spotify Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 1 godzinę temu, Cinemaniac4K napisał: Myślę a co tam i zadzwoniłem na infolinie do Apple. Przyjęli zgłoszenie. Za kilka dni cyk i wskakuje dźwięk i do dziś jest super. Apple to marka premium i nie ma co się dziwić ich reakcji, zwłaszcza, że technologicznie to pierwsza liga. Dzięki temu są dzisiaj gdzie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charlie1978KK Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 4 godziny temu, spotify napisał: Apple to marka premium i nie ma co się dziwić ich reakcji, zwłaszcza, że technologicznie to pierwsza liga. Dzięki temu są dzisiaj gdzie są. Oni są tak technologicznie pierwszą ligą, że ostatnio mają problemy z ogarnięciem prawidlowo działających napisów w premierowych odcinkach serialu Servant. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk6414 Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 Co do napisów zgoda. Potrafią znikać, problemy z synchro. Ale obraz i dźwięk - na żadnej platformie takiej jakości nie widziałem. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar121 Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 Możesz mieć trochę racji ale nie do końca. Wiem jak działa takie marudzenie. Póki nie zamarudzi ze 100 osób problem nie jest ważny. Ale np miałem problem z AppleTV+ i na moim TV pojawiła się aplikacja choć długo jej nie było a jednak się zdecydowali ją wypuścić. Odpaliłem... i w głośnikach dźwięk jak przez butelkę. Tydzień... dwa... i nic. Myślę a co tam i zadzwoniłem na infolinie do Apple. Przyjęli zgłoszenie. Za kilka dni cyk i wskakuje dźwięk i do dziś jest super. No i teraz pytanie czy to przypadek... czy nie byłem jedyny czy faktycznie udało się coś załatwić. Zgłaszać zawsze warto przynajmniej na początku póki się wszystko rozkręca i jeszcze im zależy. A później jak już klient złapany to wtedy wiadomo "w cały świat".Jakość obrazu jakby się poprawiła ale dalej brak HDRu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 @komar121 wyłącz podpis w tapatalku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spotify Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 15 godzin temu, Charlie1978KK napisał: Oni są tak technologicznie pierwszą ligą, że ostatnio mają problemy z ogarnięciem prawidlowo działających napisów w premierowych odcinkach serialu Servant. Napisy są robione na zlecenie. A kto nie ma problemów z napisami czy tłumaczeniem? HBO nie zawsze ma lektora na czas. Amazon prawie w ogóle tłumaczenia albo najczęściej nie działa synchro w lektorze czy napisach. A Netflix ma tytuły, które mają tłumaczenia od osób chyba z podstawówki....albo z translatora. Nie myli się ten co nic nie robi. Chodziło mi o podejście do tematu - jeśli są jakieś uwagi, szybko reagują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charlie1978KK Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 Oni tak reagują, że od kilku tygodni problem się powtarza ptzy nowych odcinkach. I chodzi o problem czysto techniczny, a nie jakość samego tlumaczenia, tak więc z tą ich "cudowną technologią" bym nie przesadzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar121 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 APPS i zainstalowana aplikacjaTak to powinno wyglądać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 (edytowane) W dniu 12.03.2022 o 14:37, Cinemaniac4K napisał: Dobra do mnie sie już odezwał HBO Max i rozmawiałem z Samsungiem. Samsung twierdzi że odpowiadają tylko za odpalanie aplikacji i za nic więcej. Więc tutaj nic się nie zdziała. HBO odpisało 2 razy. Raz poszedł jakiś automat co wysłał @komar121 ale ten link kompletnie nic nie wnosi do sprawy. Druga wiadomość była z przeprosinami i że technicy cały czas pracują nad udoskonaleniem aplikacji. Tak więc nic trzeba czekać. A tak z innej bajki... Odpaliłem na chwilę "Projekt Adam" w 4K HDR na Netflix... dziś będzie projekcja... i powiem że wygląda obłędnie. To jest takie 4K HDR które cieszy oko... Tych dostępnych z SVOD oczywiście... Jeśli na Tizen-model 2019 rok,na smart tv przy filmie jest napisane 4K UHD,-np. Diuna,to ten film powinien być z ''urzędu'' w HDR ? Niestety tego efektu HDR nie widzę Rozmawiałem własnie z konsultantem od Samsunga,odnośnie HDR oto co mi napisał : W ustawieniach obrazu, w zakładce ,,tryb obrazu" powinien pojawić się HDR, gdy właśnie taki materiał jest uruchomiony. w czasie filmu więc mozemy podejrzeć .... Edytowane 14 Marca 2022 przez Adamus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 3 godziny temu, komar121 napisał: Tak to powinno wyglądać? Mam tak samo... myślę że wersja w APPS zostanie taka sama a aktualizacje (nową wersję) będzie widać już wewnątrz aplikacji. Tam samo jest z Netflix. APPS pokazuje przy netflix 2017 rok a aplikacja wczoraj dostała kolejną aktualizację. 20 minut temu, Adamus napisał: Jeśli na Tizen-model 2019 rok,na smart tv przy filmie jest napisane 4K UHD,-np. Diuna,to ten film powinien być z ''urzędu'' w HDR ? Niestety tego efektu HDR nie widzę Przy filmie w aplikacji może być oznaczenie nawet DolbyVision tak jak na HBO Max. HDR nie jest oczywisty - np bardzo dużo filmów na Netflix jest w 4K SDR (SDR czyli czysty 4K bez HDR). Telewizory Samsung z TIZEN pokazują czy w ogóle jest HDR w ten sposób co pokazałem niżej. Jeśli brak tam jest "oznaczenia" HDR to żadnego HDR nie ma. Póki nie pojawi "oznaczenie" to efektu także brak... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Wiem że z automatu HDR powinien odpalac się,w tym modelu,tak mi kiedyś pisali z Samsunga. Diuna,Kosmiczny mecz , mają HDR ? Wieczorkiem ew. sprawdzę u siebie w/w ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 5 minut temu, Adamus napisał: Wiem że z automatu HDR powinien odpalac się,w tym modelu,tak mi kiedyś pisali z Samsunga. Diuna,Kosmiczny mecz , mają HDR ? Tak materiały HDR odpalają się automatycznie. Wszystkie filmy 4K na HBO Max mają HDR. U mnie na TV Samsung 2017 w HBO Max nie ma 4K... i nie ma HDR. Udowodniłem to we wcześniejszym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Być może już było, natomiast dopiero teraz miałem okazję coś więcej pooglądać na HBO Max i naocznie, bo to po prostu widać... mogę stwierdzić, że HD na Max, a HD na HBO Go to jest różnica co najmniej jednego szczebla jakości. Już za to plus. Przyjemna aplikacja i dobry (lepszy niż poprzednio) w odbiorze obraz. Jeszcze niech dopracują ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Teraz, Toma441 napisał: Być może już było, natomiast dopiero teraz miałem okazję coś więcej pooglądać na HBO Max i naocznie, bo to po prostu widać... mogę stwierdzić, że HD na Max, a HD na HBO Go to jest różnica co najmniej jednego szczebla jakości. Już za to plus. Nawet powiedziałabym, że dwa szczeble Ale niestety minus, że pod przeglądarkami maks. 720p (dotyczy też Ms Edge), w HBO Go było 1080p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 11 minut temu, Toma441 napisał: mogę stwierdzić, że HD na Max, a HD na HBO Go to jest różnica co najmniej jednego szczebla jakości. Już za to plus. Tak masz rację... jest bardzo duży przeskok. Ale zdarzają się jeszcze materiały co słabo wyglądają ale to jakieś starsze produkcje raczej. Te w HD wyglądają już dobrze na to nie ma co narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Ponad 320 tys. weszło na stronę HBO Max 8 marca. https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/hbo-max-hbo-go-braki-w-ofercie-problemy-techniczne-ile-osob-korzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 (edytowane) Czy z uwagi na to 45cio-dniowe okienko, o którym się mówi nowy Batman zawita do naszego Maxa jeszcze w kwietniu/ ewent. zaraz na początku maja? Chodzi mi o mechanizm działania: czas 45 dni liczy się od oficjalnej premiery kinowej filmu X (WB) w Polsce? Edytowane 14 Marca 2022 przez Toma441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar121 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Tak masz rację... jest bardzo duży przeskok. Ale zdarzają się jeszcze materiały co słabo wyglądają ale to jakieś starsze produkcje raczej. Te w HD wyglądają już dobrze na to nie ma co narzekać.Druga odpowiedź 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 (edytowane) 7 minut temu, komar121 napisał: Druga odpowiedź No tak... ciekawe jak się ustosunkują do słabego 4K. Liczę na to że wraz z HDR wskoczy 4K na naszych TV.... 29 minut temu, Toma441 napisał: Czy z uwagi na to 45cio-dniowe okienko, o którym się mówi nowy Batman zawita do naszego Maxa jeszcze w kwietniu/ ewent. zaraz na początku maja? Chodzi mi o mechanizm działania: czas 45 dni liczy się od oficjalnej premiery kinowej filmu X (WB) w Polsce? Dziś filmy mają światowe premiery kinowe... dawien dawno musieliśmy czekać miesiące a dziś tego samego dnia. Myślę że 45 dni to mało aby kino bardziej przyciągało jak SVOD. Ale tak Batman ma wyjść w tym czasie co napisałeś... Edytowane 14 Marca 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar121 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Dziś filmy mają światowe premiery kinowe... dawien dawno musieliśmy czekać miesiące a dziś tego samego dnia. Myślę że 45 dni to mało aby kino bardziej przyciągało jak SVOD. Sprawdź Godzilla vs Kong tam już jest 4K (nadal brak HDRu) widocznie coś działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Ja nadal nie widzę w tym 4K. Może po prostu 4K tu jest takie słabe i wygląda jak wysokobirate'owy 1080p. Przekonam się jak dodadzą HDR. Ale nadal sądzę że to koło 4K nawet nie stało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 2 godziny temu, Cinemaniac4K napisał: Mam tak samo... myślę że wersja w APPS zostanie taka sama a aktualizacje (nową wersję) będzie widać już wewnątrz aplikacji. Tam samo jest z Netflix. APPS pokazuje przy netflix 2017 rok a aplikacja wczoraj dostała kolejną aktualizację. Przy filmie w aplikacji może być oznaczenie nawet DolbyVision tak jak na HBO Max. HDR nie jest oczywisty - np bardzo dużo filmów na Netflix jest w 4K SDR (SDR czyli czysty 4K bez HDR). Telewizory Samsung z TIZEN pokazują czy w ogóle jest HDR w ten sposób co pokazałem niżej. Jeśli brak tam jest "oznaczenia" HDR to żadnego HDR nie ma. Póki nie pojawi "oznaczenie" to efektu także brak... U mnie przy materiałach 4K ten symbol w 99% się pojawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Czołem, szybkie pytanie. Czy jakość filmów i seriali HD przez HBO Max jest lepsza niż z satelisty na kanałach HBO? (posiadam dekoder canal+4k, tv tylko full hd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Nawet w HBO Go było w lepszej jakości, tutaj to nawet nie ma czego porównywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 (edytowane) 28 minut temu, frantic85 napisał: Czołem, szybkie pytanie. Czy jakość filmów i seriali HD przez HBO Max jest lepsza niż z satelisty na kanałach HBO? (posiadam dekoder canal+4k, tv tylko full hd). Jakość kanałów linearnych w HBO Max jest porównywalna z sat. Nawet może i lepsza. W HBO GO to był dramat. Moja opinia i innych napisana tutaj zaraz po starcie HBO Max. Edytowane 14 Marca 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.