Gość Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 4 godziny temu, lakiman napisał(a): Niezły "kastrat" jest oferowany przez tą przystawkę. Chyba pomyliłeś to co oferuje przystawka z tym co oferowane jest przez dostawcę danej appki... płacz z brakiem UHD w C+ online to nie do kogo innego jak tylko do C+.. ale oczywiście najlepiej jest jechać po apple.. niektórzy się chyba nie zmienią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 (edytowane) Przez 2 lata sprawdzałem jakość tej aplikacji na tej przystawce i nigdy Canal+ nie miał "normalnej" jakości jak np w przypadku urządzeń o 50% tańszych z Android TV. Co mnie obchodzi, że inne aplikacje miały hiper jakość, jak tutaj byłem pozbawiony pełnych możliwości na Apple. Nie rozumiem "obrony" tego urządzenia. Nawet mi się nie chce szukać i wklejać co na to odpisywali z Canal+, totalna olewka i zdziwienie że komuś to przeszkadza. I wypisywanie przez nich wskazówek o sprawdzaniu aktualizacji, internetu itd. Edytowane 25 Grudnia 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Nikt go nie broni jeśli słuszny atak.. tylko Ty atakujesz przystawkę, gdy to nie Apple tworzy tą appkę.. więc jeśli masz uwagi do C+ to wszelkie żale tylko do C+ to od nich zależy jaką jakość udostępnią.. a nei od Apple'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Sęk w tym, że developerzy różnych apek nie mają obowiązku dostosowywać się do przystawki Apple szczególnie w takim kraju jak Polska gdzie zapewne przystawka Apple nie sprzeda·a się w dziesiątkach tysięcy. I C+ to wie i ma wywalone. Podobnie YT miał wywalone kiedy całymi latami na Apple nie chodziło 4K youtubowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Dokładnie.. Francuski C+ już całkowicie inaczej traktuje klientów Apple TV.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Nie porównuj Francji do Polski bo nie to sensu jeżeli chodzi o te tematy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 (edytowane) Przecież napisałem mżę całkowicie inaczej traktują ludzi we Francji a inaczej w Polsce.. ale tutaj wini się APple a nie dostawcę appki.. czyli C+... 6 godzin temu, Delta21 napisał(a): O ile na zakupionych treściach tej różnicy wcale tak bardzo nie widać pomiędzy Apple TV 4K a np. Fire Cube (zmodyfikowany android): Sprawdź sobie to może jeszcze raz u mnie akurat Maverick jest bliżej 30Mbps.. a czasami nawet go przekracza jak i inne filmy.. Edytowane 25 Grudnia 2023 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 @gość spójrz na kodeki u mnie qdh1 dla video i qac3 dla audio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 (edytowane) @Delta21 tylko ten kodek masz tu i tu (treści iTunes i treści Apple TV+) więc dalej coś jest nie tak że na treściach z iTunes masz taki słaby bitrate.. bo wychodzi na to że gdy masz DolbyVision (kodek qdh1) to tnie Ci bitrate.. a tak nie powinno być.. Edytowane 25 Grudnia 2023 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 @gość na BumbleBee już podobnie jak u Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 (edytowane) @Delta21 u mnie tak samo, może po prostu coś akurat wtedy z Maverick było nie tak.. A jak masz w Netflixie? np A jak masz np w Rebel Moon? Edytowane 25 Grudnia 2023 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Apollo 11 Tu też ok, ale na niektórych filmach 4K jest problem, jak z Maverickiem….hmmm @gość na Netflixie i Rebel Moon tak samo jak u Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 (edytowane) @Delta21 To może te filmy są na jakimś dalszym CDN'ie u Ciebie, ale mimo wszystko to nie powinno tak przyciąć bitrate'u.. szczególnie że masz bardzo wysoki network bandwidth, możesz spróbować lokalnie zrobić w Apple TV: Reset Media Services.. po świętach spojrzę jak to wygląda na LG z DV.. czy podobnie jak u Ciebie.. bo może tak być że treści które lecą w DV nie mają już takiego wysokiego bitrate'u.. Edytowane 25 Grudnia 2023 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 @gość tam gdzie mam current-variant: 12 (jak u Ciebie), jest ta średnia 24,95 Mbps a w peaku 30,25 Mbps. Na Mavericku current-variant: 11, no i to przycięcie. Nie chce mi się sprawdzać wszystkich filmów, ale np. z Blade Runner 2049 mam podobnie jak z Maverickiem Już dziś odpuszczam, nie będę się nad tym głowić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 2 godziny temu, lakiman napisał(a): Przez 2 lata sprawdzałem jakość tej aplikacji na tej przystawce i nigdy Canal+ nie miał "normalnej" jakości jak np w przypadku urządzeń o 50% tańszych z Android TV. Co mnie obchodzi, że inne aplikacje miały hiper jakość, jak tutaj byłem pozbawiony pełnych możliwości na Apple. Nie rozumiem "obrony" tego urządzenia. Nawet mi się nie chce szukać i wklejać co na to odpisywali z Canal+, totalna olewka i zdziwienie że komuś to przeszkadza. I wypisywanie przez nich wskazówek o sprawdzaniu aktualizacji, internetu itd. Sam sobie zaprzeczasz. Wiesz, że to wina tylko i wyłącznie C+, a zwalasz winę na urządzenie. Ile ma Monarch? Jeszcze nie włączałem, ale na podglądzie w sliderze pokazało 50 Mb/s. Aktualnie nie mam jak sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2023 Monarch ma pomiędzy 25-30Mbps: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 26 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2023 Na tizenie 6.5 po wejściu do aplikacji Apple tv+ jest możliwość wzięcia darmowego 3miesięcznego okresu. Potem 34.99zł. Co ciekawe nie ma tego na tizenie 4.0. Sorki jeśli już o tym było - nie śledzę tego tematu na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia (edytowane) Wczoraj w sklepie Apple pojawiła się aplikacja Passepartout, Klient VPN - do WireGuard i OpenVPN Edytowane 8 Stycznia przez Delta21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia (edytowane) @Delta21 orientujesz się czy połączy się z każdym serwerem WireGuard czy trzeba coś dokupić aby użyć tego klienta? Niestety darmowa pozwala tylko na połączenie trwające 10 minut... inaczej cena na Apple TV 49,99 lub full 69,99.. Edytowane 8 Stycznia przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Ja właśnie zapłaciłam te 49,99 PLN - teraz tylko to co trudniejsze, nauka i konfiguracja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia A nie lepiej było dołożyć 20 zł i mieć na wszystkie platformy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 21 minut temu, gość napisał(a): nie lepiej było dołożyć 20 zł Płaciłam z komórki a tam do wyboru 4,99 PLN, 9,99 PLN, 29,99 PLN, 49,99 PLN, 129,99 PLN, 299,99 PLN Dobra już widzę swój błąd - te kwoty, które podałam wyżej to dotacje dla autora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Aktualizacja tvOS 17.3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoopiter Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia ^^ i to jest piękne w tym urządzeniu, kupiłem chyba w 2018 roku Apple TV 4K, jak w systemie nie było nic (nawet Apple TV+) oprócz Netflix, HBO Go i YouTube, wierząc, że jest przyszłościowe i nie pomyliłem się. Jedyne co mi przeszkadzało, to ten czarny pilot, który wymieniłem w zeszłym roku na nowszy model i dalej wszystko działa jak po zakupie, a ilość aplikacji jest już taka, że ciężko się zdecydować. O to chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego C+ już nie gubi klatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.