ARTIPAPK Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 U mnie na laptopie obraz jest cały czas wyraźny i czysty. Tylko na Android Box co jakiś czas jest rozmazany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Na Android TV nie zauważyłem spadków jakości obrazu. Za to np na filmach " Psi Patrol", "Shrek" przerywa dźwięk co jakiś czas, w podłączonym sounbarze, w głośnikach z telewizora jest już w porzadku, a że by było ciekawiej na innych tytułach jest ok. Apple TV tu aplikacja działa dobrze i współpracuje z soundbarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz123 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 17 minut temu, lakiman napisał: Gdzie masz spadki jakości, na Android TV, Tizen, Apple TV.... ? LG WebOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 A u mnie są na Android TV i tylko na HBO Max. Już mam dość tego serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banera Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Przestałem używać dedykowanej aplikacji HBO Max na Android Tv już zupełnie. Brak oficjalnego wsparcia na tv, brak dźwięku 5.1, spadki jakości obrazu mimo stabilnego łącza... Przerzuciłem się na wtyczkę Kodi, zainstalowałem AuraMod, pobawiłem się z jego dostosowaniem, wyciągnąłem link do wtyczki bezpośrednio z menu Kodi, dodałem widżety i w końcu oprócz funkcjonalności ma to jakiś wygląd. Dźwięk PL ustawiony jako domyślny, jakość obrazu najlepsza na sztywno i można oglądać. Wydaje mi się, że Kodi lepiej radzi sobie z odbiorem i buforowaniem streamingu do HBO. Poniżej kilka zdjęć jak to wygląda po skonfigurowaniu AuraMod: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Ja oglądam na Tizen i jakość jest rewelacyjna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Używam na Android TV i nie mam żadnych problemów z apką. Jakość stabilna, 4K HDR włącza się poprawnie, jest dźwięk 5.1 przez HDMI eARC. Telewizor Sony z 2019 roku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, tomaszzz123 napisał: LG WebOS U mnie działa rewelacyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz123 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 U mnie tez dzialalo super przez 2 pierwsze dni, a ostatnio sa te zacinki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusguwu Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 38 minut temu, dvbtowiec napisał: Używam na Android TV i nie mam żadnych problemów z apką. Jakość stabilna, 4K HDR włącza się poprawnie, jest dźwięk 5.1 przez HDMI eARC. Telewizor Sony z 2019 roku. Potwierdzam, też mam telewizor Sony z 2022 Google TV. Obraz wygląda super, bez przycieć czy spadków jakości podczas odtwarzania, odpala się 4K HDR, dźwięk mam przez soundbar SONY, odpala się Dolby Atmos i DD+ przy wybranych pozycjach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Oglądałem Matrixa na kodi w najlepszej wersji Ok 30mbps i nie miałem spadku jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Jak ktoś ma problemy z HBO Max, Viaplay - polecam przystawkę Apple TV 4K. Tylko, jak ktoś słusznie zauważył to praktycznie cena 1/4 wartości nowego telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 WebOS. 0 przycinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrjacob990 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 47 minut temu, lakiman napisał: (...) polecam przystawkę Apple TV 4K. Tylko, jak ktoś słusznie zauważył to praktycznie cena 1/4 wartości nowego telewizora. Moim zdaniem i tak warto z uwagi na najlepszą jakość streamingu zarówno w aplikacji Apple TV, jak i w innych (oprócz Bravia Core). Już sam interfejs HBO MAX jest w wysokiej rozdzielczości, w przeciwieństwie do apki na Google TV. Porównywałem też jakość obrazu bezpośrednio przełączając źródła w serialu "Odwilż" i oceniając wzrokowo, lepszy był z przystawki Apple. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 6 godzin temu, tomaszzz123 napisał: Czy u Was też wystepuja spadki jakosci? Ogolna jakosc HD jest ok, ale czesto obraz robi sie rozmazany na kilka sekund (w czasie jednego odcinka serialu zdarza sie to nawet kilkanascie razy). Bardzo denerwujacy problem. Nie jest to wina jakosci lacza. Inne serwisy jak Netflix/Amazon dzialaja bez problemu. Coś takiego to miałem za czasów starej aplikacji HBO GO, nawet na tej nowszej już tak nie było. Na HBO MAX jedynie czasem mam słabszą jakość przez pierwsze sekundy odtwarzania, ale podobnie zdarza się czasem na Netflixe. Ale, powtórzę jeszcze raz - czasem, nie jest to reguła. Aplikacja na LG Smart TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 @diabeu dokładnie, czasami przy HBO MAX i Netflixie nie od razu wskakuje najwyższa jakość. (Android tv). Potem już stabilnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 6 godzin temu, tyrla napisał: Ja oglądam na Tizen i jakość jest rewelacyjna. Na moim Tizen to samo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) Napisałem do supportu. Okazuje się, że obecnie zanik sekundowy dźwięku w soundbarze dotyczy też innych tytułów na Android 7 TV. Na początku, w marcu było ok. Właczam Apple TV i jest płynny dźwiek i to samo z głośnikami od telewizora jest w porządku. Dziwne, że dotyczy to tylko tej apki. Usunąłem aplikację i jeszcze raz włączyłem, przywróciłem ustawienia fabryczne dźwięku w telewizorze, odłączyłem na chwilę listwę , nic nie pomaga.. Soundbar HWN- 650 Samsung. Edytowane 7 Kwietnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) del Edytowane 7 Kwietnia 2022 przez Adamus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Kolejna aktualizacja aplikacji na Tizenie (52.15.1) Naprawiono problem z czarnym ekranem po zakończeniu wyświetlania odcinka (przy wyłączonej opcji automatycznego odtwarzania kolejnego odcinka), teraz wyświetla się klatka z następnego odcinka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Nie wiem w której wersji, ale naprawiono przewijanie. Teraz naciśniecie klawisza kierunkowego przesuwa lub cofa o 15 sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) 10 godzin temu, Pawop napisał: Nie wiem w której wersji, ale naprawiono przewijanie. W poprzedniej wersji 52.15.0 naprawili przewijanie +/- 15 sekund, jest też podgląd podczas przewijania. Edytowane 8 Kwietnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) Od premiery serwisu, ile było aktualizacji na Android TV? Na początku nie miałem problemów z dźwiękiem w soundbarze jak obecnie. Na Apple TV jakość obrazu i dźwięku jest rewelacyjna. Edytowane 7 Kwietnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Żadnej. Bardzo mnie to dziwi, bo liczyłem że naprawią np brak 5.1 na niektórych Sony z GoogleTV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 (edytowane) Moje sprawa, została poważnie potraktowana. Zostałem poproszony o podanie szczegółowych informacji dotyczących posiadanego sprzętu, kiedy następuje przerywanie dźwięku itd. do ich działu technicznego. Mogę bez problemu korzystać z Apple TV, ale mimo wszystko chciałbym wyjaśnienie sytuacji związanej z Android TV. Edytowane 8 Kwietnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.