Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, kubus76k napisał:

@marteenez Karty i moduły w MM nie są parowane. Ciekawi mnie tylko w jaki TV chcesz włożyć moduł dwustrumieniowy? Zanim wydasz pieniądze to dowiedz się, czy aby na 100% TV obsługuje 2 kodowane strumienie. Podejrzewam, że chcesz mieć funkcjonalność PVR-a w TV pod względem nagrywania strumienia i oglądania w tym samym czasie innego programu. Podpowiem Ci tylko, że w Samsungu (testowane na UE 48H6400) to nie działa. Można nagrywać strumień i oglądać inny w tym samym czasie, ale tylko niekodowany.

 

Kolego muszę Cię zmartwić, otóż są parowane, a przynajmniej w różnych lokalizacjach może być różnie; u mnie np. są (przełożenie karty z dekodera do modułu i odwrotnie powoduje info o braku dostępu). Więc generalnie wolałbym zaufać technikowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michaelis napisał:

Karty nie są parowane z modułami.

 

Tzn. z modułami nie, ale z dekoderem tak? Bo jak mówię, ja mam dekoder i moduł - zmiana powoduje brak dostępu. Dodatkowo moje karty są "leciwe", bo mają logo Stream (czyli sieci, którą MM wykupiła kilka lat temu), więc może aktualnie już nie parują, a to jakaś pozostałość po starej sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubus76k  Wiadomość z 28 listopada. Najpierw było, że Vectra chce kupić Multimedia Polska. Potem, że zrezygnowali z kupna a w ostatnim artykule okazało się, że nie zrezygnowali i rozmowy cały czas trwają. Interesuje mnie to, ponieważ za kilka dni będę abonentem Multimedia Polska.

Przechodzę z UPC.

Ciekaw jestem, jak to się wszystko zakończy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, adamus29 napisał:

kubus76k  Wiadomość z 28 listopada. Najpierw było, że Vectra chce kupić Multimedia Polska. Potem, że zrezygnowali z kupna a w ostatnim artykule okazało się, że nie zrezygnowali i rozmowy cały czas trwają. Interesuje mnie to, ponieważ za kilka dni będę abonentem Multimedia Polska.

Przechodzę z UPC.

Ciekaw jestem, jak to się wszystko zakończy?

Chcesz zamienić UPC na Multimedię? Co Cię do tego skłoniło? Ja bym nigdy w życiu nie przeszedł.

 

Co do przejęcie MM przez Vectrę to na pewno szybko niczego interesującego się nie dowiemy. Ja nie wierzę w to przejęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adamus29 Zobacz na forum ta informacja już była. Ten artykuł pochodzi z Rzeczpospolita Jak naprawdę będzie to się okaże

neuro_wrw_gang_ Może BOK ma jakiś spis ? Generalnie przejrzyj sobie guide, każdy kanał ze strzałką w lewo ma CatchUP

Edytowane przez kubus76k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubus76k  Rzeczywiście, była już ta informacja. Nie doczytałem. Sorki.

 

Kiler  Byłem w UPC kilka lat. Od pewnego czasu (ponad rok), zaczęły się problemy z usługami. Rozłączało internet, telewizja pikseloza. Było u mnie może kilkunastu techników. Wymieniali sprzęty. Nic to nie dało. Nikt nie zrobił pomiarów sygnału ani nawet nie zajrzał do skrzynki. Stwierdzili, że kabel uszkodzony. Kable z początku lat dziewięćdziesiątych. Na jakiej podstawie? Tego nie wiem. Może coś w skrzynce wystarczyło poprawić a jest ona na zewnątrz bloku obok mojego balkonu. Stwierdzili, że nie są w stanie świadczyć mi usług a na moim adresie jest problem techniczny. Kabla nie wymienią, bo podobno brak zgody spółdzielni. Prosiłem, żeby ktoś choć raz przyszedł, zrobił pomiary i sprawdził skrzynkę, ale na nic to wszystko. Mają mnie gdzieś...

Przepraszam za ten długi, nudny wywód...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adamus29 Technicy w UPC ogólnie mnie śmieszą. Generalnie to nie ich wina bo to zewnętrzne firmy. 

Ja mam MMP i jak technik u mnie usuwał usterkę to miał miernik w ręce i namierzył przyczynę, rach ciach i po sprawie  Moja mama ma UPC i jak u niej usuwali usterkę to biedny Pan latał po mieszkaniu, przełączał kable , kombinował dzwonił i też stwierdził, że kabel uszkodzony do pokoju. Nawet go wymienił i okazało się, że to nie kabel... Ehh, szkoda gadać. UPC profesjonaliści.  ?

Edytowane przez Barti
Pisanie całego postu pogrubioną czcionką jest zbędne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jednak Multimedia nie jest taka zła. Kiedyś byłem ich abonentem, około sześć lat temu i nie miałem żadnych problemów.

Mam pytanie.

Czy przy podpisywaniu umowy trzeba okazać akt notarialny, lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu? Jestem w nim zameldowany. Kiedyś nie wymagali tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Multimedi, podobnie zresztą jak podejrzewam i w innych sieciach kablowych,wszystko zależy od lokalizacji.U mnie w Malborku wszystko śmiga jak należy. Obraz całkiem poprawny a nawet dobry, awarie internetu zdarzają się bardzo rzadko, średnio jedna w roku. Najwięcej problemów stwarzają stare, przejęte przez Multimedię sieci kablowe. Miałem to szczęście, że u nas Multimedia (jeszcze jako Szel - Sat) budowała sieć od zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już 3 razy do mnie dzwonił jakiś Dział który niby posiada indywidualne oferty, 2 razy w listopadzie, 1 raz teraz. Umowa na TV pakiet MaxBox, pakiet Sport Champions HD, pakiet HD, Multiscreen kończy mi się 31 marca 2019 r. natomiast Internet 30 Mb/s i Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna kończy mi się 28 lutego 2019 r. Wypowiedzenia żadnego jeszcze nie wysyłałem a oni sami dzwonią. Na moje pytanie dlaczego tyle razy dzwonią odpowiedź, że system losowo wybrał. Za drugim razem proponowali mi abonament prawie ten sam, jedynie za Eleveny płaciłbym 9 zł bo teraz mam za 0 zł. Rok temu wysłałem wypowiedzenie. Nie wiem co robić. Czy czekać aż ponownie zadzwonią (bo pod ten numer który do mnie dzwonił 24 357 50 12 nie można się dodzwonić, dowiedziałem się że jest to tylko numer wychodzący od nich). Czy też wysłać już wypowiedzenie i czekać na DUK z ofertami ? Obecnie za to wszystko co wymieniłem płacę 77 zł po wypowiedzeniu które wysłałem rok temu. Czy obecnie po wysłaniu wypowiedzenia jest możliwość pozostania przy tej samej cenie co teraz, ewentualnie dorzucenie jakiegoś pakietu np, Cinemax, Filmbox przy obecnej cenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mirolop napisał:

Już 3 razy do mnie dzwonił jakiś Dział który niby posiada indywidualne oferty, 2 razy w listopadzie, 1 raz teraz. Umowa na TV pakiet MaxBox, pakiet Sport Champions HD, pakiet HD, Multiscreen kończy mi się 31 marca 2019 r. natomiast Internet 30 Mb/s i Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna kończy mi się 28 lutego 2019 r. Wypowiedzenia żadnego jeszcze nie wysyłałem a oni sami dzwonią. Na moje pytanie dlaczego tyle razy dzwonią odpowiedź, że system losowo wybrał. Za drugim razem proponowali mi abonament prawie ten sam, jedynie za Eleveny płaciłbym 9 zł bo teraz mam za 0 zł. Rok temu wysłałem wypowiedzenie. Nie wiem co robić. Czy czekać aż ponownie zadzwonią (bo pod ten numer który do mnie dzwonił 24 357 50 12 nie można się dodzwonić, dowiedziałem się że jest to tylko numer wychodzący od nich). Czy też wysłać już wypowiedzenie i czekać na DUK z ofertami ? Obecnie za to wszystko co wymieniłem płacę 77 zł po wypowiedzeniu które wysłałem rok temu. Czy obecnie po wysłaniu wypowiedzenia jest możliwość pozostania przy tej samej cenie co teraz, ewentualnie dorzucenie jakiegoś pakietu np, Cinemax, Filmbox przy obecnej cenie ?

Do mnie też dzwonili z numeru, który podałeś, umowa na pakiety do 28.02.2019r. Na pakiety premium do 31.03.2019r. Tak samo miła pani powiedziała, że nie ma już pakietu Eleven za 0zł. Także mógłbym płacić tyle ile do tej pory plus opłata 9zł za Eleveny. Także tak jak napisał Kiler, trzeba słać wypowiedzenie...

Edytowane przez marciniozo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...