Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Zuzia napisał:

 

Dostałam też zrzut z konta na dowód, że jest faktycznie płatne. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wszystkich zadowolonych z Viaplay :)

 

 

To nie jest dowód, ale manipuluj dalej, być może ktoś się na to złapie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że to czy i ile ktoś zapłacił można sprawdzić w historii zakupów.

Ty natomiast pokazujesz coś zupełnie nie w temacie i jeszcze Ci się czcionki rozjechały.

 

scr.png

W dodatku ściemniasz z tym, że Viaplay nie działa na zagranicznym normalnym łączu via www lub aplikacja (nie mówie tutaj o VPNach, smart dnsach, Kodi i tych wszystkich innych cudawiankach - choć i z porządnego VPNa działa jak się chce).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, stanley840 napisał:

Kwestia czasu i się zakończy okres próbny na 30 dni. Powinno się płacić odrazu za usługę bez żadnych darmowych okresów próbnych to nie jest umowa na dwa lata. Można zapłacić jeden miesiąc i zobaczyć czy usługa spełnia oczekiwania. A tak jest cwaniactwo i kombinatorstwo. Druga sprawa można zrobić pakiety tak jak netflix SD, HD, UHD i każdy kupuje to co mu odpowiada, a tak kasa leży na ziemi i się marnuje😞

Muszę przyznać, że 0zł za usługę próbną  na30 dni, to jest rozsądna cena za to w ofercie ma Viaplay i jaką jakość obrazu oferuje. 😁

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wziąłem na miesiąc za 0 zł w Play by obejrzeć mecz Legii w LE. 9 października wyłączam usługę bo nie będę za taką jakość płacił 34 zł. Na szczęście wiem gdzie oglądać kolejne mecze Legii w 1080p,a komentarz naszych pseudo komentatorów nie jest mi potrzebny.

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, bgmnt napisał:

Chodzi o to, że to czy i ile ktoś zapłacił można sprawdzić w historii zakupów.

Ty natomiast pokazujesz coś zupełnie nie w temacie i jeszcze Ci się czcionki rozjechały.

(...)

W dodatku ściemniasz z tym, że Viaplay nie działa na zagranicznym normalnym łączu via www lub aplikacja (nie mówie tutaj o VPNach, smart dnsach, Kodi i tych wszystkich innych cudawiankach - choć i z porządnego VPNa działa jak się chce).

Czcionki niedobre, może jeszcze login i hasło do kompletu

A u wszystkich płacących powinno być podobnie w https://account.viaplay.pl/  czyli pole "Następna data płatności" czego brak w kontach w okresie testowym.

 

Masz taki problem, że koniecznie chcesz mieć rację i za wszelką cenę, ja natomiast spokojnie ustalam stan faktyczny, gdy mnie coś interesuje. W uzyskanych informacji można wyciągnąć wnioski:

1) kłamiecie

2) mówicie prawdę

3) user z płatnym kontem kłamie

4) wszyscy macie rację, bo blokada działa wybiórczo (kraj, dostawca netu itd.)


Skłaniam się ku opcji 4, ale jeszcze sama nie sprawdzałam więc kwestia otwarta.

Natomiast dla kont testowych mam więcej danych i blokada jest.

Z innych ciekawostek, popularne VPN/proxy zostały też zablokowane w skandynawskich Viaplay więc polityka restrykcji wygląda na bardziej globalną.

Ale w drugą stronę, z Polski nadal można się łączyć bez problemu z wersjami: szwedzką, duńską, norweską i finlandzką. 

 

 

 

 

10 minut temu, leonk1974 napisał:

Na szczęście wiem gdzie oglądać kolejne mecze Legii w 1080p,a komentarz naszych pseudo komentatorów nie jest mi potrzebny.

Gdzie jeśli można spytać?

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zuzia Parę osób na forum ustaliło już jakieś 10h temu jak działa blokada, Ty natomiast twierdziłaś, że kłamią. Teraz rozumiem, że jednak powoli zmieniasz front, więc chociaż tyle.

Nadal jednak pomijasz to co jest dla Ciebie niewygodne - np. zakładanie kolejnych kont testowych niezgodnie z regulaminem, oglądanie przekazów na Kodi (do dziś nikt nie dowiedział się jakiego sprzętu używasz), te opowieści o rodzinie, która teraz nagle korzysta z zagranicznego IP, ale musi oglądać mecze koniecznie na polskim Viaplay w 720p (i to na koncie testowym bo przecież nie zapłacą za to ani złotówki) itd, itp.

Fajną sobie zrobiłaś otoczkę, ale przestało to się trzymać kupy i tyle. Może więc warto trzymać się po prostu faktów.

A sama platforma Viaplay jest globalna (co widać chociażby po serwerach CDN), więc te zmiany sa wszędzie, ale wymusili je zapewne nasi przedsiębiorczy rodacy.

Skandynawowie by nigdy na to nie wpadli, żeby zakładać po kilka kont testowych, sprzedawać je po 8 zł na Allegro itd itp.

 

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynać być nudni z ta jakością jakby wam zależało na sporcie to byście brali drodzy kibice w kapciach. 

 

Biorę tą usługę dla seriali i filmów a sport fajnie ze jest wszystko a nie wybrane mecze. Ludzie rezygnują z kablówek i sa wdzięczni za mecze w necie legalne a dalej przestarzałą TV chcecie

Edytowane przez Golbi84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, bgmnt napisał:

@Zuzia Parę osób na forum ustaliło 10h temu jak działa blokada, Ty natomiast twierdziłaś, że kłamią. Teraz rozumiem, że jednak powoli zmieniasz front, więc chociaż tyle.

Nadal jednak pomijasz to co jest dla Ciebie niewygodne - np. zakładanie kolejnych kont testowych niezgodnie z regulaminem, oglądanie przekazów na Kodi (do dziś nikt nie dowiedział się jakiego sprzętu używasz), te opowieści o rodzinie, która teraz nagle korzysta z zagranicznego IP, ale musi oglądać mecze koniecznie na polskim Viaplay w 720p (i to na koncie testowym bo przecież nie zapłacą za to ani złotówki) itd, itp.

Fajną sobie zrobiłaś otoczkę, ale przestało to się trzymać kupy i tyle. Może więc warto trzymać się po prostu faktów.

Niczego nie zmieniam. Nie pisałam, że ktoś kłamie. Jakoś nie ufam nikomu (zwłaszcza broniącym interesów korporacji) tak jak sobie więc nie rozst[beep]m, aż sama sprawdzę. A Twoje pytanie o sprzęt, rodzinę i inne dywagacje oceniam jako wścibskie (nie Twoja sprawa jaki mam sprzęt, dlaczego tak dobry, kto ogląda, po co i gdzie i tak dalej).  Różnimy się właśnie, bo ja umiem przyznać adwersarzom rację i tak nawet ostatnio uczyniłam, gdy pisałeś o HBO Go więc nie mam z tym problemu.  Tutaj Twojej racji nie widzę, ale spokojnie z czasem ustalę. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Golbi84 napisał:

Zaczynać być nudni z ta jakością jakby wam zależało na sporcie to byście brali drodzy kibice w kapciach. 

 

Biorę tą usługę dla seriali i filmów a sport fajnie ze jest wszystko a nie wybrane mecze. Ludzie rezygnują z kablówek i sa wdzięczni za mecze w necie legalne a dalej przestarzałą TV chcecie

Ta przestarzała TV ma kanały w Full HD. Nie są to kosmiczne wymagania jak na rok 2021.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZuziaDobra, teraz jeszcze wchodzi wątek "walki z korpo". Coraz zabawniej się robi :).

A to jaki masz sprzęt jest bardzo istotne na forum technicznym, zwłaszcza, że wypowiadasz się z pozycji koneserki wysokiej jakości.

W opowieści o Twojej rodzinie, która co najmniej raz dziennie narzeka na 720p sama nas wciągnęłaś.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Zuzia napisał:

Niczego nie zmieniam. Nie pisałam, że ktoś kłamie. Jakoś nie ufam nikomu (zwłaszcza broniącym interesów korpo) tak jak sobie więc nie rozst[beep]m, aż sama sprawdzę.

 

Ja nie ufam tobie oraz twoim interesom. Nie pisz mi , że się martwisz o subskrybentów , bo na mnie już wrażenia twoje posty nie robią. Zresztą nigdy nie robiły.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy Jakość jest czasami lepsza niż to co serwuje PC+ o czym tutaj była mowa i pisali o tym uznani userzy. Ale szybko wtedy temat wchodzi na jakieś dziwne tory, pojawia się jakaś ankieta itd.

Albo zaraz ktoś zarzuci żarcikiem o tym, że są dwie sekundy opóźnienia. I tak to się toczy.

Tak było też w temacie Eleven jak powstało, tak było w temacie Netflixa (pamiętasz te tyrady kilku osób, kiedy na miesiąc czy dwa z okazji pandemii obniżyli bitrate do takiego jak od zawsze serwuje np. HBO?), tak teraz jest z Viaplay.

3 miesiące temu były gadki jak to zrobią kanał linearny albo w ogóle upadną, przez ten czas kupili ligę angielską, NHL i kilka innych rzeczy ;).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem właśnie galę z Londynu na DAZN jakoś nic nie szarpie, wszystko chodzi jak należy a więc to nie wina Androida na Sony xh90 tylko aplikacji Viaplay na ten system  lub nadawania w niej transmisji na żywo bo seriale chodzą ok ...DAZN pokazuje że jak się chce to można .Jak ten Viaplay utrzymał się  w tej Skandynawii 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, kingofsouth napisał:

Ja nie ufam tobie oraz twoim interesom. Nie pisz mi , że się martwisz o subskrybentów , bo na mnie już wrażenia twoje posty nie robią. Zresztą nigdy nie robiły.

 

Nie ma sprawy, nie czytaj, nie komentuj, przeżyję :)

 

 

 

15 minut temu, bgmnt napisał:

@ZuziaDobra, teraz jeszcze wchodzi wątek "walki z korpo". Coraz zabawniej się robi :).

A to jaki masz sprzęt jest bardzo istotne na forum technicznym, zwłaszcza, że wypowiadasz się z pozycji koneserki wysokiej jakości.

Kompletnie nie w tym rzecz. Zdecydowana większość z nas jest konsumentami, dlatego interesy konsumentów są mi bliższe niż korporacji.

Interesami korporacji niech martwią się ludzie powiązani z nimi.

 

Celowo nie piszę o sprzęcie, bo jest drogi jak na polskie warunki, u nas większość ludzi liczy się z pieniędzmi i nie widzę powodu, żeby ich drażnić takimi informacjami.  

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Którzy to są tu uznani userzy? Ten co pisał że na 55 calach wygląda dobrze a gdy lawinowo pisali inni że jest słabo to już pisał że na 32 calach jest ok? Ja widze wpisy i wyciągam wnoski.Zreszta mam też informacje nie tylko z tego forum osób obiektywnych które twierdzą że szału nie ma.

  • Dzięki 1
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kornerek napisał:

Odpaliłem właśnie galę z Londynu na DAZN jakoś nic nie szarpie, wszystko chodzi jak należy a więc to nie wina Androida na Sony xh90 tylko aplikacji Viaplay na ten system  lub nadawania w niej transmisji na żywo bo seriale chodzą ok ...DAZN pokazuje że jak się chce to można .Jak ten Viaplay utrzymał się  w tej Skandynawii 

Bo w Skandynawii mają lepszą jakość jako alternatywę w kanałach V-Sport.

DAZN nie jest cudem, ale Full HD z bitrate 8 Mb/s daje radę i takiego minimum można oczekiwać od Viaplay.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy Poczytaj temat to znajdziesz, zwłaszcza posty o zaskoczeniu dobra jakością tranmisji Legii. Jeśli oglądasz na swoim łączu Netflixa i Ci nie przeszkadza, to tym bardziej na Viaplay byś nie narzekał z tym, że oni nie mają super kodeków i do tego co Netflix wyciąga przy 1.5 Mbps oni potrzebują 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Zuzia napisał:

Nie ma sprawy, nie czytaj, nie komentuj, przeżyję :)

 

 

 

Kompletnie nie w tym rzecz. Zdecydowana większość z nas jest konsumentami, dlatego interesy konsumentów są mi bliższe niż korporacji.

Interesami korporacji niech martwią się ludzie powiązani z nimi.

 

 

 

 

kup prawa, zbuduj studio od nowa, zaplecze komentatorów i wszystko na początek zainwestuj swoje pieniądze a potem dawaj za darmo ludziom przez miesiąc albo dłużej. Czas czas czas

 

Kto pamięta start Eleven w Polsce? Brak w kablówkach i stream w necie za free miedzy innymi tam były mistrzostwa w kosza

Edytowane przez Golbi84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...