Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

20 hours ago, maks27 said:

Gdy pytałem w sklepie jak wygląda sprawa modułu to Pan powiedział że na wyposażeniu nie ma adaptera i sam muszę szukać jeśli mam kablówkę więc nie kupiłem Samsunga.

Cinemax-ów nie mam.

Pewnie sprzedawca wyjął adapter z opakowania i próbuje sprzedawać klientom na boku jako opcję dodatkową :-) Tyle, że w instrukcji TV jest podany jako wyposażenie standardowe.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanie, bo już nie wiem co zrobić...

 

Multimedia nie wywiązała się z zawartej telefonicznie umowy - nie wchodząc szczegółowo w sprawę, powiem tylko, że w ramach nowej umowy chciałem wymienić dekoder na moduł. Monter w czasie wizyty (koniec grudnia 2020) nie dał rady sparować karty i powiedział, że wymiana będzie w innym terminie. Nikt jednak nie dzwonił, więc sam zadzwoniłem do boku i ustaliłem termin. Monter w wyznaczonym terminie się nie zjawił. Ustaliłem kolejny termin i znów brak montera. Za trzecim "niepowodzeniem" (brak montera w ustalonym terminie), zgłosiłem reklamację (tym bardziej, że jak się dowiedziałem od jednego z konsultantów na linii, w systemie byłem oznaczony jako "klient z odbiornikiem bez gniazda ci", co jest po prostu kłamstwem). Reklamacja została uznana, miał być kontakt w sprawie wymiany, ale znów cisza. Zadzwoniłem sam po 3 tygodniach od uznania reklamacji, ustaliłem termin i znów montera nie było. Złożyłem więc "reklamację na reklamację", ale tą drugą odrzucili, tłumacząc że mnie nie było w domu w czasie wizyty montera, co jest kolejnym kłamstwem - byłem, czekałem, nawet dzwoniłem do boku tego dnia i w dwóch kolejnych z pytaniem czemu nie ma montera (po prawdzie odrzucili pewnie dlatego, że zażądałem rozwiązania umowy). Odwołałem się od decyzji, ale tę również odrzucili.

 

Koniec końców, pierwsza reklamacja, pomimo uznania 3 miesiące temu, wciąż jest niespełniona, umowa, która zakładała wymianę sprzętu od pół roku jest niespełniona, a multimedia w odpowiedzi mówi, że ja sam nie chcę wymiany (bo odrzuciłem propozycję 5 terminu wizyty montera, gdyż czekałem na odpowiedź na reklamację, którą to otrzymałem dosłownie godzinę po telefonie z bok, gdzie pani nie potrafiła mi powiedzieć dlaczego dzwoni tłumacząc tylko "mam ustalić z panem termin wizyty montera"), a poza tym uznają, że nie mam podstaw do rozwiązania umowy bo wciąż świadczą usługi i mam do nich dostęp przez dekoder.

 

Macie pomysł co można jeszcze zrobić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Myślicie, że można coś tutaj więcej ugrać biorąc pod uwagę co obecnie posiadam. Na Internet narzekać nie można ale na działanie tv i tego [beep]ianego dekodera już tak(ciągle się wiesza, znikają opisy kanałów, wolno działa itp)

 

Internet 600Mb

MaxBox(IPS3000)

Eleven

Canal+ prestige

HBO HD MAX + GO

Multiroom

 

W bloku mam jeszcze UPC i myślę o przejściu do nich.

Pewnie będzie drożej ale mają dekoder 4k i generalnie chyba lepszą jakość tv.

 

Za to co mam płacę 115zł

Umowę mam do końca września także zaraz składam wypowiedzenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od wtorku jestem szczęśliwy posiadaczem modułu CAM CI+ 3 sztuki. Przesiadłem się z dekoderów Kaon 3200. Nie żałuję ale mam parę pytań dla osób które też mają moduły. Czy działa wam HbbTV i czy po podłączeniu dysku do TV Samsung działa wam funkcja TimeShift

Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego marvish weź na spokojnie zadzwoń na infolinię.
Na spokojnie opisz swój problem i zobacz co powiedzą .
BOK olej , bo z doświadczenia wiem,że pracują tam niekompetentni ludzie .
Rozmowy są nagrywane ,więc jest na co się dalej powołać .
Myślę ,że jak na spokojnie tam porozmawiasz ,to da się Twój problem rozwiązać .
Dodatkowo poproś ,o wcześniejszy kontakt montera przed wizytą .
Będzie dobrze :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HbbTV w DTV w  Multimedii nie ma. Działa wyłącznie w DVB T (również z kabla MM). Funkcja Time shift działa jak również PVR.

Też mam moduły i TV Samsung.

W telewizorach Samsung (jeśli masz sygnał DVB T w kablu) należy to zrobić następująco : po wgraniu programów DTV należy ponownie włączyć wyszukiwanie stacji i mimo komunikatów że ustawione stacje zostaną wymazane włączyć wyszukiwanie zaznaczając "naziemne". Po wyszukaniu naziemnych i ich zainstalowaniu przełączamy się między DTV a DVB T. Po długim naciśnięciu w pionie przełącznika programów pojawia się stosowne menu i tam się przełączamy. Jeśli również wgramy programy z anteny satelitarnej to wtedy przełączanie jest trójskokowe :  DTV - DVB T - Satelita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, marivsh napisał:

Panowie, mam pytanie, bo już nie wiem co zrobić...

 

Multimedia nie wywiązała się z zawartej telefonicznie umowy - nie wchodząc szczegółowo w sprawę, powiem tylko, że w ramach nowej umowy chciałem wymienić dekoder na moduł. Monter w czasie wizyty (koniec grudnia 2020) nie dał rady sparować karty i powiedział, że wymiana będzie w innym terminie. Nikt jednak nie dzwonił, więc sam zadzwoniłem do boku i ustaliłem termin. Monter w wyznaczonym terminie się nie zjawił. Ustaliłem kolejny termin i znów brak montera. Za trzecim "niepowodzeniem" (brak montera w ustalonym terminie), zgłosiłem reklamację (tym bardziej, że jak się dowiedziałem od jednego z konsultantów na linii, w systemie byłem oznaczony jako "klient z odbiornikiem bez gniazda ci", co jest po prostu kłamstwem). Reklamacja została uznana, miał być kontakt w sprawie wymiany, ale znów cisza. Zadzwoniłem sam po 3 tygodniach od uznania reklamacji, ustaliłem termin i znów montera nie było. Złożyłem więc "reklamację na reklamację", ale tą drugą odrzucili, tłumacząc że mnie nie było w domu w czasie wizyty montera, co jest kolejnym kłamstwem - byłem, czekałem, nawet dzwoniłem do boku tego dnia i w dwóch kolejnych z pytaniem czemu nie ma montera (po prawdzie odrzucili pewnie dlatego, że zażądałem rozwiązania umowy). Odwołałem się od decyzji, ale tę również odrzucili.

 

Koniec końców, pierwsza reklamacja, pomimo uznania 3 miesiące temu, wciąż jest niespełniona, umowa, która zakładała wymianę sprzętu od pół roku jest niespełniona, a multimedia w odpowiedzi mówi, że ja sam nie chcę wymiany (bo odrzuciłem propozycję 5 terminu wizyty montera, gdyż czekałem na odpowiedź na reklamację, którą to otrzymałem dosłownie godzinę po telefonie z bok, gdzie pani nie potrafiła mi powiedzieć dlaczego dzwoni tłumacząc tylko "mam ustalić z panem termin wizyty montera"), a poza tym uznają, że nie mam podstaw do rozwiązania umowy bo wciąż świadczą usługi i mam do nich dostęp przez dekoder.

 

Macie pomysł co można jeszcze zrobić?

 

Mnie ciekawi ten fragment "nie dał rady sparować karty". Co to znaczy? Normalnie sparowanie oznacza przypisanie karty do konkretnego modułu i wtedy karta nie zadziała z żadnym innym modułem. Czy teraz faktycznie dają już parowane moduły CI+? Ja dostałem jeszcze moduły CI, w których karty nie są sparowane. Mogę ją przekładać do dowolnego modułu Conax i działa. Działa także bezpośrednio w uniwersalnym czytniku kart, który mam w prywatnym dekoderze.

Edytowane przez strzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, strzala napisał:

Mnie ciekawi ten fragment "nie dał rady sparować karty". Co to znaczy? Normalnie sparowanie oznacza przypisanie karty do konkretnego modułu i wtedy karta nie zadziała z żadnym innym modułem. Czy teraz faktycznie dają już parowane moduły CI+? Ja dostałem jeszcze moduły CI, w których karty nie są sparowane. Mogę ją przekładać do dowolnego modułu Conax i działa. Działa także bezpośrednio w uniwersalnym czytniku kart, który mam w prywatnym dekoderze.

@strzala

A to ciekawe, Vectrze dekodery/moduły są parowane z kartą i nie można ich przekładać, mógł byś wstawić fotkę tego modułu?
Drugie pytanie od kiedy masz te moduły bo to jest dziwne że są nieparowane z kartą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Wojtaas napisał:

Witam

Od wtorku jestem szczęśliwy posiadaczem modułu CAM CI+ 3 sztuki. Przesiadłem się z dekoderów Kaon 3200. Nie żałuję ale mam parę pytań dla osób które też mają moduły. Czy działa wam HbbTV i czy po podłączeniu dysku do TV Samsung działa wam funkcja TimeShift

 


 

Płaciłeś coś za wymianę dekodera na kartę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, strzala napisał:

Mnie ciekawi ten fragment "nie dał rady sparować karty". Co to znaczy? Normalnie sparowanie oznacza przypisanie karty do konkretnego modułu i wtedy karta nie zadziała z żadnym innym modułem. Czy teraz faktycznie dają już parowane moduły CI+? Ja dostałem jeszcze moduły CI, w których karty nie są sparowane. Mogę ją przekładać do dowolnego modułu Conax i działa. Działa także bezpośrednio w uniwersalnym czytniku kart, który mam w prywatnym dekoderze.

Ciężko powiedzieć coś pewnego: próbował po prostu powiązać moduł z kartą w systemie, ale za każdym razem wyskakiwał mu jakiś błąd; dzwonił do jakiegoś kolegi, a ten mi tylko powiedział "*uja zrobisz, bo że złego pudełka wziąłeś karty" - a próbował 4 karty z MM i jedną z Vectry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie :)

Umowa z MM kończy mi się z końcem okresu promocyjnego czyli 31 lipca (wypowiedziana w czerwcu).

Mam do oddania 2 dekodery oraz modem kablowy - czy mogę je oddać w BOK pod koniec czerwca/początek lipca?

Będą robić problemy?

Oczywiście abo za lipiec normalnie zapłacę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...