Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

LG pokazuje jakie kanały są  na danej częstotliwości jednak w moim mieście są na innych częstotliwościach. Dla przykładu TVP Sport HD mam na 466 MHz. A zgadzam się  z @zerojedynkaX że nie powinni z tego robić tajemnicy skoro na stronie i tak podają listę kanałów.

Kiedyś na infolinii pytałem na jakiej częstotliwości jest konkretny kanał i konsultant z działu technicznego  nie wiedział i uparcie twierdził że automatyczne strojenie tv wyszuka wszystkie kanały. W końcu po kilku dniach okazało się nie było włączonej jednej częstotliwości i dlatego nie było wszystkich kanałów, w takiej sytuacji strojenie nic da. W końcu to zauważyli po kilku dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, maks27 napisał:

@zerojedynkaX  Spróbuj w biurze Vectry może się uda jeśli masz blisko.

 

 

W Szczecinie np nie ma już "dawnego biura" Vectra. Zostało stare biuro Multimedia, które zmieniło logotypy na Vectry. I jedno biuro obsługuje teraz klientów Vectra i dawnej MM = codzienna kolejka emerytów którzy tam chyba dla przyjemności stoją ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, czy ktoś powiedzmy w ostatnich 3 miesiącach przedłuzał umowę między innymi na telefonię komórkową w Multimedia? Jesli tak, to proszę o wpisanie planu taryfowego, ilości GB i cenę za jeden numer na miesiąc. Chciałbym się zorientować ile sobie teraz liczą przy przedłużeniu umowy np. po wysłaniu do nich wypowiedzenia. Czyli co oferuje starym abonentom DUK. Obecnie mam 2  numery w pakiecie Multiaktywny BIS 10 GB i płacę za jeden numer 19,99 zł oraz jeden w tym samym planie ale z 2 GB za 14,99 zł/ miesięcznie. 

Edytowane przez Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujcio0 napisał:

Mam pytanie dlaczego w sieci VECTRA skoro teraz MULTIMEDIA POLSKA (to teraz grupa VECTRA) nie ma takich samych kanałów a taka sama lista (układ )?

 

https://www.multimedia.pl/getattachment/9c19da78-981a-4fbf-a116-96b017384a18/HFC_pozostale_wykaz.aspx

 

 

A dlaczego w Inteligo nie ma tych samych opłat co w PKO, przecież to jedna firma?

A dlaczego Dacia i Nissan nie ma tego samego wyposażenia co Renault? Przecież to jedna firma.

Edytowane przez aquarius
Błąd
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużał ktoś ostatnio umowę na sam internet w MM ?Kiedyś na stronie MM/Vectry były zamieszczone "wyjściowe" ceny dla przedłużających. Teraz brak takich informacji. Na dodatek dla nowych są tylko trzy opcje prędkości od 300 mega w gorę, więc tez w żaden sposób nie ma porównać cenowych do niższych prędkości. Obecnie mam 60 mega i w zasadzie w zupełności mi to wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciąż można się uwolnić bez kar lub ponegocjować. :) Umowa zawierana jesienią, w niej niespójna informacja dot. gwarantowanych kanałów. Dziś w mailu taka wiadomość: 


Gdynia, 26.01.2021 r.

Szanowni Państwo,

Pragniemy przekazać kilka ważnych informacji na temat wprowadzonych zmian w warunkach Państwa umowy z Multimedia Polska w zakresie usługi telewizyjnej.

Działając na podstawie § 3 ust. 241 Regulaminu świadczenia usługi radia i telewizji kablowej przez Multimedia Polska, informujemy, że z dniem 27 lutego 2021 roku w ofercie naszych usług w zakresie podstawowych pakietów programowych telewizji kablowej świadczonej w sposób cyfrowy nastąpi zmiana polegająca na wycofaniu z oferty objętej gwarancją Operatora i zaprzestaniu dostarczania jako gwarantowanych następujących programów: Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Café HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD.

Od dnia 27 lutego 2021 roku kanały te będą dostępne w ofercie jako niegwarantowane.

Stało się tak, gdyż pomimo dołożenia przez nas wielu starań, nie udało nam się przedłużyć umowy zawartej z nadawcą Telewizją Polsat sp. z o.o. na kolejny okres na dotychczasowych warunkach ze względu na bardzo dużą podwyżkę opłat żądaną przez nadawcę, której ciężaru nie jesteśmy w stanie udźwignąć, oraz krótki okres wypowiedzenia umowy, jaki narzuca Telewizja Polsat sp. z o.o. Skutkiem tego dotychczasowa umowa z Telewizją Polsat sp. z o.o. wygasła.

Jednocześnie pragniemy przekazać informację o wprowadzeniu nowych programów:

· NATIONAL GEOGRAPHIC HD - program dostępny w otwartym oknie do końca 2021 roku dla wszystkich abonentów
· BBC EARTH HD - kanał dostępny w pakietach: SuperBox, MaxBox
· BBC LIFESTYLE HD - kanał dostępny w pakietach: SuperBox, MaxBox
· BBC BRIT HD - kanał dostępny w pakietach: SuperBox, MaxBox, Sport HD Extra, StartBox +
· FOX HD - kanał dostępny w pakietach: MaxBox, Filmy i Seriale
· BIZNES 24 HD - kanał dostępny w pakietach: StartBox, MiniBox, SuperBox, MaxBox, StartBox+.

W załączeniu przekazujemy wykaz programów telewizji cyfrowej w poszczególnych pakietach programowych, który będzie Państwa obowiązywał poczynając od dnia 27 lutego 2021 roku. Pozostałe warunki świadczenia usługi telewizji kablowej pozostają bez zmian.

Jeśli nie akceptują Państwo wspomnianych zmian warunków Umowy (tj. przesunięć w zakresie charakteru programów), przysługuje Państwu prawo do złożenia wypowiedzenia według zasad wskazanych poniżej.

Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy abonenckiej powinno być dostarczone do Multimedia Polska nie później niż w terminie miesiąca od otrzymania niniejszego pisma. W przypadku rozwiązania umowy z uwagi na brak akceptacji powyższych zmian warunków umowy, Dostawcy Usług nie przysługuje zwrot ulgi przyznanej Abonentowi.

Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie lub w formie dokumentowej na Infolinii Multimedia (rejestrowana rozmowa telefoniczna). Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia) lub złożone w Biurze Obsługi Klienta Operatora.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 24 357 50 48.

Z poważaniem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie dawno zawierałem nową umowę i gościu mówił że Polsaty pozostaną w ofercie ale wrazie co to dwa kanały Polsatu za 2 grosze zamówiłem i dostałem potwierdzenie sms. Kilka dni temu przyszły papiery ale tam żadnej wzmianki o dwóch wybranych Polsatach, więc nie wiem jak to będzie. Dziwne to trochę umowa między MM a Polsatem niby wygasła a stacje nadal są/będą dostępne tyle że jako nie gwarantowane to jak to w końcu jest ? Jakaś umowa między nimi jednak musi być jak kanały cały czas świecą. 

Edytowane przez Grzechu27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanko do was, jak ocenianie internet, mam jeszcze dwa od UPC z którym nigdy nie było problemu, i mimo że koncentryk to nie było rozłączania się,i dobry ping, w MM światłowod ping w testach lepszy zawsze ale w grach jest o około 20% wyższy,choć wydaje mi się że w pierwszych 2 tygodniach ,koniec grudnia i początek stycznia było lepiej, mam do niego podłączony router w AP, ale zawsze jak włączę jakaś rzecz która jest kablem podlaczona to rozłącza chwilowo urządzenia wifi,a także i bez tego rozłącza,w trybie AP to router od MM wszystkim steruje. Co myślicie, to wina MM?czy routera Huawei?

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, kowjanko said:

Tego to nawet górale na Podhalu nie wiedzą. Nawet ci najstarsi. :)

To jest akurat bardzo prosta odpowiedź - Vectra kupiła MMP ale są to nadal dwie oddzielne firmy i każda ma swoje oddzielne umowy z dostawcami treści. Firmy nie połączyły się w jedną całość, ba, nadal funkcjonują pod własnymi oddzielnymi nazwami i markami handlowymi.

6 hours ago, zerojedynkaX said:

Multimedia jako marka nadal jest i będzie. Tyle że rządzi Vectra i zarząd MM się rozwiązał.

Zarząd MMP się nie rozwiązał, lecz został obsadzony ludźmi z Zarządu Vectry, nowego właściciela MMP.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pawel napisał:

Przedłużał ktoś ostatnio umowę na sam internet w MM ?Kiedyś na stronie MM/Vectry były zamieszczone "wyjściowe" ceny dla przedłużających. Teraz brak takich informacji. Na dodatek dla nowych są tylko trzy opcje prędkości od 300 mega w gorę, więc tez w żaden sposób nie ma porównać cenowych do niższych prędkości. Obecnie mam 60 mega i w zasadzie w zupełności mi to wystarcza.

Przedłużyłem tydzień temu 60mb/s z wifi za 24,99zł, czyli tyle co miałem do tej pory. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Power napisał:

Obecnie mam 2  numery w pakiecie Multiaktywny BIS 10 GB i płacę za jeden numer 19,99 zł oraz jeden w tym samym planie ale z 2 GB za 14,99 zł/ miesięcznie.

 

Przedłużając umowę w listopadzie na  MaxBox, internet oraz 1 numer telefonu komórkowego utrzymałem cenę 14,99 zł i podniesienie neta z 2 GB do 5 GB. Każdy kolejny kosztowałby także 14,99 zł z 5 GB, gdybym chciał dobrać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

|Witajcie. Za miesiac konczy mi sie umowa z MM...do tej pory płaciłem za tv max box,internet 120, pakie HBO,pakiet Canal + presige,cinemaxy, Eleveny(1,2,3), multiroom,WIFI 109zł . Po próbie złożenia telefonicznie rezygnacji Pani zaproponowała mi tą samą cenę za to wszystko co do tej pory miałem plus podwyższenie internetu do 150. Moije pytanie czy można jeszcze coś wynegocjować i czy nalezy mi sie jakiś gadzet(np dysk przenośny) bo Pani twierdzi ze jak brałem gadzet 2 lata temu to juz nie nalezy sie:)

Edytowane przez kamil_roz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamil_roz napisał:

|Witajcie. Za miesiac konczy mi sie umowa z MM...do tej pory płaciłem za tv max box,internet 120, pakie HBO,pakiet Canal + presige,cinemaxy, Eleveny(1,2,3), multiroom,WIFI 109zł . Po próbie złożenia telefonicznie rezygnacji Pani zaproponowała mi tą samą cenę za to wszystko co do tej pory miałem plus podwyższenie internetu do 150. Moije pytanie czy można jeszcze coś wynegocjować i czy nalezy mi sie jakiś gadzet(np dysk przenośny) bo Pani twierdzi ze jak brałem gadzet 2 lata temu to juz nie nalezy sie:)

Mi też za miesiąc kończy się umowa. Negocjacje trwają, kolejna rozmowa z DUK ma być prowadzona w piątek. Pani mi proponuje to co mam w podpisie za 10 zł. więcej niż do tej pory. Umowa byłaby na rok, pakiet Eleven byłby na 7 miesięcy rzekomo bez opłat. Też mam propozycję z pakietem Maxbox za 95 miesięcznie. Pytano mnie jaki pakiet bym chciał. Stwierdziłem, że taki jak do tej pory tylko, że Eleven na 12 miesięcy. Cena urosła do 101 PLN za miesiąc. Na żadną ofertę nie zdecydowałem się, bo nawet 10 zł. drożej na miesiącu to rocznie wychodzi 120 zł. więcej na pakiet, to jest całkiem sporo. Internetu mam 150 mbit i będę kontynuował rozmowy, ponieważ obecnie patrząc na stronę internetową nie można kupić internetu wolniejszego niż 300. Za podniesieniem ceny nie dostałbym nic więcej niż mam do tej pory. Przy wyborze MaxBoxa musiałbym płacić za pakiet z bajkami, których nie oglądam. O Polsatach też rozmawiałem też kobieta mówiła, że 2 Polsaty za 2 grosze, tylko jak zapytałem o regulamin tej oferty dowiedziałęm się, że takiego regulaminu nie ma. W cenie 91 czy 95 PLN (w zależności od wariantów) pakiet sportowy Eleven (jak najbardziej mnie interesuje) obowiązywałby tylko na 7 miesięcy. Oczywiście nie chce firma dołożyć mi kanału Eleven Sport 4 (brak go w ofercie - sic!). Pytasz czy można jeszcze wynegocjować - raczej nie. Jeśli proponują to samo za tę samą cenę to bym się pisał, z zastrzeżeniem tego, że najwolniejszy pakiet netu dla nowych to 300, więc takie oferty na 60, 100 czy 120 to są stare pakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, thommy18 napisał:

Mi też za miesiąc kończy się umowa. Negocjacje trwają, kolejna rozmowa z DUK ma być prowadzona w piątek. Pani mi proponuje to co mam w podpisie za 10 zł. więcej niż do tej pory. Umowa byłaby na rok, pakiet Eleven byłby na 7 miesięcy rzekomo bez opłat. Też mam propozycję z pakietem Maxbox za 95 miesięcznie. Pytano mnie jaki pakiet bym chciał. Stwierdziłem, że taki jak do tej pory tylko, że Eleven na 12 miesięcy. Cena urosła do 101 PLN za miesiąc. Na żadną ofertę nie zdecydowałem się, bo nawet 10 zł. drożej na miesiącu to rocznie wychodzi 120 zł. więcej na pakiet, to jest całkiem sporo. Internetu mam 150 mbit i będę kontynuował rozmowy, ponieważ obecnie patrząc na stronę internetową nie można kupić internetu wolniejszego niż 300. Za podniesieniem ceny nie dostałbym nic więcej niż mam do tej pory. Przy wyborze MaxBoxa musiałbym płacić za pakiet z bajkami, których nie oglądam. O Polsatach też rozmawiałem też kobieta mówiła, że 2 Polsaty za 2 grosze, tylko jak zapytałem o regulamin tej oferty dowiedziałęm się, że takiego regulaminu nie ma. W cenie 91 czy 95 PLN (w zależności od wariantów) pakiet sportowy Eleven (jak najbardziej mnie interesuje) obowiązywałby tylko na 7 miesięcy. Oczywiście nie chce firma dołożyć mi kanału Eleven Sport 4 (brak go w ofercie - sic!). Pytasz czy można jeszcze wynegocjować - raczej nie. Jeśli proponują to samo za tę samą cenę to bym się pisał, z zastrzeżeniem tego, że najwolniejszy pakiet netu dla nowych to 300, więc takie oferty na 60, 100 czy 120 to są stare pakiety.

a czy zaproponowali Ci jakiś gadzet badz sam prosiłes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...