Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oglądają, bo zostali bez wyboru, ale to nie oznacza, że nie chcieliby oglądać go w jak najlepszej jakości.

Ja też się spodziewałem, mało tego, byłem przekonany, że po tych szumnych zapowiedziach dostaniemy coś na poziomie DAZN a dostaliśmy kolejny, przeciętny (pod względem jakości) serwis. Co z tego, że inne też są przeciętne. Argument żaden. Należy równać do najlepszych a nie tylko rzucać sloganami, że jesteśmy najlepsi.

Jeśli ktoś ma prawo do ch[beep]a i zadowolenia, to inny ma takie samo prawo do marudzenia i krytykowania. Nie każdemu musi się podobać to samo. Każdy może mieć różne wymagania. Jeden stwierdzi, że jakość jest super, inny że przeciętna a jeszcze inny że beznadziejna. Jeden nasmaruje 100 postów z zachwytami a drugi 100 postów z pretensjami i co z tego? Kompletnie, zupełnie nic, bo może!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Zuzia napisał:

Nie róbmy z potencjalnego klienta jakiegoś łosia do skubania chciwym korpo, które skąpią nawet na Full HD.

 

Każdy ma swój rozum. Klient chce i ogląda.

Nawet sporo ich już ogląda. A czy Ty zdajesz sobie sprawę ,  że obrażasz nazywając losiami te 100 tyś osób co ogląda. Jakim prawem piszesz o mnie , w taki sposób? Wydałem swoje pieniądze nie twoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kingofsouth napisał:

Każdy ma swój rozum. Klient chce i ogląda.

Nawet sporo ich już ogląda. A czy Ty zdajesz sobie sprawę ,  że obrażasz nazywając losiami te 100 tyś osób co ogląda. Jakim prawem piszesz o mnie , w taki sposób? Wydałem swoje pieniądze nie twoje.

Czytaj tak jak jest napisane. Nie obrażam klientów tylko krytykuję chciwość firm. Klient nic nie jest winien,  że Viaplay wykupuje prawa i raczy przedpotopowym 720p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrażasz , bo nie jestem łosiem , a świadomym klientem Viaplay.

Wydałem pieniądze , więdząc na co. Znany mi był kontent oraz jakość obrazu. 

To przyjmij sobie za cel. Lubisz wyzwania ;)

6 minut temu, kingofsouth napisał:

20 osób ? Poważnie , serio? 500-1000 uzbieraj , to poważnie zacznę traktowac ankietę :D

Miłej nocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kingofsouth napisał:

20 osób ? Poważnie , serio? 500-1000 uzbieraj , to poważnie zacznę traktowac ankietę :D

Czemu tak lekceważąco, to użytkownicy tego forum. Mają prawo myśleć i glosować jak chcą. Ankieta nie ma daty zakończenia więc z czasem głosów przybędzie, wtedy podsumujemy.  Nie ma pośpiechu. Sam pisałeś, że Viaplay tak szybko nie zniknie z naszego rynku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Zuzia napisał:

 Ankieta nie ma daty zakończenia więc z czasem głosów przybędzie, wtedy podsumujemy. 

 

Rok potrzebujesz?  😂

500-1000 osób , działaj w  tym temacie , liczę na ciebie. Potrafisz porwać tłumy , tzn 20 już masz.

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornellius
14 minut temu, Zuzia napisał:

@Cornellius ankieta którą zalinkowałam powstała w dniu dzisiejszym, patrz na datę i wyniki, ciekawe prawda? Już 20 osobom jakość nie odpowiada. 

 

 

 

 

Ankieta jest tendencyjna. Brakuje większej palety odpowiedzi. Sam wybrałem dobrą, ale w normalnych warunkach dałbym poprawną/niezłą, ew. dobrą, przy założeniu, że mamy odpowiedź "bardzo dobra/wyśmienita". To tak jak zapytać, czy obiad był dobry czy zły - paleta odpowiedzi po środku, ponad, poniżej jest ogromna. Prawda jest taka, że 720p to dobra jakość - szczególnie dla większości starszych oglądających pamiętających SD (oni nawet różnicy między 720p a 1080p nie zauważą). 

 

Jakoś 720 jest dokładnie taka jak wskazywałaby skala: dobra, b. dobra (1080p, żadne i) i wyśmienita (4k) przy odpowiednim klatkowaniu, ale jeśli tak tworzysz odpowiedzi, to trudno. Wypadałoby zapytać raczej, czy jakość jest dla Ciebie wystarczająca czy nie (a to, że masz więcej ludzi, którzy chcą subskrybować, niż głosujących za dobrą jakością to pokazuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, vigoo napisał:

Jeden nasmaruje 100 postów z zachwytami a drugi 100 postów z pretensjami i co z tego? Kompletnie, zupełnie nic, bo może!

 

Racja ja nie przekonam osoby , która nie chce Viaplay. Tak samo jak nie chcę by mi ktoś narzucał jego podejście do tematu.

Nawet 100 ankiet tego nie zmieni. :D

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dzień się kończy, a tu 4 strony o d.upie marynie. Zero wartościowych informacji o wątku, nic co zwykłego użytkownika forum by interesowało. Tylko przepychanki. Moderacja już chyba rozłożyła ręce. Do końca roku będzie z 500 stron, a połowa to będzie do wy[beep]a, bo będzie to co Pan "A" powiedział do Pana "B" itd. No ale jeżeli chcecie sobie nabijać posty to proszę bardzo. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

36 minut temu, vigoo napisał:

Oglądają, bo zostali bez wyboru, ale to nie oznacza, że nie chcieliby oglądać go w jak najlepszej jakości.

Ja też się spodziewałem, mało tego, byłem przekonany, że po tych szumnych zapowiedziach dostaniemy coś na poziomie DAZN a dostaliśmy kolejny, przeciętny (pod względem jakości) serwis. Co z tego, że inne też są przeciętne. Argument żaden. Należy równać do najlepszych a nie tylko rzucać sloganami, że jesteśmy najlepsi.

Jeśli ktoś ma prawo do ch[beep]a i zadowolenia, to inny ma takie samo prawo do marudzenia i krytykowania. Nie każdemu musi się podobać to samo. Każdy może mieć różne wymagania. Jeden stwierdzi, że jakość jest super, inny że przeciętna a jeszcze inny że beznadziejna. Jeden nasmaruje 100 postów z zachwytami a drugi 100 postów z pretensjami i co z tego? Kompletnie, zupełnie nic, bo może!

 

Viaplay samo sobie podniosło poprzeczkę twierdząc, że drugie miejsce ich nie interesuje.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
9 minut temu, Zuzia napisał:

@Wodnik Szuwarek co Ty na to?

Wszystko jest dobrze w ankiecie. 720p to jakość dobra, 1080p bardzo dobra, 2160p wzorowa. W Viaplay jest tylko ta pierwsza, więc dwie pozostałe pominąłem, a jak komuś nie pasuje 720p to zaznacza słabą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zuzia

 

Czytam Twoje posty i tak się zastanawiam co Ty z tego masz, że nadal krytykujesz Viaplay za 720p. Weź włącz sobie jakiś mecz (ja teraz oglądam np. wczorajszy LEI vs NAP) i oceń obraz nie patrząc na cyfry. Jakie masz odczucie? Można w takiej jakości oglądać,  czy szkoda wzroku i prądu? P. S. Przepraszam, zapomniałem. Nie oglądasz sportu. Uprzedzam, iż nie jestem fanboyem Viaplay i również uważam, że 1080p i min. 8 Mb/s to powinno być  minimum. Dajmy im czas na podnoszenie poprzeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornellius
9 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał:

Wszystko jest dobrze w ankiecie. 720p to jakość dobra, 1080p bardzo dobra, 2160p wzorowa. W Viaplay jest tylko ta pierwsza, więc dwie pozostałe pominąłem, a jak komuś nie pasuje 720p to zaznacza słabą.

I to jest własnie obrzyldiwie tendencyjne. Doskonale wiesz, że manipulujesz w ten sposób wynikiem, co pokazuje temat, chyba zakładany przez zuzię, w którym odpowiedź o subskrypcję miał szeroki wachlarz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornellius

Jeszcze co do obrazu. Miałem przyjemność podłączyć viaplay przez hdmi z laptopem na dobrym tv 55 cali, ale OLED. Znakomicie wyciąga kolory i barwy, oczywiście to też kwestia tv, ale przy odległości około 4-5 metrów od tv bawiłem się świetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
4 minuty temu, Cornellius napisał:

I to jest własnie obrzyldiwie tendencyjne. Doskonale wiesz, że manipulujesz w ten sposób wynikiem, co pokazuje temat, chyba zakładany przez zuzię, w którym odpowiedź o subskrypcję miał szeroki wachlarz. 

Niby jak manipuluję? Mam dodać opcje, że 720p to jakość bardzo dobra lub wzorowa? Przecież to nieprawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Cornellius napisał:

Jeszcze co do obrazu. Miałem przyjemność podłączyć viaplay przez hdmi z laptopem na dobrym tv 55 cali, ale OLED. Znakomicie wyciąga kolory i barwy, oczywiście to też kwestia tv, ale przy odległości około 4-5 metrów od tv bawiłem się świetnie.

Niezły odlot.

Ważne, że czerpałeś z tego przyjemność.🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornellius
8 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał:

Niby jak manipuluję? Mam dodać opcje, że 720p to jakość bardzo dobra lub wzorowa? Przecież to nieprawda.

Podstawy logiki: przed chwilą napisałeś, że nie jest też jakością słabą, a mimo to dodałeś taką opcję w ankiecie, bo ktoś może sądzić inaczej. Dlatego też może sądzić, że jest bardzo dobra i wyśmienita, a ty powinieneś mu taką opcję uniemożliwić. 

 

@lakiman Niezły odlot, bo? 

"Ważne, że czerpałeś z tego przyjemność". Niezły odlot, bo chyba to jest najważniejsze przy transmisjach sportowych? Jest dynamicznie, wszystko idealnie widać, z mojego punktu widzenia od pewnej jakości to już kwestia bycia freakiem, ale jak już tutaj pisałem: rynku muzycznego też nikt nie ustawia pod audiofili, choć oni krzyczą najgłośniej.

Edytowane przez Cornellius
dodanie cytatu i rozbudowanie wypowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, kingofsouth napisał:

Zgadza się  :

1080p / 8Mb/s ( 50 FPS)

Są usługi gdzie sport jest w 1080p / 8Mb/s (25 FPS) to już nie koniecznie na kolosalne TV jakie

OT:Subskrybuję na próbę PBG Pakiet Sport i w takiej jakości co oferują za 40 zł w 1080p 25fps, przycinki obrazu i dźwięku na Tizenie-w Viaplay nic takiego nie obserwuję. 1 miesiąc subskrypcji i to będzie na razie finisz z PBG. LM będę oglądał w TVP chociaż to tylko jeden mecz na kolejkę.

Edytowane przez lucas2go
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, lucas2go napisał:

@Zuzia

 

Czytam Twoje posty i tak się zastanawiam co Ty z tego masz, że nadal krytykujesz Viaplay za 720p. Weź włącz sobie jakiś mecz (ja teraz oglądam np. wczorajszy LEI vs NAP) i oceń obraz nie patrząc na cyfry. Jakie masz odczucie? Można w takiej jakości oglądać,  czy szkoda wzroku i prądu? P. S. Przepraszam, zapomniałem. Nie oglądasz sportu. Uprzedzam, iż nie jestem fanboyem Viaplay i również uważam, że 1080p i min. 8 Mb/s to powinno być  minimum. Dajmy im czas na podnoszenie poprzeczki.

Nie za samo 720p krytykuję, bo nic do niego nie mam i może być do wyboru na sprzęt mobilny, mniejsze wyświetlacze, nawet jest wskazane, żeby nie przeciążać łącz i serwerów.

Krytykuję za brak wyższych profili jakościowych. Dać czas - zgoda. Ale podglądając ich serwisy skandynawskie jakoś tego nie widzę. Niby polski rynek potraktują lepiej?

 

To o czym piszecie, ze lepiej wygląda, nie neguje tego, lepsze źródło, lepsza jakość mimo, że "cyferki" nie zmieniają się. 

Nie oglądam sportu, ale żaden problem przejść do pokoju obok, gdzie oglądają nałogowo (niestety) i sprawdzić. Jakieś 5 min spokojnie wytrzymam przy każdej dyscyplinie :)

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zuzia niepotrzebnie się tak bulwersujesz. Sama sprawdziłaś, że w bogatszych krajach usługa wygląda podobnie od strony technicznej jak u nas.

Co mogą poprawić, ale to pewnie wymaga czasu to uzupełnić bibliotekę serialową- filmową.

Nawet na Prime Video do niedawno narzekano a to na brak lektora, a to na brak napisów czy skromną ofertę.

Z czasem to się poprawiło, ale i tak nie jest idealnie.

Albo coś kupujesz i korzystasz, albo nie kupujesz i nie masz problemu że wybrałaś źle. Można w każdej chwili zrezygnować z serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
6 minut temu, Cornellius napisał:

Podstawy logiki: przed chwilą napisałeś, że nie jest też jakością słabą, a mimo to dodałeś taką opcję w ankiecie, bo ktoś może sądzić inaczej. Dlatego też może sądzić, że jest bardzo dobra i wyśmienita, a ty powinieneś mu taką opcję uniemożliwić. 

To jest ankieta zerojedynkowa. Albo jakość pasuje, albo nie pasuje i stąd opcje: dobra lub słaba. Trzecia opcja dla niezdecydowanych, bo sam tak miałem na początku. To nie jest ankieta ze stopniowaniem jakości od 1 do 10, a gdybym zapytał czy 720p jest jakością bardzo dobrą lub wzorową, to wyglądałoby to komicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...