Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W sat-kurier też o tym piszą.

https://satkurier.pl/news/173342/vectra-chce-przejac-siec-multimedia-polska.html

No tego się nie spodziewałem !  Będziemy w Vectrze ?! Z tego co czytam to Vectra ma niezbyt dobrą jakość obrazu. Trzeba uciekać. Tylko gdzie ?   :curious:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak faktycznie było to super wiadomość. Każde przejęcie MM dla nas klientów będzie dobre. Jakością Vectra nie zachwyca, ale przynajmniej nie odstają z ofertą programową czy prędkością Internetu. Tak samo w miarę na bieżąco pojawiają się nowości i nie trzeba czekać 100 lat na dodanie kanału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę!

Niektórzy już się widzieli w UPC, teraz widzą się w Vectrze. Spokojnie! Zalecam oczekiwanie z min 1,5 roku. Badanie przed urzędem potrwa tak samo długo jak w przypadku UPC i również będzie konieczność znalezienia podmiotu trzeciego, który odkupi sieć w miejscach gdzie obecnie jest MM i Vectra a nie ma min. 2 innych sieci.

Moim zdaniem oznaczać to może ponowny dryf MM przez ten czas. A już jesteśmy skansenem.... także nie spodziewałbym się inwestycji itp. Tylko znakomite utrzymanie obecnych klientów z tym co jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę!

Niektórzy już się widzieli w UPC, teraz widzą się w Vectrze. Spokojnie! Zalecam oczekiwanie z min 1,5 roku. Badanie przed urzędem potrwa tak samo długo jak w przypadku UPC i również będzie konieczność znalezienia podmiotu trzeciego, który odkupi sieć w miejscach gdzie obecnie jest MM i Vectra a nie ma min. 2 innych sieci.

Moim zdaniem oznaczać to może ponowny dryf MM przez ten czas. A już jesteśmy skansenem.... także nie spodziewałbym się inwestycji itp. Tylko znakomite utrzymanie obecnych klientów z tym co jest...

Dryf to jest u nas od kilku lat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jak do UPC :).

Jakościowo Vectra to jeszcze większe bagno :(.

Czy ja wiem czy takie bagno ? Sam jestem abonentem Vectry i ostatnio muszę przyznać jakość się znacznie poprawiła - pewnie przez usuwanie co jakiś czas kolejny dubli SD, również w ostatnim czasie wyleciało kilka kanałów z telewizji analogowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajmy, że teraz pewnie kolejne 1,5-2 lata będą trwały badania UOKIK itd trzeba będzie sprawdzić w ilu miejscach pokrywają się sieci Vectry i MM, sprzedać tą część stornie trzeciej itd.

Widać, że aktualni właściciele mają straszne ciśnienie na sprzedaż MM. 

 

Nam powinno tylko zależeć na tym, żeby nie spadła drastycznie jakość - bo pamiętajmy, że pewnie będą to kolejne 1,5-2 lata bez inwestycji w rozwój, tylko pewnie strategia na przetrzymanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w 2020 roku. Jeśli w ogóle.Na razie w tym "przetrwaniu" niech zrobią HD z SD na wielu programach i będzie dobrze. O takim "luksusie" jak NGCh HD czy BBC HD to nawet nie marzę.

Gdy czasem zapragnę obejrzeć TVP Info to przełączam się na muxy naziemne które MM ma w kablu. Tam ten program jest w HD. To są jaja. I to kwadratowe ! Przełączać się z kablówki cyfrowej na naziemną żeby mieć lepszy obraz !! Tego nigdzie nie ma. Wszędzie jest odwrotnie. Ewenement w skali chyba światowej.  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multimedia, które są obecne w ok. 200 miastach Polski, głównie w środkowej, północno-zachodniej i południowej części kraju  dysponują własną, ogólnokrajową siecią szkieletową o długości ponad 20 tys. km, która według kablówki, nie wymaga dodatkowych inwestycji i pozwala oferować wysokiej jakości usługi przy rozsądnym dla klienta poziomie cen.

 

Edytowane przez Pharrell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim bloku Vectra dostała zgodę na wejście do budynku w marcu ubiegłego roku i właśnie się zastanawiałem czemu nie weszła. Na dziś jest MM i Światłowód Orange. Vectra wstrzymuje się z wejściem do budynku, więc może coś w tym jest skoro czekają aby nie mieć ewentualnie podwójnej instalacji i zaraz po wejściu szukać nabywcy na część przejętej sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim bloku Vectra dostała zgodę na wejście do budynku w marcu ubiegłego roku i właśnie się zastanawiałem czemu nie weszła. Na dziś jest MM i Światłowód Orange. Vectra wstrzymuje się z wejściem do budynku, więc może coś w tym jest skoro czekają aby nie mieć ewentualnie podwójnej instalacji i zaraz po wejściu szukać nabywcy na część przejętej sieci.

 

 

U mnie było tak samo, tylko z UPC - w budynku jest MM i fiber od Orange, i było oficjalne zapytanie UPC do wspólnoty mieszkaniowej na zgodę o wejście do budynku z instalacją - na co na zebraniu zgodę wydaliśmy. Później pojawiło się info o próbie przejęcia MM i od tej pory UPC ani widu ani słychu w budynku :(

 

 

 

 

 

 

 

Czy dzisiaj też macie problemy z netem (Szczecin)?

 

Znowu ewidentnie coś jest nie tak, transfery po kilka-kilkanaście Mbit na łączu 120mbit.

I coś mi się wydaje, że problem jest z wyjściem na świat w MM (łącze "za granicę"). Ma ktoś z Was może wcześniejsze zapisy routingu za granicę?

 

Bo wydaje mi się że coś się zmieniło, teraz większość danych leci po szkielecie cogento, a wcześniej chyba było inaczej.

C:\Users\rafal>tracert yahoo.com

Tracing route to yahoo.com [72.30.35.10]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  unknown [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     7 ms     9 ms     7 ms  host-xxx.dynamic.mm.pl [xxx]
  4    17 ms    16 ms    19 ms  xxxx
  5    17 ms    27 ms    16 ms  host-8xxxx.dynamic.mm.pl [89.228.4.5]
  6    18 ms    19 ms    17 ms  te0-2-0-1.rcr21.b016833-0.waw01.atlas.cogentco.com [149.14.232.65]
  7    19 ms    17 ms    17 ms  be2882.ccr21.waw01.atlas.cogentco.com [154.54.59.37]
  8    31 ms    31 ms    31 ms  be2251.ccr22.bts01.atlas.cogentco.com [154.54.60.249]
  9    31 ms    31 ms    33 ms  be3463.ccr52.vie01.atlas.cogentco.com [154.54.59.185]
 10    38 ms    37 ms    37 ms  level3.vie01.atlas.cogentco.com [130.117.15.162]
 11     *        *        *     Request timed out.
 12   132 ms   132 ms   132 ms  YAHOO-INC.ear2.NewYork1.Level3.net [4.14.4.250]
 13   137 ms   138 ms   136 ms  et-19-0-0.pat2.bfz.yahoo.com [216.115.97.105]
 14   135 ms   134 ms   134 ms  UNKNOWN-74-6-227-X.yahoo.com [74.6.227.143]
 15   135 ms   135 ms   135 ms  et-19-0-0.clr2-a-gdc.bf1.yahoo.com [74.6.122.37]
 16   139 ms   135 ms   135 ms  eth-18-3-bas1-1-flk.bf1.yahoo.com [98.139.128.73]
 17   134 ms   135 ms   135 ms  media-router-fp2.prod1.media.vip.bf1.yahoo.com [72.30.35.10]

Trace complete.

C:\Users\rafal>tracert amazon.de

Tracing route to amazon.de [176.32.108.185]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  unknown [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3    10 ms     7 ms     8 ms  host-xxxx.dynamic.mm.pl [xxxx]
  4    22 ms    18 ms    16 ms  xxxx
  5    18 ms    16 ms    20 ms  89.228.6.32
  6    18 ms    18 ms    19 ms  te0-1-0-3.rcr21.b016833-0.waw01.atlas.cogentco.com [149.14.232.57]
  7    26 ms    18 ms    20 ms  be2882.ccr21.waw01.atlas.cogentco.com [154.54.59.37]
  8    30 ms    31 ms    30 ms  be2253.ccr42.ham01.atlas.cogentco.com [154.54.61.1]
  9    39 ms    44 ms    40 ms  be2816.ccr42.ams03.atlas.cogentco.com [154.54.38.209]
 10    46 ms    46 ms    46 ms  be12488.ccr42.lon13.atlas.cogentco.com [130.117.51.41]
 11    47 ms    47 ms    47 ms  be3488.ccr52.lhr01.atlas.cogentco.com [154.54.60.14]
 12    47 ms    46 ms    46 ms  be3672.rcr21.lhr01.atlas.cogentco.com [130.117.48.146]
 13    48 ms    45 ms    46 ms  a100-row.demarc.cogentco.com [149.14.196.218]
 14    48 ms    49 ms    48 ms  52.95.61.58
 15    50 ms    45 ms    46 ms  52.95.61.63
 16     *        *        *     Request timed out.
 17    79 ms    80 ms    85 ms  52.93.6.190
 18    55 ms    55 ms    56 ms  52.93.7.79
 19     *        *        *     Request timed out.
 20     *        *        *     Request timed out.
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *        *     Request timed out.
 23     *        *        *     Request timed out.
 24     *        *        *     Request timed out.
 25     *        *        *     Request timed out.
 26     *        *        *     Request timed out.
 27     *        *        *     Request timed out.
 28     *        *        *     Request timed out.
 29     *        *        *     Request timed out.
 30    56 ms    56 ms    58 ms  176.32.108.185

Trace complete.

C:\Users\rafal>tracert netflix.com

Tracing route to netflix.com [52.19.40.147]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  unknown [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     7 ms     8 ms     8 ms  host-xxxx.dynamic.mm.pl [xxxx]
  4    18 ms    16 ms    19 ms  xxxx
  5    20 ms    17 ms    18 ms  host-89-228-40-5.dynamic.mm.pl [89.228.4.5]
  6    17 ms    19 ms    18 ms  te0-2-1-2.rcr21.b016833-0.waw01.atlas.cogentco.com [149.6.71.153]
  7    18 ms    22 ms    17 ms  be2882.ccr21.waw01.atlas.cogentco.com [154.54.59.37]
  8    36 ms    30 ms    30 ms  be2253.ccr42.ham01.atlas.cogentco.com [154.54.61.1]
  9    39 ms    40 ms    39 ms  be2816.ccr42.ams03.atlas.cogentco.com [154.54.38.209]
 10    46 ms    46 ms    47 ms  be12488.ccr42.lon13.atlas.cogentco.com [130.117.51.41]
 11    47 ms    47 ms    49 ms  be3488.ccr52.lhr01.atlas.cogentco.com [154.54.60.14]
 12    50 ms    49 ms    49 ms  be3672.rcr21.lhr01.atlas.cogentco.com [130.117.48.146]
 13    46 ms    49 ms    46 ms  a100-row.demarc.cogentco.com [149.14.196.218]
 14    48 ms    50 ms     *     52.95.61.46
 15    48 ms    51 ms    57 ms  52.95.61.55
 16     *        *        *     Request timed out.
 17    56 ms    55 ms    57 ms  176.32.106.239
 18     *        *        *     Request timed out.
 19    60 ms    62 ms    62 ms  52.93.6.170
 20    58 ms    59 ms    59 ms  52.93.101.43
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *        *     Request timed out.
 23     *        *        *     Request timed out.
 24     *        *        *     Request timed out.
 25     *        *        *     Request timed out.
 26     *        *        *     Request timed out.
 27     *        *        *     Request timed out.
 28     *        *        *     Request timed out.
 29     *        *        *     Request timed out.
 30     *        *        *     Request timed out.

Trace complete.

Ogólnie dziwnie wolno ostatnio jest "za granice" - wcześniej tego problemu NIGDY nie było. 

Edytowane przez rafmik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge też tego hosta spingować? 

To zobaczymy jak jest u mnie.

 

 

U mnie od czwartku są spore problemy z obsługą YT i Netflixa na Android TV - działa, ale nie zawsze, albo buforuje sie z niską jakością. 

Wcześniej tego nigdy nie było, a klientem MM jestem od ponad 5 lat...

Edytowane przez rafmik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...