Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj znowu wyskoczyła mi ankieta o grach, tyle że tym razem z niższą opłatą, bo 20 zł. Ciekawe, kiedy wprowadzą tą usługę- nawet z ciekawości bym se pograł :D. Interesuje mnie tylko, jak będzie to wyglądać? Czy dostaniemy pady, które podłączymy pod złączę USB, czy pilotem będziemy klikać . Mam nadzieję, że nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadne pady zapomnij o tym, to chodzi o gry typu tetris, kulki itp. To mają być interaktywne gierki przez dekoder a nie to o czym ty myślisz, nie sugeruj się fotkami, które widziałeś na tej planszy. Twoje wymagania spełni OnLive, Playstation Now ale na to jeszcze troszkę poczekasz. Opóźnienia i tak będą znaczne przy takim graniu w chmurze, więc o komforcie grania tak jak na konsoli czy PC można zapomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i cała Multimedia. BOK swoje. Centrala swoje. Konsultant na infolinii nie widział mojej umowy na MaxBoxa twierdząc, że mam ciągle SuperBox dlatego nie mam niektórych kanałów. Pani w BOK w Bielsku stwierdziła, że to dlatego żebym w styczniu nie płacił za MaxBoxa i to co mam, mam w promocji do końca stycznia. Tymczasem dziś dostaję fakturę i co...? Opłata jest taka jakbym od początku stycznia miał MaXBoxa. A kanały podłączyli 10 stycznia. No trochę ręce opadają. A co do EPG na BBC Entertainment to naszczęście jest Sherlock oczywiście wtedy kiedy ma być ale program na EPG pokazuje coś innego. Musiałem upewnić się w Necie jaki jest naprawde program i o której pierwszy odcinek trzeciej serii będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie mają oddzwonić jak odsłuchają rozmowę.

Okazuje się policzyli mi nowy pakiet od 19.XII (dopiero 23 miałem wymieniony dekoder) i mam do dopłaty coś ok. 20zł.

Abonament ma wynieść 64zł, a miło być 60zł(?)

Skąd te 91zł?

Czekam

Minęło 5dni i nadal cisza. Nabrali wody w usta i czekają, że może mnie przełamią. :crazy:

Jutro dzwonię do działu reklamacji i prawdopodobnie składam skargę na tych co zawinili. :read:

 

Edit:

Dzwoniłem i zostałem połączony z działem reklamacji gdzie zostałem poinformowany, że mam czkać do 30 dni na odpowiedź, bo muszą odsłuchać rozmowę telefoniczną.

To w takim razie co oni robili przez te 6dni?! Pytam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rozpatrzenie reklamacji nawet tak amatorska firma jak Multimedia ma dokładnie 14 dni roboczych. Reklamacja musi być rozpatrzona w formie pisemnej

Edit : miałem dziś telefon z MM z "propozycją". MM nadal w sposób żałosny trzyma się swojej ceny czyli 148 zł co jest czystą kpiną.Oczywiście żadnych przepraszam itp z ich strony. Na tą "propozycję" oczywiście się nie zgadzam gdyż jasno i wyraźnie jest mowa o kwocie 138 zł. Tak więc składam wypowiedzenie z winy operatora z końcem tego miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mam drugi telefon z MM....szybko :lol2: MM zgadza się na proponowane wcześniej warunki i przeprasza za wszystkie niedogodności z tym związane. Tak więc pełny sukces. :D Czyli jednak MM może nastawić się frontem do klienta. :> Choć bardzo trudno im to przychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...