Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do sprawy kompletnego braku pakietów radiowych w MM . Otóż w samej umowie abonenckiej jest bardzo ciekawy zapis :

"USŁUGI RADIA I TELEWIZJI KABLOWEJ MULTIMEDIA POLSKA S.A.świadczonej w sposób cyfrowy (DIGITAL TV) "

 

Czyli już na starcie Multimedia wprowadza wszystkich klientów w błąd. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tego co przeczytałem to tam gdzie Conax (Stream) to mogą być CAMy. Oczywiście jeśli jest sieć MMP i jest system Latens to CAMy nie mogą być. Latens jest systemem bezkartowym, bezpieczniejszym dla providerów niż systemy kartowe...więc podejżewam, że MMP się go nie pozbędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubus76k widze ze jesteś tu nowy i jakbys czytal wcześniejsze posty to bys wiedział ze wprowadzenie modulow CAM jest planowane w tym roku wiosną-latem. Będzie możliwość wyboru czy się chce dekoder czy modul CAM Rzecz jasna przy wyborze modulu CAM niebedzie dostępu do usługi VOD.

 

Mój post z 13 grudnia:

 

Napisałem maila z zapytaniem czy jest planowane wprowadzenie modulow CAM. Oto jaka otrzymałem odpowiedz:

 

Witam,

 

Dziękuję za kontakt z naszą Firmą.

 

W odpowiedzi na Państwa maila informujemy, że jest planowane wprowadzenie tej usługi w przyszłym roku.

W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt - służymy pomocą.

Zapraszam również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244.

 

Pozdrawiam

Dział Wsparcia Technicznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wyjasniałem sprawę umowy na MaxBoxa o której nie wie centrala i system. Pani powiedziała, że w styczniu mam promocję i umowa pokaże się w systemie dopiero od początku lutego, żebym nie płacił za styczeń dodatkowo. Dlatego nikt o niej nie wie. Jeżeli tak jest rzeczywiście to zwracam honor BOK B-B. Na razie do końca stycznia mamy na zachętę HBO, Cinemax i parę innych rzeczy. A jak tam w Sanoku? Ruszyło się coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy tak kablówka tak zawsze dba [beep]iano sowich klientów, kończy mi się umowa na sam net tylko to mam u nich nie potrzebuje ich zasr... tv, na dziś mam 30mb i 59zł, 59zł stoi mi od 2 lat tylko co roku zwiększali mi i do 30mb koniec, nie ma dla mnie nawet oferty żadnej bo nie mam tv, telefony lub innej usługi czy oni aż tak mają nawalone w głowach że mają gdzieś klienta? co za problem zaproponować nawet te 5zł 10zł zniżki, lub zaproponować np 60mb bo bo tylko do tyle mamy tu, ale nić zero , klient daje im 708zł rocznie a oi mają to w du... macie jakieś pomysły, chce tylko neta, w tej cenie większe mb, lub niewielką zniżkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubus76k widze ze jesteś tu nowy i jakbys czytal wcześniejsze posty to bys wiedział ze wprowadzenie modulow CAM jest planowane w tym roku wiosną-latem. Będzie możliwość wyboru czy się chce dekoder czy modul CAM Rzecz jasna przy wyborze modulu CAM niebedzie dostępu do usługi VOD.

 

Właśnie brak dostępu od VOD przecież u nas na Południu wcale tego nie ma,a tak na marginesie od lutego będzie VOD w HBBTV to więc wcale się nie martwię i chcę moduł CAM,koniec z pilotami i dodatkowego poboru prądu.

Czy odbieracie wszystkie ośrodki telewizji regionalnej w HBBTV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy tak kablówka tak zawsze dba [beep] sowich klientów, kończy mi się umowa na sam net tylko to mam u nich nie potrzebuje ich zasr... tv, na dziś mam 30mb i 59zł, 59zł stoi mi od 2 lat tylko co roku zwiększali mi i do 30mb koniec, nie ma dla mnie nawet oferty żadnej bo nie mam tv, telefony lub innej usługi czy oni aż tak mają nawalone w głowach że mają gdzieś klienta? co za problem zaproponować nawet te 5zł 10zł zniżki, lub zaproponować np 60mb bo bo tylko do tyle mamy tu, ale nić zero , klient daje im 708zł rocznie a oi mają to w du... macie jakieś pomysły, chce tylko neta, w tej cenie większe mb, lub niewielką zniżkę...

Kolega mówił mi dziś, że miał sam net (inny dostawca) i płacił ponad 60zł za 6 czy 12Mb(?), a jak się skończyła umowa to zaproponowali mu za 59zł 26kanałów i większą prędkość.

Zapytaj co oni Ci oferują abyś został ale płacił mniej. Jeśli nic to złóż wypowiedzenie, a jeśli nie oddzwonią to podpiszesz kolejną umowę na tych samych warunkach.

Ja tak zaryzykowałem ale z tym, że mam jeszcze dwóch operatorów na klatce. 8)

 

Edit

U mnie 30Mb-49zł, 60Mb-59zł, 120Mb-79zł

120prog (20HD) i 30Mb - 61zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy mojego serialu na linii abonent-nieuczciwa sieć kablowa Multimedia.Warto to podkreślić. Bo ta firma przechodzi już samą siebie.Przyznali telefonicznie że owszem źle naliczyli mi promocje przy przedłużaniu umowy ale ceny wynegocjowanej(138 zł) już dać nie mogą. :brawo: Po podliczeniu moich pakietów "proponują" 149 zł . :lol2::lol2::lol2::lol2::lol2: No takiego marketingu to ja jeszcze nigdzie nie widziałem. Oczywiście nie zgodziłem się na to,gdyż uważam że umowa to umowa i należy ją respektować. Multimedia ma "zadzwonić" z nową propozycją. Czekam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie dostanę tego co powinienem dostać to wypowiadam umowę z winy operatora. I chyba masz rację-czas najwyższy się uwolnić od amatorszczyzny sieci MM.

Edit : oczywiście korekty faktury MM jeszcze nie zrobiła.. :read: Procedury..regulaminy i puste obietnice.... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z analizy innych operatorów (UPC,Vectra,Sat Mont Service,Espol i Orange) to MM narazie wychodzi najtaniej . Oczywiście z promocjami. Stąd mój mały upór.Jednak i moja cierpliwość już się kończy. I właśnie na tym trudnym rynku dla operatorów(przy dużej konkurencji) MM powinna przede wszystkich walczyć o klienta i go szanować. Ale jak oni do mnie z kijem.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z analizy innych operatorów (UPC,Vectra,Sat Mont Service,Espol i Orange) to MM narazie wychodzi najtaniej . Oczywiście z promocjami. Stąd mój mały upór.Jednak i moja cierpliwość już się kończy. I właśnie na tym trudnym rynku na operatorów(przy dużej konkurencji) MM powinna przede wszystkich walczyć o klienta i go szanować. Ale jak oni do mnie z kijem.....

Masz racje. U mnie Szczecin --> Pomorzany - w bloku jest tylko możliwość MM oraz SMS. Porównywałem pakiet, który obecnie posiadam. Cena prawie taka sama w MM bez promocji jak w SMS z promocją. Dlatego maju tego roku przystępuje do ofensywy promocyjnej. TV sat nie wchodzi grę ... nie chcę wiercić kabla w baaaardzo grubej ścianie z elewacją a po wtóre jakoś ceny za pakiety są odstraszające a tym bardziej, że jak zapodałbym Nc+ to nie miałbym kilku kanałów które oglądam. Jak podpisałbym umowę z Polsatem to tak samo. ( Patrząc jeszcze na to, że jakoś odtrąca mnie od tej platformy) przy tym, że musiałbym znów neta brać od innego ISP. W moim przypadku jest to MM,SMS oraz ... Netia. Ceny za sam net są już o wiele większe niż obecnie płacę. Więc zusamen do kupy .. wyszło by na to samo a została by dziura w ścianie.

 

Do sąsiadów z POMORZAN dwa pytania:

1) ile płacicie za 60 Mb neta i czy były problemy z tą usługą ( BOK twierdzi, że na Powstańców nie można - choc sieć była zakładana od nowa w 2011 roku )

2) a może by tak na piwo bądź whiskey?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego danielpes5 akurat ja też kiedyś przedłużałem umowę telefonicznie i skończyło się to na tym, że musiałem tłumaczyć każdemu, że po 1 umowa nie weszła w życie po 2 faktury były źle naliczone (podopisywali sobie, co chcieli i jak chcieli do pierwszej "nowej" faktury) i oczywiście musiałem płacić więcej przez chyba pierwsze 2 miesiące. Wytłumaczenie panienkom na party line, że coś poszło nie tak z winy firmy MM to tak jakby ślepy głuchemu coś tłumaczył, czyli czort swoje i ksiądz swoje... Jakoś dziwnie tak się układa, że tak chore akcje chyba są tylko w Szczecinie. Jakoś często się spotykam z jakimiś dziwnymi akcjami, a szczególnie w biurze przy Witkiewicza. Danielpes5 ciekaw jestem czy uznają Twoje wypowiedzenie, czy naliczą kare... Na koniec mam takie pytanie, czy w Szczecinie pogorszył Wam się sygnał DTV. Jakoś od tygodnia na mierniku wbudowanym w dekoder mam pasek ledwie na pomarańczowym kolorze (zawsze był na full), skacze parametr s/n w związku z tym kanały HD w sumie spadły do jakości SD. Sporadycznie pojawiają się śmieci na ekranie. Czy tak jest u wszystkich ? Zaobserwowaliście jakiś spadek na tym mierniku: Diagnostyka -> Poziom sygnału ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miernik w dekoderze nie jest dokładny, ale jeśli tak dyrastycznie spadły Ci parametry i s/n ma spore wachania to wzywaj serwis nie masz na co czekać.

PS. s/n (to stosuniek sygnału do szumu w sieci) jeśli stosunek jest zbyt mały to na cyfrowym sygnale będziesz widział stop klatki lub tak zwane pixeloze w DTV nie ma zjawiska spadku jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MM ma w Szczecinie bardzo dużo abonentów . Więcej ma tylko UPC. Mimo to MM robi wszystko co w ich mocy aby abonentów było jeszcze mniej. Niezrozumiała polityka i niekompetencja daje tu dużo do myślenia. Nawet nie był bym zdziwiony gdyby kłopoty przy przedłużaniu umowy wynikały z braku współpracy na linii BOK-infolinia. Jednak tutaj MM sama proponowała przedłużenie umowy przez telefon i teraz robi dziwne zabiegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzadko, bo rzadko, ale oglądam Polsat Play. Na wielu audycjach na tym kanale mam włączone napisy.

Raz, że ich nie chcę, dwa, że mają problem z polskimi znakami.

W opcjach mam wyłączony "Język napisów". Wygląda jakby to było wrzucone na stałe do tych programów. Też tak macie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oczekiwaniu na TVP Sport HD i może Eurosport2 HD możesz wykupić nową usługę.

 

http://media2.pl/telekomunikacja/108775-Prywatny-monitoring-w-ofercie-Multimedia-Polska.html

 

Wtedy z każdego miejsca będziesz mógł obserwować czy nasza kochana MM nie włączyła nowych kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Kaczy Jeśli chodzi o Polsat Play to tez mam u siebie ten sam problem, wszędzie pewnie jest to samo. Zglaszalem to e-mailem do dzialu technicznego to przyszla odpowiedz żeby w ustawieniach ustawić na "brak". Druga sprawa to zglosilem ze na Luxe TV HD nie ma w EPG informacji o nadawanym programie. Dostalem odpowiedz ze na Luxe TV HD nigdy nie było wyświetlane EPG. No jak nie było jak było. TV cyfrowa mam od czerwca 2012 roku i jak dobrze pamiętam to na Luxe TV HD EPG było. Ogolnie ze wszystkim jest w tej firmie jeden wielki b---l na kolkach. Konsultanci uwazaja się za kompetentnych, wszystko wiedzących a tak naprawdę to amatorszczyzna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...