aminis Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Oferta w UPC ( dostępna również teraz ) - http://www.upc.pl/telewizja/pakiety-dodatkowe/pakiet-canal+/ .. Cena 35 złotych. Dlatego sądzę, iż jest atrakcyjna wartość albowiem płacimy niby za 6 kanałów a faktycznie za 4 bo reszta to powtórki Premier jako Premiery. Vectra kolejny duży gracz ma podobną cenę. Za 169,90 złotych masz w abonamencie wszystko. Robiłem porównanie ze swoją umową łącznie z kanałami Premium. Wychodzi mi mniej więcej to samo, więc za C+ w granicach 29,90+6 złotych. Sama oferta Vectry na Platinum to http://www.vectra.pl/canalplusplatinum czyli 49 zł. Reasumując chciałbym w promocji MM całość za 39 PLN ale realnie rzecz ujmując liczę na 49 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Promocję promocjami,życie życiem a Multimedia Multimedią. Patrząc na ceny za C+ na tle konkurencji MM musi z tym liczyć,bo jak wyśrubują ceny-wszyscy ich wyśmieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Robimy forumowe obstawianie? Ja obstawiam 59zł w promocji (standard będzie 79zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 59 zł standardowa oferta na Canal+,39 zł w promocji.Tak to widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 W Vectrze niepromocyjne ceny odstraszają (89 zł za Platinium). Niestety, ale tylko NC+ i UPC mają dość atrakcyjne oferty na Platynę (odpowiednio 40 i 35 zł). Przewagą NC+ są kanały serwisowe, nie oferowane w kablówkach. Ale nie każdy może założyć antenę w swoim miejscu zamieszkania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 59 zł standardowa oferta na Canal+,39 zł w promocji.Tak to widzę. Za platynę chcesz płacić 39zł????????? Bez jaj daniel, mówimy o MM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Zobacz ile płacą za Canal+ w największym konkurencie MM czyli w UPC. Całe 35 zł. Skoro obie sieci kablowe walczą o prym największej sieci w Polsce,to i ceny powinny być podobne.To tyle w teorii.Ale masz rację to MM.Sieć nastawiona na maksymalny zysk przy minimalnych nakładach.I tu moja wizja w sprawie cen za C+ raczej się nie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aminis Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Jak mamy obstawiać to ja wpiszę swój głos. Oferta MM: - bez podziału na pakiety a) promocja za abonament 6 m-cy - 39,90 PLN bez promocji - 49,90 PLN z możliwością 30 dniowym wypowiedzeniem Swoją drogą marzeniem ściętej głowy byłoby wprowadzenie trzeciej opcji c) promocja za abonament 12 m-cy - 34,90 PLN ale to jak wspomniałem ... tylko marzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Jak będzie w promocji 49 PLN to powinniśmy się cieszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Dalej mam [beep]-nie Wie ktoś co z tym zrobić???Już mi rzęsy opadaja...I na zgłoszenie od nich dostałem takie pismo: "Witam, Dziękuję za kontakt z naszą Firmą. Uprzejmie informujemy że usługa internetu jest poprawnie dostarczona do Państwa lokalu. Po analizie parametrów pracy Państwa modemu, nie stwierdziliśmy żadnych nieprawidłowości w jego pracy. Jednakże za modemem, najprawdopodobniej podłączony jest router WiFi , które to urządzenie niepoprawnie odpowiada na próby nawiązania z nim połączenia. Prosimy o sprawdzenie pracy internetu na łączu bezpośrednim komputer - modem. Sprawdzenie należy wykonać na stronie test.mm.pl, po czym, w przypadku niezgodności należy zapisać identyfikator testu i przekazać zgłoszenie do naszego działu Wsparcia Technicznego Call Center Multimedia Polska pod numerem 244244244 wewnętrzny 2, lub w odpowiedzi na ten email. Firma Multimedia Polska nie gwarantuje stabilności pracy urządzeń sieciowych należących prywatnie do abonenta. Taki sprzęt diagnozuje i serwisuje administrator urządzenia sieciowego którym w tym przypadku jesteście Państwo." Może być tak że jakis syf mi router blokuje? Miele mi przeglądarka i zawiesza sie wywala biała stronę [chrome],skaner jest aktualizowany antywirus ważny,skanuję juz którys raz i jest o.k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Podłącz na chwilkę jakiegoś laptopa bezpośrednio pod modem i sprawdź, będziesz miał za jednym zamachem sprawdzone dwie rzeczy (problem po stronie routera i ewentualnie komputera). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 nie mam podłącze tego lapa co mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Też mam kłopoty z netem, a jestem ze Szczecina. Dziś wysłałem zgłoszenie, bo przy 12 mbit na ich testerze mam max 10 Mbit przy testach na speedtest.net jakieś 7-8 mbit na drodze Szczecin -> Warszawa, wolne żarty. Tak się kończy właśnie ten ich tani internet, chyba obniżają ceny a zarazem przepustowość. Ta formułka o tym, że nie mają problemów na łączu to jest standard. Kiedyś mi pomogło dopiero napisanie do Gdyni, kiedy dostali pismo w ciągu 3 dni technik naprawiał łącze na klatce schodowej. Teraz też widze, że chyba problem jest poważniejszy tym bardziej, że nie jestem jedyny. W jakich miastach takie prędkości te 5 - 6 mbit, co tu pokazujecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 mam taki wynik na samym modemie wy.bałem router ,roter jak router zawsze chodził dobrze,myślę że mm przez te swoje zabawy spiepszyło coś,wysył i przysył też jest do [beep] chwilę później upload powalający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 U mnie działa wzorowo, nigdy w życiu nie miałem problemów z netem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 w [beep]a wala i tyle,ja z bochni jestem pisze z małej litery bo to typowy [beep]i-dołek czyli na samym modemie dalej to samo wiec albo net albo komp a innego lapa nie mam na proby wiesza sie na ogamie nic nie mogę zrobić wywala biała stronę poza tym test.mm.pl kłamie jak byk skoro pokazuje taki wynik: 11845 Kbps768 Kbps13 ms a speed test mówi że faktycznie cos nie tak jest bo szarpie łączem i odsył niski i powoduje to błędy i wywalanie białej strony w przeglądarce Pocztę z przegladarce ładuje pół minuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dos Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Co masz zrobić napisali ci "Sprawdzenie należy wykonać na stronie test.mm.pl, po czym, w przypadku niezgodności należy zapisać identyfikator testu i przekazać zgłoszenie do naszego działu Wsparcia Technicznego Call Center Multimedia Polska pod numerem 244244244 wewnętrzny 2, lub w odpowiedzi na ten email." Problem może powodować wiele czynników np. modem , ingres , niski snr cnr, niskie bądź wysokie parametry, najlepiej zadzwoń na infolinie i zobacz czy nie widzą błędów zawsze możesz poprosić o wizyte technika nie mogą odmówić. Bez dodatkowych informacji ciężko cos poradzić. Co do prędkości przyjęło się że może być strata 30 % ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 no i dobrze i tak zrobiłem zanim zacząłeś pisać tego posta.Dzięki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekPLRZ Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Zrób sobie testy na innych stronkach. Dla przykładu najbardziej pomocne jet tutaj chyba speedtest.net, gdzie wybierasz najbliżej ciebie położony serwer i tam wiarygodność pomiaru jest chyba najlepsza. Poza tym, tak ja powiedział kolega Dos, zapisz sobie nr twojego pomiaru na stronce MM i podaj przy kontakcie z call center, bądź najlepiej telefonicznie przedzwoń do nich i wtedy technik sprawdzi na bieżąco co dzieje się z twoim modemem. Dla przykładu, kiedy jakiś czas temu zwiększałem sobie prędkość z 12 na 20 Mb/s, długo miałem w okolicach 15 Mb/s. Dzwoniłem do nich, katowałem i kiedy jakiś normalny technik przy słuchawce na spokojnie zrobił testy (widziałem, że coś robi bo modem mi się restartował), nagle stwierdził, że rzeczywiście jest coś nie tak. Po piętnastu minutach (kiedy osobiście zresetowałem modem), prędkość wynosiła dokładnie 20 -22 Mb/s według speedtest.net. Tak więc, najlepiej do nich dzwonić aż do skutku. Najdziwniejsze, że masz strasznie wysokie pingi, może wina leży jednak po twojej stronie m-mediol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Przyjedzie serwisant, podłączy swój laptop, wykona test, będzie ~12Mbps to podziękuje i wyjdzie hihihi Oni zdalnie widzą parametry pracy naszych modemów, więc jak jest jakiś odchył to wysyłają serwisanta żeby sprawdził instalacje do modemu. Wg. mnie to może być problem w komputerze dlatego najlepiej sprawdzić na innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Bartek jutro wkładam progr.any wirusowy z multimedii teraz jadę na esecie na wersji próbnej i o północy kończy mi się okres próbny,także pobadam to jak będzie śmigać,wysokie pingi mam owszem może ten laptop coś chachmęci/ Dokleję coś aby tyle nie pisać nowych postów.W nocy pomiar wykonuję i napiszę,że nie jest źle.Żeby nie bruździć wklejkami to napiszę,że ping jest 26 wysył 0.77 pobór 11.85 .Jutro poobserwuję jeszcze ale raczej najgorzej jest wieczorami.Odinstalowałem jedną przeglądarkę może ona miała coś do rzeczy,musiałem kombinować z przeglądarkami ,bo myślałem,że inna będzie lepiej działać i miałem chwile dwie.Przeprowadziłem też czyszczenie gruntowne przez revo uninstaler[także czyszczenie śladów pracy],defragmentaryzację dysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Wątpię żeby antywir coś poprawił a już na pewno ten od MM to nie jest najlepsze. Raz, że trzeba za niego słono płacić bo promocja kiedyś tam się kończy. Po drugie nie wiadomo jak jest z jego skutecznością, stawiam, że jest na marnym poziomie. Najlepiej użyć jakiegoś darmowego antywira np. Avast Free. Tu naprawdę nie leży problem w antywirusie, bo jak przejrzeć forum, problem występuje u większej liczby użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Ja bym spróbował adwcleanera (mały programik, ale dosyć szczegółowo zagłębia się w system i usuwa różne adware i spyware). Niestety usuwa też dane przeglądarki (ale razem z nim - syf typu paski, dodatki, doinstalowane wyszukiwarki itp.). Raz na jakiś czas skanuję nim komputer. Ciężko mi stwierdzić czy jakiś śmieć tego typu spowalnia internet, ale jeżeli nie sam net - to przynajmniej przyspieszy komputer. Jeżeli masz router wifi to też sprawdziłbym na twoim miejscu jak się ma sprawa na kablu (generalnie router powinien trzymać prędkość, ale przywykłem już do tego, że na wifi jest ona trochę mniejsza i miewa "skoki"). Sam nie mam internetu z MM, ale od mojego dostawcy na wifi mam 60 do 75 mbps (umowa na "do 100 mbps"), na kablu - znacznie ponad 90. Router jest w tej chwili jakieś 2 m ode mnie Gdy miałem umowę na do 30 mbps - było to samo, czyli np. 20 na wifi i 29 na kablu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Na wifi tez nie wyciagam 30, eter mam zapchany roznymi sieciami, ktore zaklocaja sie wzajemnie. Nie mam zadnego wolnego kanalu. Na kablu transfer max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aminis Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Wątpię żeby antywir coś poprawił a już na pewno ten od MM to nie jest najlepsze. Raz, że trzeba za niego słono płacić bo promocja kiedyś tam się kończy. Po drugie nie wiadomo jak jest z jego skutecznością, stawiam, że jest na marnym poziomie. Najlepiej użyć jakiegoś darmowego antywira np. Avast Free. Tu naprawdę nie leży problem w antywirusie, bo jak przejrzeć forum, problem występuje u większej liczby użytkowników. Paręnaście stron wcześniej był ten wątek opisywany https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=10&t=42&start=3390 . Osobiście skuteczność tego programy po ponad miesiącu ostrego testowania oceniam na dobry +. Na pewno lepszym jest od darmowych a w szczególności od Avasta. Co do samego łącza internetowego to mam dobre zdanie ( lokalizacja Szczecin ). Dosył w granicach 98% deklarowanego a nieraz ciut więcej. Pingi w normie jak na kablówkę. Od ponad roku tylko raz miałem awarię, która trwał może ze 3 godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.