Grigorios Quedin Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Podziwiam. Tak się męczysz a jednak co roku przedłużasz.O modemie nie wspominając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 7 minut temu, Grigorios Quedin napisał: O modemie nie wspominając I jak? Dzwoniłeś na infolinię odnośnie Polsatów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Próbowałem ,ale miałem za mało cierpliwości . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linar10 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Teraz to można zrezygnować z kabelka do laptopa, zmiana karty w laptopie na obsługującą wifi 6 AX (router z obsługą AX) - multimedia nawet u mnie osiąga max co dajeWysłane z mojego Pixel 4 XL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Ja chcę w lutym złożyć wypowiedzenie i już choruję na samą myśl, że będę pewnie z 30 minut wisiał na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Negocjacje aneksu to teraz ciężka sprawa. 80% odbiorców ma podwyżki. Im mniej płaci się w tej chwili tym oferowana podwyżka jest większa. Moja rada jest taka byś się starał utrzymać to samo w tej samej cenie. Ja 11 lat korzystam z tego dostawcy i miałbym kupić pakiet minimum 10 zł. droższy. Według konsultantki najkorzystniej dla mnie byłoby kupić MaxBoxa + dokładki i wtedy cena miesięczna to 95 PLN. To na miesiącu 14 więcej jak dotychczas. Przy tym pakiecie co mam ponoć nie ma możliwości utrzymania tej ceny co jest. Podwyżka nawet o 10 PLN na miesiącu to 120 zł. na całej umowie. Już więc robi się to spora suma. Co mnie dziwi najbardziej, że obecny odbiorca ma gorsze oferty jak nowy. Ogólnie rzecz biorąc pierwszy raz DUK dał mi w zasadzie nieakceptowalne oferty. Do pakietu proponuje mi się internet 150 mbit, gdzie najniższy dostępny pakiet na stronie internetowej to 300. Będą dalej negocjacje prowadzone, ale ciężko o dobrą ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Ciekawostka, wczoraj czy przedwczoraj po północy przestał działać mi dostęp do Internetu, pewnie jakieś prace planowe bo wtedy często zaraz po północy przestaje działać. Na modemie świeciły się wtedy tylko dwie lampki. Rano modem już działał normalnie ale router nie chciał pobrać adresu IP, musiałem zrestartować modem. Po restarcie wszystko było OK ale później zauważyłem, że zmienił się MAC adres modemu Spotkał się ktoś z czymś takim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 2 godziny temu, thommy18 napisał: Negocjacje aneksu to teraz ciężka sprawa. 80% odbiorców ma podwyżki. Im mniej płaci się w tej chwili tym oferowana podwyżka jest większa. Moja rada jest taka byś się starał utrzymać to samo w tej samej cenie. Ja 11 lat korzystam z tego dostawcy i miałbym kupić pakiet minimum 10 zł. droższy. Według konsultantki najkorzystniej dla mnie byłoby kupić MaxBoxa + dokładki i wtedy cena miesięczna to 95 PLN. To na miesiącu 14 więcej jak dotychczas. Przy tym pakiecie co mam ponoć nie ma możliwości utrzymania tej ceny co jest. Podwyżka nawet o 10 PLN na miesiącu to 120 zł. na całej umowie. Już więc robi się to spora suma. Co mnie dziwi najbardziej, że obecny odbiorca ma gorsze oferty jak nowy. Ogólnie rzecz biorąc pierwszy raz DUK dał mi w zasadzie nieakceptowalne oferty. Do pakietu proponuje mi się internet 150 mbit, gdzie najniższy dostępny pakiet na stronie internetowej to 300. Będą dalej negocjacje prowadzone, ale ciężko o dobrą ofertę. Likwidują nierentownych. Wiadomo było, że eldorado kiedyś się skończy. I tak łagodnie podchodzą do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 7 godzin temu, linar10 napisał: Teraz to można zrezygnować z kabelka do laptopa, zmiana karty w laptopie na obsługującą wifi 6 AX (router z obsługą AX) - multimedia nawet u mnie osiąga max co daje Wysłane z mojego Pixel 4 XL przy użyciu Tapatalka Wstyd mieć tak wysoki ping. To gorzej niż na LTE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brtk Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 (edytowane) A skąd wiesz, że testował do najbliższego serwera obok siebie? Na WiFi też różnie ten ping pokazuje na speedtestach, raz możesz mieć 30ms a raz 10ms do tego samego serwera, w zależności jakie obciążenie sieci jest podczas pomiaru pingu podczas speedtestu. Może też być wina słabego połączenia między serwerem pomiarowym a ISP. Tu też wstyd że mam na światłowodzie 29ms a nie 1ms? Może dlatego, że puściłem test do Holandii? Do najbliższego serwera jest tak: Edytowane 28 Stycznia 2021 przez brtk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 (edytowane) 5 godzin temu, brtk napisał: A skąd wiesz, że testował do najbliższego serwera obok siebie? Na WiFi też różnie ten ping pokazuje na speedtestach, raz możesz mieć 30ms a raz 10ms do tego samego serwera, w zależności jakie obciążenie sieci jest podczas pomiaru pingu podczas speedtestu. Może też być wina słabego połączenia między serwerem pomiarowym a ISP. Tu też wstyd że mam na światłowodzie 29ms a nie 1ms? Może dlatego, że puściłem test do Holandii? Do najbliższego serwera jest tak: A jeszcze większy wstyd na forum Multimedii wklejać wynik testu z sieci innego operatora T-Mobile, który nijak się ma do ubogich warunków sieci posiadaczy łączy w MM. PS.: Oczywiście żartuję, to jedynie taki przytyk, że teraz powinniśmy walczyć o ping poniżej jednej ms, aniżeli o szybkość maksymalną. Co z tego, że mam setki Mbps, jeśli co godzinę vpn mi rozłącza. Edytowane 28 Stycznia 2021 przez aquarius Błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Sieć może i słaba. Pomimo tego doszedłem do zadowalającej mnie oferty z DUK. Trochę przepychanek było, ale finalnie. Maxbox, Eleven, C+ Prestige, HD, PolsatSport i Extra, net 300 mbit, 2x CAM. Cena finalna już akceptowana SMSem to 90 PLN / miesiąc. Okres zobowiązania 12 i 13 miesięcy na niektóre paczki. Ma wejść w życie od 1.02. Jeżeli wszystko będzie tak jak było mówione to całkiem dobrze. Firma chciała wyższy abonament ode mnie, stwierdziłem, że mogę płacić więcej jeśli więcej dostanę. W sumie się udało. Cena wg. mnie akceptowalna jak i zawartość pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) Własnie przed chwilą się zresetował IPS 3000 nie wiem czemu, to oni robią,czy już kończy pomału? Albo to wina tego oprogramowania też tak macie z IPS? Edytowane 29 Stycznia 2021 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Uruchom ponownie dekoder przez odłączenie od prądu na 30 sekund. Po starcie dekodera przywróć ustawienia fabryczne i daj się skonfigurować dekoderowi. Ustaw opcje, które potrzebujesz. W moim przypadku jak miałem IPSa to często padało mi chyba złącze HDMI, można było sterować pilotem, ale dekoder obrazu nie podawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 3 minuty temu, thommy18 napisał: Uruchom ponownie dekoder przez odłączenie od prądu na 30 sekund. Po starcie dekodera przywróć ustawienia fabryczne i daj się skonfigurować dekoderowi. Ustaw opcje, które potrzebujesz. W moim przypadku jak miałem IPSa to często padało mi chyba złącze HDMI, można było sterować pilotem, ale dekoder obrazu nie podawał. Jak dam na ustawienia fabryczne to mi się nie uśmiecha układanie listy od nowa:( Myślę że to wina oprogramowania które po zmianach kanałów dodali, i tak jest raz na miesiąc, a wczoraj lista kanałów się pobierala bez przerwy:( Patrzyłem na instrukcje i nie mam opcji VOD chyba że działa z internetem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Dobrym pomysłem byłoby podłączenie dekodera do internetu i wymuszenie aktualizacji softu w menu. Może wtedy nagle by się sam nie aktualizował, resetował i aktualizował listę kanałów. Co do VOD to nie pamiętam czy akurat w tym modelu VOD jest. Od dawna mam moduły CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubinoob Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Nie wiem co konkretnie siedzi w IPS3000, ale już od dawna dają dekodery z wbudowanym EuroDOCSISem, czyli wszelkie aktualizacje softu i inne idą bez podłączania neta osobno do dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 (edytowane) 14 godzin temu, thommy18 napisał: Sieć może i słaba. Pomimo tego doszedłem do zadowalającej mnie oferty z DUK. Trochę przepychanek było, ale finalnie. Maxbox, Eleven, C+ Prestige, HD, PolsatSport i Extra, net 300 mbit, 2x CAM. Cena finalna już akceptowana SMSem to 90 PLN / miesiąc. Okres zobowiązania 12 i 13 miesięcy na niektóre paczki. Ma wejść w życie od 1.02. Jeżeli wszystko będzie tak jak było mówione to całkiem dobrze. Firma chciała wyższy abonament ode mnie, stwierdziłem, że mogę płacić więcej jeśli więcej dostanę. W sumie się udało. Cena wg. mnie akceptowalna jak i zawartość pakietu. Firmie też się udało. Za rok (przy następnym przedłużaniu umowy) będą próbowali cię szachować różnymi terminami zobowiązań na poszczególne usługi DTV. Żebyś był grzeczniejszy w rozmowach negocjacyjnych. Edytowane 30 Stycznia 2021 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Gdybym był grzeczny i przystawał na wszystko co mówi Pani z DUK kupił bym sobie internet z paczki archiwalnej o prędkości 150 mbit i telewizję za wyższą cenę. W tych rozmowach nie da się być grzecznym, ponieważ stale jest żąglowanie pakietami i cenami. Wydzwanianie po kilka razy na tydzień abyś się zdecydował na coś. Kiedyś łatwiej się negocjowało i dzwoniły różne osoby. Któryś rok negocjuję cały czas z tą samą osobą. Dzwoni z podobnymi paczkami usług tylko ceny są różne. Jeżeli chodzi o grzeczność czy nie grzeczność. Firmie Multimedia płacę za usługi od 11 lat więc mogę mieć oczekiwania, że nowa paczka usług będzie taka jak ja chcę, a nie taka jak chce Pani po drugiej stronie słuchawki, która dąży do wypełnienia targetu w korporacji. Zobaczymy co będzie dalej, narazie był tylko SMS, obiecano wprowadzenie umowy do systemu od 1.02 i przysłanie jej drogą mailową. Jak dotąd nie miało to miejsca. W Ebok nadal stara umowa. Niewykluczone więc, że nadal będziemy się przepychać od poniedziałku tym razem o to żeby zawarta umowa była wypełniona przez drugą stronę. Nie wiadomo czy za rok firma Multimedia będzie istniała, już dziś na stronie jak się wczytasz dokładnie w zapisy to znajdziesz, że świadczeniodawcą pakietów jest firma Vectra. O tym również wczoraj było mówione - zapytałem czemu Multimedia sprzedaje pakiety skoro podmiot został sprzedany. Pani kłamliwie stwierdziła, że nie tak do końca Multimedia została sprzedana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raver Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 21 godzin temu, thommy18 napisał: Sieć może i słaba. Pomimo tego doszedłem do zadowalającej mnie oferty z DUK. Trochę przepychanek było, ale finalnie. Maxbox, Eleven, C+ Prestige, HD, PolsatSport i Extra, net 300 mbit, 2x CAM. Cena finalna już akceptowana SMSem to 90 PLN / miesiąc. Okres zobowiązania 12 i 13 miesięcy na niektóre paczki. Ma wejść w życie od 1.02. Jeżeli wszystko będzie tak jak było mówione to całkiem dobrze. Firma chciała wyższy abonament ode mnie, stwierdziłem, że mogę płacić więcej jeśli więcej dostanę. W sumie się udało. Cena wg. mnie akceptowalna jak i zawartość pakietu. Rozbij to teraz cenowo jestem ciekaw jak to wygląda po rozbiciu za każdą usługę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Z tego co jest w SMS: maxbox (30), internet300 (16), C+ (29), Eleven (5), 2x Cam (5), HD (5). W nawiasie podałem ceny. Co jeszcze ważne to dostałem tylko SMS o akceptacje. Obiecano mi przysłanie umowy na mail (tak się nie stało), obiecano wprowadzać umowę do systemu w celu jej włączenia od 1.02. W systemie stara umowa, brak umowy na mailu. Jedynie co to jest SMS. W tej sytuacji wątpię bym od poniedziałku to miał. Pewnie będzie trzeba jeszcze pare razy zadzwonić na 244. Kobieta, z którą negocjowałem też dziwnie postępowała, szarogęsiła się o swoją ofertę gdy nie przystałem stwierdziła, że z przełożonym się porozumie. Potem oddzwoniła i stwierdziła, że daje paczkę za 90 i jeśli nie wezmę to innej paczki nie da. Ogólnie wydaje się, że jest w miarę OK o ile rzeczywiście będzie to od 1.02 i cena na fakturze będzie rzeczywiście 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taucher Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Jeżeli chodzi o różne terminy umowy na różne pakiety to od wielu lat tak miałem. Co roku składałem wypowiedzenie z końcem trwania umowy i nigdy nikt nie szachował mnie tym. Bez problemu dostawałem lepsze warunki, w grudniu podpisałem pierwszy raz umowe na dwa lata i jestem zadowolony przy tym co teraz sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 4 godziny temu, thommy18 napisał: Z tego co jest w SMS: maxbox (30), internet300 (16), C+ (29), Eleven (5), 2x Cam (5), HD (5). W nawiasie podałem ceny. Co jeszcze ważne to dostałem tylko SMS o akceptacje. Obiecano mi przysłanie umowy na mail (tak się nie stało), obiecano wprowadzać umowę do systemu w celu jej włączenia od 1.02. W systemie stara umowa, brak umowy na mailu. Jedynie co to jest SMS. W tej sytuacji wątpię bym od poniedziałku to miał. Pewnie będzie trzeba jeszcze pare razy zadzwonić na 244. Kobieta, z którą negocjowałem też dziwnie postępowała, szarogęsiła się o swoją ofertę gdy nie przystałem stwierdziła, że z przełożonym się porozumie. Potem oddzwoniła i stwierdziła, że daje paczkę za 90 i jeśli nie wezmę to innej paczki nie da. Ogólnie wydaje się, że jest w miarę OK o ile rzeczywiście będzie to od 1.02 i cena na fakturze będzie rzeczywiście 90. Brakuje opłaty za korzystanie z pierwszego cam/dekodera zazwyczaj było to 10 albo 14 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterix Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 @thommy18 1. Jak w ciągu 3-4 dni nie prześlą na maila umowy to dzwoń, bo ja przez prawie 4 tygodnie (!) nie mogłem się jej doprosić. Najpierw wystawili na początku miesiąca zawyżoną fakturę, a dopiero po monitach przysłali umowę w pdf i wyszły błędy. A wtedy już tylko pozostała mi reklamacja. 2. Sprawdź po otrzymaniu umowy czy terminy umów i kwoty są zgodne z przesłaną umową i smsami, bo u mnie terminy wcześniej uzgodnione się rozjechały. 3. Opłaty za dekoder nie ma (!) w smsach, choć potem jest doliczana. Ale jak jest z CAM to nie wiem... Umowa na pakiet tv jest na 12/24 miesiące + miesiąc włączenia co razem daje 13/25 miesięcy i w ten sposób umowa główna jest często cały miesiąc dłuższa niż na internet, pakiet Canal+ czy HBO. Miejcie to na uwadze przedłużając umowę. Trzeba podkreślać w negocjacjach, żeby wszystkie terminy kończyły się razem. To taka sama porażka jak ta promocja Eleven na 7 miesięcy gratis, bo jak potem wykupić/dokupić coś na 5 miesięcy - nie da się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Z tego co było mówione to od 1 lutego mają być usługi po nowemu. Nic nie zapowiada jednak żeby było włączenie od poniedziałku. Umowy nie ma w systemie ani na mailu. Po weekendzie będę wiedział czy jest usługa przyspieszenie internetu i nowy pakiet TV. Kwota + 10 jest dopisana przy pakiecie TV (koszt 30 PLN). Razem ma wszystko kosztować 90 PLN. Znając historie firmy MM zapewne nie obędzie się bez kolejnych telefonów i wyjaśniania bo zawyżone faktury czy brak pakietów nie jeden raz musiałem reklamować. Podobnie pewnie będzie i teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.