Jump to content

Recommended Posts

Macie tak nadal? Oglądam Wydarzenia na PN i nic takiego nie mam. Płynny, normalny obraz. Bez przycinek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 12 grudnia będzie można składać wypowiedzenie telefonicznie, a mailowo również?

Edited by Sony87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli daty końca umowy się nie pokrywają na internet i TV, różnica jednego miesiąca. To składać dwa wypowiedzenia?

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy jedno wypowiedzenie, tylko wyraźnie wskaż daty zakończenia świadczenia usług.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam mały problem. Dostałem ofertę przedłużenia umowy. Oferta mi pasuje, poza jednym szczegółem. Wszystkie usługi mają trwać do 31.12.2019, a DTV wraz z pakietem do 31.01.2020.
Teraz moje pytanie. Czy będzie problem z wypowiedzeniem na koniec umowy? Pani przez telefon powiedziała, że inaczej nie może mi zaoferować TV ze względu na miesiąc aktywacji. W razie złożenia w przyszłym roku wypowiedzenia miałbym zapłacić karę w wysokości 12 zł za DTV i tyle.

Edited by Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie daj się nabrać. Ja dziś skierowałem podobny temat, który kiedyś tu opisywałem, na drogę sądową. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale podpisałeś umowę, później stwierdziłeś, że Ci się to nie podoba i postanowiłeś pójść z tym do sądu? :)

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 6.08.2018 o 17:15, SatZnawca napisał:

Tutaj się z wami nie zgodzę, moja sytuacja.

 

HD 30.09

Eleven 30.09

C+ 30.09

MaxBox do 31.10

HBO 31.12

Multiroom 28.02.2019

 

I nie mogę wypowiedzieć TV bo mam HBO i Multiroom dłużej niż pakiet podstawowy, gdzie zapewniano w BOK że jak kończy się główny pakiet to wszystkie dodatkowe pakiety również. Kara jaką chcą na mnie nałożyć to 439 zł. Jak powiedziałem że proszę zostawić HBO i Multiroom to nie ma takiej możliwości. I zmuszają do podpisania umowy na pakiet TV za 59 zł aby nie było kary...

@karol4444;)
Sprawa potoczyła się dalej następująco: Wypowiedzenie wysłane na czas, pakiety dodatkowe ważne do 30.09 zostały wyłączone, główny pakiet MaxBox wyłączony został z końcem października a sprzęt oddany 5 listopada. I przyszła faktura na 439 zł jako kara za zerwanie umowy... Więc po kilku korespondencjach z MM sprawa została skierowana na drogę sądową. 

Edited by SatZnawca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty w BOK podpisywałeś umowę? OK, czyli nie można zweryfikować, co Ci mówili w trakcie podpisywania umowy. Może być ciężko to wygrać.

Dlatego zawsze działam przez infolinię. Jak tylko się faktura nie zgadzała lub inne zapisy to 1 mail z prośbą o odsłuchanie rozmowy i pozamiatane. Polecam na przyszłość, można zaoszczędzić nerwów. :) 

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa ta była przedłużana przez telefon i tak zrobiłem na samym początku. Reklamacja z prośbą o odsłuchanie rozmowy. I przyszła odpowiedź, że podczas rozmowy nie padła informacja o tym, że umowa zakończony się z końcem października bezkarnie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aż się nie chce wierzyć w to co piszecie. W MM jestem od początku. Przedłużałem już umowy kilkunastokrotnie zarówno przez telefon jak i w BOK-u. Nigdy nie miałem problemu,nawet z cofnięciem się z wyższego pakietu na niższy. Prosiłem aby wszystko kończyło się w jednym terminie i tak było z jednym wyjątkiem 3 lata temu,kiedy internet kończył mi się trzy miesiące wcześniej niż TV. Dwa lata temu złożyłem wypowiedzenie,udało mi się utargować korzystną cenę ( i to w BOK-u nie w DUK) i na razie mam spokój do kwietnia 2019 roku.

A tak przy okazji: ile "żądać" za to co mam w podpisie + podniesienie szybkości do 120Mb ? Obecnie płacę 69 zł.(mam 3 telewizory czyli 2xmultiroom). Nie jest źle. Maxbox i pakiety sportowe mnie nie interesują.Superbox zupełnie wystarczy,oglądam głównie Netflix i Player w 4K i HD i dlatego chcę zwiększenia prędkości internetu aby często nie buforowało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile teraz płacisz za moduły i multiroom? Sam pakiet superbox i net to przy wypowiedzeniu umowy pewnie za 25-30 zł można spokojnie mieć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za moduły policzyli mi 3x9 zł plus 9 zł za pakiecik HD plus 3 zł za MM Go plus30 zł za net i superbox równa się 69zł. Wszystko się zgadza.  😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, zerojedynkaX napisał:

Za moduły policzyli mi 3x9 zł plus 9 zł za pakiecik HD plus 3 zł za MM Go plus30 zł za net i superbox równa się 69zł. Wszystko się zgadza.  😉

 

Pakiet HD i MM Go można mieć spokojnie za 0 zł. Obstawiam, że te moduły także.

 

Celuj w 30 zł na przedłużeniu (przy złożonym wypowiedzeniu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podnosił ktoś prędkość internetu w trakcie trwania warunków promocyjnych? Jest w ogóle taka możliwość?
Zastanawiam się aby podnieść z 60 do 120. Pytanie tylko, ile sobie za to ewentualnie zaśpiewają...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś pół roku temu też dzwonili w sprawie podwyższenia z 30 nawet do 120Mb za dodatkowe 15 zł. Czyli w sumie bym płacił 69+15=84 zł. Wydało mi się to stanowczo za drogo i odmówiłem. Internet podwyższę sobie z końcem umowy podpisując nową. Jak utarguję 60 zł za wszystko to będę zadowolony. Ale to dopiero w kwietniu... 😣🤨

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam pytanie. Obecnie mam pakiet Superbox za 30 zł do końca grudnia 2018r. Miejsce: Gdynia. Złożone wypowiedzenie. Dzisiaj dzwoniłem i pytałem się o ewentualną ofertę. Zaproponowano mi ten sam pakiet za 48 zł. Czy ktoś ostatnio negocjował może taki pakiet w lepszej cenie? Z góry dziękuję.

Edited by Barti
Skoro to jest pytanie to zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe pakiety ( prędkości ) internetu oraz cenniki dla umów od 01.12.2018:

https://www.multimedia.pl/Strefa-produktowa/Strefa-Klienta/AktualnosciKonkursy/Aktualnosci/Zmiany-w-Cenniku-Usługi-Multimedia-Internet-Multim

 

A ja przy przedłużeniu podniosłem w środę prędkość neta z 60 do 120 Mb/s. Aktualnie: Minibox +  zmiana na CAM + HD + Filmy i seriale + 120 Mb/s oraz 6 miesięcy Cinemax bez opłat za 45 PLN / m-c przy umowie na 12 miesięcy.

Przy złożonym i zarejestrowanym wypowiedzeniu konsultant poinformował, że nie przysługuje Canal+ i HBO do końca roku bez opłat dla osób przedłużających umowę.

Edited by ZmusieK
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...