby pisać o tym. Nie musisz czytać.

Kolejny raz ci się zdarza nie podpytać o coś i wdrożyć scenariusz dla piszącego nieprzychylny.

Wytłumaczę.

Problem z viaplay wykracza już daleko poza forum. Ten problem nie polega na jakimś detalu w postaci tła do napisów tylko do kwestii podstawowej i fundamentalnej jaką jest odbór. I to nie odbiór w 720p tylko w ogóle odbiór jakikolwiek. 

Ja już mam dość patrzenia jak ludzie nie dbają o swoje sprawy. To jakaś lekcja dla społeczeństwa. 

Jak kupisz auto i ci się zepsuje po zakupie to co piszesz na forum z żalem i koniec ? 

Trzeba to zgłosić wyżej do odpowiedniego organu a tym organem nie jest forum czy fb.

Ja rozumiem, że masz inną optykę i u ciebie viaplay hula, ale chyba nie widzisz, że ogromna ilość osób ma problem z odbiorem.

Tu jest problem, że ty nie potrafisz tego zrozumieć.

 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, domin107 napisał:

ogromna ilość osób ma problem z odbiorem.

To niech składają do odpowiedniego organu skargi. Jak się nie mylę to póki co jest ich dopiero kilkadziesiąt.

Ja żadnych problemów z synchronizacją dźwięku nie mam na web.os  Mało tego, od jakiegoś czasu nie mam nawet żadnego buforowania ani zacięć i jak dla mnie jakość jest dobra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, czerstwy napisał:

Skoro oglądasz mało sportu to po co się wypowiadasz na temat jakości i że jest ona odpowiadnia? W sumie oglądając na smartfonie sport🤣 Można być zadowolonym włącz na 65 cali i dopiero sie wypowiadaj.

Może dlatego że żyjemy w wolnym kraju i mogę sie wypowiedzieć? A to że oglądam mało nie znaczy że nie oglądam wcale. A Viaplay (jak i kanały sportowe z PBG) oglądam głównie na aplikacji na smart tv. I pisałem że jakość jest odpowiednia dla mnie, w sposób jaki ja oglądam. Ale czytanie ze zrozumieniem widocznie sprawia ci trudności.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

 

Kolejna wpadka techniczna Viaplay. Mecze musieli komentować dziennikarze Canal+ Sport

W sobotę platforma Viaplay zaliczyła kolejną usterkę techniczną przy transmisjach z angielskiej ligi piłkarskiej: w czasie meczów pokazywanych w Canal+ nie było dźwięku. Drugą połowę skomentował dziennikarz Canal+ Sport.

 

Źródło: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/viaplay-liga-angielska-canal-transmisja-awaria-rekompensata-skarga-uokik

 

To kto w końcu zawinił, Viaplay, czy Canal+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że Viaplay. Zawsze winny jest Viaplay. Nawet tego, że jak w końcu na ekranie pojawił się komunikat od C+ w związku z brakiem dźwięku to była w nim literówka ;).

 

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jest też to, że o ile w pierwszej połowie była po prostu głucha cisza (oczywiście z winy Viaplay), to w drugiej jednak dzwinym trafem pojawiły się odgłosy ze stadionu (zasługa Canal+?).

Oczywiście szansy w tym, że ktoś w C+ po prostu wybrał stream ze złą ścieżką dźwiękowa nie ma, oni by czegoś takiego nie zrobili :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałeś post że w pierwszej połowie nie mogli ingerować w sygnał? Może w drugiej dostali pozwolenie bo prawa są własnością Viaplay.Edit skoro już w drugiej połowie dostali odpowiedni stream dlaczego nie dostali komentarzu z Viaplay? W meczu o 16 ta sama sytuacja.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...