Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - kwestie techniczne


Brady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na Android TV nie zauważyłem spadków jakości obrazu.

Za to np na filmach  " Psi Patrol",  "Shrek" przerywa dźwięk co jakiś czas, w podłączonym sounbarze, w głośnikach z telewizora jest już w porzadku,  a że by było ciekawiej na innych tytułach jest ok.

Apple TV tu aplikacja działa dobrze i współpracuje  z soundbarem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestałem używać dedykowanej aplikacji HBO Max na Android Tv już zupełnie. Brak oficjalnego wsparcia na tv, brak dźwięku 5.1, spadki jakości obrazu mimo stabilnego łącza... Przerzuciłem się na wtyczkę Kodi, zainstalowałem AuraMod, pobawiłem się z jego dostosowaniem, wyciągnąłem link do wtyczki bezpośrednio z menu Kodi, dodałem widżety i w końcu oprócz funkcjonalności ma to jakiś wygląd. Dźwięk PL ustawiony jako domyślny, jakość obrazu najlepsza na sztywno i można oglądać. Wydaje mi się, że Kodi lepiej radzi sobie z odbiorem i buforowaniem streamingu do HBO. 

Poniżej kilka zdjęć jak to wygląda po skonfigurowaniu AuraMod:

 

1.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, dvbtowiec napisał:

Używam na Android TV  i nie mam żadnych problemów z apką.

Jakość stabilna, 4K HDR włącza się poprawnie, jest dźwięk 5.1 przez HDMI eARC.

Telewizor Sony z 2019 roku.

Potwierdzam, też mam telewizor Sony z 2022 Google TV. Obraz wygląda super, bez przycieć czy spadków jakości podczas odtwarzania,  odpala się 4K HDR, dźwięk mam przez soundbar SONY, odpala się Dolby Atmos i DD+ przy wybranych pozycjach.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, lakiman napisał:

(...) polecam przystawkę Apple TV 4K.

Tylko, jak ktoś słusznie zauważył to praktycznie cena 1/4 wartości nowego telewizora. ;-)

Moim zdaniem i tak warto z uwagi na najlepszą jakość streamingu zarówno w aplikacji Apple TV, jak i w innych (oprócz Bravia Core).
Już sam interfejs HBO MAX jest w wysokiej rozdzielczości, w przeciwieństwie do apki na Google TV. Porównywałem też jakość obrazu bezpośrednio przełączając źródła w serialu "Odwilż" i oceniając wzrokowo, lepszy był z przystawki Apple.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, tomaszzz123 napisał:

Czy u Was też wystepuja spadki jakosci? Ogolna jakosc HD jest ok, ale czesto obraz robi sie rozmazany na kilka sekund (w czasie jednego odcinka serialu zdarza sie to nawet kilkanascie razy). Bardzo denerwujacy problem. Nie jest to wina jakosci lacza. Inne serwisy jak Netflix/Amazon dzialaja bez problemu.

Coś takiego to miałem za czasów starej aplikacji HBO GO, nawet na tej nowszej już tak nie było. Na HBO MAX jedynie czasem mam słabszą jakość przez pierwsze sekundy odtwarzania, ale podobnie zdarza się czasem na Netflixe. Ale, powtórzę jeszcze raz - czasem, nie jest to reguła. Aplikacja na LG Smart TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do supportu.

Okazuje się, że obecnie zanik sekundowy dźwięku w soundbarze dotyczy też innych tytułów na Android 7 TV.

Na początku, w marcu było ok.

Właczam Apple TV i jest płynny dźwiek i to samo z głośnikami od telewizora jest w porządku.

Dziwne, że dotyczy to tylko tej apki. 

Usunąłem aplikację i jeszcze raz włączyłem, przywróciłem ustawienia fabryczne dźwięku w telewizorze, odłączyłem na chwilę listwę , nic nie pomaga..

Soundbar HWN- 650 Samsung.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Pawop napisał:
Nie wiem w której wersji, ale naprawiono przewijanie. 

W poprzedniej wersji 52.15.0 naprawili przewijanie +/- 15 sekund, jest też podgląd podczas przewijania.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od premiery serwisu, ile było aktualizacji na Android TV?

Na początku nie miałem  problemów z dźwiękiem w soundbarze jak obecnie.

 

Na Apple TV jakość obrazu i dźwięku jest rewelacyjna.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje sprawa,  została poważnie potraktowana.

Zostałem poproszony o podanie szczegółowych informacji dotyczących posiadanego sprzętu, kiedy następuje przerywanie dźwięku itd. do ich działu technicznego.

Mogę bez problemu korzystać z Apple TV, ale mimo wszystko chciałbym wyjaśnienie sytuacji związanej z  Android TV.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...