Przemkus 0 Posted January 5 W dniu 3.01.2019 o 14:01, Marek napisał: U mnie, choć mam StartBox, zaczęły działać kanały takie, jak np. 3 kanały Eleven HD, CC HD, Eurosport 2 SD. Jakaś promocja? Mam SuperBox i Eleveny też mi działają Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pharrell 1 Posted January 5 Cytat ... Jeszcze tańsza jest co prawda oferta w Multimediach Polska, przy czym ten operator ewidentnie nie nadąża za rynkiem pod względem oferowanych przepływności (60-300 Mb/s)... Cały tekst: https://www.telko.in/upc-walczy-o-rynek-szerokopasmowy-orange-narzuca-reguly Quote Share this post Link to post Share on other sites
adi.ldz 0 Posted January 6 W dniu 3.01.2019 o 16:45, adi.ldz napisał: Mam chyba kiepskie umiejętności negocjacyjne albo pecha. Po wypowiedzeniu oferta: SuperBox + Pakiet HD + Internet 120 Mb - 89zł /12 msc albo MaxBox + Pakiet HD + Internet 120 Mb - 94zł / 12 msc Do tej pory miałem Maxbox + Pakiet HD + Sport Champions HD + Multiscreen + Internet 120Mb - 130zł. Ogólnie to chciałem zmniejszyć jak najbardziej wysokość abonamentu nawet kosztem pakietów/usług bo i tak TV prawie wcale nie oglądamy. Ale chyba szału to ta oferta nie robi. Po drugiej rozmowie trochę lepiej już. Maxbox + Pakiet HD + 120Mb - 79zł albo sam Internet 120Mb za 59zł przy umowach na 12 msc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neuro_wrw_gang_ 41 Posted January 6 Dalej bym nie brał. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kleofas11 9 Posted January 6 Teraz, adi.ldz napisał: Po drugiej rozmowie trochę lepiej już. Maxbox + Pakiet HD + 120Mb - 79zł albo sam Internet 120Mb za 59zł przy umowach na 12 msc. Sam internet 120 Mb/s (umowa na 12 miesięcy) jest na stronie internetowej Multimedii za 49 zł. A są tacy którzy płacą za niego jeszcze sporo mniej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marciniozo 7 Posted January 6 adi.ldz Tak jak napisali koledzy wcześniej, dalej drogo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mixiorek 30 Posted January 7 "Skończy się gehenna właścicieli Multimediów Ten rok powinien zakończyć gehennę właścicieli Multimediów, którzy od kilku lat próbują sprzedać trzecią co do wielkości sieć kablową Polsce. Najpierw z transakcji wycofało się UPC, a teraz trwają niełatwe negocjacje z Vectrą, czego najlepszym świadectwem było oświadczenie właścicieli Multimediów o odstąpieniu od wstępnie uzgodnionej transakcji. Jak się szybko okazało, oświadczenie było tylko elementem negocjacyjnej gry. – Jeżeli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze – mówi stare porzekadło. Zapewne właściciele Multimediów mają apetyt znacznie większy, niż druga strona gotowa zaspokoić. Nie można powiedzieć, że nie mają ku temu podstaw, bo w zasięgu Multimediów jest 1,7 mln domostw, a liczba klientów przekracza 750 tys." https://www.telko.in/co-waznego-sie-wydarzy-w-2019-roku Quote Share this post Link to post Share on other sites
strzala 10 Posted January 7 Skończy się gehenna właścicieli i zacznie gehenna klientów - syf podobny za 50% drożej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rufus295 0 Posted January 7 Witam wszystkich. Jestem z Łodzi, mam Maxboxa i 120mb,place 65zl. Wypowiedzenie wysłane, dzisiaj pierwszy telefon z utrzymania klienta. Zaproponowałem żeby dorzycili Canal prestiż w tej cenie. Pani powiedziała że Canal to oferta zewnętrzna i kosztuje bodajże 60zl. Zaproponwala Maxboxa, net 120 i pakiet HD za 60zł. Jutro ma dzwonić. Jak jest z tym Canal+? Zmiękną czy ewentualnie coś koło 50zl za to co mam da radę utargować? Umowa kończy się na koniec lutego.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hanys32 0 Posted January 7 (edited) Witam. Czy macie dziś problemy z netem? U mnie z 120 max 2. Grudziądz. Edited January 7 by Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SatZnawca 137 Posted January 7 (edited) U mnie problem z net jest od dłuższego czasu... Ale nawet nie zgłaszam (zgłaszane z 7 razy) bo szkoda się denerwować. Edited January 7 by SatZnawca Quote Share this post Link to post Share on other sites
strzala 10 Posted January 7 (edited) 2 godziny temu, rufus295 napisał: Witam wszystkich. Jestem z Łodzi, mam Maxboxa i 120mb,place 65zl. Wypowiedzenie wysłane, dzisiaj pierwszy telefon z utrzymania klienta. Zaproponowałem żeby dorzycili Canal prestiż w tej cenie. Pani powiedziała że Canal to oferta zewnętrzna i kosztuje bodajże 60zl. Zaproponwala Maxboxa, net 120 i pakiet HD za 60zł. Jutro ma dzwonić. Jak jest z tym Canal+? Zmiękną czy ewentualnie coś koło 50zl za to co mam da radę utargować? Umowa kończy się na koniec lutego.. Ja przedłużając w listopadzie dostałem C+ Prestige za 30zł, więc chyba nie do końca jest tak jak pani Ci powiedziała. Z tym że ja mam prawie wszystkie dostępne pakiety(nie posiadam jedynie porno i Filmboxa). To ogólnie jest tak, że umawiasz się na konkretną kwotę całkowitą, a oni jakoś kombinują z cenami poszczególnych pakietów. Ja co roku przy przedłużeniu mam inne ceny cząstkowe. Np. teraz podniosłem internet z 30 na 120, C+ Select na C+ Prestige, ale sumarycznie płacę 15zł mniej niż poprzednio. Cena za C+ spadła mi z 40 na 30 i coś tam jeszcze jest taniej, ale już np. HBO drożej. Edited January 7 by strzala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kiler 137 Posted January 7 2 godziny temu, rufus295 napisał: Witam wszystkich. Jestem z Łodzi, mam Maxboxa i 120mb,place 65zl. Wypowiedzenie wysłane, dzisiaj pierwszy telefon z utrzymania klienta. Zaproponowałem żeby dorzycili Canal prestiż w tej cenie. Pani powiedziała że Canal to oferta zewnętrzna i kosztuje bodajże 60zl. Zaproponwala Maxboxa, net 120 i pakiet HD za 60zł. Jutro ma dzwonić. Jak jest z tym Canal+? Zmiękną czy ewentualnie coś koło 50zl za to co mam da radę utargować? Umowa kończy się na koniec lutego.. Canal+ sprzedają po 29 złotych przy złożonym wypowiedzeniu. Jeśli chcesz mieć to co teraz oraz Canal+ to ja bym koło 79 zł liczył. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rufus295 0 Posted January 7 Czyli bez Canal+ jest szansa na 50. I tak będę kombinował chyba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neuro_wrw_gang_ 41 Posted January 7 Nie dostaniesz Canal+ Prestige przy takiej cenie, jaką chcesz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klient 4 Posted January 7 Mi dzisiaj zaproponowano nowe warunki: HBO wzrost z 15 zł na 25 zł, Canal+ z 20 zł na 49 zł. Dalsza rozmowa z konsultantką nie miała sensu. Dzisiaj, tradycyjnie jak co roku pójdzie wypowiedzenie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marciniozo 7 Posted January 7 Wypowiedzenie to podstawa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robi7 0 Posted January 8 A jest sens ponownie ustawić listę kanałów dla tego indyjskiego Hollywood? Quote Share this post Link to post Share on other sites
krzylosiak 0 Posted January 8 (edited) Ręcznie dodaj, jak masz moduł CAM. Wpisz częstotliwość 634000, znajdź i dodaj. Ja tak uczyniłem i jest, tylko nie wiem po co. Edited January 9 by Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robi7 0 Posted January 8 No mam CAM, a ktoś poda częstotliwość dla "centralnej Polski"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
krzylosiak 0 Posted January 8 (edited) 634000. Edited January 9 by Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robi7 0 Posted January 8 Dzięki, sprawdzę. Niestety na tej częstotliwości (bynajmniej u mnie) nic nie ma. Pozdrawiam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Artuur 0 Posted January 9 (edited) 642000, Gdynia. Edited January 9 by Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zerojedynkaX 36 Posted January 9 306000, Częstochowa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shidishi16 0 Posted January 9 (edited) Witam. Mam 2 pytanka. 1. Z koncem lutego konczy mi się umowa na Wi-Fi... Rok temu dostalem za 0 zł przy wzieciu pakietu "Filmy i seriale". Jest szansa dostać to teraz rowniez za 0 zł ? Poki co, na czacie ciagle spiewka, ze nie ma takiej oferty, bla bla, i oplata 8,99 zl... Umowa na internet konczy mi sie dopiero w sierpniu... 2. Umowa na internet konczy mi się w sierpniu, a na TV w grudniu. Kiedy mozna wyslac im wypowiedzenie, zeby dostac lepsza oferte? Jesli wysle teraz to przyjma? Od razu przydaloby sie ujednolicic obie umowy, zeby konczyly sie w jednym terminie... PS. posiada ktos moze jakis wzor owego wypowiedzenia? Edited January 9 by shidishi16 Usunięto puste cytowanie. Poprawiono czytelność postu. Quote Share this post Link to post Share on other sites