Jump to content

Recommended Posts

120mbit sprzedają  nowemu klientowi po 39,99zł - pełno ulotek na klatkach.

Ja byłem przejazdem pod budką MM, zero ruchu więc chciałem złożyć wypowiedzenie, bez wypowiedzenia od razu padła kwota 35 którą przyjąłem. A pisał już tutaj ktoś wcześniej, że idzie zejść jeszcze niżej negocjując z utrzymaniem. Gość dostał za 29,90 + jakieś darmowe miesiące, średnia mu 23zł wyszła.

Edited by kozaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś był arkusz z polskimi dostawcami telewizji i szczegółową listą kanałów dostępnych w poszczególnych sieciach. Podeśle ktoś link?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę...
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wjRXOPYPiqmzukJszVAXDacXmnnqrj7SvzawdtWFd_M/edit#gid=0

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Chciałbym używać do odbioru TV własnego dekodera i myślę o którymś Vu+. Czy posiadając obecnie dwa dekodery IPS 3000 mogę dobrać jako multiroom moduł CI, ewentualnie wymienić jeden z posiadanych dekoderów na moduł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Albo dwie karty albo dwa dekodery.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie można łaczyć IPS3000 z modułem CAM. Niestety, ale znam osobę, która się uparła i tak mu to sprzedali. Teraz tylko na dekoderze IPS3000 ma Superbox i pakiety premium, a na module CAM tylko pakiet Superbox.  Uparł się, a mówili mu, że nie mają przyzwolenia na takie łączenie.

Wiem, że mają możliwość łączenia dekodera z kartą i modułem CAM, bo to ten sam system kodowania. Umożliwiają też dobieranie modułu CAM, jak dekoderem głównym jest ADB.

Edited by Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

macinmj: Można jak najbardziej mieć moduł CAM i dekoder. Ale nie z IPS-em. Muszą Ci dać odpowiedni dekoder, który ma takie samo kodowanie. U mnie tak zrobili. W salonie w dużym telewizorze mam moduł CAM. A w pokoju podłączony do monitora dekoder TechniBox K1, w którym jest włożona karta. W obydwu odbiornikach oczywiście te same pakiety programowe.

Edited by Barti
Pisanie całego postu dużą, pogrubioną czcionką jest zbędne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Wczoraj za 85 zł dostałem pakiet max box, eleven sport, hbo z hbo go internet 120mb, wszystkie sporty w sumie wszystko bez canal plus i cinemax. Rok wcześniej płaciłem za to samo 76 zł podnieśli cenę bo powiedzieli że na eleveny nie ma już promocji za to dorzucili mi jakiś pakiet hd . Za rok z nimi inaczej zagram bo nie miałem czasu na wypowiedzenie to się zgodziłem . Ofertę dała babka z utrzymania klienta . 

Edited by maskerano25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt, na kanały Eleven nie ma już promocji za zero, ale zawsze można negocjować, zwłaszcza po wysłaniu wypowiedzenia...

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, marciniozo napisał:

Fakt, na kanały Eleven nie ma już promocji za zero, ale zawsze można negocjować, zwłaszcza po wysłaniu wypowiedzenia...

Czy to możliwe że to co mam tylko z canal plus można mieć za 91 zł tak jak czytam na forum.W multimedia jestem 10 lat, wiem że oni na to leją

Share this post


Link to post
Share on other sites

maskerano25

To co mam w podpisie, wynegocjowałem ostatnio (po wysłaniu wypowiedzenia oczywiście), za 99zł. Także możliwości są.

Edited by marciniozo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kończy się moja umowa z MM. Już trwają negocjacje dostałem ofertę na 95 PLN za to co w podpisie. Nie wydaje się to jakoś szczególnie korzystna propozycja. Patrząc na to jakie oferty mają inni np. 85 PLN pełna oferta sportowa albo 91 PLN z HBO oferta od Pani, która do mnie dzwoniła wypada blado. Wypowiedzenie złożyłem jakoś w zeszłym tygodniu więc jeszcze czas na negocjowanie jest. Pytania do Was jakie mam (wiem, że są tu ludzie z dużym stażem współpracy z MM i z małym, a także pracownicy). 1) Pani konsultant jaką mi przypisano w kwestii utrzymania klienta jest delikatnie mówiąc niedoinformowana (żeby nie powiedzieć niekompetentna). Trzykrotnie rozmawiałem w sprawie przedłużenia umowy za każdym razem na moje warianty jakie bym chciał słyszę, że trzeba to skonsultować z przełożonym. Nie można też dojść do ładu w kwestii max prędkości internetu w mojej lokalizacji. Najlepszym więc rozwiązaniem byłoby albo zmienić konsultanta obsługującego albo podpisać z inną osobą. Z inną osobą nie bardzo mogę podpisać gdyż ta jedna osoba jest niejako przypisana do mnie. Każda rozmowa z innym konsultantem kończy się tym, że zostaję przekierowany na rozmowę z tym samym niedoinformowanym konsultantem. Czy rzeczywiście nie da się zmienić osoby obsługującej ?  2. Czy rzeczywiście nie można podpisać umowy z innym przedstawicielem ? Np. dział sprzedaży nie chce nic zaproponować przekierowując rozmowę do DUK. 3. Kwestia opłaty za dekoder - płacę 10 zł. za dzierżawę sprzętu, w przypadku karty Cam też rzekomo bym płacił dzierżawę - Pani oczywiście stwierdziła, że musi się porozumieć z przełożoną... Tak więc to są w sumie żadne negocjacje... Czy w przypadku korzystania z karty Cam płaci się dzierżawę ? 4. Czy cena 95 PLN za to co mam w podpisie jest adekwatna do warunków rynkowych i intratna na dzień dzisiejszy, bo jakoś nie wydaje mi się by tak było. Firma MM ze swojej strony internetowej usunęła ceny promocji, zostają tylko ceny cennikowe, a te nie obowiązują w przypadku ofert "promocyjnych". 5. Kwestia prędkości upload internetu - dostałem od tej samej pani informację, że upload nie może zwiększyć się do więcej niż ~ 10 mbit/s. Czy może ktoś z Was sprawdzić jaki ma upload w przypadku opcji 120 mbit i czy dopłacacie coś za podwojony upload ? Ponoć w wyższych prędkościach netu nie można już dopłacać za większy upload ? Wszystkie te informacje mam od pewnej niedoinformowanej Pani, więc jeśli możecie odpowiedzieć na moje pytania będę wdzięczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. Skoro ciągle Cię przekierowują do konsultantki to pewnie się nie da. Wątpię żeby na forum ktoś opisywał ich procedury.

3. Dzierżawę płacisz zawsze. Niezależnie od sprzętu.

4. Jak się uprą to Ci nie dadzą nic lepszego. Pomyśl czy przypadkiem byłeś kiedyś niemiły? Każda firma ma "czarną listę".

5. Upload 10 jest maksymalny dla 120. Więcej się nie da.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, thommy18 napisał:

Kończy się moja umowa z MM. Już trwają negocjacje dostałem ofertę na 95 PLN za to co w podpisie. Nie wydaje się to jakoś szczególnie korzystna propozycja. Patrząc na to jakie oferty mają inni np. 85 PLN pełna oferta sportowa albo 91 PLN z HBO oferta od Pani, która do mnie dzwoniła wypada blado. Wypowiedzenie złożyłem jakoś w zeszłym tygodniu więc jeszcze czas na negocjowanie jest. Pytania do Was jakie mam (wiem, że są tu ludzie z dużym stażem współpracy z MM i z małym, a także pracownicy). 1) Pani konsultant jaką mi przypisano w kwestii utrzymania klienta jest delikatnie mówiąc niedoinformowana (żeby nie powiedzieć niekompetentna). Trzykrotnie rozmawiałem w sprawie przedłużenia umowy za każdym razem na moje warianty jakie bym chciał słyszę, że trzeba to skonsultować z przełożonym. Nie można też dojść do ładu w kwestii max prędkości internetu w mojej lokalizacji. Najlepszym więc rozwiązaniem byłoby albo zmienić konsultanta obsługującego albo podpisać z inną osobą. Z inną osobą nie bardzo mogę podpisać gdyż ta jedna osoba jest niejako przypisana do mnie. Każda rozmowa z innym konsultantem kończy się tym, że zostaję przekierowany na rozmowę z tym samym niedoinformowanym konsultantem. Czy rzeczywiście nie da się zmienić osoby obsługującej ?  2. Czy rzeczywiście nie można podpisać umowy z innym przedstawicielem ? Np. dział sprzedaży nie chce nic zaproponować przekierowując rozmowę do DUK. 3. Kwestia opłaty za dekoder - płacę 10 zł. za dzierżawę sprzętu, w przypadku karty Cam też rzekomo bym płacił dzierżawę - Pani oczywiście stwierdziła, że musi się porozumieć z przełożoną... Tak więc to są w sumie żadne negocjacje... Czy w przypadku korzystania z karty Cam płaci się dzierżawę ? 4. Czy cena 95 PLN za to co mam w podpisie jest adekwatna do warunków rynkowych i intratna na dzień dzisiejszy, bo jakoś nie wydaje mi się by tak było. Firma MM ze swojej strony internetowej usunęła ceny promocji, zostają tylko ceny cennikowe, a te nie obowiązują w przypadku ofert "promocyjnych". 5. Kwestia prędkości upload internetu - dostałem od tej samej pani informację, że upload nie może zwiększyć się do więcej niż ~ 10 mbit/s. Czy może ktoś z Was sprawdzić jaki ma upload w przypadku opcji 120 mbit i czy dopłacacie coś za podwojony upload ? Ponoć w wyższych prędkościach netu nie można już dopłacać za większy upload ? Wszystkie te informacje mam od pewnej niedoinformowanej Pani, więc jeśli możecie odpowiedzieć na moje pytania będę wdzięczny.

To za ile byś chciał pełny pakiet full za 50zl ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

maskerano25

Mój pakiet to :

MaxBox /pakiet HD/ HBO HD Max/Canal Plus Prestige HD/ Sport Champions HD/ Cinemax HD/ Multiroom/ 2x Moduł CAM/ Internet 120Mb/s,

wynegocjowana cena to 99zł po wypowiedzeniu (które jest podstawą negocjacji).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, maskerano25 napisał:

To za ile byś chciał pełny pakiet full za 50zl ? 

Ja nie mam pełnego pakietu. Główny pakiet TV mam SuperBox, czyli raczej taka opcja środkowa niż full. Do tego mam pakiety tematyczne, za które płacę i internet 60 Mbit, na który też ponoć nie da się zniżki wywalczyć. Do tego dopłacam za upload żeby mieć prędkość upload ~ 10 mbit. Nigdzie nie stwierdziłem, że chcę za 50 zł. pakiet. Nie chodzi tak bardzo o kwotę jak o sposób w jaki to prowadzone są negocjacje. Za każdym razem, gdy jest rozmowa z konsultantką nie padają żadne konkrety tylko mowa o tym, że owa Pani musi się skonsultować z przełożonymi. Przez to nie można ustalić nic sensownego bo na koniec rozmowy zawsze jest mowa, że mam czekać na telefon następnego dnia. Według mnie takie negocjacje nie mają sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thommy18

Zasadnicza kwestia, czy dzwonią do Ciebie już po zarejestrowaniu wypowiedzenia, czy jeszcze przed. Do mnie dzwonili najpierw z jakiegoś super działu ofert indywidualnych, ale mieli kiepską ofertę. Miałem jeszcze czas, bo umowa do końca lutego 2019r.

Jednak, po kolejnym telefonie wysłałem wypowiedzenie i po dobrym tygodniu telefon z DUK i po negocjacji oferta jak w podpisie za 99zł.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, thommy18 napisał:

Kwestia prędkości upload internetu - dostałem od tej samej pani informację, że upload nie może zwiększyć się do więcej niż ~ 10 mbit/s. Czy może ktoś z Was sprawdzić jaki ma upload w przypadku opcji 120 mbit i czy dopłacacie coś za podwojony upload ? Ponoć w wyższych prędkościach netu nie można już dopłacać za większy upload ?

Jeśli kablówka Vectra przejmie w tym roku Multimedię (wciąż "trwają rozmowy") to u nich najniższą opcją internetu jest 150 Mb/s (upload 15 Mb/s) i modem z routerem Wi-Fi w cenie abonamentu. Wszystko za 39,99 zł. miesięcznie (info z ich strony internetowej). Jeśli oczywiście podpiszesz umowę taką jaką zawierają klienci Vectry.

Edited by Kleofas11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy ostatnich negocjacjach Pan konsultant powiedział, że przy opcji internetu 120/10 Mb/s nie może mi zwiększyć uploadu. Dodał, że w 2019r. będzie dostępna w mojej lokalizacji  prędkość 300 Mb/s, ale kiedy dokładnie nie był w stanie określić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kleofas11 napisał:

Jeśli kablówka Vectra przejmie w tym roku Multimedię (wciąż "trwają rozmowy") to u nich najniższą opcją internetu jest 150 Mb/s (upload 15 Mb/s) i modem z routerem Wi-Fi w cenie abonamentu. Wszystko za 39,99 zł. miesięcznie (info z ich strony internetowej). Jeśli oczywiście podpiszesz umowę taką jaką zawierają klienci Vectry.

 

Widzisz, a w Multimedii oficjalnie dostajesz max 10Mb upload, a u mnie we wszystkich speedtestach ciągle pokazuje 15 - taka niespodzianka :D W sumie nie dotyczy to tylko mojej lokalizacji, bo widziałem tu na forum screeny innych użytkowników z takim samym wynikiem.

Edited by strzala

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Kleofas11 napisał:

Jeśli kablówka Vectra przejmie w tym roku Multimedię (wciąż "trwają rozmowy") to u nich najniższą opcją internetu jest 150 Mb/s (upload 15 Mb/s) (..) (info z ich strony internetowej). 

 

...i strona internetowa nie mówi prawdy, pójdziesz do BOK-u a tam oferowane prędkości zaczynają się od 50 Mb/s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...