Jump to content

Recommended Posts

Za jakiś czas klientela Multimedii Polskiej S.A. przejrzy na oczy. I w obliczu prawdziwego HD (bitrate powyżej 8 - 10 Mb/s, potem 4K/8K - z serwisów VOD) .... nie będzie chciała płacić za śmieszną linearną skostniałą telewizję, składająca się ze 150 kanałów, z czego 130 jest śmieciowych (i których nikt nie ogląda, bo ich oficjalna mierzona oglądalność jest śladowa). A na 90 % kanałów lecą reklamy non stop. Nowe pokolenie konsumentów wytnie w pień stare skostniałe firmy, wciskające kablówkową telewizję. Ci nowi konsumenci TV nie będą chcieli być robieni w jajo. Kwestia max. 5 - 7  lat.

Edited by Kleofas11
Link to post
Share on other sites

Do mnie wczoraj zadzwonili sami z mega ofertą jak Pani to ujęła... Umowa mi się kończy z 30 listopada. Od kolejnego miesiąca Pani chciała mi podnieść rachunek o 50% bo stwierdziła że za 4 miesiące i tak już nie utrzymam obecnej ceny...gdzie logika marketingowa MM...

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie. Skorzystałem z gotowego formularza do wypowiedzenia umowy. Czy taka treść jest poprawna?

 

Oświadczam, że rozwiązuję Umowę Abonencką o świadczenie Usługi *:

  • Telewizji Cyfrowej DTV: Pakiet Maxbox zobowiązanie do 31.10.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem, Pakiet Canal+ Prestige zobowiązanie do 30.09.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem,Pakiet Sport Champions do 30.09.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem Pakiet Filmbox Extra zobowiązanie do 30.11.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem Pakiet HD zobowiązanie do 31.12.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem
  • Multimedia Internet 30MB+ zobowiązanie do 31.10.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem

Czy przejdzie takie wypowiedzenie? I czy mogę zaznaczyć kilka przyczyn wypowiedzenia, np. przejście do innego operatora, niezadowalająca jakość usług?

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Rozwiązanie umowy dotyczy internetu i pakietu podstawowego telewizji który powinien obowiązywać do dnia 31.10.2018 roku.

 

Jeśli są włączone pakiety dodatkowe to powinny one kończyć się także w ostatnim dniu obowiązywania pakietu podstawowego.

Jeśli są pakiety których ważność kończy się wcześniej po prostu nie przedłużasz ich.

 

Wystarczy napisać że składasz wypowiedzenie umowy i  wnioskujesz o jej rozwiązanie z ostatnim dniem jej obowiązywania czyli z dniem 31.10.2018 bo do tego dnia masz internet :mrgreen:

 

Jak są tacy cwani to niech po 30.10.2018 roku zapewnią dostęp do dodatkowych pakietów tv bez posiadania internetu od nich.

 

Lepiej wysłać wypowiedzenie na piśmie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

 

W wypowiedzeniu wpisać swoje dane - imię - nazwisko - pesel - adres zamieszkania - numer kontraktu i nie zapomnieć się podpisać.

 

Napisać tak jak wyżej podałem.

Edited by tweed77
Link to post
Share on other sites

No niestety przedłużałem umowę dwa lata temu w ostatnim dniu i tak się złożyło,że pakiety kończą się różnie.Teraz pytanie jak nie złożę wypowiedzenia na pakiety dodatkowe to będę płacił więcej do października?Ktoś kilka stron temu pisał właśnie by wskazać na dodatkowe pakiety w wypowiedzeniu umowy.

Edited by kondzik23
Link to post
Share on other sites

Oświadczam, że rozwiązuję Umowę Abonencką o świadczenie Usługi *:

  • Telewizji Cyfrowej DTV: Pakiet Maxbox zobowiązanie do 31.10.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem, Pakiet Canal+ Prestige zobowiązanie do 30.09.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem,Pakiet Sport Champions do 30.09.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem Pakiet Filmbox Extra zobowiązanie do 30.11.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem Pakiet HD zobowiązanie do 31.12.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem
  • Multimedia Internet 30MB+ zobowiązanie do 31.10.2018 z miesięcznym wypowiedzeniem

Masz aż cztery różne terminy kończenia się promocyjnych usług terminowych (30 września, 31 października, 30 listopada, 31 grudnia). Jeśli nie postarasz się przyszłościowo zbić wszystkiego w jeden termin to będą cię jeszcze bardziej walili po rogach przy kolejnych umowach. Konsolidacja wszystkich usług w jeden termin ich zakończenia to podstawa do dalszych negocjacji z pozycji siły ze strony abonenta. To czasem trudne, ale bez uzyskania tego .... to oni już zawsze będą mieli nad tobą przewagę.

Link to post
Share on other sites

@kondzik23 Czy rozumiesz mój post wcześniejszy ?

Umowa na pakiet Canal+ Prestige zobowiązanie do 30.09.2018 - dzwonisz do nich i przez infolinię nie przedłużasz dalej.

 

Składasz wypowiedzenie umowy na internet i pakiet podstawowy który obowiązuje do dnia 30.10.2018 roku.

W treści wypowiedzenie wpisujesz że z ostatnim dniem jej obowiązywania czyli 30.10.2018 roku.

Wypowiedzenie powinni przyjąć i rozwiązać umowę z ostatnim dniem jej obowiązywania czyli 30.10.2018 roku

Bo umowę na internet i pakiet podstawowy rozwiązujesz z dniem 30.10.2018 roku. Dnia 1.11.2018 roku zdajesz - odsyłasz sprzęt.

 

Jak nie będą chcieli rozwiązać umowy na pakiety dodatkowe których termin zakończenia jest po 30.10.2018 roku.

Piszesz reklamację i zapytanie jak masz korzystać po 30.10.2018 z pakietów dodatkowych bez posiadania od nich umowy na internet i pakiet podstawowy.

Z automatu powinni też rozwiązać umowę na pakiety dodatkowe.

Nie daj się wkręcić w przedłużenie umowy na internet i pakiet podstawowy na dłużej ze względu na ważność pakietów dodatkowych które obowiązują do 30.11.2018 oraz 30.12.2018 roku.

To ich wina, nie powinni zawierać umów na pakiety dodatkowe, które mają ważność dłużej niż pakiet podstawowy.

 

Takie postępowanie idealnie nadaje się do rzecznika praw konsumenta.

Edited by tweed77
Link to post
Share on other sites

Tutaj się z wami nie zgodzę, moja sytuacja.

 

HD 30.09

Eleven 30.09

C+ 30.09

MaxBox do 31.10

HBO 31.12

Multiroom 28.02.2019

 

I nie mogę wypowiedzieć TV bo mam HBO i Multiroom dłużej niż pakiet podstawowy, gdzie zapewniano w BOK że jak kończy się główny pakiet to wszystkie dodatkowe pakiety również. Kara jaką chcą na mnie nałożyć to 439 zł. Jak powiedziałem że proszę zostawić HBO i Multiroom to nie ma takiej możliwości. I zmuszają do podpisania umowy na pakiet TV za 59 zł aby nie było kary...

Link to post
Share on other sites

To sprawa do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta.

Także do Urzędu Ochrony Konsumenta i Konkurencji.

Ewidentne działanie na szkodę klienta.

Rozwiązujesz umowę na pakiet podstawowy a reszta dodatkowych pakietów powinna zakończyć także z tym samym dniem automatycznie.

 

Rozmowy są nagrywane - pisz reklamacje z informacją że pismo pójdzie do wiadomości w/w podmiotów.

 

To nie twoja wina tylko ich.

Edited by tweed77
Link to post
Share on other sites

Tutaj się z wami nie zgodzę, moja sytuacja.

 

HD 30.09

Eleven 30.09

C+ 30.09

MaxBox do 31.10

HBO 31.12

Multiroom 28.02.2019

 

I nie mogę wypowiedzieć TV bo mam HBO i Multiroom dłużej niż pakiet podstawowy, gdzie zapewniano w BOK że jak kończy się główny pakiet to wszystkie dodatkowe pakiety również. Kara jaką chcą na mnie nałożyć to 439 zł. Jak powiedziałem że proszę zostawić HBO i Multiroom to nie ma takiej możliwości. I zmuszają do podpisania umowy na pakiet TV za 59 zł aby nie było kary...

Typowa zagrywka każdego operatora. Uwikłać klienta w kilka różnych terminów kończenia się jego usług terminowych ... żeby potem szachować go przy przedłużaniu umowy. Jeśli klient ma tańszą alternatywę (innego operatora) to się wkurzy i odejdzie bez żalu. Jeśli nie ma innej alternatywy to będzie chodził na pasku starego operatora i godził się na kolejne umowy na gorszych warunkach, bo zawsze któraś usługa będzie się kończyła wcześniej a któraś później. Walcz !

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

Kolego adin1987 myślę że bez problemu taka cena jest osiągalna a nawet niższa.

Na koniec maja przedłużałem umowę oczywiście po wypowiedzeniu i od czerwca mam taką ofertę:

Net 120Mb/s+MaxBox+HD+FunClub+Sport Champions HD+Multiroom+MultimediaGO+Canal+Prestige = 69pln umowa na 12 miesięcy do tego HBO na 2 miesiące gratis.

Oferta po trzecim telefonie z DUK

Pozdrawiam i udanych negocjacji.

Dzięki, będę w takie coś celował.

 

Po ilu dniach do was dzwonili po wysłaniu wypowiedzenia? u mnie już ponad tydzień cisza, a czerwiec/maj/lipiec dzwonili 5-6 razy w miesiącu. Umowa kończy się z końcem sierpnia. 

Link to post
Share on other sites

Informacyjnie - kilka stron wcześniej pytałem o ofertę po wysłaniu wypowiedzenia, wypowiedzenie zostało wysłane, pierwszy telefon był dzień po otrzymaniu od nich wypowiedzenia.

Oferta była taka sama jak przed złożeniem wypowiedzenia (75 zł). Powiedziałem, że nie zadowala mnie to, muszę się rozejrzeć w ofertach konkurencji i proszę o telefon za tydzień.

Po tygodniu telefon, rozmowa, i zaproponowane "warunki specjalne, za zgodą przełożonego".

Te warunki to po prostu zachowanie tego co było:

 

internet 30 mbit

TV Max Box + pakiet Sport Champions HD, pakiet HD

Multiroom (dwa dekodery)

MultimediaGO

 

Abonament 65,00 zł. Umowa na 12 miesięcy.

Edited by rafmik
Link to post
Share on other sites

Informacyjnie - kilka stron wcześniej pytałem o ofertę po wysłaniu wypowiedzenia, wypowiedzenie zostało wysłane, pierwszy telefon był dzień po otrzymaniu od nich wypowiedzenia.

Oferta była taka sama jak przed złożeniem wypowiedzenia (75 zł). Powiedziałem, że nie zadowala mnie to, muszę się rozejrzeć w ofertach konkurencji i proszę o telefon za tydzień.

Po tygodniu telefon, rozmowa, i zaproponowane "warunki specjalne, za zgodą przełożonego".

Te warunki to po prostu zachowanie tego co było:

 

internet 30 mbit

TV Max Box + pakiet Sport Champions HD, pakiet HD

Multiroom (dwa dekodery)

MultimediaGO

 

Abonament 65,00 zł. Umowa na 12 miesięcy.

 

No widzisz - można. :) Oferta dobra według mnie.

Link to post
Share on other sites

Umowa kończy mi się 30.09. W związku z tym, że jest miesięczny okres wypowiedzenia, to powinienem wypowiedzenie (ze skutkiem na 01.10) wysłać w ten sposób, by dotarło do nich do 30.08.? W poprzednich latach nie wysyłałem wypowiedzeń, ale w tym roku dzwonili do mnie z takimi ofertami, że chyba nie mam wyjścia (proponują wyłącznie podwyżki)...

Link to post
Share on other sites

Wyślij na dniach i na pewno dojdzie. Nie ma co czekać na koniec sierpnia. Jeśli wysyłasz listem to koniecznie z potwierdzeniem odbioru, żebyś miał "dowód". Jeśli masz gdzieś blisko BOK to warto się przejść i sprawę się załatwi na miejscu i następnego dnia zaczną wydzwaniać. :P

Link to post
Share on other sites

A to ciekawe.
Ja teraz składałem reklamację żeby wyprostować płatności, bo naliczyli mi więcej, niż uzgodnione było telefonicznie przy przedłużeniu umowy. Oczywiście reklamacja uznana.
Teraz czytając Was, patrzę na daty u siebie i też jest bałagan, bo pakiet podstawowy i net kończy się miesiąc wcześniej, niż pakiety dodatkowe. A wyraźnie zaznaczyłem w rozmowie telefonicznej, że wszystko ma kończyć się w jednym terminie.

Edited by Barti
Wstawiając znaki interpunkcyjne i przestankowe, spację wstawiamy po takich znakach, a nie przed nimi. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Jak się wczytać w regulaminy poszczególnych usług, to mają to tak porobione, że np. jest wszędzie powiedzmy 12 miesięcy, ale różnice polegają w sposobie traktowania pierwszego(zazwyczaj niepełnego miesiąca). Tzn. w niektórych przypadkach wlicza się do tych 12 miesięcy, a w innych nie wlicza i wtedy będzie 12 pełnych plus ten jeden niepełny. Stąd poźniej występują takie różnice. Żeby temu zapobiec, to część pakietów musiałaby być aktywowana w ostatnim dniu poprzedniego miesiąca, a część w pierwszym dniu następnego. Chociaż to też do końca nie rozwiazało by sprawy, bo np. taki Pakiet HD nie ma w regulaminie 12 miesięcy tylko 13.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...