zerojedynkaX Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Wina nadawcy . Znajomi mają UPC i też na Polsat News tnie obraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Macie tak nadal? Oglądam Wydarzenia na PN i nic takiego nie mam. Płynny, normalny obraz. Bez przycinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Od 12 grudnia będzie można składać wypowiedzenie telefonicznie, a mailowo również? Edytowane 27 Listopada 2018 przez Sony87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volum Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Jeśli daty końca umowy się nie pokrywają na internet i TV, różnica jednego miesiąca. To składać dwa wypowiedzenia? Edytowane 27 Listopada 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Wystarczy jedno wypowiedzenie, tylko wyraźnie wskaż daty zakończenia świadczenia usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexoff Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Mam mały problem. Dostałem ofertę przedłużenia umowy. Oferta mi pasuje, poza jednym szczegółem. Wszystkie usługi mają trwać do 31.12.2019, a DTV wraz z pakietem do 31.01.2020. Teraz moje pytanie. Czy będzie problem z wypowiedzeniem na koniec umowy? Pani przez telefon powiedziała, że inaczej nie może mi zaoferować TV ze względu na miesiąc aktywacji. W razie złożenia w przyszłym roku wypowiedzenia miałbym zapłacić karę w wysokości 12 zł za DTV i tyle. Edytowane 27 Listopada 2018 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Nie daj się nabrać. Ja dziś skierowałem podobny temat, który kiedyś tu opisywałem, na drogę sądową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol4444 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Ale podpisałeś umowę, później stwierdziłeś, że Ci się to nie podoba i postanowiłeś pójść z tym do sądu? Edytowane 27 Listopada 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 6.08.2018 o 17:15, SatZnawca napisał: Tutaj się z wami nie zgodzę, moja sytuacja. HD 30.09 Eleven 30.09 C+ 30.09 MaxBox do 31.10 HBO 31.12 Multiroom 28.02.2019 I nie mogę wypowiedzieć TV bo mam HBO i Multiroom dłużej niż pakiet podstawowy, gdzie zapewniano w BOK że jak kończy się główny pakiet to wszystkie dodatkowe pakiety również. Kara jaką chcą na mnie nałożyć to 439 zł. Jak powiedziałem że proszę zostawić HBO i Multiroom to nie ma takiej możliwości. I zmuszają do podpisania umowy na pakiet TV za 59 zł aby nie było kary... @karol4444 Sprawa potoczyła się dalej następująco: Wypowiedzenie wysłane na czas, pakiety dodatkowe ważne do 30.09 zostały wyłączone, główny pakiet MaxBox wyłączony został z końcem października a sprzęt oddany 5 listopada. I przyszła faktura na 439 zł jako kara za zerwanie umowy... Więc po kilku korespondencjach z MM sprawa została skierowana na drogę sądową. Edytowane 27 Listopada 2018 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol4444 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Ty w BOK podpisywałeś umowę? OK, czyli nie można zweryfikować, co Ci mówili w trakcie podpisywania umowy. Może być ciężko to wygrać. Dlatego zawsze działam przez infolinię. Jak tylko się faktura nie zgadzała lub inne zapisy to 1 mail z prośbą o odsłuchanie rozmowy i pozamiatane. Polecam na przyszłość, można zaoszczędzić nerwów. Edytowane 27 Listopada 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Umowa ta była przedłużana przez telefon i tak zrobiłem na samym początku. Reklamacja z prośbą o odsłuchanie rozmowy. I przyszła odpowiedź, że podczas rozmowy nie padła informacja o tym, że umowa zakończony się z końcem października bezkarnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Aż się nie chce wierzyć w to co piszecie. W MM jestem od początku. Przedłużałem już umowy kilkunastokrotnie zarówno przez telefon jak i w BOK-u. Nigdy nie miałem problemu,nawet z cofnięciem się z wyższego pakietu na niższy. Prosiłem aby wszystko kończyło się w jednym terminie i tak było z jednym wyjątkiem 3 lata temu,kiedy internet kończył mi się trzy miesiące wcześniej niż TV. Dwa lata temu złożyłem wypowiedzenie,udało mi się utargować korzystną cenę ( i to w BOK-u nie w DUK) i na razie mam spokój do kwietnia 2019 roku. A tak przy okazji: ile "żądać" za to co mam w podpisie + podniesienie szybkości do 120Mb ? Obecnie płacę 69 zł.(mam 3 telewizory czyli 2xmultiroom). Nie jest źle. Maxbox i pakiety sportowe mnie nie interesują.Superbox zupełnie wystarczy,oglądam głównie Netflix i Player w 4K i HD i dlatego chcę zwiększenia prędkości internetu aby często nie buforowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Ile teraz płacisz za moduły i multiroom? Sam pakiet superbox i net to przy wypowiedzeniu umowy pewnie za 25-30 zł można spokojnie mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Za moduły policzyli mi 3x9 zł plus 9 zł za pakiecik HD plus 3 zł za MM Go plus30 zł za net i superbox równa się 69zł. Wszystko się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Dadzą? https://satkurier.pl/news/175951/kino-polska-od-3-grudnia-w-hd-wideo.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Będziemy mieć Kino Polska SD ze znaczkiem HD... Jak zawsze ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 23 godziny temu, zerojedynkaX napisał: Za moduły policzyli mi 3x9 zł plus 9 zł za pakiecik HD plus 3 zł za MM Go plus30 zł za net i superbox równa się 69zł. Wszystko się zgadza. Pakiet HD i MM Go można mieć spokojnie za 0 zł. Obstawiam, że te moduły także. Celuj w 30 zł na przedłużeniu (przy złożonym wypowiedzeniu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kovalek Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Podnosił ktoś prędkość internetu w trakcie trwania warunków promocyjnych? Jest w ogóle taka możliwość? Zastanawiam się aby podnieść z 60 do 120. Pytanie tylko, ile sobie za to ewentualnie zaśpiewają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Można. Mi proponowali zwiększenie z 60 do 120. Cena 15 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Za 15 zł czy plus 15 zł? Bo mi proponowali zamianę 60 na 120 za dodatkowe 15 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Jakieś pół roku temu też dzwonili w sprawie podwyższenia z 30 nawet do 120Mb za dodatkowe 15 zł. Czyli w sumie bym płacił 69+15=84 zł. Wydało mi się to stanowczo za drogo i odmówiłem. Internet podwyższę sobie z końcem umowy podpisując nową. Jak utarguję 60 zł za wszystko to będę zadowolony. Ale to dopiero w kwietniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blask33 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) Witam. Mam pytanie. Obecnie mam pakiet Superbox za 30 zł do końca grudnia 2018r. Miejsce: Gdynia. Złożone wypowiedzenie. Dzisiaj dzwoniłem i pytałem się o ewentualną ofertę. Zaproponowano mi ten sam pakiet za 48 zł. Czy ktoś ostatnio negocjował może taki pakiet w lepszej cenie? Z góry dziękuję. Edytowane 30 Listopada 2018 przez Barti Skoro to jest pytanie to zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZmusieK Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) Nowe pakiety ( prędkości ) internetu oraz cenniki dla umów od 01.12.2018: https://www.multimedia.pl/Strefa-produktowa/Strefa-Klienta/AktualnosciKonkursy/Aktualnosci/Zmiany-w-Cenniku-Usługi-Multimedia-Internet-Multim A ja przy przedłużeniu podniosłem w środę prędkość neta z 60 do 120 Mb/s. Aktualnie: Minibox + zmiana na CAM + HD + Filmy i seriale + 120 Mb/s oraz 6 miesięcy Cinemax bez opłat za 45 PLN / m-c przy umowie na 12 miesięcy. Przy złożonym i zarejestrowanym wypowiedzeniu konsultant poinformował, że nie przysługuje Canal+ i HBO do końca roku bez opłat dla osób przedłużających umowę. Edytowane 30 Listopada 2018 przez ZmusieK Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko42 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 3 godziny temu, ZmusieK napisał: Nowe pakiety ( prędkości ) internetu oraz cenniki dla umów od 01.12.2018: https://www.multimedia.pl/Strefa-produktowa/Strefa-Klienta/AktualnosciKonkursy/Aktualnosci/Zmiany-w-Cenniku-Usługi-Multimedia-Internet-Multim No, nieźle: Internet 300 Mb+, Internet 600 Mb+ oraz Internet 1,2Gb+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.