klosz007 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 (edytowane) 20 hours ago, maks27 said: Gdy pytałem w sklepie jak wygląda sprawa modułu to Pan powiedział że na wyposażeniu nie ma adaptera i sam muszę szukać jeśli mam kablówkę więc nie kupiłem Samsunga. Cinemax-ów nie mam. Pewnie sprzedawca wyjął adapter z opakowania i próbuje sprzedawać klientom na boku jako opcję dodatkową Tyle, że w instrukcji TV jest podany jako wyposażenie standardowe. Edytowane 21 Czerwca 2021 przez klosz007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 (edytowane) Canal+ Premium odkodowany na relacje orłów :) Edytowane 21 Czerwca 2021 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajo Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Witam mam od paru dni problemy z klatkowaniem obrazu na dwóch odbiornikach podłączenie światłowodowe. Nigdy nie miałem problemów może jest ktoś z Torunia i ma podobnie. Nie wiem czy to zgłaszać czy to jest związane z upałami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 sprawdź kable jak nie pomoże to dzwoń do nich i naciskaj albo pisz na FB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Macie szanowni państwo dostęp do internetu? Bo coś chyba padlo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 https://ibb.co/60S8gVX Takie wejście mam w Samsungu. Coś jeszcze brakuje żeby wsadzić kartę CAM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Moduł bardziej z kartą będąc precyzyjnym. Sprawdź w instrukcji czy jest to gniazdo CI czy CI+. Nie wiem jaki rodzaj modułu oferuje ten konkretny operator, ale jeśli Twoje gniazdo jest typu CI, a oferowany moduł CI+ (co jest teraz chyba normą) nie pójdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Sprawdziłem instrukcje. Model tv samsung ue32j5100aw. https://ibb.co/zFT9Qwn Chyba powinno hulać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Tak będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Ja mam moduł CAM CI (bez plusa) więc powinno działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 (edytowane) Na jaki numer teraz dzwonić, żeby wypowiedzieć umowę? Obsługa klienta proponuje mi 20zł więcej aniżeli dotychczas. Edytowane 23 Czerwca 2021 przez kowjanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 i pewnie standardowo "...taniej się nie da..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 Dalej nie słuchałem, powiedziałem, że dziękuję i składam wypowiedzenie, bo żadnej podwyżki nie zaakceptuję. No to standardowe "poszukamy dla pana odpowiedniej oferty". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 (edytowane) Mnie kiedyś w lokalnym BOKu babsztyl nazwał "łowcą okazji" po tym jak podziękowałem za jej super ofertę. Profesjonalizm to nie jest niestety na ogół mocna strona pracowników multimedii Edytowane 24 Czerwca 2021 przez leszek234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 Panowie, mam pytanie, bo już nie wiem co zrobić... Multimedia nie wywiązała się z zawartej telefonicznie umowy - nie wchodząc szczegółowo w sprawę, powiem tylko, że w ramach nowej umowy chciałem wymienić dekoder na moduł. Monter w czasie wizyty (koniec grudnia 2020) nie dał rady sparować karty i powiedział, że wymiana będzie w innym terminie. Nikt jednak nie dzwonił, więc sam zadzwoniłem do boku i ustaliłem termin. Monter w wyznaczonym terminie się nie zjawił. Ustaliłem kolejny termin i znów brak montera. Za trzecim "niepowodzeniem" (brak montera w ustalonym terminie), zgłosiłem reklamację (tym bardziej, że jak się dowiedziałem od jednego z konsultantów na linii, w systemie byłem oznaczony jako "klient z odbiornikiem bez gniazda ci", co jest po prostu kłamstwem). Reklamacja została uznana, miał być kontakt w sprawie wymiany, ale znów cisza. Zadzwoniłem sam po 3 tygodniach od uznania reklamacji, ustaliłem termin i znów montera nie było. Złożyłem więc "reklamację na reklamację", ale tą drugą odrzucili, tłumacząc że mnie nie było w domu w czasie wizyty montera, co jest kolejnym kłamstwem - byłem, czekałem, nawet dzwoniłem do boku tego dnia i w dwóch kolejnych z pytaniem czemu nie ma montera (po prawdzie odrzucili pewnie dlatego, że zażądałem rozwiązania umowy). Odwołałem się od decyzji, ale tę również odrzucili. Koniec końców, pierwsza reklamacja, pomimo uznania 3 miesiące temu, wciąż jest niespełniona, umowa, która zakładała wymianę sprzętu od pół roku jest niespełniona, a multimedia w odpowiedzi mówi, że ja sam nie chcę wymiany (bo odrzuciłem propozycję 5 terminu wizyty montera, gdyż czekałem na odpowiedź na reklamację, którą to otrzymałem dosłownie godzinę po telefonie z bok, gdzie pani nie potrafiła mi powiedzieć dlaczego dzwoni tłumacząc tylko "mam ustalić z panem termin wizyty montera"), a poza tym uznają, że nie mam podstaw do rozwiązania umowy bo wciąż świadczą usługi i mam do nich dostęp przez dekoder. Macie pomysł co można jeszcze zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assain333 Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 Witam, Myślicie, że można coś tutaj więcej ugrać biorąc pod uwagę co obecnie posiadam. Na Internet narzekać nie można ale na działanie tv i tego [beep]ianego dekodera już tak(ciągle się wiesza, znikają opisy kanałów, wolno działa itp) Internet 600Mb MaxBox(IPS3000) Eleven Canal+ prestige HBO HD MAX + GO Multiroom W bloku mam jeszcze UPC i myślę o przejściu do nich. Pewnie będzie drożej ale mają dekoder 4k i generalnie chyba lepszą jakość tv. Za to co mam płacę 115zł Umowę mam do końca września także zaraz składam wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 WitamOd wtorku jestem szczęśliwy posiadaczem modułu CAM CI+ 3 sztuki. Przesiadłem się z dekoderów Kaon 3200. Nie żałuję ale mam parę pytań dla osób które też mają moduły. Czy działa wam HbbTV i czy po podłączeniu dysku do TV Samsung działa wam funkcja TimeShift Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 Kolego marvish weź na spokojnie zadzwoń na infolinię.Na spokojnie opisz swój problem i zobacz co powiedzą .BOK olej , bo z doświadczenia wiem,że pracują tam niekompetentni ludzie .Rozmowy są nagrywane ,więc jest na co się dalej powołać .Myślę ,że jak na spokojnie tam porozmawiasz ,to da się Twój problem rozwiązać .Dodatkowo poproś ,o wcześniejszy kontakt montera przed wizytą .Będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 24 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 HbbTV w DTV w Multimedii nie ma. Działa wyłącznie w DVB T (również z kabla MM). Funkcja Time shift działa jak również PVR. Też mam moduły i TV Samsung. W telewizorach Samsung (jeśli masz sygnał DVB T w kablu) należy to zrobić następująco : po wgraniu programów DTV należy ponownie włączyć wyszukiwanie stacji i mimo komunikatów że ustawione stacje zostaną wymazane włączyć wyszukiwanie zaznaczając "naziemne". Po wyszukaniu naziemnych i ich zainstalowaniu przełączamy się między DTV a DVB T. Po długim naciśnięciu w pionie przełącznika programów pojawia się stosowne menu i tam się przełączamy. Jeśli również wgramy programy z anteny satelitarnej to wtedy przełączanie jest trójskokowe : DTV - DVB T - Satelita. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 (edytowane) 8 godzin temu, marivsh napisał: Panowie, mam pytanie, bo już nie wiem co zrobić... Multimedia nie wywiązała się z zawartej telefonicznie umowy - nie wchodząc szczegółowo w sprawę, powiem tylko, że w ramach nowej umowy chciałem wymienić dekoder na moduł. Monter w czasie wizyty (koniec grudnia 2020) nie dał rady sparować karty i powiedział, że wymiana będzie w innym terminie. Nikt jednak nie dzwonił, więc sam zadzwoniłem do boku i ustaliłem termin. Monter w wyznaczonym terminie się nie zjawił. Ustaliłem kolejny termin i znów brak montera. Za trzecim "niepowodzeniem" (brak montera w ustalonym terminie), zgłosiłem reklamację (tym bardziej, że jak się dowiedziałem od jednego z konsultantów na linii, w systemie byłem oznaczony jako "klient z odbiornikiem bez gniazda ci", co jest po prostu kłamstwem). Reklamacja została uznana, miał być kontakt w sprawie wymiany, ale znów cisza. Zadzwoniłem sam po 3 tygodniach od uznania reklamacji, ustaliłem termin i znów montera nie było. Złożyłem więc "reklamację na reklamację", ale tą drugą odrzucili, tłumacząc że mnie nie było w domu w czasie wizyty montera, co jest kolejnym kłamstwem - byłem, czekałem, nawet dzwoniłem do boku tego dnia i w dwóch kolejnych z pytaniem czemu nie ma montera (po prawdzie odrzucili pewnie dlatego, że zażądałem rozwiązania umowy). Odwołałem się od decyzji, ale tę również odrzucili. Koniec końców, pierwsza reklamacja, pomimo uznania 3 miesiące temu, wciąż jest niespełniona, umowa, która zakładała wymianę sprzętu od pół roku jest niespełniona, a multimedia w odpowiedzi mówi, że ja sam nie chcę wymiany (bo odrzuciłem propozycję 5 terminu wizyty montera, gdyż czekałem na odpowiedź na reklamację, którą to otrzymałem dosłownie godzinę po telefonie z bok, gdzie pani nie potrafiła mi powiedzieć dlaczego dzwoni tłumacząc tylko "mam ustalić z panem termin wizyty montera"), a poza tym uznają, że nie mam podstaw do rozwiązania umowy bo wciąż świadczą usługi i mam do nich dostęp przez dekoder. Macie pomysł co można jeszcze zrobić? Mnie ciekawi ten fragment "nie dał rady sparować karty". Co to znaczy? Normalnie sparowanie oznacza przypisanie karty do konkretnego modułu i wtedy karta nie zadziała z żadnym innym modułem. Czy teraz faktycznie dają już parowane moduły CI+? Ja dostałem jeszcze moduły CI, w których karty nie są sparowane. Mogę ją przekładać do dowolnego modułu Conax i działa. Działa także bezpośrednio w uniwersalnym czytniku kart, który mam w prywatnym dekoderze. Edytowane 25 Czerwca 2021 przez strzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek1503 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 34 minuty temu, strzala napisał: Mnie ciekawi ten fragment "nie dał rady sparować karty". Co to znaczy? Normalnie sparowanie oznacza przypisanie karty do konkretnego modułu i wtedy karta nie zadziała z żadnym innym modułem. Czy teraz faktycznie dają już parowane moduły CI+? Ja dostałem jeszcze moduły CI, w których karty nie są sparowane. Mogę ją przekładać do dowolnego modułu Conax i działa. Działa także bezpośrednio w uniwersalnym czytniku kart, który mam w prywatnym dekoderze. @strzala A to ciekawe, Vectrze dekodery/moduły są parowane z kartą i nie można ich przekładać, mógł byś wstawić fotkę tego modułu? Drugie pytanie od kiedy masz te moduły bo to jest dziwne że są nieparowane z kartą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 8 godzin temu, Wojtaas napisał: Witam Od wtorku jestem szczęśliwy posiadaczem modułu CAM CI+ 3 sztuki. Przesiadłem się z dekoderów Kaon 3200. Nie żałuję ale mam parę pytań dla osób które też mają moduły. Czy działa wam HbbTV i czy po podłączeniu dysku do TV Samsung działa wam funkcja TimeShift Płaciłeś coś za wymianę dekodera na kartę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 4 godziny temu, strzala napisał: Mnie ciekawi ten fragment "nie dał rady sparować karty". Co to znaczy? Normalnie sparowanie oznacza przypisanie karty do konkretnego modułu i wtedy karta nie zadziała z żadnym innym modułem. Czy teraz faktycznie dają już parowane moduły CI+? Ja dostałem jeszcze moduły CI, w których karty nie są sparowane. Mogę ją przekładać do dowolnego modułu Conax i działa. Działa także bezpośrednio w uniwersalnym czytniku kart, który mam w prywatnym dekoderze. Ciężko powiedzieć coś pewnego: próbował po prostu powiązać moduł z kartą w systemie, ale za każdym razem wyskakiwał mu jakiś błąd; dzwonił do jakiegoś kolegi, a ten mi tylko powiedział "*uja zrobisz, bo że złego pudełka wziąłeś karty" - a próbował 4 karty z MM i jedną z Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtaas Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 Płaciłeś coś za wymianę dekodera na kartę? Nic nie płaciłem ale pewnie dlatego że w lipcu kończy mi się umowa i poleciało wypowiedzenie. Inaczej pewnie bym coś musiał za wymianę zapłacić. Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 Mam pytanie Umowa z MM kończy mi się z końcem okresu promocyjnego czyli 31 lipca (wypowiedziana w czerwcu). Mam do oddania 2 dekodery oraz modem kablowy - czy mogę je oddać w BOK pod koniec czerwca/początek lipca? Będą robić problemy? Oczywiście abo za lipiec normalnie zapłacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.