Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Negocjacje aneksu to teraz ciężka sprawa. 80% odbiorców ma podwyżki. Im mniej płaci się w tej chwili tym oferowana podwyżka jest większa. Moja rada jest taka byś się starał utrzymać to samo w tej samej cenie. Ja 11 lat korzystam z tego dostawcy i miałbym kupić pakiet minimum 10 zł. droższy. Według konsultantki najkorzystniej dla mnie byłoby kupić MaxBoxa + dokładki i wtedy cena miesięczna to 95 PLN. To na miesiącu 14 więcej jak dotychczas. Przy tym pakiecie co mam ponoć nie ma możliwości utrzymania tej ceny co jest. Podwyżka nawet o 10 PLN na miesiącu to 120 zł. na całej umowie. Już więc robi się to spora suma. Co mnie dziwi najbardziej, że obecny odbiorca ma gorsze oferty jak nowy. Ogólnie rzecz biorąc pierwszy raz DUK dał mi w zasadzie nieakceptowalne oferty. Do pakietu proponuje mi się internet 150 mbit, gdzie najniższy dostępny pakiet na stronie internetowej to 300. Będą dalej negocjacje prowadzone, ale ciężko o dobrą ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka, wczoraj czy przedwczoraj po północy przestał działać mi dostęp do Internetu, pewnie jakieś prace planowe bo wtedy często zaraz po północy przestaje działać. Na modemie świeciły się wtedy tylko dwie lampki. Rano modem już działał normalnie ale router nie chciał pobrać adresu IP, musiałem zrestartować modem.

Po restarcie wszystko było OK ale później zauważyłem, że zmienił się MAC adres modemu 😮 Spotkał się ktoś z czymś takim ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, thommy18 napisał:

Negocjacje aneksu to teraz ciężka sprawa. 80% odbiorców ma podwyżki. Im mniej płaci się w tej chwili tym oferowana podwyżka jest większa. Moja rada jest taka byś się starał utrzymać to samo w tej samej cenie. Ja 11 lat korzystam z tego dostawcy i miałbym kupić pakiet minimum 10 zł. droższy. Według konsultantki najkorzystniej dla mnie byłoby kupić MaxBoxa + dokładki i wtedy cena miesięczna to 95 PLN. To na miesiącu 14 więcej jak dotychczas. Przy tym pakiecie co mam ponoć nie ma możliwości utrzymania tej ceny co jest. Podwyżka nawet o 10 PLN na miesiącu to 120 zł. na całej umowie. Już więc robi się to spora suma. Co mnie dziwi najbardziej, że obecny odbiorca ma gorsze oferty jak nowy. Ogólnie rzecz biorąc pierwszy raz DUK dał mi w zasadzie nieakceptowalne oferty. Do pakietu proponuje mi się internet 150 mbit, gdzie najniższy dostępny pakiet na stronie internetowej to 300. Będą dalej negocjacje prowadzone, ale ciężko o dobrą ofertę.

Likwidują nierentownych. Wiadomo było, że eldorado kiedyś się skończy. I tak łagodnie podchodzą do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, linar10 napisał:

Teraz to można zrezygnować z kabelka do laptopa, zmiana karty w laptopie na obsługującą wifi 6 AX (router z obsługą AX) - multimedia nawet u mnie osiąga max co dajed9c94918801a5e9e29f2454d086b64fd.jpg

Wysłane z mojego Pixel 4 XL przy użyciu Tapatalka
 

Wstyd mieć tak wysoki ping.

To gorzej niż na LTE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz, że testował do najbliższego serwera obok siebie? Na WiFi też różnie ten ping pokazuje na speedtestach, raz możesz mieć 30ms a raz 10ms do tego samego serwera, w zależności jakie obciążenie sieci jest podczas pomiaru pingu podczas speedtestu. Może też być wina słabego połączenia między serwerem pomiarowym a ISP.

 

Tu też wstyd że mam na światłowodzie 29ms a nie 1ms?

qSW6TsI.png

Może dlatego, że puściłem test do Holandii?

Do najbliższego serwera jest tak:

mgkK0ot.png

Edytowane przez brtk
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, brtk napisał:

A skąd wiesz, że testował do najbliższego serwera obok siebie? Na WiFi też różnie ten ping pokazuje na speedtestach, raz możesz mieć 30ms a raz 10ms do tego samego serwera, w zależności jakie obciążenie sieci jest podczas pomiaru pingu podczas speedtestu. Może też być wina słabego połączenia między serwerem pomiarowym a ISP.

 

Tu też wstyd że mam na światłowodzie 29ms a nie 1ms?

qSW6TsI.png

Może dlatego, że puściłem test do Holandii?

Do najbliższego serwera jest tak:

mgkK0ot.png

A jeszcze większy wstyd na forum Multimedii wklejać wynik testu z sieci innego operatora T-Mobile, który nijak się ma do ubogich warunków sieci posiadaczy łączy w MM.

 

PS.: Oczywiście żartuję, to jedynie taki przytyk, że teraz powinniśmy walczyć o ping poniżej jednej ms, aniżeli o szybkość maksymalną.

Co z tego, że mam setki Mbps, jeśli co godzinę vpn mi rozłącza.

Edytowane przez aquarius
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sieć może i słaba. Pomimo tego doszedłem do zadowalającej mnie oferty z DUK. Trochę przepychanek było, ale finalnie. Maxbox, Eleven, C+ Prestige, HD, PolsatSport i Extra, net 300 mbit, 2x CAM. Cena finalna już akceptowana SMSem to 90 PLN / miesiąc. Okres zobowiązania 12 i 13 miesięcy na niektóre paczki. Ma wejść w życie od 1.02. Jeżeli wszystko będzie tak jak było mówione to całkiem dobrze. Firma chciała wyższy abonament ode mnie, stwierdziłem, że mogę płacić więcej jeśli więcej dostanę. W sumie się udało. Cena wg. mnie akceptowalna jak i zawartość pakietu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchom ponownie dekoder przez odłączenie od prądu na 30 sekund. Po starcie dekodera przywróć ustawienia fabryczne i daj się skonfigurować dekoderowi. Ustaw opcje, które potrzebujesz. W moim przypadku jak miałem IPSa to często padało mi chyba złącze HDMI, można było sterować pilotem, ale dekoder obrazu nie podawał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, thommy18 napisał:

Uruchom ponownie dekoder przez odłączenie od prądu na 30 sekund. Po starcie dekodera przywróć ustawienia fabryczne i daj się skonfigurować dekoderowi. Ustaw opcje, które potrzebujesz. W moim przypadku jak miałem IPSa to często padało mi chyba złącze HDMI, można było sterować pilotem, ale dekoder obrazu nie podawał.

Jak dam na ustawienia fabryczne to mi się nie uśmiecha układanie listy od nowa:( Myślę że to wina oprogramowania które po zmianach kanałów dodali, i tak jest raz na miesiąc, a wczoraj lista kanałów się pobierala  bez przerwy:(

Patrzyłem na instrukcje i nie mam opcji VOD  chyba że działa z internetem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrym pomysłem byłoby podłączenie dekodera do internetu i wymuszenie aktualizacji softu w menu. Może wtedy nagle by się sam nie aktualizował, resetował i aktualizował listę kanałów. Co do VOD to nie pamiętam czy akurat w tym modelu VOD jest. Od dawna mam moduły CAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, thommy18 napisał:

Sieć może i słaba. Pomimo tego doszedłem do zadowalającej mnie oferty z DUK. Trochę przepychanek było, ale finalnie. Maxbox, Eleven, C+ Prestige, HD, PolsatSport i Extra, net 300 mbit, 2x CAM. Cena finalna już akceptowana SMSem to 90 PLN / miesiąc. Okres zobowiązania 12 i 13 miesięcy na niektóre paczki. Ma wejść w życie od 1.02. Jeżeli wszystko będzie tak jak było mówione to całkiem dobrze. Firma chciała wyższy abonament ode mnie, stwierdziłem, że mogę płacić więcej jeśli więcej dostanę. W sumie się udało. Cena wg. mnie akceptowalna jak i zawartość pakietu.

Firmie też się udało. Za rok (przy następnym przedłużaniu umowy) będą próbowali cię szachować różnymi terminami zobowiązań na poszczególne usługi DTV.

Żebyś był grzeczniejszy w rozmowach negocjacyjnych.

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym był grzeczny i przystawał na wszystko co mówi Pani z DUK kupił bym sobie internet z paczki archiwalnej o prędkości 150 mbit i telewizję za wyższą cenę. W tych rozmowach nie da się być grzecznym, ponieważ stale jest żąglowanie pakietami i cenami. Wydzwanianie po kilka razy na tydzień abyś się zdecydował na coś. Kiedyś łatwiej się negocjowało i dzwoniły różne osoby. Któryś rok negocjuję cały czas z tą samą osobą. Dzwoni z podobnymi paczkami usług tylko ceny są różne. Jeżeli chodzi o grzeczność czy nie grzeczność. Firmie Multimedia płacę za usługi od 11 lat więc mogę mieć oczekiwania, że nowa paczka usług będzie taka jak ja chcę, a nie taka jak chce Pani po drugiej stronie słuchawki, która dąży do wypełnienia targetu w korporacji. Zobaczymy co będzie dalej, narazie był tylko SMS, obiecano wprowadzenie umowy do systemu od 1.02 i przysłanie jej drogą mailową. Jak dotąd nie miało to miejsca. W Ebok nadal stara umowa. Niewykluczone więc, że nadal będziemy się przepychać od poniedziałku tym razem o to żeby zawarta umowa była wypełniona przez drugą stronę. Nie wiadomo czy za rok firma Multimedia będzie istniała, już dziś na stronie jak się wczytasz dokładnie w zapisy to znajdziesz, że świadczeniodawcą pakietów jest firma Vectra. O tym również wczoraj było mówione - zapytałem czemu Multimedia sprzedaje pakiety skoro podmiot został sprzedany. Pani kłamliwie stwierdziła, że nie tak do końca Multimedia została sprzedana... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, thommy18 napisał:

Sieć może i słaba. Pomimo tego doszedłem do zadowalającej mnie oferty z DUK. Trochę przepychanek było, ale finalnie. Maxbox, Eleven, C+ Prestige, HD, PolsatSport i Extra, net 300 mbit, 2x CAM. Cena finalna już akceptowana SMSem to 90 PLN / miesiąc. Okres zobowiązania 12 i 13 miesięcy na niektóre paczki. Ma wejść w życie od 1.02. Jeżeli wszystko będzie tak jak było mówione to całkiem dobrze. Firma chciała wyższy abonament ode mnie, stwierdziłem, że mogę płacić więcej jeśli więcej dostanę. W sumie się udało. Cena wg. mnie akceptowalna jak i zawartość pakietu.

Rozbij to teraz cenowo jestem ciekaw jak to wygląda po rozbiciu za każdą usługę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co jest w SMS: maxbox (30), internet300 (16), C+ (29), Eleven (5), 2x Cam (5), HD (5). W nawiasie podałem ceny. Co jeszcze ważne to dostałem tylko SMS o akceptacje. Obiecano mi przysłanie umowy na mail (tak się nie stało), obiecano wprowadzać umowę do systemu w celu jej włączenia od 1.02. W systemie stara umowa, brak umowy na mailu. Jedynie co to jest SMS. W tej sytuacji wątpię bym od poniedziałku to miał. Pewnie będzie trzeba jeszcze pare razy zadzwonić na 244. Kobieta, z którą negocjowałem też dziwnie postępowała, szarogęsiła się o swoją ofertę gdy nie przystałem stwierdziła, że z przełożonym się porozumie. Potem oddzwoniła i stwierdziła, że daje paczkę za 90 i jeśli nie wezmę to innej paczki nie da. Ogólnie wydaje się, że jest w miarę OK o ile rzeczywiście będzie to od 1.02 i cena na fakturze będzie rzeczywiście 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o różne terminy umowy na różne pakiety to od wielu lat tak miałem. Co roku składałem wypowiedzenie z końcem trwania umowy i nigdy nikt nie szachował mnie tym. Bez problemu dostawałem lepsze warunki, w grudniu podpisałem pierwszy raz umowe na dwa lata i jestem zadowolony przy tym co teraz sie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, thommy18 napisał:

Z tego co jest w SMS: maxbox (30), internet300 (16), C+ (29), Eleven (5), 2x Cam (5), HD (5). W nawiasie podałem ceny. Co jeszcze ważne to dostałem tylko SMS o akceptacje. Obiecano mi przysłanie umowy na mail (tak się nie stało), obiecano wprowadzać umowę do systemu w celu jej włączenia od 1.02. W systemie stara umowa, brak umowy na mailu. Jedynie co to jest SMS. W tej sytuacji wątpię bym od poniedziałku to miał. Pewnie będzie trzeba jeszcze pare razy zadzwonić na 244. Kobieta, z którą negocjowałem też dziwnie postępowała, szarogęsiła się o swoją ofertę gdy nie przystałem stwierdziła, że z przełożonym się porozumie. Potem oddzwoniła i stwierdziła, że daje paczkę za 90 i jeśli nie wezmę to innej paczki nie da. Ogólnie wydaje się, że jest w miarę OK o ile rzeczywiście będzie to od 1.02 i cena na fakturze będzie rzeczywiście 90.

Brakuje opłaty za korzystanie z pierwszego cam/dekodera zazwyczaj było to 10 albo 14 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@thommy18

1. Jak w ciągu 3-4 dni nie prześlą na maila umowy to dzwoń, bo ja przez prawie 4 tygodnie (!) nie mogłem się jej doprosić. Najpierw wystawili na początku miesiąca zawyżoną fakturę, a dopiero po monitach przysłali umowę w pdf i wyszły błędy. A wtedy już tylko pozostała mi reklamacja. 

2. Sprawdź po otrzymaniu umowy czy terminy umów i kwoty są zgodne z przesłaną umową i smsami,  bo u mnie terminy wcześniej uzgodnione się rozjechały. 

3. Opłaty za dekoder nie ma (!) w smsach, choć potem jest doliczana. Ale jak jest z CAM to nie wiem...

 

Umowa na pakiet tv jest na 12/24 miesiące + miesiąc włączenia co razem daje 13/25 miesięcy i w ten sposób umowa główna jest często cały miesiąc dłuższa niż na internet, pakiet Canal+ czy HBO. Miejcie to na uwadze przedłużając umowę. Trzeba podkreślać w negocjacjach, żeby wszystkie terminy kończyły się razem. To taka sama porażka jak ta promocja Eleven na 7 miesięcy gratis, bo jak potem wykupić/dokupić coś na 5 miesięcy - nie da się.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co było mówione to od 1 lutego mają być usługi po nowemu. Nic nie zapowiada jednak żeby było włączenie od poniedziałku. Umowy nie ma w systemie ani na mailu. Po weekendzie będę wiedział czy jest usługa przyspieszenie internetu i nowy pakiet TV. Kwota + 10 jest dopisana przy pakiecie TV (koszt 30 PLN). Razem ma wszystko kosztować 90 PLN. Znając historie firmy MM zapewne nie obędzie się bez kolejnych telefonów i wyjaśniania bo zawyżone faktury czy brak pakietów nie jeden raz musiałem reklamować. Podobnie pewnie będzie i teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...