retrol Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Kolejne kwiatki... TVN24 HD występuje na trzech pozycjach w dekoderze ADB : 136, 801, 807 - dostęp jest do wszystkich. TVN BiS HD zdublowane na 137, 804 - dostęp do obu. Polsat Comedy Central Extra HD zdublowane na 123, 305 - dostęp obu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Jest jeszcze FOX, dwa razy, ale dostęp tylko do jednego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 (edytowane) Dzisiaj spotkałem się z dziwna sytuacja przy wypowiedzeniu. Umowe mam do 30.06 więc postanowiłem złożyć wypowiedzenie zaznaczając, że ma wejść w życie zgodnie z regulaminem czyli miesiąc przed końcem umowy....i nie chcieli mi przyjąć gdyż płaciłbym karę, kazali zadzwonić w maju. Nigdy wcześniej nie robili problemów a teraz trzech konsultantów odmówiło. Edytowane 26 Kwietnia 2021 przez Wojtasekole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Poczekaj te parę dni i przyjmą. Mnie kiedyś z kwitkiem z BOKu odesłali. Ma wrażenie, że jakiś mądry manager dał taki prikaz i teraz każdy boi się wyłamać. Kiedyś jak się trafiło na ogarniętego konsultanta to dało mu się wytłumaczyć co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Jeśli miałoby "wejść w życie miesiąc przed końcem" to płaciłbyś karę Wypowiedzenie składa się w dowolnym momencie umowy (minimum miesiąc przed jej końcem), z zastrzeżeniem, że wypowiadasz umowę z ostatnim dniem jej obowiązywania - być może dlatego straszyli Cię karami, bo źle się wyraziłeś Trzeba było powiedzieć "wypowiadam umowę z ostatnim dniem jej obowiązywania" (w Twoim przypadku 30 czerwca). Nikt Ci kary nie ma wówczas prawa naliczyć, bo przecież jesteś nią związany do ostatniego jej dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 (edytowane) 18 godzin temu, marivsh napisał: Trzeba było powiedzieć "wypowiadam umowę z ostatnim dniem jej obowiązywania". Dokładnie tak. Ja przedłużyłem telefonicznie umowę na wszystkie usługi na dokładnie rok, ale i tak po miesiącu wskoczyły trzy różne terminy. Dlatego zawsze piszę, że wypowiadam wszystkie usługi z dniem końca ich okresu promocyjnego i wtedy oni się głowią, co mają kiedy ewentualnie wyłączyć. Kiedyś, dawno temu, chciałem nawet zrobić im psikus, aby przy podpisywaniu nowej umowy w biurze, od razu zostawić im pisemne wypowiedzenie na za rok, ale pani ze strachem w oczach, powiedziała, że je zgubią (sic!). To taki sposób odwetu, za to co robią. Ale chyba i tak już EU zakazała automatycznego przedłużania umowy po okresie promocji, tym bardziej z olbrzymi cenami regularnymi. Edytowane 27 Kwietnia 2021 przez aquarius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Ciekawe kiedy będzie u nas oferta 4K? Oby zdążyli na Euro 2020 gdy uruchomią TVP 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Z tego co mi wiadomo to 4K raczej u nas nie będzie. Żeby z tego skorzystać trzeba "przepisać się" do Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidoos Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Ciekawe, dzisiaj mam ostatni dzień obowiązywania umowy, ale ani jednego telefonu nie miałem o przedłużenie oferty. Myślę, czy dzwonić do nich, czy po prostu wziąć nową umowę po zakończeniu tej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Jeśli nie składałeś wypowiedzenia, to dzwoń natychmiast, bo za maj policzą Ci ceny niepromocyjne i dostaniesz 2x wyższą fakturę. A jeśli składałeś, to nie wiem czy czasem nie ma karencji na nowe umowy pod tym samym adresem, gdy rozwiązanie było z woli abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 6 godzin temu, dawidoos napisał: Ciekawe, dzisiaj mam ostatni dzień obowiązywania umowy, ale ani jednego telefonu nie miałem o przedłużenie oferty. Myślę, czy dzwonić do nich, czy po prostu wziąć nową umowę po zakończeniu tej? Wystarczy, że nie masz zgód marketingowych i nie zadzwonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 11 godzin temu, andyp napisał: Ciekawe kiedy będzie u nas oferta 4K? Oby zdążyli na Euro 2020 gdy uruchomią TVP 4K. Jeśli nadal będzie sygnał z muxów to wiadomo że dostęp będziemy mieli wystarczy tylko odbiornik z DVB-T2 i sygnał. Tylko jestem ciekawy ja mam LG z 2017 roku czy tam będzie jakiś upgrade do DVB-T2 chyba że to już tam było ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Godzinę temu, piotreksuchy90 napisał: Jeśli nadal będzie sygnał z muxów to wiadomo że dostęp będziemy mieli wystarczy tylko odbiornik z DVB-T2 i sygnał. Tylko jestem ciekawy ja mam LG z 2017 roku czy tam będzie jakiś upgrade do DVB-T2 chyba że to już tam było ... To niestety tak nie działa. Jeśli pojawia się nowy mux, to oni muszą go dodać, bo z automatu go nie będzie tak jak z anteny naziemnej. Np. we Wrocławiu działa mux lokalny, ale w Multimedii go nie ma. Tak samo w wielu lokalizacjach mux4 pojawiał się z opóźnieniem, a z nadajników już działał wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 (edytowane) A w niektórych lokalizacjach nie ma żadnych kanałów z TV naziemnej... piotreksuchy90 Sprawdź swój model https://www.displayspecifications.com/en/brand/a1025 Od 2017r. modele TV powinny posiadać kodek h265/hevc Edytowane 30 Kwietnia 2021 przez marciniozo Poprawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 U mnie nigdy nie było sygnału żadnego muxa DVB-T w sieci MM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 (edytowane) No to tak jak w mojej lokalizacji. Nie ma i nie było. No ale jak ma być TVP 4K w naziemnej na mistrzostwa i to z HDR i dźwiękiem Dolby Atmos, to trzeba będzie kupić antenę i na balkonie zamontować. Edytowane 30 Kwietnia 2021 przez marciniozo Uzupełnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Sygnał DVB T mam w Multimedii od kilku lat. Jest to o tyle fajne, że jest też sygnał HBBTV. I tak w muxie 8 mam np. TVP Kultura2 HD który jest tylko w telewizji hybrydowej i internecie.Będzie też TVP Historia2 . Inny przykład to domowe przedszkole lub zdalne lekcje szkolne + wiele dodatkowych informacji. Szkoda że w kanałach kablowych nie ma tej funkcji (HbBTV). Aby to oglądać , to telewizor musi mieć funkcję telewizji hybrydowej i być oczywiście przyłączony do internetu. W telewizorach Samsung trzeba dodatkowo wgrać i uaktywnić aplikację HBBTV ze sklepu APSS. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 53 minuty temu, marciniozo napisał: A w niektórych lokalizacjach nie ma żadnych kanałów z TV naziemnej... piotreksuchy90 Sprawdź swój model https://www.displayspecifications.com/en/brand/a1025 Od 2017r. modele TV powinny posiadać kodek h265/hevc Ma dzięki wielkie. No to na ME trzeba kupić antenę jak nie dołączą muxa. Ja piszę z Łodzi ogólnie od lat te muxy były. Zmieniając temat fozumiem że te nasze moduły cam nie odbierają 4k jeśli Vectra puściła TVP 4K? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidoos Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 5 godzin temu, marivsh napisał: Jeśli nie składałeś wypowiedzenia, to dzwoń natychmiast, bo za maj policzą Ci ceny niepromocyjne i dostaniesz 2x wyższą fakturę. A jeśli składałeś, to nie wiem czy czasem nie ma karencji na nowe umowy pod tym samym adresem, gdy rozwiązanie było z woli abonenta. Zadzwoniłem na infolinie zapytać o karencję i nie mają żadnej na szczęście, dzięki za info Kolega @maxio miał rację: 4 godziny temu, maxio napisał: Wystarczy, że nie masz zgód marketingowych i nie zadzwonią. sprawdziłem na umowie zawieranej w lokalu i wszystkie zgody są wyłączone. Zadzwoniłem ja, obecnie płacę 97 zł, pani zaproponowała 108 zł bez pakietu HD za to samo Internet kończy mi się dzisiaj, telewizja 30.05. Jakieś rady, czy na tym etapie mogę jeszcze jakiś manewr wykonać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 13 minut temu, dawidoos napisał: Zadzwoniłem na infolinie zapytać o karencję i nie mają żadnej na szczęście, dzięki za info Kolega @maxio miał rację: sprawdziłem na umowie zawieranej w lokalu i wszystkie zgody są wyłączone. Zadzwoniłem ja, obecnie płacę 97 zł, pani zaproponowała 108 zł bez pakietu HD za to samo Internet kończy mi się dzisiaj, telewizja 30.05. Jakieś rady, czy na tym etapie mogę jeszcze jakiś manewr wykonać? Złóż wypowiedzenie, wiadomo będą Cię straszyć i od razu po rozmowę dzwoń do DUK i negocjuj cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 @piotreksuchy90 kiedyś pytałem technika czy moduł da radę obsłużyć 4K i potwierdził. Mam moduł w TV 4K i na liście Eleven 4K. My klienci MM i tak będziemy mieli go zakodowanego nawet po wykupieniu pakietu Eleven więc trudno potwierdzić czy technicznie da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 (edytowane) No to ciekawa sprawa jakby nasze moduły obsłużyły 4K. Pozostałaby kwestia udostępnienia programów w 4K. Niestety tutaj nasza kochana MM delikatnie mówiąc szybka nie jest Edytowane 30 Kwietnia 2021 przez marciniozo zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Na logikę macie rację bo przecież jak TV ma wbudowane dvb-c to nawet jak kartę wyjmiemy to wyłapie kanały. Moduł ma celu jedynie dekodowanie danych kanałów a czy to jest jakoś HD,SD,UHD to chyba już tylko nasz sprzęt decyduje ale może się myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 (edytowane) Panowie, dajcie znać, czy jestem naiwny czy nie, bo przedłużyem umowę na internet na tej ich promocji "za dychę więcej". Mianowicie miałem internet GPON 300 Mb/s za 45 zł a teraz będę miał 600 Mb/s za 55 zł. Przepłaciłem? Edytowane 30 Kwietnia 2021 przez killerów dwóch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Dokładnie, moduł to tylko dekoder (karta) zakodowanego sygnału - za przetworzenie sygnału odpowiada TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.