Jump to content

Recommended Posts

21 godzin temu, kubus76k napisał:

@marteenez Karty i moduły w MM nie są parowane. Ciekawi mnie tylko w jaki TV chcesz włożyć moduł dwustrumieniowy? Zanim wydasz pieniądze to dowiedz się, czy aby na 100% TV obsługuje 2 kodowane strumienie. Podejrzewam, że chcesz mieć funkcjonalność PVR-a w TV pod względem nagrywania strumienia i oglądania w tym samym czasie innego programu. Podpowiem Ci tylko, że w Samsungu (testowane na UE 48H6400) to nie działa. Można nagrywać strumień i oglądać inny w tym samym czasie, ale tylko niekodowany.

 

Kolego muszę Cię zmartwić, otóż są parowane, a przynajmniej w różnych lokalizacjach może być różnie; u mnie np. są (przełożenie karty z dekodera do modułu i odwrotnie powoduje info o braku dostępu). Więc generalnie wolałbym zaufać technikowi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, marivsh napisał:

 

są parowane, a przynajmniej w różnych lokalizacjach może być różnie; u mnie np. są

U mnie jednak nie są sparowane. Sprawdziłem, przekładając karty w modułach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Michaelis napisał:

Karty nie są parowane z modułami.

 

Tzn. z modułami nie, ale z dekoderem tak? Bo jak mówię, ja mam dekoder i moduł - zmiana powoduje brak dostępu. Dodatkowo moje karty są "leciwe", bo mają logo Stream (czyli sieci, którą MM wykupiła kilka lat temu), więc może aktualnie już nie parują, a to jakaś pozostałość po starej sieci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vectra nadal prowadzi rozmowy z Multimedia Polska w sprawie kupna.

https://media2.pl/telekomunikacja/153967-Vectra-prowadzi-rozmowy-z-Multimedia-Polska-o-przejeciu.-Bedzie-nowy-lider-TV-kablowej.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neuro_wrw_gang_ No tak, ale usługa CatchUp działa tylko na wybranych kanałach...
@adamus29 Stara wiadomość.

Edited by Barti
Pisanie całych postów bardzo dużą czcionką jest zbędne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kubus76k  Wiadomość z 28 listopada. Najpierw było, że Vectra chce kupić Multimedia Polska. Potem, że zrezygnowali z kupna a w ostatnim artykule okazało się, że nie zrezygnowali i rozmowy cały czas trwają. Interesuje mnie to, ponieważ za kilka dni będę abonentem Multimedia Polska.

Przechodzę z UPC.

Ciekaw jestem, jak to się wszystko zakończy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, adamus29 napisał:

kubus76k  Wiadomość z 28 listopada. Najpierw było, że Vectra chce kupić Multimedia Polska. Potem, że zrezygnowali z kupna a w ostatnim artykule okazało się, że nie zrezygnowali i rozmowy cały czas trwają. Interesuje mnie to, ponieważ za kilka dni będę abonentem Multimedia Polska.

Przechodzę z UPC.

Ciekaw jestem, jak to się wszystko zakończy?

Chcesz zamienić UPC na Multimedię? Co Cię do tego skłoniło? Ja bym nigdy w życiu nie przeszedł.

 

Co do przejęcie MM przez Vectrę to na pewno szybko niczego interesującego się nie dowiemy. Ja nie wierzę w to przejęcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adamus29 Zobacz na forum ta informacja już była. Ten artykuł pochodzi z Rzeczpospolita Jak naprawdę będzie to się okaże

neuro_wrw_gang_ Może BOK ma jakiś spis ? Generalnie przejrzyj sobie guide, każdy kanał ze strzałką w lewo ma CatchUP

Edited by kubus76k

Share this post


Link to post
Share on other sites

kubus76k  Rzeczywiście, była już ta informacja. Nie doczytałem. Sorki.

 

Kiler  Byłem w UPC kilka lat. Od pewnego czasu (ponad rok), zaczęły się problemy z usługami. Rozłączało internet, telewizja pikseloza. Było u mnie może kilkunastu techników. Wymieniali sprzęty. Nic to nie dało. Nikt nie zrobił pomiarów sygnału ani nawet nie zajrzał do skrzynki. Stwierdzili, że kabel uszkodzony. Kable z początku lat dziewięćdziesiątych. Na jakiej podstawie? Tego nie wiem. Może coś w skrzynce wystarczyło poprawić a jest ona na zewnątrz bloku obok mojego balkonu. Stwierdzili, że nie są w stanie świadczyć mi usług a na moim adresie jest problem techniczny. Kabla nie wymienią, bo podobno brak zgody spółdzielni. Prosiłem, żeby ktoś choć raz przyszedł, zrobił pomiary i sprawdził skrzynkę, ale na nic to wszystko. Mają mnie gdzieś...

Przepraszam za ten długi, nudny wywód...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adamus29 Technicy w UPC ogólnie mnie śmieszą. Generalnie to nie ich wina bo to zewnętrzne firmy. 

Ja mam MMP i jak technik u mnie usuwał usterkę to miał miernik w ręce i namierzył przyczynę, rach ciach i po sprawie  Moja mama ma UPC i jak u niej usuwali usterkę to biedny Pan latał po mieszkaniu, przełączał kable , kombinował dzwonił i też stwierdził, że kabel uszkodzony do pokoju. Nawet go wymienił i okazało się, że to nie kabel... Ehh, szkoda gadać. UPC profesjonaliści.  😂

Edited by Barti
Pisanie całego postu pogrubioną czcionką jest zbędne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jednak Multimedia nie jest taka zła. Kiedyś byłem ich abonentem, około sześć lat temu i nie miałem żadnych problemów.

Mam pytanie.

Czy przy podpisywaniu umowy trzeba okazać akt notarialny, lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu? Jestem w nim zameldowany. Kiedyś nie wymagali tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Multimedi, podobnie zresztą jak podejrzewam i w innych sieciach kablowych,wszystko zależy od lokalizacji.U mnie w Malborku wszystko śmiga jak należy. Obraz całkiem poprawny a nawet dobry, awarie internetu zdarzają się bardzo rzadko, średnio jedna w roku. Najwięcej problemów stwarzają stare, przejęte przez Multimedię sieci kablowe. Miałem to szczęście, że u nas Multimedia (jeszcze jako Szel - Sat) budowała sieć od zera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już 3 razy do mnie dzwonił jakiś Dział który niby posiada indywidualne oferty, 2 razy w listopadzie, 1 raz teraz. Umowa na TV pakiet MaxBox, pakiet Sport Champions HD, pakiet HD, Multiscreen kończy mi się 31 marca 2019 r. natomiast Internet 30 Mb/s i Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna kończy mi się 28 lutego 2019 r. Wypowiedzenia żadnego jeszcze nie wysyłałem a oni sami dzwonią. Na moje pytanie dlaczego tyle razy dzwonią odpowiedź, że system losowo wybrał. Za drugim razem proponowali mi abonament prawie ten sam, jedynie za Eleveny płaciłbym 9 zł bo teraz mam za 0 zł. Rok temu wysłałem wypowiedzenie. Nie wiem co robić. Czy czekać aż ponownie zadzwonią (bo pod ten numer który do mnie dzwonił 24 357 50 12 nie można się dodzwonić, dowiedziałem się że jest to tylko numer wychodzący od nich). Czy też wysłać już wypowiedzenie i czekać na DUK z ofertami ? Obecnie za to wszystko co wymieniłem płacę 77 zł po wypowiedzeniu które wysłałem rok temu. Czy obecnie po wysłaniu wypowiedzenia jest możliwość pozostania przy tej samej cenie co teraz, ewentualnie dorzucenie jakiegoś pakietu np, Cinemax, Filmbox przy obecnej cenie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze warto złożyć wypowiedzenie. Na pewno do tej ceny coś jeszcze sobie dobierzesz. Filmboxy to po złotówce rozdawali, ale dla mnie te kanały nawet tyle nie są warte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, mirolop napisał:

Już 3 razy do mnie dzwonił jakiś Dział który niby posiada indywidualne oferty, 2 razy w listopadzie, 1 raz teraz. Umowa na TV pakiet MaxBox, pakiet Sport Champions HD, pakiet HD, Multiscreen kończy mi się 31 marca 2019 r. natomiast Internet 30 Mb/s i Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna kończy mi się 28 lutego 2019 r. Wypowiedzenia żadnego jeszcze nie wysyłałem a oni sami dzwonią. Na moje pytanie dlaczego tyle razy dzwonią odpowiedź, że system losowo wybrał. Za drugim razem proponowali mi abonament prawie ten sam, jedynie za Eleveny płaciłbym 9 zł bo teraz mam za 0 zł. Rok temu wysłałem wypowiedzenie. Nie wiem co robić. Czy czekać aż ponownie zadzwonią (bo pod ten numer który do mnie dzwonił 24 357 50 12 nie można się dodzwonić, dowiedziałem się że jest to tylko numer wychodzący od nich). Czy też wysłać już wypowiedzenie i czekać na DUK z ofertami ? Obecnie za to wszystko co wymieniłem płacę 77 zł po wypowiedzeniu które wysłałem rok temu. Czy obecnie po wysłaniu wypowiedzenia jest możliwość pozostania przy tej samej cenie co teraz, ewentualnie dorzucenie jakiegoś pakietu np, Cinemax, Filmbox przy obecnej cenie ?

Do mnie też dzwonili z numeru, który podałeś, umowa na pakiety do 28.02.2019r. Na pakiety premium do 31.03.2019r. Tak samo miła pani powiedziała, że nie ma już pakietu Eleven za 0zł. Także mógłbym płacić tyle ile do tej pory plus opłata 9zł za Eleveny. Także tak jak napisał Kiler, trzeba słać wypowiedzenie...

Edited by marciniozo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiększa się zasięg łącza 1,2 Gb/s:

"Gdańsku, Łodzi, Konstantynowie Łódzkim, Aleksandrowie Łódzkim i Zduńskiej Woli"

 

Na początku były tylko dwa pierwsze miasta. To ile jeszcze miast im zostało? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ciekawe. Łódź jest teraz jedna z pierwszych, a cyfryzacja była prawie na końcu. Za MMP się nie nadąży...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robili na końcu i pewnie od razu zrobili pod kątem obecnych prędkości internetu. Przypominam, że oficjalnie komunikowane jest to, że najniższa prędkość internetu w UPC to 150Mb/s czyli szybciej niż najszybsze łącze w MM....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...