kozaa Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 4 godziny temu, strzala napisał: Widzisz, a w Multimedii oficjalnie dostajesz max 10Mb upload, a u mnie we wszystkich speedtestach ciągle pokazuje 15 - taka niespodzianka W sumie nie dotyczy to tylko mojej lokalizacji, bo widziałem tu na forum screeny innych użytkowników z takim samym wynikiem. Wyślij coś na FTP to będzie stałe 10mbit. Speedtesty można o kant d. potłuc, wartość uploadu na testach skacze z wysokiego poziomu i dlatego średnia wychodzi 15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Polecam speedtest Netflixa: https://fast.com/pl/ Dobrze jeszcze kliknąć "więcej szczegółów" po wykonanym pierwszym teście downloadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 (edytowane) Też pokazuje bzdury. Dlaczego tak jest, to już wytłumaczyłem, upload strzela z wysokich wartości: FTP po kilkunastu sekundach daje prawdziwy wynik, czyli równe 10mbit Edytowane 16 Stycznia 2019 przez kozaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezu Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 3 godziny temu, kozaa napisał: Wyślij coś na FTP to będzie stałe 10mbit. Speedtesty można o kant d. potłuc, wartość uploadu na testach skacze z wysokiego poziomu i dlatego średnia wychodzi 15. Speed test działa jak ściąganie plików i pokazuje aktualną prędkość łącza do serwera w którym test jest połączony, nie pokazuje z średnich prędkości więc źle to rozumujesz a to że jeden serwer pokaże lepszy czy też gorszy wynik to zależy od wielu rzeczy a to że upload w teście spada do wartości przybliżonych jest z powodu nałożonego 'lejka' przez MM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 Upload przy 120 Mbps jest 10Mbps i nie można zwiększyć x2. Jeśli ktoś myśli, że ma 15 Mbps to jest w błędzie. To jest wartość chwilowa, operatorzy stosują maxburst. Po chwili wszystko wraca do wartości, która zapisana jest w pliku konfiguracyjnym, czyli 10 Mbps. Test z FTP najlepiej pokazuje prędkość rzeczywistą, testery na stronach WWW są chwilowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 2 godziny temu, kozaa napisał: Też pokazuje bzdury. 57 minut temu, Michaelis napisał: Upload przy 120 Mbps jest 10Mbps i nie można zwiększyć x2. Jeśli ktoś myśli, że ma 15 Mbps to jest w błędzie. To jest wartość chwilowa, operatorzy stosują maxburst. Po chwili wszystko wraca do wartości, która zapisana jest w pliku konfiguracyjnym, czyli 10 Mbps. Test z FTP najlepiej pokazuje prędkość rzeczywistą, testery na stronach WWW są chwilowe. Cierpliwe trzeba poczekać aż test dojdzie do końca i wyniki w zasadzie 1:1: [/img] i jeszcze www.speedtest.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Czy aktywacja możliwości nagrywania na zewnętrzny dysk w dekoderze Kaon w MM jest dodatkowo płatna, czy uruchamia się ją bez żadnych dodatkowych opłat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_roz Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 (edytowane) Czy jak piszecie, po przedluzeniu umowy dostaliscie np. pakiet Canal + i HBO i reszte rzeczy w przykladowej cenie 99 zl to czy konkretnie te 2 pakiety da sie w tej cenie przez caly okres umowy? Bo dzis w biurze powiedzieli mi, ze te pakiet C+ i HBO to na pewno tylko 2 miesiace gratis w tej cenie. Edytowane 17 Stycznia 2019 przez Barti Bardzo niechlujna pisownia w poście! Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Teraz już wiesz, dlaczego my to mamy za 99zł a Ty nie Ty chodzisz załatwiać te sprawy do biura, a my wysyłamy wypowiedzenie i załatwiamy z DUK. Udało Ci się znaleźć w wątku ile kto płaci, ale uciekł taki drobny szczegół w jaki sposób to się załatwia. Ja mam w rodzinie kogoś, kto za 60Mb+Superbox+HD płaci 130zł. Też nie chce uwierzyć, że można płacić dużo mniej, bo mu w biurze zawsze mówią, że nie da rady taniej. Aczkolwiek z drugiej strony musi być trochę tych przepłacających, bo w jakiś tam sposób współfinansują nasze zniżki. Taka jest moja opinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_roz Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 (edytowane) Zle mnie zrozumiales...Bylem w biurze zlozyc wypowiedzenie i przy okazji konsultant przedstawil mi oferte przedluzenia i oczywiscie ja odrzucilem. Czekam na kontakt ze strony DUK. Edytowane 17 Stycznia 2019 przez Barti Bardzo niechlujna pisownia w poście! Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 (edytowane) Ja osobiście przedłużam umowę w biurze. Składam wypowiedzenie u pracownika z jednego ze stanowisk dostępnych dla wszystkich, następnie pracownik ten zaprowadza mnie do osoby wyżej postawionej, która znajduje się w osobnym pomieszczeniu i jest bardziej skłonna do negocjacji. Edytowane 17 Stycznia 2019 przez Wojtasekole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Ukazał się na stronie nowy spis programów DTV z datą 31.12.2018. Oczywiście na starcie wykryłem dwa błędy: Kino Polska jest jako SD (a nadają HD), a Filmbox Premium jest jako HD (a nadają SD). Żałosne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Nowy Rok... Zero nowych kanałów... Nowy Rok... Zero aktualizacji dekoderów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moimzdaniem Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Dziś w mojej lokalizacji pozamieniali miejscami część kanałów analogowych. Liczba kanałów i same programy TV pozostały bez zmian. Z kolei wszystkie kanały analogowe powróciły do poprzedniego ułożenia z przedwczoraj, czyli wczoraj jakiś chwilowy błąd nastąpił po stronie kablówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezu Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 (edytowane) Gra ktoś w gry przez sieć? Czasami grywam w CS'a i zauważyłem skoki pingu np. z 50 ms do 120 ms i zaraz spada i tak co jakiś czas. Ktoś również ma taki problem? Druga sprawa to siła sygnału kablówki w TV. Posiadam moduł CAM i w obu telewizorach mam siłę sygnału na poziomie 50-70%, a jakość 90-100%. Czy przez niską siłę sygnału kanały wolniej mogą się przełączać? Edytowane 23 Stycznia 2019 przez Barti Poprawiono interpunkcję w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Nie. Wolne przełączanie się kanałów to jest kwestia samego telewizora i jego ewentualnych ustawień lub ustawień modułu CAM. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys32 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Witam. Mam pytanie moje zobowiązania wyglądają następująco: MaxBox Termin okresu zobowiązania: 30.04.2019 Sport Champions HD 31.03.2019 HD 30.04.2019 Filmbox Extra 31.03.2019 MultiRoom 30.04.2019 Internet 30.04.2019. Do kiedy muszę złożyć wypowiedzenie i z jaką datą żeby mi nie policzyli po cenach standardowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Wypowiedzenie możesz wysłać już teraz, ale najpóźniej zrób to do końca lutego. Na wypowiedzeniu zaznacz, że rozwiązujesz umowę z końcem kwietnia 2019. Jeśli zadzwonią (a powinni) i zgodzisz się na nowe warunki przed końcem marca, to nowa umowa zacznie Ci się od 1 kwietnia, więc za pakiety kończące się w marcu nie będziesz płacił ceny katalogowej w kwietniu, tylko już nową promocyjną (zgodnie z nowymi zapisami), bo poprzednia umowa będzie wówczas nieważna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 (edytowane) 6 godzin temu, Barti napisał: Nie. Wolne przełączanie się kanałów to jest kwestia samego telewizora i jego ewentualnych ustawień lub ustawień modułu CAM. Czyli teoretycznie można to wyregulować? Bo u mnie na module CAM i TV Samsunga przerwa przy przełączaniu kanałów trwa jakieś 3-4 sekundy. Edytowane 23 Stycznia 2019 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominreda Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 58 minut temu, hanys32 napisał: Witam. Mam pytanie moje zobowiązania wyglądają następująco: MaxBox Termin okresu zobowiązania: 30.04.2019 Sport Champions HD 31.03.2019 HD 30.04.2019 Filmbox Extra 31.03.2019 MultiRoom 30.04.2019 Internet 30.04.2019. Do kiedy muszę złożyć wypowiedzenie i z jaką datą żeby mi nie policzyli po cenach standardowych. Napisz na koniec w wypowiedzeniu tak: "Umowę rozwiązuję z końcem okresu promocyjnego z zachowaniem okresu wypowiedzenia." zawsze działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kont Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 NIestety muszę przyznać, że podejście do klienta w Multimedii jest słabe. Wszystko sprowadza się do tego, że albo bierzesz to co dają albo do widzenia. Rozumiem z treści Waszych postów Szanowni Użytkownicy, że to chyba ich "sposób na klienta". Obecnie mam: Super Box: 53+15 zł miesięcznie Internet 30 Mb+ 6zł Dodatkowo: Filmy i seriale :5zł/miesięcznieŁĄCZNIE: 79zł Kilka dni temu obsługa telefoniczna zaproponowała mi: -90zł przy umowie na 2 lata. Dodatkowo: pakiet HD (Animal HD, TVP HD, National adventure HD, Nuta TV HD, Putdoor Channel, Ale kino+AXN HD) plus 4 kanały: filmboxa. -100zł przy umowie na 1 rok plus 3 kanały HBO na cały czas trwania umowy Dzisiaj dzwoniłem na BOK to z kolei Pani mówiła: na 1 rok za to co mam + pakiet HD: 88zł. ewentualnie z jakimś sprzętem (Typu smartchwatch): 89zł. Ja nie chce dodatkowych programów, chciałem zostać przy tym co było. A tu drożej od 10 do 20 zł miesięcznie za to samo. Z racji kończącego się okresu promocji -Do jutra lub piątku musiałbym coś z tym zrobić, dlatego proszę o poradę. Dodam, że informację odnośnie okresów uzyskałem z BOK-u bo umowa jest napisana bardzo ciężkim językiem. Jak rozumiem bez rezygnacji nic nie wskóram?! Wolałbym złożyć rezygnację osobiście. Gdybym jutro złożył to koniec umowy miałbym z końcem lutego 2019. Wg infolinii terminowa rezygnacja z usługi nie będzie obciążona żadnymi dodatkowymi opłatami. Mam w budynku orange, ale wolałbym dostać lepsze warunki cenowe od Multimedii lub przynajmniej płacić tyle samo co dotychczas.Pytanie po jakim czasie po złożeniu rezygnacji mogą dzwonić i czy faktycznie zawsze dzwonią? Pytam o to bo zależy mi na zachowaniu ciągłości świadczenia usługi. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klient Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 (edytowane) Ja zawsze wysyłam wypowiedzenie listem poleconym. W tym toku pismo wysłalem w poniedziałek, w środę zostało doręczone a w piątek miałem już telefon z działu utrzymania klienta. W wypowiedzeniu napisz że wypowiadasz umowę ze względu na bardzo niekorzystną ofertę przedłużenia umowy. Edytowane 23 Stycznia 2019 przez klient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Grigorios Quedin napisał: Czyli teoretycznie można to wyregulować? Bo u mnie na module cam i tv Samsunga ,przerwa przy przełączaniu kanałów trwa jakieś 3-4 sekundy . Nie można tego wyregulować, taki urok posiadania modułu CAM. W twoim TV siedzi dekoder i to on odpowiada za przełączanie kanałów, moduł CAM tylko odkodowuje kanały za które płacisz. Chcesz szybsze przełączanie kanałów to bierz od operatora dekoder. Edytowane 23 Stycznia 2019 przez Michaelis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Dla porównania, w przypadku modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu jest też coś takiego, że kanały przełączają się wolno, ale wówczas wystarczy w menu modułu wyłączyć kontrolę rodzicielką i wówczas przełączanie kanałów staje się szybkie. Nie wiem jednak, czy coś podobnego funkcjonuje również w przypadku modułu CAM sieci Multimedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 12 godzin temu, kont napisał: NIestety muszę przyznać, że podejście do klienta w Multimedii jest słabe. Wszystko sprowadza się do tego, że albo bierzesz to co dają albo do widzenia. Rozumiem z treści Waszych postów Szanowni Użytkownicy, że to chyba ich "sposób na klienta". Wręcz przeciwnie. Przy odrobinie cierpliwości i stanowczości można ich wycisnąć jak cytrynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.