Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@kingofsouth dokładnie.

@lakiman że dostawca dba o content to dla płacących i nie kombinujących subskrybentów raczej dobrze - wiadomo, że Premier League ma np. wymagające zasady w tym temacie, a nikt nie chce sytuacji jak w C+, gdzie jakieś mecze nie lecą bo nie potrafią zabezpieczyć usługi ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej, bo oni zablokowali stream z PL w UE i nie chodzi tylko o VPN.

Co jest niezgodne z ich regulaminem.

Cytat

Jeśli Użytkownik jest mieszkańcem państwa członkowskiego UE lub państwa należącego do EOG, Użytkownik ma możliwość dostępu do Serwisu zarówno w swoim kraju zamieszkania jak i w innych krajach UE oraz EOG, w których Użytkownik tymczasowo przebywa, zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2017/1128.

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zablokowali, z hiszpańskiego Movistara chodzi bez problemu.

Natomiast VPN z M247 i te wszystkie inne taniochy nie działają tak jak nie dziąłają we wszytkich szanujących się serwisach typu Netflix, Prime Video itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej, bo oni zablokowali stream z PL w UE i nie chodzi tylko o VPN.
Co jest niezgodne z ich regulaminem.
 
Jesteś pewna , że konto Viaplay założone w Polsce,  gdy wyjade do DE nie będzie mi działać? Zawsze mogę obalić ten mit lub potwierdzić, prosząc siostrę by się zalogowała ma moje konto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę o normalnym użytkowaniu z sieci zagranicznych, bez VPN.  

Nie zamierzam się licytować, gdzie co komu będzie lub nie będzie działać. Informację mam pewną, sprawdzoną od użytkowników przebywających w UE, nagle przestało działać. Viaplay wprowadziło niezbyt udaną geolokalizację, z tego co na szybko sprawdziłam, linki do streamu mają w adresie PL. Jeśli ktoś spotka się z blokadą na terenie UE, niech pisze reklamację. Rada dla przebywających w UE, jak coś pilnego do obejrzenia, można podratować się polskim VPN za kilka zł. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Zuzia napisał:

Piszę o normalnym użytkowaniu z sieci zagranicznych, bez VPN.  

Nie zamierzam się licytować, gdzie co komu będzie lub nie będzie działać. Informację mam pewną, sprawdzoną od użytkowników przebywających w UE, nagle przestało działać.

 

Poczekaj poczekaj , czy to są konta założone w Polsce,  czy przez VPN.

 

 

Zakładając konto powiedzmy we Wrocławiu,  jadąc jutro do Holandi , konto powinno działać tam na miejscu.  Zaintrygowalaś mnie Zuziu , więc jest to sprawa do sprawdzenia😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kingofsouth Chodzi o konta założone w Polsce na polską kartę, normalnie, legalnie, bez VPN i innych kombinacji, bo to przecież zbędne. Wycieczka do jakiegoś kraju w UE np. Szwecji skutkuje blokadą na oglądanie polskiego Viaplay.

Zastanawiam się co spowodowało tak gwałtowną i drastyczną reakcję Viaplay, jedyne co mi przychodzi na myśl to masowe sprzedawanie polskich kont w ramach "eksportu". 

 

@bgmnt wszystkie sygnały jakie do mnie spłynęły dotyczą kont testowych, ale to bez znaczenia, bo zgodnie z regulaminem czasowy dostęp na terenie UE powinien być zawsze możliwy.

 

20 minut temu, bgmnt napisał:

Poza tym czy konto opłacone czy testowe? Bo tak jak pisałem, na opłaconym działa bez problemu w UE.

Niestety nie działa, podejrzewam, że nie sprawdzałeś w całej UE tylko pewnie na jednym koncie w jednej lokalizacji o ile przebywasz gdzieś w UE albo masz wejście do sieci stamtąd. Mam sygnały z kilku różnych krajów UE więc coś jest na rzeczy. Dla mnie restrykcje są niepoważne i już zainstalowałam darmowe obejście na urządzeniach mobilnych rodziny.  Dobra chłopcy, nie chcę mi się tu z Wami przepychać i na siłę  coś udowadniać. Tyle ode mnie, bo nie mam czasu dziś przekomarzać się, czy utyskiwać na 720p :)

 

 

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zuzia Status przebywania w danym kraju trzeba potwierdzić np. płatnością z polskiej karty w złotówkach czy za pomocą weryfikacji telefonicznej i tak to działa w Playerze, WP Pilot itd.

Do tego czasu te serwisy nie działaja poza Polską.

Dodatkowo, np. karta od Revoluta nie jest polską kartą tylko litewską bodajże a starsze to nawet nie są w UE bo były generowane przez podmiot w UK.

Krótka piłka, niech Twoja rodzina zapłaci zamiast kolejne miesiące "testować" i tyle. A już narzekanie na 720p jak złotówki na to nie wydaliście to w ogóle jest śmieszne.

Ponownie zaznaczam, że opłaconym wydaną w polskim banku Visą koncie wszystko działa w UE bez problemu (sprawdzone już nie tylko w Hiszpanii, ale też w Portugalii ;)).

Nie działa tylko na popularnych VPN.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, bgmnt napisał:

@Zuzia Status przebywania w danym kraju trzeba potwierdzić np. płatnością z polskiej karty w złotówkach czy za pomocą weryfikacji i tak to działa w Playerze, WP Pilot itd.

Do tego czasu te serwisy nie działaja poza Polską.

Dodatkowo, np. karta od Revoluta nie jest polską kartą tylko litewską bodajże a starsze to nawet nie są w UE bo były generowane przez podmiot w UK.

Niech Twoja rodzina zapłaci zamiast kolejne miesiące "testować" i tyle. A już narzekanie na 720p jak złotówki na to nie wydaliście to w ogóle jest śmieszne.

Po co te złośliwości, argumentów zabrakło?

Nie będziemy płacić za taką jakość. Za lepszą, owszem, dobre rzeczy kosztują co jest zrozumiałe. Nie używamy Revoluta, tylko polskich kart bankowych, mamy ich w rodzinie tyle ile trzeba, by nie płacić. Także dostęp do promocji UPC, Vectry, Play. To jest legalne, zgodne z regulaminem Viaplay. Nie o moją rodzinę chodzi, jak pisałam nas ten problem nawet hipotetycznie nie może dotknąć, bo mamy awaryjne wejście do sieci z polskim IP via WireGuard, proste wygodne, jedno kliknięcie w smartfonie/tablecie i Viaplay będzie działać. Na TV też, smartfon może zrobić hotspot po Wi-Fi, kilka kolejnych kliknięć i Viaplay zawsze będzie oglądalny.

 

To jest problem niektórych użytkowników, którzy również legalnie i zgodnie z regulaminem chcą korzystać z usługi w UE (testowo, czy płatnie, bez znaczenia) i mogą się zdziwić, że dostali coś w rodzaju bana. Dlatego tylko wspominałam na forum.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Zuzia napisał:

@kingofsouth

 

@bgmnt

Dla mnie mnie restrykcje są niepoważne i już zainstalowałam darmowe obejście na urządzeniach mobilnych rodziny.  

 

 

 

 

To zdanie to jest mistrzostwo świata. 

 

O ile dobrze kojarzę ( z wcześniejszych wpisów) za Viaplay jeszcze grosza nie zapłaciłaś, ale rozdzielczość przeszkadza tak bardzo jak byś była co najmniej akcjonariuszką🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Zuzia napisał:

@kingofsouth Chodzi o konta założone w Polsce na polską kartę, normalnie, legalnie, bez VPN i innych kombinacji, bo to przecież zbędne. Wycieczka do jakiegoś kraju w UE np. Szwecji skutkuje blokadą na oglądanie polskiego Viaplay. 

 

Sprawa wygląda tak  :D Siostra odpliła u siebie w Niemczach na internecie stacjonarnym i działa jej moje konto. Jeszcze sprawdzi w Holandi na łączu jej operatora komórkowego , zrobi to specjalnie dla ciebie. Mieszka 5 km od granicy.

Wracając do tych twoich zgłaszających , a może tak bawiąc się Kodi spowodowałaś , że Viaplay zainteresowało sie sprawą i poblokowało tym osobom co ci zgłaszają problemy konta? :P

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Toma441 napisał:

To zdanie to jest mistrzostwo świata. 

 

O ile dobrze kojarzę ( z wcześniejszych wpisów) za Viaplay jeszcze grosza nie zapłaciłaś, ale rozdzielczość przeszkadza tak bardzo jak byś była co najmniej akcjonariuszką🙃

 

6 minut temu, kingofsouth napisał:

Sprawa wygląda tak  :D Siostra odpliła u siebie w Niemczach na internecie stacjonarnym i działa jej moje konto. Jeszcze sprawdzi w Holandi na łączu jej operatora komórkowego , zrobi to specjalnie dla ciebie. Mieszka 5 km od granicy.

Wracając do tych twoich zgłaszających , a może tak bawiąc się Kodi spowodowałaś , że Viaplay zainteresowało sie sprawą i poblokowało tym osobom co ci zgłaszają problemy konta? :P

 

2 minuty temu, bgmnt napisał:

@Zuzia Jakie złosliwości? To Ty piszesz do nas per "chłopcy", a ja napisałem czystą prawdę - nie płacisz za usługę, a jesteś pierwsza do komentowania i wytykania problemów.

Śmiech na sali i tyle ;). 

 

"Chłopcy" nie było uszczypliwie. Jest pewien problem, rozumiem, że Was nie dotyczy, nie dziwi mnie to szczególnie, ale nie tylko dla Was piszę na forum.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jak jesteśmy przy regulaminie ;)...

 

NENT oferuje swoim nowym klientom możliwość bezpłatnego korzystania z Serwisu przez określony okres („Bezpłatny Okres Próbny“).

Aby skorzystać z Bezpłatnego Okresu Próbnego, Użytkownik lub członek gospodarstwa domowego Użytkownika nie może uprzednio skorzystać z Bezpłatnego Okresu Próbnego ani z żadnej podobnej oferty marketingowej NENT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Zuzia napisał:

 

.......rozumiem, że Was nie dotyczy, nie dziwi mnie to szczególnie, ale nie tylko dla Was piszę na forum.

To teraz w drugą stronę. Mnie nie dziwi , że ciebie to dotyczy 😁 Zawsze miałaś problem z usługą , którą nie masz obowiązku subskrybować.

720p juz oklepane, brak tłumaczeń (również)  nie robi wrażenia , to teraz kolejny problem. No cóż czas chyba by odpuścić sobie Viaplay.

Tak ci psuje krwi ta usługa , a ty nadal ją używasz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Zuzia napisał:

 

 

 

"Chłopcy" nie było uszczypliwie. Jest pewien problem, rozumiem, że Was nie dotyczy, nie dziwi mnie to szczególnie, ale nie tylko dla Was piszę na forum.

Nie. Mnie ten problem nie dotyczy, bo w sposób legalny płacę za usługę, na którą się zdecydowałem. Nie próbuje w każdy możliwy sposób przedłużać w nieskończoność okresu próbnego i instalować "darmowe obejście" na kilku kontach, jednocześnie roniąc łzy nad jakością, której oglądanie de facto nic mnie nie kosztuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, bgmnt napisał:

A już narzekanie na 720p jak złotówki na to nie wydaliście to w ogóle jest śmieszne.

 

Nie zgodzę się z tym zdaniem.

Dla niektórych wydanie określonej kwoty nie tylko wiąże się z zawartością serwisu ( tam moim zdaniem jest coraz lepsza) , ale też z jakością samej usługi.

Dobrze, że pojawiają się coraz ciekawsze możliwości w ramach łączonych usług u różnych operatorów.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że darmowe obejście czegoś co źle działa w Viaplay też jest w ogniu krytyki.

 

Pozostaję w żalu z wszystkimi, którzy nie mają możliwości korzystania z darmowego okresu testowego (w zgodzie z regulaminem), przykro mi, że płacicie za coś co jest dla niektórych za darmo i moim zdaniem właśnie tyle jest warte. 

 

A faktem jest, że Viaplay nieco zaszalało z blokadą proxy/VPN i do czasu, aż to skorygują, oberwie się niektórym użytkownikom przebywającym w UE.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, lakiman napisał:

Nie zgodzę się z tym zdaniem.

Dla niektórych wydanie określonej kwoty nie tylko wiąże się z zawartością serwisu ( tam moim zdaniem jest coraz lepsza) , ale też z jakością samej usługi.

Klient który płaci za produkt oczywiście ma prawo, a nawet obowiązek wymagać określonej jakości. Co innego ktoś, kogo celem jest w pierwszej kolejności unikaniknięcie opłaty. 

To tak jakby wejść do hotelu, nie zapłacić (z premedytacją) za pokój, ale jednocześnie domagać się najwyższego standardu obsługi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Zuzia napisał:

Widzę, że darmowe obejście czegoś co źle działa w Viaplay też jest w ogniu krytyki.

 

Pozostaję w żalu z wszystkimi, którzy nie mają możliwości korzystania z darmowego okresu testowego (w zgodzie z regulaminem), przykro mi, że płacicie za coś co jest dla niektórych za darmo i moim zdaniem właśnie tyle jest warte. 

Nie ma sensu dorabiać ideologii do cwaniactwa. 

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia czasu i się zakończy okres próbny na 30 dni. Powinno się płacić odrazu za usługę bez żadnych darmowych okresów próbnych to nie jest umowa na dwa lata. Można zapłacić jeden miesiąc i zobaczyć czy usługa spełnia oczekiwania. A tak jest cwaniactwo i kombinatorstwo. Druga sprawa można zrobić pakiety tak jak netflix SD, HD, UHD i każdy kupuje to co mu odpowiada, a tak kasa leży na ziemi i się marnuje😞

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...