Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Za sam MaxBox jest przeważnie naliczane 20,00 zł, więc możliwe że w tych 30,00 zł masz już 2 x CAM. Opłata za dekoder jest  u mnie w oddzielnej pozycji, a za CAM - to jak masz to sam wiesz, czy łącznie z pakietem tv czy oddzielnie, pewnie będziesz miał tak jak dotychczas.

Za jakieś max 2-3 dni robocze powinieneś mieć wpis o pakietach i ich cenach widoczny przez eBOK. Trzeba czekać... i mieć nadzieję, że nie będzie rozbieżności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, peterix napisał:

Za sam MaxBox jest przeważnie naliczane 20,00 zł, więc możliwe że w tych 30,00 zł masz już 2 x CAM. Opłata za dekoder jest  u mnie w oddzielnej pozycji, a za CAM - to jak masz to sam wiesz, czy łącznie z pakietem tv czy oddzielnie, pewnie będziesz miał tak jak dotychczas.

Za jakieś max 2-3 dni robocze powinieneś mieć wpis o pakietach i ich cenach widoczny przez eBOK. Trzeba czekać... i mieć nadzieję, że nie będzie rozbieżności. 

Zgodnie z przysłanym SMS za moduł CAM jest 5 PLN, pakiet MaxBox rozpisany jako 20 PLN + 10 dostęp do usługi, czyli 30 tak jak napisałem wcześniej. W sumie wychodzi 90 PLN miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w smsach nie było w ogóle informacji o dekoderze (10 zł), nagrywarce PVR (3 zł) ani o Catch Up (2 zł). Suma smsów była więc faktycznie zaniżona o 15 zł w stosunku do wystawionej później faktury. Byłem tych opłat jednak świadomy negocjując warunki przez infolinię, ale to dziwne i niezrozumiałe, że nie ma ich potem w smsach, które się przecież potwierdza.

Warto to mieć na uwadze wysyłając smsa na potwierdzenie umowy i nie być zaskoczonym kwotą faktury od MMP. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam problemów w uzyskaniu satysfakcjonującej mnie oferty i kwoty.

Problem pojawia się zawsze później, przy pierwszej fakturze po zmianie, która zawsze jest zawyżona.

 

Miałem jeszcze starą umowę ważną przez pół roku, ale z ciekawości w Sylwestra o godz. 15-stej zadzwoniłem do DUK z pytaniem, czy mają dla mnie ofertę w związku z wyłączeniem Polsatów. Tam mnie przełączono do działu prewencji i miły Pan w 10 minut uzgodnił ze mną przedłużenie o rok wszystkich moich usług (z podwyższeniem netu) z zachowaniem ceny 63 zł (dekoder, maxbox, eleven, hd, pvr usb, 300Mbps, 5GB LTE, 4m-ce HBO gratis).

 

Faktura za styczeń to 89 zł, czyli więcej, bo pakiety Eleven i HD policzyli po 19 zł i 15,90 zł, a pvr usb 2 zł tak jak dotychczas miałem i 5 zł cennikowo po pół roku.

W SMS potwierdzałem po 5 zł za pakiety, więc reklamacja i podobno za 30 dni skorygują mi to, a pvr usb ma być za 0 zł.

W koncie BOK dalej się nie zgadza, a po korekcie będzie i tak 2 grosze więcej niż uzgodnone telefonicznie i przez sms (o pvr usb i 10 zł za dostęp dtv nie piszą zwyczajowo w sms).

 

Pomimo przedłużenia o rok od Sylwestra, część usług mam do 31.12.2021, część do 31.01.2022, a pakiet HD do 31.12.2022 z podobno możliwością zerwania po 12 miesiącach.

 

Czyli dalej nie wiem, ile będę płacił w lutym i za pół roku, bo pomimo sms i pdf'ów w mailu i tak naliczają coś innego na fakturze.

 

Reklamacja teoretycznie uwzględniona, ale terminów uzgodnionych nie zachowali, a napisali, że decyzja jest ostateczna i nie zgadzają się na spór pozasadowy.

 

 

 

Edytowane przez aquarius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy wprowadzaniu nowej umowy co roku coś nie gra. Nie pokrywają się kwoty albo nagle się okazuje, że rzeczywiście faktura jest źle wystawiona, ale korekta może być za miesiąc. Za miesiąc z reguły trzeba poprawkę do reklamacji dać i wtedy się dowiaduję, że w przyszłym miesiącu niższa faktura będzie. W zeszłym roku w związku z zwiększaniem prędkości internetu miałem mieć zmieniony modem a dostałem router Arrisa. W tym zakresie rzekomo nikt nie zawinił. Jeszcze dawniej przyszedł pracownik włożyć moduły CAM do telewizorów i odebrać ich dekoder oraz dostarczył umowę i pobrali za to 35 zł. Firma ta ma bardzo bujną wyobraźnię jeśli chodzi o naliczenia i pakiety jakie oferują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest dziwna sytuacja nowa umowa wchodzi w życie od 1 lutego a więc w styczniu obowiązuje jeszcze stara a problem jest taki że faktura za styczeń zamiast 75 zł przyszła na kwotę 90.29 zł a dokładnie opłata za internet zamiast 25 zł jest 40.29 zł. Dodam że w starej umowie mam net 60 Mb za 25 zł a od 1 lutego ma być 120 Mb za 20 zł, a więc za co ta wyższa opłata internetu za styczeń o ponad 15 zł ? Mieliście coś podobnego ?

Edytowane przez Grzechu27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zerojedynkaX napisał:

Może ktoś wie , czemu MMP nie ma na programach TVP sygnału HBBTV ? 

 

Pewnie to wina Vectry. Też korzystam z HbbTV i przez pewien czas nawet na TVN oprócz TVP Info była hybryda aktywna, od czasu przełączenia na sygnał Vectry już niestety nie działa na żadnym kanale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie nowa umowa rodzi bałagan i w pakietach i w rozliczeniach za nie. Jedno rozwiązanie jest takie by zadzwonić na 244 z reklamacją. Drugie jest takie, że pisze się pismo reklamacyjne w formie PDF i wysyła przez formularz na multimedia.pl
No widzisz,jaki ty pechowy.
Umowa się nie zgadza ,modem z duży.
Same nerwy.

Nigdy nie miałem problemów.Zawsze wszystko zgadzało się wg umowy i było włączone o czasie.
Nigdy nie prowadziłem kilku rozmów ,żeby wynegocjować umowę.
Można ?
Można :-))))))))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przytaczając parę Twoich postów odnośnie Polsatów czy przerywającego sygnału telewizji chyba jednak tak kolorowo nie jest. Pomijając kwestię pakietów to przykładowo gdybyś chciał kupić lodówko-zamrażarkę a ktoś by ci proponował kuchenkę polową w cenie samochodu albo w spożywczaku byś poprosił chleb a dowiedział się, że możesz kupić dwie bułeczki za cenę zgrzewki piwa to czy byś uważał, że to OK. Mi proponowano na pierwszej rozmowie jedynie podwyżkę. Tak więc nie było to do akceptacji. Na koniec dodam, że twoje życie musi być strasznie nudne skoro wchrzaniasz się do czyjegoś światopoglądu i go oceniasz. Wielu ludzi tu narzeka, wydaje mi się, że forum jest po to by sobie pomagać, a nie oceniać innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, thommy18 napisał:

Przeważnie nowa umowa rodzi bałagan i w pakietach i w rozliczeniach za nie. 

Sytuacja taka powtarza się przy przedłużaniu umów i nowych ustaleniach warunków umowy z prostego powodu - z innym konsultantem negocjujesz warunki przez infolinię, a kto inny potem wprowadza to do systemu, z którego generuje się faktury. Wiem to od konsultantki. Taki pseudo-system zawsze będzie generował błędy. Umawiam się na kwotę 105 zł,  a faktura jest na 112 zł. Konsultantka z infolinii nie czuje się winna i przyznaje mi rację, a człowiek, który wprowadził dane do systemu jest dla mnie anonimowy. Nawet nie wiem, czy ten kto podpisał umowę (a jest to inna osoba niż konsultant z infolinii!) wklepał potem dane do systemu czy może to już kolejna osoba czyli trzecia! I tak odpowiedzialność za błąd się rozmywa... Chore to jest. No i wtedy pozostaje tylko akcja - reklamacja.

Oczywistym powinno być, że z kim negocjujesz warunki przez telefon, ten podpisuje z tobą umowę - tak uważam. 

Gdy kiedyś podpisywałem nową umowę w BOK nigdy nie było rozbieżności, a gdy przedłużałem przez infolinię zawsze coś było źle, oczywiście na niekorzyść. No, ale ceny z BOKu były zawsze gorsze niż z DUK. Coś za coś. Na szczęście reklamacje załatwili w moim przypadku pozytywnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sposób nie przyznać Tobie racji. Tylko, że to, że system jest kulawy nie jest winą odbiorcy. Konsekwencje takich "pomyłek" (moim zdaniem celowych) spadają na klientów. Dostawca liczy na to, że ktoś na taki problem machnie ręką lub nie zauważy nieprawidłowości i firma odnotuje zysk. Jeżeli każdemu dopiszą do faktury nawet 5 PLN (nierzadko to większa kwota) to przy liczbie klientów jaka teraz jest w "Grupie Vectra" daje to kolosalny przychód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina nie była po stronie dostawcy ,a mojej.
A dostawca zrobiłł wszystko ,żeby pomóc mi w rozwiązaniu mojego problemu.

Co do reszty ,to ...... :-)))))
Pamiętając Twoje spazmy na temat ogromnego modemu i aktualną epopeję z przedłużeniem umowy , można się tylko zastanawiać ,czemu jednak nie przeniosłeś się do Orange.
Wszak ,tam lepiej.
A może jednak nie?
EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głęboko wierzę w to, że ludzie Twojego typu żują po to żeby zatruwać świeże powietrze. Reszty nie będę komentował. Jeśli jesteś tak wylewny to napisz dlaczego dajesz sobie prawo pamiętać moje spazmy albo oceniać to u jakiego operatora mam być ? Nie masz ciekawszych zajęć tylko przyłażenie na forum żeby innym dowalać ? Przykre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2021 o 17:49, TomG napisał:

Wciąż można się uwolnić bez kar lub ponegocjować. :) Umowa zawierana jesienią, w niej niespójna informacja dot. gwarantowanych kanałów. Dziś w mailu taka wiadomość: 


Gdynia, 26.01.2021 r.

Szanowni Państwo,

Pragniemy przekazać kilka ważnych informacji na temat wprowadzonych zmian w warunkach Państwa umowy z Multimedia Polska w zakresie usługi telewizyjnej.

Działając na podstawie § 3 ust. 241 Regulaminu świadczenia usługi radia i telewizji kablowej przez Multimedia Polska, informujemy, że z dniem 27 lutego 2021 roku w ofercie naszych usług w zakresie podstawowych pakietów programowych telewizji kablowej świadczonej w sposób cyfrowy nastąpi zmiana polegająca na wycofaniu z oferty objętej gwarancją Operatora i zaprzestaniu dostarczania jako gwarantowanych następujących programów: Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Café HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD.

Od dnia 27 lutego 2021 roku kanały te będą dostępne w ofercie jako niegwarantowane.

Stało się tak, gdyż pomimo dołożenia przez nas wielu starań, nie udało nam się przedłużyć umowy zawartej z nadawcą Telewizją Polsat sp. z o.o. na kolejny okres na dotychczasowych warunkach ze względu na bardzo dużą podwyżkę opłat żądaną przez nadawcę, której ciężaru nie jesteśmy w stanie udźwignąć, oraz krótki okres wypowiedzenia umowy, jaki narzuca Telewizja Polsat sp. z o.o. Skutkiem tego dotychczasowa umowa z Telewizją Polsat sp. z o.o. wygasła.

Jednocześnie pragniemy przekazać informację o wprowadzeniu nowych programów:

· NATIONAL GEOGRAPHIC HD - program dostępny w otwartym oknie do końca 2021 roku dla wszystkich abonentów
· BBC EARTH HD - kanał dostępny w pakietach: SuperBox, MaxBox
· BBC LIFESTYLE HD - kanał dostępny w pakietach: SuperBox, MaxBox
· BBC BRIT HD - kanał dostępny w pakietach: SuperBox, MaxBox, Sport HD Extra, StartBox +
· FOX HD - kanał dostępny w pakietach: MaxBox, Filmy i Seriale
· BIZNES 24 HD - kanał dostępny w pakietach: StartBox, MiniBox, SuperBox, MaxBox, StartBox+.

W załączeniu przekazujemy wykaz programów telewizji cyfrowej w poszczególnych pakietach programowych, który będzie Państwa obowiązywał poczynając od dnia 27 lutego 2021 roku. Pozostałe warunki świadczenia usługi telewizji kablowej pozostają bez zmian.

Jeśli nie akceptują Państwo wspomnianych zmian warunków Umowy (tj. przesunięć w zakresie charakteru programów), przysługuje Państwu prawo do złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych poniżej.

Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone do Multimedia Polska nie później niż w terminie miesiąca od otrzymania niniejszego pisma. W przypadku rozwiązania umowy z uwagi na brak akceptacji powyższych zmian warunków umowy, Dostawcy Usług nie przysługuje zwrot ulgi przyznanej Abonentowi.

Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie lub w formie dokumentowej na Infolinii Multimedia (rejestrowana rozmowa telefoniczna). Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia) lub złożone w Biurze Obsługi Klienta Operatora.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 24 357 50 48.

Z poważaniem,

 

Czy ktoś próbował rozwiązać już umowę na podstawie tego emaila ? jak to się ma do paczki usług tv+net? oraz jaki jest w tym trybie okres wypowiedzenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nerwowo Panowie widzę ostatnio na tym forum. Jeśli chodzi o błędy po negocjacjach z Duk. To zazwyczaj są to błędy natury technicznej bądź ludzkiej. To nie są systemy NASA pewnie normalnie konsultanci dodają usługi na kalkulatorze ... A wracając do zmiany umowy bo tu pewnie małe opóźnienie jest, weszły Wam zmiany w związku z aneksem od 01/02/2021 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, piotreksuchy90 napisał:

Coś nerwowo Panowie widzę ostatnio na tym forum. Jeśli chodzi o błędy po negocjacjach z Duk. To zazwyczaj są to błędy natury technicznej bądź ludzkiej. To nie są systemy NASA pewnie normalnie konsultanci dodają usługi na kalkulatorze ... A wracając do zmiany umowy bo tu pewnie małe opóźnienie jest, weszły Wam zmiany w związku z aneksem od 01/02/2021 ?

Mi nie miał być net podwyższony ze 120 na 150

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś w lokalnym BOK i już wiem za co ta wyższa opłata za internet za styczeń czyli 40.29 zł zamiast 25 zł, otóż w systemie było zpisane że dwu letnia promocja na neta kończy się 30.01.2021, a styczeń ma 31 dni i właśnie za ten jeden dzień stycznia policzyli po cenie cennikowej czyli 15.29 zł razem 40.29 zł. Teraz wszystkie usługi mam wyrównane do 31.01.2023. Net z 60 na 120 Mb już wczoraj podnieśli, paczka C+ oficjalnie od dzisiaj ale śmiga juz od 13 stycznia. Przy okazji dodam że u nas w BOK można zamawiać usługi MM jak i Vectry wiszą nawet dwa logotypy, pracownicy na koszulkach również mają dwa loga Vectra i Multimedia więc jak komu pasuje. Zapytałem jeszcze o Polsaty na razie są w ofercie i nic nie wiadomo by miały zniknąć o żadnym pakiecie Polsatu też nic nie wiadomo. Dwie stacje Polsatu które wybrałem nie widnieją w systemie więc na fakturze też ich nie będzie, to tylko taka umowa na słowo choć potwierdzenie sms przyszło. 

Edytowane przez Grzechu27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...