Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 20.11.2021 o 13:30, zerojedynkaX napisał:

Gdzie te czasy jak analogowa kablówka miała 50 programów , nic nie kodowane żadne dekodery  moduły itp. I wszystko działało. Multiroom robiło się samemu, przez rozdzielacz na drugi pokój i już. A teraz takie zapory porobili jakby każdy abonent był złodziejem i trzeba chronić to dobro czyli sygnał TV cyfrowej.

A przecież za czasów analogowej kablówki operatorzy też zarabiali ...

Od niedawna rozkodowali TVN, Polsat, TV4, Puls, TTV w Hd także cała oferta DVB-T z wyjątkiem TVP Sport jest FTA i każdy kanał który maja w HD jest dostępny. 

Szkoda tylko że darmowe kanały z satelity tez nie są darmowe, ale fakt pamiętam 50 kanałów w analogu, kodowanie pakietów na wyższych częstotliwość lub pomieszanie lini obrazu na C+.

Zresztą wtedy to była całkiem inna TV. Kiedyś miałem z anteny zbiorczej 5 kanałów a trzeba było wybierać co oglądać na bo na 3 były ciekawe programy, teraz ma się ponad 100 a ledwo 15 się ogląda. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
proszę o wskazówki. Umowę mam do końca roku.

Obecny pakiet jak poniżej:

1. Telewizja
MaxBox 20zł
Moduł CAM 10zł
Pakiet HD 5zł

2. Internet
300Mb+ 31zł

ŁĄCZNIE płacę: 61zł brutto


Interesuje mnie zachowanie tego co mam (w tej samej cenie) plus coś z poniższych rzeczy.
 

W  tej samej cenie chciałbym:
Multiroom

Canal+ (na 6 miesięcy)
HBO  (na 6 miesięcy)
HBO HD MAX (na 6 miesięcy)
HBO GO (na 6 miesięcy)
netflix na 6 miesięcy

Pytanie na ile to jest realne?

Edytowane przez kont
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kont napisał:

Obecny pakiet jak poniżej:

1. Telewizja
MaxBox 20zł
Moduł CAM 10zł
Pakiet HD 5zł

2. Internet
300Mb+ 31zł

ŁĄCZNIE płacę: 61zł brutto

W  tej samej cenie chciałbym:
Multiroom

Coś źle podałeś: 20+10+5+31=66 zł.

Po wysłaniu wypowiedzenia mailem, spokojnie dostaniesz to co masz za 61 zł + Multiroom.

 

HBO lub Canal+ nie dostaniesz. Obecnie nie ma takich gratisów.

 

Po co Ci pakiet HD za 5 zł? Wszystko masz w Maxbox. Weź coś w zamian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe, że kanały z pakietu hd są w maxboxie i to jakości hd.
Znalazłem rozpiskę z 2020 r., która by to potwierdzała, o ile dane na stronie są aktualne.
 

Chciałem złożyć wypowiedzenie, ale okazało się, że dałem sobie wcisnąć pakiet hd na 24 miesiace, chociaż resztę usług miałem tylko na 12 miesięcy. Teraz przy rozwiązaniu mialbym karę 120zł (bo nie liczą 5złx12 miesięcy tylko połowę kary za 24 mies. czyli 240zł dzielone na pół).
Ale chyba i tak warto spróbować złożyć wypowiedzenie.

Jak zadzwoniłem na infolinie to za ww. pakiet za który płacę 66zł chcą mi policzyć teraz 82zł :/.

Obecny pakiet jak poniżej:

1. Telewizja
MaxBox 20zł
Moduł CAM 10zł
Pakiet HD 5zł

2. Internet
300Mb+ 31zł

ŁĄCZNIE płacę: 66zł brutto


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kont napisał:

Całkiem możliwe, że kanały z pakietu hd są w maxboxie i to jakości hd.
Znalazłem rozpiskę z 2020 r., która by to potwierdzała, o ile dane na stronie są aktualne.
 

Chciałem złożyć wypowiedzenie, ale okazało się, że dałem sobie wcisnąć pakiet hd na 24 miesiace, chociaż resztę usług miałem tylko na 12 miesięcy. Teraz przy rozwiązaniu mialbym karę 120zł (bo nie liczą 5złx12 miesięcy tylko połowę kary za 24 mies. czyli 240zł dzielone na pół).
Ale chyba i tak warto spróbować złożyć wypowiedzenie.

Jak zadzwoniłem na infolinie to za ww. pakiet za który płacę 66zł chcą mi policzyć teraz 82zł :/.

Obecny pakiet jak poniżej:

1. Telewizja
MaxBox 20zł
Moduł CAM 10zł
Pakiet HD 5zł

2. Internet
300Mb+ 31zł

ŁĄCZNIE płacę: 66zł brutto


 

Jestem abonentem Vectry i jeżeli chodzi o zmianę pakietów czy przedłużenie umowy proponuje zamiast dzwonić na infolinię udać się do stacjonarnego biura obsługi. Iść powiedzieć czego się oczekuje i konsultant powie ci co może tobie zaoferować. Na swoim przykładzie wiem że bardziej uboższy pakiet zaproponowała mi Pani z infolinii a lepsze warunki Pan z biura stacjonarnego.

 

Przez telefon proponowali mi np:

Telewizja platynowy + multiroom + internet 150 mb + Sport na Ostro + Eleven a w biurze za mniejsze pieniądze miły Pan zaproponował mi: Telewizja platynowa + multiroom, internet 600mb + Sport na Ostro + Eleven + Netflix na 12 miesięcy za darmo i coś jeszcze za mniejsze pieniądze.

Edytowane przez lukasz1122a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy na kogo się trafi na takiej infolinii. Ja ostatnio trafiłem na kumatego Pana, który po prostu wiedział co ma zrobić i nie wciskał bajeczek. Mój ojciec na przykład chodzi zawsze do BOKu stacjonarnego i wszystko tam załatwia. Oferty są przyzwoite, bo Pani, która tam pracuje zna mojego ojca i stara się pomóc, żeby i ojciec był zadowolony i Pani. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kont napisał:

Całkiem możliwe, że kanały z pakietu hd są w maxboxie i to jakości hd.
Znalazłem rozpiskę z 2020 r., która by to potwierdzała, o ile dane na stronie są aktualne.
 

Chciałem złożyć wypowiedzenie, ale okazało się, że dałem sobie wcisnąć pakiet hd na 24 miesiace, chociaż resztę usług miałem tylko na 12 miesięcy. Teraz przy rozwiązaniu mialbym karę 120zł (bo nie liczą 5złx12 miesięcy tylko połowę kary za 24 mies. czyli 240zł dzielone na pół).
Ale chyba i tak warto spróbować złożyć wypowiedzenie.

Jak zadzwoniłem na infolinie to za ww. pakiet za który płacę 66zł chcą mi policzyć teraz 82zł :/.

Obecny pakiet jak poniżej:

1. Telewizja
MaxBox 20zł
Moduł CAM 10zł
Pakiet HD 5zł

2. Internet
300Mb+ 31zł

ŁĄCZNIE płacę: 66zł brutto


 

Ja jestem w podobnej sytuacji. Uważam, że lepiej iść na podwyżkę niż wypowiadać i płacić karę umowną. Gdy ostatnim razem załatwiałem umowę z DUK to pertraktowałem z osobą, która była chyba głuchawa. Skończyło się na tym,że miałem mieć pakiet na rok z Maxboxem + dokładki. Nie chciałem takiego pakietu, ponieważ nie interesują mnie kanały z bajkami. Pani stwierdziła, że tak mi korzystniej, bo sumarycznie będzie taniej. Wyszło mi tak na dobre, że mam podobnie do Ciebie. Dodatkowo mam inne pakiety tematyczne i terminy się rozjeżdżają tak, że albo podpiszę w grudniu nową umowę albo będę składał kilka wypowiedzeń w różnych terminach. Choć raczej nie bardzo to rozwiąże problem, bo pakiet HD mam na 24 miesiące, chociaż zamawiałem całą umowę na 12 miesięcy. Jakoś nie bardzo mam chęć rozmawiać dalej z DUK, gdzie i tak na koniec korzyści są mizerne. Jutro dzwonię do działu sprzedażowego stworzyć taką umowę by wszystko w jednym terminie wygasało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kont napisał:

Zadzowniłem na infolinię multimedii i złożyłem wypowiedzenie ryzykując ww. karę 120 zł.
Przy okazji zapytałem czy jako abonent multimedii mogę załatwić sprawę w salonie Vectry - odpowiedź była negatywna. Chyba, że zrobiłbym migrację.
 

@kont

To ciekawe bo w moim mieście zamknięto biuro Vectry w dotychczsowej lokalizacji, obecnie biuro MM i Vectry są pod jednym adresem.
Konsultantów z infolini nie warto słuchać, często przekazują sprzeczne informacje.
Ja już dawno dostałem info od technika jeszcze przed zamnkięciem biura Vectry w byłej lokalizacji że mogę załatwiać sprawy w BOK MM

Edytowane przez staszek1503
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, kont napisał:

Chciałem złożyć wypowiedzenie, ale okazało się, że dałem sobie wcisnąć pakiet hd na 24 miesiace, 


 

Zajrzyj do warunków umowy, którą podpisałeś.

Pakiet HD jest na 24 m-ce z możliwością rezygnacji po 12 miesiącach.

Złóż szybko rezygnację i dostaniesz ofertę nie wyższą niż 66 zł, a powinna być nawet poniżej 60 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukasz1122a: Canal+Sport 3 i 4 powstał z myślą o kibicach Ekstraklasy, którzy są na przykład abonentami Polsat Box i nie mają możliwości jej oglądania. W kablówkach zazwyczaj paczka Canal+ jest dostępna i jest dodatkowo płatna. Dodawanie do niej kanałów 3 i 4 jeśli ktoś i tak ma ją wykupioną jest bezsensowna, skoro i tak obejrzy ten mecz Ekstraklasy na przykład na Canal+ Sport.

 

Canal+ Now jak najbardziej na plus, bo tam są transmisje niedostępne na innych kanałach od Canal+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale znając Vectrę to te kanały będę dodatkowo płatne - może to na to wskazywać np. to że ja nie mam wykupionej paczki C+ i te kanały mam zablokowane. Inna sprawa jest z Canal+Now nie mam blokady, tylko że obraz się nie pojawia na tym kanale.

 

POPRAWKA:

Właśnie sprawdziłem przed chwilą i Canal+Now mam zablokowany :(

Edytowane przez lukasz1122a
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowie z działem sprzedażowym bez składania wymówienia. Mogą usunąć pakiet HD bez kary, plan MaxBox, Eleven, pełny C+, Multiroom na 2x CAM, net 300 - cena 105 PLN przy umowie na 24 miesiące, jeśli net 150 to cena - 4 PLN. Przy pakiecie na 12 miesięcy cena samego c+ to 49 PLN. W styczniu 2022 ceny pakietów mają iść w górę z tego co mi mówiła kobieta. Przy złożeniu wymówienia na wszystko będzie kara za HD i będzie liczona przez pracowników i dopisana do faktury, więc nie jest tak, że kar nie ma. Kar nie naliczano dwniej, gdy przedłużało się umowy i MM nie należała do grupy Vectra. Pytałem o możliwość migracji do Vectra, takowa istnieje, ale wiąże się to z jeszcze większą podwyżką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...