Jump to content

Recommended Posts

Jeśli tak faktycznie było to super wiadomość. Każde przejęcie MM dla nas klientów będzie dobre. Jakością Vectra nie zachwyca, ale przynajmniej nie odstają z ofertą programową czy prędkością Internetu. Tak samo w miarę na bieżąco pojawiają się nowości i nie trzeba czekać 100 lat na dodanie kanału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O proszę!

Niektórzy już się widzieli w UPC, teraz widzą się w Vectrze. Spokojnie! Zalecam oczekiwanie z min 1,5 roku. Badanie przed urzędem potrwa tak samo długo jak w przypadku UPC i również będzie konieczność znalezienia podmiotu trzeciego, który odkupi sieć w miejscach gdzie obecnie jest MM i Vectra a nie ma min. 2 innych sieci.

Moim zdaniem oznaczać to może ponowny dryf MM przez ten czas. A już jesteśmy skansenem.... także nie spodziewałbym się inwestycji itp. Tylko znakomite utrzymanie obecnych klientów z tym co jest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do forumowiczów. Chodzi mi o usługę Multiscreen. czy to to samo co MM Go?

Tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O proszę!

Niektórzy już się widzieli w UPC, teraz widzą się w Vectrze. Spokojnie! Zalecam oczekiwanie z min 1,5 roku. Badanie przed urzędem potrwa tak samo długo jak w przypadku UPC i również będzie konieczność znalezienia podmiotu trzeciego, który odkupi sieć w miejscach gdzie obecnie jest MM i Vectra a nie ma min. 2 innych sieci.

Moim zdaniem oznaczać to może ponowny dryf MM przez ten czas. A już jesteśmy skansenem.... także nie spodziewałbym się inwestycji itp. Tylko znakomite utrzymanie obecnych klientów z tym co jest...

Dryf to jest u nas od kilku lat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dryf to jest u nas od kilku lat.

Witam,

 

Używasz chyba zbyt łagodnego określenia.

Słowo DRYF zamieniłbym na S..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak jak do UPC :).

Jakościowo Vectra to jeszcze większe bagno :(.

Czy ja wiem czy takie bagno ? Sam jestem abonentem Vectry i ostatnio muszę przyznać jakość się znacznie poprawiła - pewnie przez usuwanie co jakiś czas kolejny dubli SD, również w ostatnim czasie wyleciało kilka kanałów z telewizji analogowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętajmy, że teraz pewnie kolejne 1,5-2 lata będą trwały badania UOKIK itd trzeba będzie sprawdzić w ilu miejscach pokrywają się sieci Vectry i MM, sprzedać tą część stornie trzeciej itd.

Widać, że aktualni właściciele mają straszne ciśnienie na sprzedaż MM. 

 

Nam powinno tylko zależeć na tym, żeby nie spadła drastycznie jakość - bo pamiętajmy, że pewnie będą to kolejne 1,5-2 lata bez inwestycji w rozwój, tylko pewnie strategia na przetrzymanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli w 2020 roku. Jeśli w ogóle.Na razie w tym "przetrwaniu" niech zrobią HD z SD na wielu programach i będzie dobrze. O takim "luksusie" jak NGCh HD czy BBC HD to nawet nie marzę.

Gdy czasem zapragnę obejrzeć TVP Info to przełączam się na muxy naziemne które MM ma w kablu. Tam ten program jest w HD. To są jaja. I to kwadratowe ! Przełączać się z kablówki cyfrowej na naziemną żeby mieć lepszy obraz !! Tego nigdzie nie ma. Wszędzie jest odwrotnie. Ewenement w skali chyba światowej.  :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multimedia, które są obecne w ok. 200 miastach Polski, głównie w środkowej, północno-zachodniej i południowej części kraju  dysponują własną, ogólnokrajową siecią szkieletową o długości ponad 20 tys. km, która według kablówki, nie wymaga dodatkowych inwestycji i pozwala oferować wysokiej jakości usługi przy rozsądnym dla klienta poziomie cen.

 

Edited by Pharrell

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim bloku Vectra dostała zgodę na wejście do budynku w marcu ubiegłego roku i właśnie się zastanawiałem czemu nie weszła. Na dziś jest MM i Światłowód Orange. Vectra wstrzymuje się z wejściem do budynku, więc może coś w tym jest skoro czekają aby nie mieć ewentualnie podwójnej instalacji i zaraz po wejściu szukać nabywcy na część przejętej sieci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do BOK Multimedia mam prawie 40 km, natomiast z Vectry ok. 1 kilometra tylko inne osiedle czyli 3 przystało autobusem miejskim. Dla wielu klientów to istotna różnica mieć możliwość kontaktu osobistego nie tylko infolinia aby zgłosić awarię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim bloku Vectra dostała zgodę na wejście do budynku w marcu ubiegłego roku i właśnie się zastanawiałem czemu nie weszła. Na dziś jest MM i Światłowód Orange. Vectra wstrzymuje się z wejściem do budynku, więc może coś w tym jest skoro czekają aby nie mieć ewentualnie podwójnej instalacji i zaraz po wejściu szukać nabywcy na część przejętej sieci.

 

 

U mnie było tak samo, tylko z UPC - w budynku jest MM i fiber od Orange, i było oficjalne zapytanie UPC do wspólnoty mieszkaniowej na zgodę o wejście do budynku z instalacją - na co na zebraniu zgodę wydaliśmy. Później pojawiło się info o próbie przejęcia MM i od tej pory UPC ani widu ani słychu w budynku :(

 

 

 

 

 

 

 

Czy dzisiaj też macie problemy z netem (Szczecin)?

 

Znowu ewidentnie coś jest nie tak, transfery po kilka-kilkanaście Mbit na łączu 120mbit.

I coś mi się wydaje, że problem jest z wyjściem na świat w MM (łącze "za granicę"). Ma ktoś z Was może wcześniejsze zapisy routingu za granicę?

 

Bo wydaje mi się że coś się zmieniło, teraz większość danych leci po szkielecie cogento, a wcześniej chyba było inaczej.

C:\Users\rafal>tracert yahoo.com

Tracing route to yahoo.com [72.30.35.10]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  unknown [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     7 ms     9 ms     7 ms  host-xxx.dynamic.mm.pl [xxx]
  4    17 ms    16 ms    19 ms  xxxx
  5    17 ms    27 ms    16 ms  host-8xxxx.dynamic.mm.pl [89.228.4.5]
  6    18 ms    19 ms    17 ms  te0-2-0-1.rcr21.b016833-0.waw01.atlas.cogentco.com [149.14.232.65]
  7    19 ms    17 ms    17 ms  be2882.ccr21.waw01.atlas.cogentco.com [154.54.59.37]
  8    31 ms    31 ms    31 ms  be2251.ccr22.bts01.atlas.cogentco.com [154.54.60.249]
  9    31 ms    31 ms    33 ms  be3463.ccr52.vie01.atlas.cogentco.com [154.54.59.185]
 10    38 ms    37 ms    37 ms  level3.vie01.atlas.cogentco.com [130.117.15.162]
 11     *        *        *     Request timed out.
 12   132 ms   132 ms   132 ms  YAHOO-INC.ear2.NewYork1.Level3.net [4.14.4.250]
 13   137 ms   138 ms   136 ms  et-19-0-0.pat2.bfz.yahoo.com [216.115.97.105]
 14   135 ms   134 ms   134 ms  UNKNOWN-74-6-227-X.yahoo.com [74.6.227.143]
 15   135 ms   135 ms   135 ms  et-19-0-0.clr2-a-gdc.bf1.yahoo.com [74.6.122.37]
 16   139 ms   135 ms   135 ms  eth-18-3-bas1-1-flk.bf1.yahoo.com [98.139.128.73]
 17   134 ms   135 ms   135 ms  media-router-fp2.prod1.media.vip.bf1.yahoo.com [72.30.35.10]

Trace complete.

C:\Users\rafal>tracert amazon.de

Tracing route to amazon.de [176.32.108.185]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  unknown [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3    10 ms     7 ms     8 ms  host-xxxx.dynamic.mm.pl [xxxx]
  4    22 ms    18 ms    16 ms  xxxx
  5    18 ms    16 ms    20 ms  89.228.6.32
  6    18 ms    18 ms    19 ms  te0-1-0-3.rcr21.b016833-0.waw01.atlas.cogentco.com [149.14.232.57]
  7    26 ms    18 ms    20 ms  be2882.ccr21.waw01.atlas.cogentco.com [154.54.59.37]
  8    30 ms    31 ms    30 ms  be2253.ccr42.ham01.atlas.cogentco.com [154.54.61.1]
  9    39 ms    44 ms    40 ms  be2816.ccr42.ams03.atlas.cogentco.com [154.54.38.209]
 10    46 ms    46 ms    46 ms  be12488.ccr42.lon13.atlas.cogentco.com [130.117.51.41]
 11    47 ms    47 ms    47 ms  be3488.ccr52.lhr01.atlas.cogentco.com [154.54.60.14]
 12    47 ms    46 ms    46 ms  be3672.rcr21.lhr01.atlas.cogentco.com [130.117.48.146]
 13    48 ms    45 ms    46 ms  a100-row.demarc.cogentco.com [149.14.196.218]
 14    48 ms    49 ms    48 ms  52.95.61.58
 15    50 ms    45 ms    46 ms  52.95.61.63
 16     *        *        *     Request timed out.
 17    79 ms    80 ms    85 ms  52.93.6.190
 18    55 ms    55 ms    56 ms  52.93.7.79
 19     *        *        *     Request timed out.
 20     *        *        *     Request timed out.
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *        *     Request timed out.
 23     *        *        *     Request timed out.
 24     *        *        *     Request timed out.
 25     *        *        *     Request timed out.
 26     *        *        *     Request timed out.
 27     *        *        *     Request timed out.
 28     *        *        *     Request timed out.
 29     *        *        *     Request timed out.
 30    56 ms    56 ms    58 ms  176.32.108.185

Trace complete.

C:\Users\rafal>tracert netflix.com

Tracing route to netflix.com [52.19.40.147]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  unknown [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     7 ms     8 ms     8 ms  host-xxxx.dynamic.mm.pl [xxxx]
  4    18 ms    16 ms    19 ms  xxxx
  5    20 ms    17 ms    18 ms  host-89-228-40-5.dynamic.mm.pl [89.228.4.5]
  6    17 ms    19 ms    18 ms  te0-2-1-2.rcr21.b016833-0.waw01.atlas.cogentco.com [149.6.71.153]
  7    18 ms    22 ms    17 ms  be2882.ccr21.waw01.atlas.cogentco.com [154.54.59.37]
  8    36 ms    30 ms    30 ms  be2253.ccr42.ham01.atlas.cogentco.com [154.54.61.1]
  9    39 ms    40 ms    39 ms  be2816.ccr42.ams03.atlas.cogentco.com [154.54.38.209]
 10    46 ms    46 ms    47 ms  be12488.ccr42.lon13.atlas.cogentco.com [130.117.51.41]
 11    47 ms    47 ms    49 ms  be3488.ccr52.lhr01.atlas.cogentco.com [154.54.60.14]
 12    50 ms    49 ms    49 ms  be3672.rcr21.lhr01.atlas.cogentco.com [130.117.48.146]
 13    46 ms    49 ms    46 ms  a100-row.demarc.cogentco.com [149.14.196.218]
 14    48 ms    50 ms     *     52.95.61.46
 15    48 ms    51 ms    57 ms  52.95.61.55
 16     *        *        *     Request timed out.
 17    56 ms    55 ms    57 ms  176.32.106.239
 18     *        *        *     Request timed out.
 19    60 ms    62 ms    62 ms  52.93.6.170
 20    58 ms    59 ms    59 ms  52.93.101.43
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *        *     Request timed out.
 23     *        *        *     Request timed out.
 24     *        *        *     Request timed out.
 25     *        *        *     Request timed out.
 26     *        *        *     Request timed out.
 27     *        *        *     Request timed out.
 28     *        *        *     Request timed out.
 29     *        *        *     Request timed out.
 30     *        *        *     Request timed out.

Trace complete.

Ogólnie dziwnie wolno ostatnio jest "za granice" - wcześniej tego problemu NIGDY nie było. 

Edited by rafmik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem już o problemie - mam ogromną. Utratę pakietów, jak podłącze się do swojego vpn-a to wtedy jest ok. Dla. Porównania wrzucam dwa screeny - pierwszy bez vpn a drugi z vpn bf1efeae86f16d2ed88518d3f72c278b.jpg9ec037c2fcd53f0997ba59d69b19c850.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moge też tego hosta spingować? 

To zobaczymy jak jest u mnie.

 

 

U mnie od czwartku są spore problemy z obsługą YT i Netflixa na Android TV - działa, ale nie zawsze, albo buforuje sie z niską jakością. 

Wcześniej tego nigdy nie było, a klientem MM jestem od ponad 5 lat...

Edited by rafmik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie, ale użyj też tego progamu winmtr - do pobrania za darmo z sieci, wpisz tego hosta i odpal na 5min.. Jestem ciekaw co u ciebie pokaże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skąd taka informacja?

Z Działu Sprzedaży, ale pani nie wiedziała dlaczego i poleciła kontakt z lokalnym BOK. Jako że nie mam tam nic do załatwiania to na razie nie pytałem dalej. Ma ktoś znajomego technika w MM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...