Arczi13 Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 (edytowane) 37 minut temu, zerojedynkaX napisał: Przed chwilą zglosiłem problem na czacie. Sprawę znają ,rzeczywiście przyznają że obraz jest obcięty. Służby techniczne uruchomione , będą poprawiać w najbliższym czasie. Nikt tego na bieżąco nie kontroluje dlatego takie wady wychodzą. Tylko widz czuwa. Ale z jakiego powodu? Skoro nie wszedzie tak jest Edytowane 4 Listopada 2021 przez Arczi13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Zmienili nazwę na Warner TV. Playboy TV brak też i w Multimedia GO - obraz kontrolny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Puls HD popsuł się równocześnie z awarią Discovery HD, przedwczoraj na czacie zgłaszałem że tylko Puls HD ma źle ustawiony format ekranu to konsul upierał się że to tylko u mnie, infolinia czas oczekiwania 2 godziny więc odechciewa się zgłaszać. A nawet ciekawie wygląda obraz bez logo tylko brakuje części obrazu i części belki teraz, za chwilę w lewym górnym rogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Ja czekałem na czacie 1 minutę i połączono mnie. Facet od razu wiedział o jaką awarię mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Zamiast nazwy kanału Polsat Viasat Explore jest Explorer. To też błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 W dniu 3.11.2021 o 09:54, MrB napisał: Witam, Korzysta ktoś z Was z telefoni komórkowej w MM? Jakie są Wasze odczucia? Jak to się przedstawia cenowo? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Ponawiam swoje zapytanie. Ktoś pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 (edytowane) Od kilku tygodni odczuwam pewna niedogodność, mianowicie na kilka razy w ciągu dnia, o ile nie częściej wyłącza się sygnał internetowy, dosłownie na sekundę/dwie. Jest to dosyć (....) zwłaszcza przy streamingowych usługach. Dot. Warszawy. Edytowane 5 Listopada 2021 przez tomekjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 TV Puls HD nadaje w końcu w normalnym formacie. 4 dni potrzebowali żeby to naprawić. Masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Potwierdzam poprawny odbiór Puls HD. Na 118 teraz okno otwarte BBC Brit HD a EPG nadal z National Geographic. Playboy 908 nadal czarny ekran. Trochę dziwne że nikt w temacie Vectry nie zauważył tego błędnego formatu obrazu Puls HD tylko my w MM i dlatego czekaliśmy jak technicy Vectry to poprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 W ramach ciekawostki dodam, że dwa dni temu, przy próbie włączenia kanału Polonia 1 wyskakiwała prośba o podanie PINu jak przy kanałach XXX. Wczoraj wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Jak włączasz Polonię 1 tylko i wyłącznie po 23 to co się dziwisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Szanowny Panie, to była 21.30. Nie leciała żadna różowa landrynka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 O 21.30 lecą tam obsceniczne reklamy proszków do prania Tak czy inaczej Multimedia po raz kolejny zaskoczyła swoich abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 5 godzin temu, tomekjot napisał: Od kilku tygodni odczuwam pewna niedogodność, mianowicie na kilka razy w ciągu dnia, o ile nie częściej wyłącza się sygnał internetowy, dosłownie na sekundę/dwie. Jest to dosyć (....) zwłaszcza przy streamingowych usługach. Dot. Warszawy. Jaki posiadasz modem od dostawcy i czy posiadasz własny router WIFI ? Może być to spowodowane wieloma czynnikami i nie musi być to wina po stronie dostawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 U mnie trafiła się raz taka krótka przerwa, myślałem że to wina MM, jednak w innym pokoju skasowała się godzina na radiobudziku czyli chwilowy zanik napięcia. Na tyle krótki że inne sprzęty nie zareagowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 (edytowane) Czy jest jakiś oficjalny komunikat że ten Playboy wyłączyli , awaria czy coś tam jeszcze ? Nie ma i koniec. Swoich abonentów traktują zupełnie niepoważnie. To samo aMazing. Jest na liście , nie ma na ekranie. Edytowane 6 Listopada 2021 przez zerojedynkaX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 W czasie awarii Discovery HD na infolinii był komunikat: "pracujemy nad usunięciem awarii Discovery i Playboy" jednak w przypadku tego ostatniego coś długo trwa awaria. Playboy jest gwarantowanym kanałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi13 Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Czemu mój komentarz znikł coś nie tak napisalem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartzt Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 W dniu 5.11.2021 o 06:07, MrB napisał: Ponawiam swoje zapytanie. Ktoś pomoże? MrB, moja mama korzysta z komórki w MM. Wcześniej miała Heyah na kartę. Przy przedłużaniu umowy TV rok temu, dobrałem jej komórkę, żeby miała wszystko na jednym rachunku. Numer przeniesiony. Za komórkę na rachunku płaci bodaj 19 zł. Wszystko nolimit, oprócz internetu, którego jest bodaj 2GB. Umowa cały pakiet (TV+komórka) na 24 miesiące. Komórka działa na nadajnikach Plusa. Z tego co wiem, wszystko działa dobrze bez zarzutu, nic nie narzekała do tej pory:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Playboy TV już działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi13 Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 https://www.praca.pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta_5892681.html to jak to jest w końcu z tą fuzjią jest ta multimedia czy jej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 Nigdy nie było żadnej fuzji pomiędzy podmiotami. Dnia 31 stycznia 2020 roku (tj. 21 miesięcy temu) firma Vectra kupiła 100 % udziałów firmy Multimedia. Od tego dnia firma Vectra stała się właścicielem firmy Multimedia. Obie marki jak na razie funkcjonują pod swoimi szyldami. Czy to się kiedyś zmieni ? To jest pytanie do właściciela obu marek handlowych, czyli do firmy Vectra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 Do was też wydzwaniają z super ofertą podniesienia Internetu za 13 złotych do końca umowy? To już drugi telefon. Gościu twierdzi, że w mojej okolicy były awarie i przyjadą wymienić modem i podniosą prędkość ze 120 do 320. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 Do mnie nikt nie wydzwania, może dlatego, że nie mają co podnosić... Proponują 320Mbps? Jest taka prędkość? Czy wkradł się błąd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 Tak zrozumiałem jeśli chodzi o prędkość. Generalnie gościa słuchać do końca nie chciałem, bo mnie zwiększenie prędkości nie interesuje. Jak wpisałem numer w Google to kilka lat temu dzwonili spod tego numeru z nc+. Jak słyszę teksty, że przyjadą z modemem w dogodnym dla mnie terminie i tryb oznajmujący, a nie pytanie czy jestem zainteresowany to od razu mi się lampka zapala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.