Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, moja mama jest od kilkunastu lat klientką MM, aktualna oferta(60 MB+: 6zł, SuperBox z modułem CAM + opłata za modem Arris TM882S: 71zł = 77zł miesięcznie).

Kończy się umowa i zaproponowali jedynie 150MB+ z HBO za 101,99 lub 92zł bez HBO, po usłyszeniu o chęci rezygnacji Pani zaproponowała ostateczną ofertę 89zł za podniesienie prędkości do 150Mb.

Zdecydowaliśmy się telefonicznie wypowiedzieć umowę i poczekać na lepszą ofertę, natomiast robię to pierwszy i nie wiem tak naprawdę jakiej oferty mogę się spodziewać czy zgadzać się na pierwszą opcję czy mówić że się zastanowię i czekać na kolejny telefon?

Z tego co widziałem na forum potrafią zaproponować naprawdę dobre pakiety, nawet w niższej cenie niż mam aktualnie.

Zastanawia mnie jeszcze czy takie wypowiedzenie umowy telefonicznie jest wystarczające czy może muszę przejść się do placówki lub wysłać pisemną rezygnacje mailowo? 

Termin świadczenia mam do końca miesiąca, kiedy mogę się spodziewać telefonów z Działu Utrzymania Klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie w formie telefonicznej jest jak najbardziej zgodne z prawem,i nie musisz nic więcej robić.
Nie ma żadnej reguły ,kiedy zadzwonią.Może być tak ,że nie doczekasz się telefonu.Czasem warto samemu zadzwonić.
Pamiętaj też ,że wypowiedzenie zawsze możesz telefonicznie odwołać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, zerojedynkaX napisał:

Czy może ktoś wie , gdzie w internecie szukać aktualnej oferty Multimedii i ewentualne promocje ?

Po wejściu na strony Multimedii pojawia się tylko oferta Vectry. To trochę dla mnie nienormalne .....

Poszukaj na FB Przedstawiciela lokalnego lub BOK u ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam i nie chcę mieć konta FB. A w BOKu byłem 2 lata temu stojąc jak [beep] godzinę w kolejce po zwykłe info.

Myślę że Multimedię stać na oddzielną stronę internetową skoro są oddzielną spółką pod dyrekcją Vectry.

Jak kiedyś będzie jedna oferta spod znaku Vectra i MM po prostu zniknie z rynku , to strona też zniknie i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim mieście obsługę klienta prowadzi biuro Vectry (nie było w mieście biura MM) i proponują aneks na warunkach Vectry. Więc nie widzę sensu tam zaglądać, jedyny plus że nie trzeba jechać do innego miasta. Gdybym miał wybrać Vectrę to wybór prosty internet Play na łączu obecnym i TV od innego operatora lub DVB-T. Lokalni przedstawiciele to też tylko Vectra niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zerojedynkaX napisał:

Nie mam i nie chcę mieć konta FB. A w BOKu byłem 2 lata temu stojąc jak [beep] godzinę w kolejce po zwykłe info.

Myślę że Multimedię stać na oddzielną stronę internetową skoro są oddzielną spółką pod dyrekcją Vectry.

Jak kiedyś będzie jedna oferta spod znaku Vectra i MM po prostu zniknie z rynku , to strona też zniknie i po sprawie.

https://www.facebook.com/Multimedia-przedstawiciel-handlowy-Częstochowa-327420811133468 nie musisz mieć konta masz podany nr tel.

 

 

Edytowane przez andyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko co byś chciał na tej stronie @zerojedynkaX poczytać? :P Przecież MM zawsze kulała komunikacyjnie i byli ostatni we wrzucaniu informacji o nowych kanałach czy promocjach. W MM już nie uświadczysz promocji, więc logiczne, że kierują na stronę Vectry. MM to teraz taka umieralnia i nie spodziewaj się nowych leków. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, zerojedynkaX napisał:

Rozmowa z przedstawicielem handlowym przez telefon to nie to samo co strona internetowa, na którą wchodzę i czytam kiedy chcę.😑

Szefie trochę marudzisz i narzekasz - Multimedia idzie do "wygaszenia" zostawiają markę by obecni klienci nie uciekali do innych ale nowych już nie przyjmują pod marką "MM" trudno to zrozumieć?! Jak sie nie podoba to wiadomo, że rynek usług telekomunikacyjnych jest otwarty i możesz przebierać do woli :)

ja z MM jestem MEGA zadowolony - nikt z moich znajomych nawet nie może pochwalić się choćby zbliżoną ceną do mojej za full pakiet (90zł) a i jakość TOP - jak raz na rok z netem coś się zdarzy to i tak wyjątek...  

Aktualnie przedłużałem u rodziców 150mb + Maxbox + Canal+ + Eleven + 2 multiroom - 99zł cena petarda przy 3 tv :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwoniłem do MM z rezygnacją z usług. Za Maxbox + HBO i 300MB do tej pory płaciłem 86zł, teraz zaproponowali 102zł. Bez HBO 77zł. Złożyłem wypowiedzenie, ale miła Pani powiedziała że DUK nie zadzwoni, bo został zlikwidowany, i nie dostanę żadnej nowej propozycji. Prawda to, czy ściemniają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...