zerojedynkaX Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 W sat-kurier też o tym piszą. https://satkurier.pl/news/173342/vectra-chce-przejac-siec-multimedia-polska.html No tego się nie spodziewałem ! Będziemy w Vectrze ?! Z tego co czytam to Vectra ma niezbyt dobrą jakość obrazu. Trzeba uciekać. Tylko gdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Jeśli tak faktycznie było to super wiadomość. Każde przejęcie MM dla nas klientów będzie dobre. Jakością Vectra nie zachwyca, ale przynajmniej nie odstają z ofertą programową czy prędkością Internetu. Tak samo w miarę na bieżąco pojawiają się nowości i nie trzeba czekać 100 lat na dodanie kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabington Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Mam pytanie do forumowiczów. Chodzi mi o usługę Multiscreen. czy to to samo co MM Go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 O proszę! Niektórzy już się widzieli w UPC, teraz widzą się w Vectrze. Spokojnie! Zalecam oczekiwanie z min 1,5 roku. Badanie przed urzędem potrwa tak samo długo jak w przypadku UPC i również będzie konieczność znalezienia podmiotu trzeciego, który odkupi sieć w miejscach gdzie obecnie jest MM i Vectra a nie ma min. 2 innych sieci. Moim zdaniem oznaczać to może ponowny dryf MM przez ten czas. A już jesteśmy skansenem.... także nie spodziewałbym się inwestycji itp. Tylko znakomite utrzymanie obecnych klientów z tym co jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Mam pytanie do forumowiczów. Chodzi mi o usługę Multiscreen. czy to to samo co MM Go? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabington Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Tak. Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 O proszę! Niektórzy już się widzieli w UPC, teraz widzą się w Vectrze. Spokojnie! Zalecam oczekiwanie z min 1,5 roku. Badanie przed urzędem potrwa tak samo długo jak w przypadku UPC i również będzie konieczność znalezienia podmiotu trzeciego, który odkupi sieć w miejscach gdzie obecnie jest MM i Vectra a nie ma min. 2 innych sieci. Moim zdaniem oznaczać to może ponowny dryf MM przez ten czas. A już jesteśmy skansenem.... także nie spodziewałbym się inwestycji itp. Tylko znakomite utrzymanie obecnych klientów z tym co jest... Dryf to jest u nas od kilku lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dryf to jest u nas od kilku lat. Witam, Używasz chyba zbyt łagodnego określenia. Słowo DRYF zamieniłbym na S.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1122a Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 No tak jak do UPC . Jakościowo Vectra to jeszcze większe bagno . Czy ja wiem czy takie bagno ? Sam jestem abonentem Vectry i ostatnio muszę przyznać jakość się znacznie poprawiła - pewnie przez usuwanie co jakiś czas kolejny dubli SD, również w ostatnim czasie wyleciało kilka kanałów z telewizji analogowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 A Multimedia nie oferuje już dekoderów PVR. Czemu? Może ktoś coś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Skąd taka informacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Pamiętajmy, że teraz pewnie kolejne 1,5-2 lata będą trwały badania UOKIK itd trzeba będzie sprawdzić w ilu miejscach pokrywają się sieci Vectry i MM, sprzedać tą część stornie trzeciej itd. Widać, że aktualni właściciele mają straszne ciśnienie na sprzedaż MM. Nam powinno tylko zależeć na tym, żeby nie spadła drastycznie jakość - bo pamiętajmy, że pewnie będą to kolejne 1,5-2 lata bez inwestycji w rozwój, tylko pewnie strategia na przetrzymanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Czyli w 2020 roku. Jeśli w ogóle.Na razie w tym "przetrwaniu" niech zrobią HD z SD na wielu programach i będzie dobrze. O takim "luksusie" jak NGCh HD czy BBC HD to nawet nie marzę. Gdy czasem zapragnę obejrzeć TVP Info to przełączam się na muxy naziemne które MM ma w kablu. Tam ten program jest w HD. To są jaja. I to kwadratowe ! Przełączać się z kablówki cyfrowej na naziemną żeby mieć lepszy obraz !! Tego nigdzie nie ma. Wszędzie jest odwrotnie. Ewenement w skali chyba światowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pharrell Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Multimedia, które są obecne w ok. 200 miastach Polski, głównie w środkowej, północno-zachodniej i południowej części kraju dysponują własną, ogólnokrajową siecią szkieletową o długości ponad 20 tys. km, która według kablówki, nie wymaga dodatkowych inwestycji i pozwala oferować wysokiej jakości usługi przy rozsądnym dla klienta poziomie cen. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Pharrell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Przemilczmy to [beep]a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 W moim bloku Vectra dostała zgodę na wejście do budynku w marcu ubiegłego roku i właśnie się zastanawiałem czemu nie weszła. Na dziś jest MM i Światłowód Orange. Vectra wstrzymuje się z wejściem do budynku, więc może coś w tym jest skoro czekają aby nie mieć ewentualnie podwójnej instalacji i zaraz po wejściu szukać nabywcy na część przejętej sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pharrell Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) https://www.telko.in/vectra-przymierza-sie-do-przejecie-multimediow,0 Polecam artykuł, tam więcej "smaczków" szczególnie przy końcu. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Pharrell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Ostanie zdanie najlepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJacob122 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Nie taka Vectra straszna, jak ją malują Ja nie narzekam i jakość nie jest zła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Do BOK Multimedia mam prawie 40 km, natomiast z Vectry ok. 1 kilometra tylko inne osiedle czyli 3 przystało autobusem miejskim. Dla wielu klientów to istotna różnica mieć możliwość kontaktu osobistego nie tylko infolinia aby zgłosić awarię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) W moim bloku Vectra dostała zgodę na wejście do budynku w marcu ubiegłego roku i właśnie się zastanawiałem czemu nie weszła. Na dziś jest MM i Światłowód Orange. Vectra wstrzymuje się z wejściem do budynku, więc może coś w tym jest skoro czekają aby nie mieć ewentualnie podwójnej instalacji i zaraz po wejściu szukać nabywcy na część przejętej sieci. U mnie było tak samo, tylko z UPC - w budynku jest MM i fiber od Orange, i było oficjalne zapytanie UPC do wspólnoty mieszkaniowej na zgodę o wejście do budynku z instalacją - na co na zebraniu zgodę wydaliśmy. Później pojawiło się info o próbie przejęcia MM i od tej pory UPC ani widu ani słychu w budynku Czy dzisiaj też macie problemy z netem (Szczecin)? Znowu ewidentnie coś jest nie tak, transfery po kilka-kilkanaście Mbit na łączu 120mbit. I coś mi się wydaje, że problem jest z wyjściem na świat w MM (łącze "za granicę"). Ma ktoś z Was może wcześniejsze zapisy routingu za granicę? Bo wydaje mi się że coś się zmieniło, teraz większość danych leci po szkielecie cogento, a wcześniej chyba było inaczej. C:\Users\rafal>tracert yahoo.com Tracing route to yahoo.com [72.30.35.10] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms unknown [192.168.1.1] 2 * * * Request timed out. 3 7 ms 9 ms 7 ms host-xxx.dynamic.mm.pl [xxx] 4 17 ms 16 ms 19 ms xxxx 5 17 ms 27 ms 16 ms host-8xxxx.dynamic.mm.pl [89.228.4.5] 6 18 ms 19 ms 17 ms te0-2-0-1.rcr21.b016833-0.waw01.atlas.cogentco.com [149.14.232.65] 7 19 ms 17 ms 17 ms be2882.ccr21.waw01.atlas.cogentco.com [154.54.59.37] 8 31 ms 31 ms 31 ms be2251.ccr22.bts01.atlas.cogentco.com [154.54.60.249] 9 31 ms 31 ms 33 ms be3463.ccr52.vie01.atlas.cogentco.com [154.54.59.185] 10 38 ms 37 ms 37 ms level3.vie01.atlas.cogentco.com [130.117.15.162] 11 * * * Request timed out. 12 132 ms 132 ms 132 ms YAHOO-INC.ear2.NewYork1.Level3.net [4.14.4.250] 13 137 ms 138 ms 136 ms et-19-0-0.pat2.bfz.yahoo.com [216.115.97.105] 14 135 ms 134 ms 134 ms UNKNOWN-74-6-227-X.yahoo.com [74.6.227.143] 15 135 ms 135 ms 135 ms et-19-0-0.clr2-a-gdc.bf1.yahoo.com [74.6.122.37] 16 139 ms 135 ms 135 ms eth-18-3-bas1-1-flk.bf1.yahoo.com [98.139.128.73] 17 134 ms 135 ms 135 ms media-router-fp2.prod1.media.vip.bf1.yahoo.com [72.30.35.10] Trace complete. C:\Users\rafal>tracert amazon.de Tracing route to amazon.de [176.32.108.185] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms unknown [192.168.1.1] 2 * * * Request timed out. 3 10 ms 7 ms 8 ms host-xxxx.dynamic.mm.pl [xxxx] 4 22 ms 18 ms 16 ms xxxx 5 18 ms 16 ms 20 ms 89.228.6.32 6 18 ms 18 ms 19 ms te0-1-0-3.rcr21.b016833-0.waw01.atlas.cogentco.com [149.14.232.57] 7 26 ms 18 ms 20 ms be2882.ccr21.waw01.atlas.cogentco.com [154.54.59.37] 8 30 ms 31 ms 30 ms be2253.ccr42.ham01.atlas.cogentco.com [154.54.61.1] 9 39 ms 44 ms 40 ms be2816.ccr42.ams03.atlas.cogentco.com [154.54.38.209] 10 46 ms 46 ms 46 ms be12488.ccr42.lon13.atlas.cogentco.com [130.117.51.41] 11 47 ms 47 ms 47 ms be3488.ccr52.lhr01.atlas.cogentco.com [154.54.60.14] 12 47 ms 46 ms 46 ms be3672.rcr21.lhr01.atlas.cogentco.com [130.117.48.146] 13 48 ms 45 ms 46 ms a100-row.demarc.cogentco.com [149.14.196.218] 14 48 ms 49 ms 48 ms 52.95.61.58 15 50 ms 45 ms 46 ms 52.95.61.63 16 * * * Request timed out. 17 79 ms 80 ms 85 ms 52.93.6.190 18 55 ms 55 ms 56 ms 52.93.7.79 19 * * * Request timed out. 20 * * * Request timed out. 21 * * * Request timed out. 22 * * * Request timed out. 23 * * * Request timed out. 24 * * * Request timed out. 25 * * * Request timed out. 26 * * * Request timed out. 27 * * * Request timed out. 28 * * * Request timed out. 29 * * * Request timed out. 30 56 ms 56 ms 58 ms 176.32.108.185 Trace complete. C:\Users\rafal>tracert netflix.com Tracing route to netflix.com [52.19.40.147] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms unknown [192.168.1.1] 2 * * * Request timed out. 3 7 ms 8 ms 8 ms host-xxxx.dynamic.mm.pl [xxxx] 4 18 ms 16 ms 19 ms xxxx 5 20 ms 17 ms 18 ms host-89-228-40-5.dynamic.mm.pl [89.228.4.5] 6 17 ms 19 ms 18 ms te0-2-1-2.rcr21.b016833-0.waw01.atlas.cogentco.com [149.6.71.153] 7 18 ms 22 ms 17 ms be2882.ccr21.waw01.atlas.cogentco.com [154.54.59.37] 8 36 ms 30 ms 30 ms be2253.ccr42.ham01.atlas.cogentco.com [154.54.61.1] 9 39 ms 40 ms 39 ms be2816.ccr42.ams03.atlas.cogentco.com [154.54.38.209] 10 46 ms 46 ms 47 ms be12488.ccr42.lon13.atlas.cogentco.com [130.117.51.41] 11 47 ms 47 ms 49 ms be3488.ccr52.lhr01.atlas.cogentco.com [154.54.60.14] 12 50 ms 49 ms 49 ms be3672.rcr21.lhr01.atlas.cogentco.com [130.117.48.146] 13 46 ms 49 ms 46 ms a100-row.demarc.cogentco.com [149.14.196.218] 14 48 ms 50 ms * 52.95.61.46 15 48 ms 51 ms 57 ms 52.95.61.55 16 * * * Request timed out. 17 56 ms 55 ms 57 ms 176.32.106.239 18 * * * Request timed out. 19 60 ms 62 ms 62 ms 52.93.6.170 20 58 ms 59 ms 59 ms 52.93.101.43 21 * * * Request timed out. 22 * * * Request timed out. 23 * * * Request timed out. 24 * * * Request timed out. 25 * * * Request timed out. 26 * * * Request timed out. 27 * * * Request timed out. 28 * * * Request timed out. 29 * * * Request timed out. 30 * * * Request timed out. Trace complete. Ogólnie dziwnie wolno ostatnio jest "za granice" - wcześniej tego problemu NIGDY nie było. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez rafmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Pisałem już o problemie - mam ogromną. Utratę pakietów, jak podłącze się do swojego vpn-a to wtedy jest ok. Dla. Porównania wrzucam dwa screeny - pierwszy bez vpn a drugi z vpn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Moge też tego hosta spingować? To zobaczymy jak jest u mnie. U mnie od czwartku są spore problemy z obsługą YT i Netflixa na Android TV - działa, ale nie zawsze, albo buforuje sie z niską jakością. Wcześniej tego nigdy nie było, a klientem MM jestem od ponad 5 lat... Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez rafmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Pewnie, ale użyj też tego progamu winmtr - do pobrania za darmo z sieci, wpisz tego hosta i odpal na 5min.. Jestem ciekaw co u ciebie pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Skąd taka informacja?Z Działu Sprzedaży, ale pani nie wiedziała dlaczego i poleciła kontakt z lokalnym BOK. Jako że nie mam tam nic do załatwiania to na razie nie pytałem dalej. Ma ktoś znajomego technika w MM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.