utede Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 To samo było na meczu Arsenal Tottki- co prawda na viaplay ale sygnał do obu meczów idzie od nich. No ale od „najmadrzejszych” na forum dowiedziałem się ze to wina sprzętu na którym oglądam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 Mecz West HM-Wolverhampton jest w jakości 1080p? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 @lakimantak, jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 (edytowane) Tak myślałem, dzięki. Obraz gorszej jakości niż podczas meczu Bundesligii. 4 godziny temu, Pawop napisał: Nie warto... Skoro nie była Ci przystawka potrzebna poco ją kupiłeś? W moim przypadku: - mam dostęp do Apple TV+ - Netflix brak problemów z HDR -HBO Max / Disney+ brak problemów z Dolby Digital+ Fakt, że cena zbyt wysoka ( ale nowy, porządny telewizor to wydatek już od 4000-5000 zł przynajmniej) a na Play Boxie były problemy z HDR. Edytowane 1 Października 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 W jaki sposób odpiąć kartę i w którym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 @aro nie ma takiej możliwości, można tylko aktualizować metodę płatności dodając nową kartę. Tak samo jest we wszystkich wersjach Viaplay. Link do aktualizacji: https://checkout.viaplay.pl/payment/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 To samo było na meczu Arsenal Tottki- co prawda na viaplay ale sygnał do obu meczów idzie od nich. No ale od „najmadrzejszych” na forum dowiedziałem się ze to wina sprzętu na którym oglądam Oglądałem mecz i żadnego opóźnienia nie było. Problem jest po Twojej stronie. Skoro nie była Ci przystawka potrzebna poco ją kupiłeś?Jak kupowałem były problemy z przycinaniem na sporcie w C+ i Viaplay na Tizenie. Przed końcem 2021 zostało to wyeliminowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 OK, coraz bliżej mi do tego Tizena. Viaplay i inne apki tam działają dobrze z tego co Ty i inni piszą. 5 minut temu, Pawop napisał: Oglądałem mecz i żadnego opóźnienia nie było. Problem jest po Twojej stronie. Jak kupowałem były problemy z przycinaniem na sporcie w C+ i Viaplay na Tizenie. Przed końcem 2021 zostało to wyeliminowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 W moim przypadku: - mam dostęp do Apple TV+ - Netflix brak problemów z HDR -HBO Max / Disney+ brak problemów z Dolby Digital+ Fakt, że cena zbyt wysoka ( ale nowy, porządny telewizor to wydatek już od 4000-5000 zł przynajmniej) a na Play Boxie były problemy z HDR. To samo mam na Tizenie, a dodatkowo:-nieprzycinający C+ oraz C+4K-brak problemów z HDR na PV-na YouTube działa HDR-materiały 4K na Playerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 aro@ Napisz do nich na czacie ze swojego konta, 2 minuty i karta odpięta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 @Pawop tak tak, wiem- problem z moim telewizorem kolejna osoba pisala wyżej ze tez na innym meczu dźwięk nie był zsynchronizowany- to pewnie musi komputer zmienić. To nic ze raz dźwięk idzie poprawnie, a raz nie na różnych transmisjach- problem jest „po naszej stronie” oczywiście. ps. Nie żadne „opóźnienie” a dźwięk idzie za szybko. Poza tym w drugiej połowie już było ok- widocznie problem po mojej stronie już się rozwiązał ps2. Sam wcześniej przyznawałes ze często dźwięk idzie za szybko na transmisjach ze stadionu na innych stacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoodMen Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 Ten cały Viaplay to jakaś żenada ! Dziś było po raz kolejny tego potwierdzenie ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 A co niby takiego było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 Korzystam z Viaplay zarówno z ich firmowej aplikacji jak i poprzez Kodi. Może mam jakieś zwidy ale w Kodi jakość transmisji dla mnie lepiej wygląda niż na ich androidowej apce, mylę się, czy ktoś ma takie samo odczucie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 @Pawop tak tak, wiem- problem z moim telewizorem kolejna osoba pisala wyżej ze tez na innym meczu dźwięk nie był zsynchronizowany- to pewnie musi komputer zmienić. To nic ze raz dźwięk idzie poprawnie, a raz nie na różnych transmisjach- problem jest „po naszej stronie” oczywiście. ps. Nie żadne „opóźnienie” a dźwięk idzie za szybko. Poza tym w drugiej połowie już było ok- widocznie problem po mojej stronie już się rozwiązał ps2. Sam wcześniej przyznawałes ze często dźwięk idzie za szybko na transmisjach ze stadionu na innych stacjach. Ja również miewałem brak synchro obrazu z głosem na Viaplay, ale dotyczyło to tylko przekazu z meczu, nigdy ze studia. Jak wina leży po stronie nadawcy, to brak synchro jest u wszystkich, jeśli tylko u niektórych osób, to może być wina, sprzętu, internetu, aplikacji albo po prostu stream się źle odpalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 11 godzin temu, Pawop napisał: A co chcesz wprowadzić cenzurę na forum? Po to są odpowiednie tematy, żeby pisać o tym. Nie musisz czytać. Kolejny raz ci się zdarza nie podpytać o coś i wdrożyć scenariusz dla piszącego nieprzychylny. Wytłumaczę. Problem z viaplay wykracza już daleko poza forum. Ten problem nie polega na jakimś detalu w postaci tła do napisów tylko do kwestii podstawowej i fundamentalnej jaką jest odbór. I to nie odbiór w 720p tylko w ogóle odbiór jakikolwiek. Ja już mam dość patrzenia jak ludzie nie dbają o swoje sprawy. To jakaś lekcja dla społeczeństwa. Jak kupisz auto i ci się zepsuje po zakupie to co piszesz na forum z żalem i koniec ? Trzeba to zgłosić wyżej do odpowiedniego organu a tym organem nie jest forum czy fb. Ja rozumiem, że masz inną optykę i u ciebie viaplay hula, ale chyba nie widzisz, że ogromna ilość osób ma problem z odbiorem. Tu jest problem, że ty nie potrafisz tego zrozumieć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 9 godzin temu, domin107 napisał: ogromna ilość osób ma problem z odbiorem. To niech składają do odpowiedniego organu skargi. Jak się nie mylę to póki co jest ich dopiero kilkadziesiąt. Ja żadnych problemów z synchronizacją dźwięku nie mam na web.os Mało tego, od jakiegoś czasu nie mam nawet żadnego buforowania ani zacięć i jak dla mnie jakość jest dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 (edytowane) 23 godziny temu, czerstwy napisał: Skoro oglądasz mało sportu to po co się wypowiadasz na temat jakości i że jest ona odpowiadnia? W sumie oglądając na smartfonie sport Można być zadowolonym włącz na 65 cali i dopiero sie wypowiadaj. Może dlatego że żyjemy w wolnym kraju i mogę sie wypowiedzieć? A to że oglądam mało nie znaczy że nie oglądam wcale. A Viaplay (jak i kanały sportowe z PBG) oglądam głównie na aplikacji na smart tv. I pisałem że jakość jest odpowiednia dla mnie, w sposób jaki ja oglądam. Ale czytanie ze zrozumieniem widocznie sprawia ci trudności. Edytowane 2 Października 2022 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Czyli jesteś w zdecydowaniej mniejszości bo dla większości jakość jest niezadowalająca czyli słaba 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Cytat Kolejna wpadka techniczna Viaplay. Mecze musieli komentować dziennikarze Canal+ Sport W sobotę platforma Viaplay zaliczyła kolejną usterkę techniczną przy transmisjach z angielskiej ligi piłkarskiej: w czasie meczów pokazywanych w Canal+ nie było dźwięku. Drugą połowę skomentował dziennikarz Canal+ Sport. Źródło: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/viaplay-liga-angielska-canal-transmisja-awaria-rekompensata-skarga-uokik To kto w końcu zawinił, Viaplay, czy Canal+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 (edytowane) Wiadomo, że Viaplay. Zawsze winny jest Viaplay. Nawet tego, że jak w końcu na ekranie pojawił się komunikat od C+ w związku z brakiem dźwięku to była w nim literówka ;). Edytowane 2 Października 2022 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 No tak mieli komentować sami PL a tu nagle zgodzi się by komentowali z C+ bo mieli u siebie awarię. I to dwa mecze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Ciekawe jest też to, że o ile w pierwszej połowie była po prostu głucha cisza (oczywiście z winy Viaplay), to w drugiej jednak dzwinym trafem pojawiły się odgłosy ze stadionu (zasługa Canal+?). Oczywiście szansy w tym, że ktoś w C+ po prostu wybrał stream ze złą ścieżką dźwiękowa nie ma, oni by czegoś takiego nie zrobili . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 (edytowane) Widziałeś post że w pierwszej połowie nie mogli ingerować w sygnał? Może w drugiej dostali pozwolenie bo prawa są własnością Viaplay.Edit skoro już w drugiej połowie dostali odpowiedni stream dlaczego nie dostali komentarzu z Viaplay? W meczu o 16 ta sama sytuacja. Edytowane 2 Października 2022 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 (edytowane) Może na drugą połowę ogarnęli feed z czeskiego C+ gdzie był głos ze stadionu i nałożyli na to własny komentarz? Edytowane 2 Października 2022 przez Simi90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.