Wojtaas Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Panowie po ilu dniach po złożeniu wypowiedzenia w BOKU zadzwonili do was z nową ofertą bo ja wypowiedzenie składałem w środę i jeszcze nikt się nie odezwał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Nie muszą. Złożyłeś rezygnację,przyjęli i po miesiącu wyłączą Ci sygnał. A tak na poważnie: jest to maaaało prawdopodobne. Cierpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) OK, to czekam cierpliwie. Może zadzwonią w tym tygodniu. Edytowane 16 Września 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 W dniu 15.09.2018 o 09:03, strzala napisał: Trzeba dodać, że taka cena jest możliwa, gdy ma się też pakiet HBO(zresztą w takiej sytuacji standardowa cena bez negocjacji to jest 10zł). Dodatkowo jeszcze chyba 2 pierwsze miesiące są gratis. Moim zdaniem bez pakietu HBO tak niska cena nie jest możliwa do wynegocjowania. Zgadza się, mam pakiet HBO za 14.99 zł. Standardowa cena Cinemax to bodajże 9 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Wypowiedzenie wysłane i to na pięć miesięcy przed końcem umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasiak Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 W dniu 16.09.2018 o 12:15, Wojtaas napisał: Panowie po ilu dniach po złożeniu wypowiedzenia w BOKU zadzwonili do was z nową ofertą bo ja wypowiedzenie składałem w środę i jeszcze nikt się nie odezwał ? Ja składałem ostatnio wypowiedzenie to osoba w Biurze powiedziała, że już raczej nie dzwonią . W jakiej cenie macie pakiet Elevenów i HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) Przecież nie powie "Panie, składaj to wypowiedzenie, to jutro zadzwonią z ofertą o połowę niższą!" Czy temat Polsatów w MM umarł, czy coś się zmieni? Bo już jutro LM startuje Edytowane 18 Września 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Dzwonią dzwonią,do mnie zadzwonili po około tygodniu od daty nadania poleconego z wypowiedzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klakson81 Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 U mnie 77 zł za Super Box, Sport Champions, pakiet dodatkowy HD, internet 60. Czy to dobra cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartzt Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 A ja w sierpniu wypowiadałem sam internet. Nie dzwonili długo, więc sam zadzwoniłem. Powiedziałem, że wysyłałem wypowiedzenie, więc pani przełączyła mnie do Działu Utrzymania Klienta. A tam kolejna pani mówi, że nie dzwonili, bo nie mam zaznaczonej zgody na przedstawianie ofert telefonicznie. Pytam jak to możliwe, skoro rok temu również przedłużałem umowę przez telefon. A pani coś się zamotała, że chyba ktoś przez pomyłkę musiał mi zgodę wyłączyć. I musiałem wysłuchać formułki czy udzielam zgody na przedstawianie ofert telefonicznie, a następnie dopiero negocjowaliśmy przedłużenie umowy. Także różne przyczyny mogą być z tym, że nie dzwonią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 8 godzin temu, Klakson81 napisał: U mnie 77 zł za Super Box, Sport Champions, pakiet dodatkowy HD, internet 60. Czy to dobra cena? Drogo, a nawet bardzo drogo. Wysłałeś wypowiedzenie? Pakiet HD i Sport Champions HD można mieć za 0 zł. Internet w pakiecie też za kilka-kilkanaście złotych. Ja na przykład za Maxbox płacę 30 zł. Masz dekoder czy moduł CAM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denixior Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 (edytowane) A czy wiadomo coś na temat kanałów Polsat Sport Premium? edit. Pani na czacie właśnie odpisała mi Cytat niestety ich nie będzie Edytowane 18 Września 2018 przez denixior dopiska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Wiem,że dużo zależy od negocjatora.Ale w moim wypadku za internet 120 mb pani nie chciala w zaden sposob zejsc ponizej 25 zl.Potwierdzam,że pakiet HD i SPort Champions można wynegocjować za 0 zl na caly okres umowy.Mulitroom też.Za MaxBox tak jak kolega pisał 30 zł.Mi wyszło 65 zł za te usługi razem.A pani z DUK zaczęła od kwoty 99 zł,więc jak widać można sporo ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 @levybydg Masz Internet 120 mega w pakiecie z telewizją i nie chcieli się zgodzić na niższą cenę? Dziwne, ja za 120 płacę 6 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol4444 Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Konsultantka na infolinii stanowczo stwierdziła, że nie będzie Polsatów premium w ofercie z powodu nieudanych negocjacji z dostawcą. Skoro już takie komunikaty dają oficjalnie to chyba serio po temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 8 godzin temu, Kiler napisał: @levybydg Masz Internet 120 mega w pakiecie z telewizją i nie chcieli się zgodzić na niższą cenę? Dziwne, ja za 120 płacę 6 zł. Może to też wynika z tego, że masz Canal+ i HBO. No, albo słaby ze mnie negocjator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 @levybydg Wiadomo, że ilość pakietów ma wpływ na końcową cenę, ale i tak te 25 złotych to mi się dużo wydaję. Co do PSP to trochę dziwne, że się nie dogadali. To jednak byłaby dodatkowa kasa dla nich, a tak zostaliśmy z niczym. Nawet jak ktoś chcę zapłacić i 99 zł za ten pakiet to nie ma takiej możliwości. Ostatnio tak się zastanawiałem, jak można było w ciągu kilku lat spuścić firmę tak na dno. Naprawdę myśleli, że w rok czy dwa uda im się sprzedać? Kiedyś 2 sieć kablowa w Polsce, przejęcia, inwestycje, cyfryzacja pomysł na 3-paki, a teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdimarko Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 (edytowane) Dostałem dzisiaj "ofertę" przedłużenia umowy w MM. Za pakiet MaxBox+Sport Champions + 20 Mb/s chcą 115 zł. Chyba czas zmienić operatora. Edytowane 18 Września 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StraMoldas Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Z kolei u mnie w rodzinnej miejscowości (Dębica) rozłożono światłowód i póki co jestem bardzo zadowolony. Zero problemów, zero spadków, a to Multimedia zapewnia najwyższą możliwą prędkość w mieście. Reszta to lokalni providerzy. Sprzęt to oczywiście tragedia, mam porównanie do Orange i nie ma startu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Oferta przedłużenia umowy po złożeniu wypowiedzenia: MaxBox, HD, pakiet z Eleven, Canal + Prestige, HBO HD MAX, Multimedia GO, Multiroom x2 + dekoder PVR, internet 120mb, telefon stacjonarny plan optymalny wszystko za 110zł umowa na 12 miesięcy. Zaznaczę tylko, że w bloku nie mam innej kablówki. Co sądzicie o tej propozycji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo73 Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 (edytowane) Spoko cena. Edytowane 18 Września 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 13 godzin temu, Kiler napisał: Co do PSP to trochę dziwne, że się nie dogadali. To jednak byłaby dodatkowa kasa dla nich, a tak zostaliśmy z niczym. Nawet jak ktoś chcę zapłacić i 99 zł za ten pakiet to nie ma takiej możliwości. Ostatnio tak się zastanawiałem, jak można było w ciągu kilku lat spuścić firmę tak na dno. Naprawdę myśleli, że w rok czy dwa uda im się sprzedać? Kiedyś 2 sieć kablowa w Polsce, przejęcia, inwestycje, cyfryzacja pomysł na 3-paki, a teraz? Dodatkowa kasa dla kogo - Multimedii czy Polsatu? :) Dla Polsatu na pewno, bo chcieli ją dostać z góry za 3 lata niezależnie od późniejszego poziomu sprzedaży tego pakietu już w samej w kablówce. Dla Multimedii niekoniecznie, bo przecież to jest kablówka budżetowa z względnie niskimi cenami pakietów i widocznie niewielu klientów abonuje tu kanały premium, skoro ktoś podjął decyzję, że taka umowa może się nie spiąć w ostatecznym rozliczeniu. Można przypuszczać, że gdyby to miała być tradycyjna forma udostępnienia pakietu premium, gdzie kablówka jest jedynie pośrednikiem sprzedaży i pobiera podstawową opłatę wyznaczoną przez nadawcę plus własną prowizję, to ten pakiet znalazłby się w niemal każdej kablówce, a tak z pierwszej piątki kablówek jest chyba tylko w jednej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 @strzala Na początku faktycznie chcieli kasę z góry, ale jakoś nikt się nie rzucił na taką ofertę, więc nie wiemy czy może nie było jakiś nowych propozycji. Jakoś mi się nie chce wierzyć, że UPC się rzuciło na płacenie z góry takiej kasy i jeszcze rozdawanie pakietów za grosze. Są rozrzutną kablówką, ale bez przesady. To jest jednak LM i na pewno u nas sporo osób do płacenia by się znalazło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 15 godzin temu, Wojtaas napisał: Oferta przedłużenia umowy po złożeniu wypowiedzenia: MaxBox, HD, pakiet z Eleven, Canal + Prestige, HBO HD MAX, Multimedia GO, Multiroom x2 + dekoder PVR, internet 120mb, telefon stacjonarny plan optymalny wszystko za 110zł umowa na 12 miesięcy. Zaznaczę tylko, że w bloku nie mam innej kablówki. Co sądzicie o tej propozycji? Spoko cena! Dzwoniłeś, czy do Ciebie dzwoniono? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Sami zadzwonili. Chciałem jeszcze w tej cenie HBO GO, ale nie chcieli mi dać gratis, wołali za to 8 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.