Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Grigorios Quedin napisał:

Pytanie nie było do Ciebie.
:+)
Ktoś może wrzucić dokładną listę kanałów Polsatu ,które znikną z oferty ?
Dzięki .

Zadzwoniłem na duk ale mnie przełączył na "prewencję" już dokładnie tej listy do wyboru nie pamiętam ale napewno był PS, PSE PNews PFilm, napewno nie było PSFight i PSNews na tej liście. Przypominało mi to trochę listę która ma Vectra 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od czerwca jestem klientem MM. Byłem ogólnie zadowolony z jakości usług do momentu calkowitego wchłonięcia MM przez wiadoma firmę. Od tego momentu zaczęły się pojawiać problemy z telewizja - klatkowanie, znikanie obrazu itd. Co do internetu- zaczął zrywać w ciągu dnia ( pracuje zdalnie ) a po pracy granie w jakiekolwiek gry online stało się katorgą nie zabawą przez opóźnienia i nie reagowanie na komendy w grach takich jak Call of duty, fifa 21. Obsługa klienta mówi że wszystko jest dobrze i umywa ręce i pewnie dużo ludzi siedzi ( w szczególności o 1-2 w nocy kiedy to zazwyczaj pogrywam) . W speedtestach prędkość nigdy nie osiąga tej z umowy ( 300mbps) a ping jest w granicach się od 15-60ms co nie jest tragiczna wartością.

Odpalając wyżej wymienione gry u znajomych w ramach testu u innych operatorów wszystko działa idealnie. Problem pojawia się tylko i wyłącznie na moim połączeniu. Właściwie to podłączając LTE z telefonu do konsoli nie widzę praktycznie żadnej różnicy na korzyść połączenia stacjonarnego po kablu... Czy ktoś jest w stanie poradzić od czego taka sytuacja może być uzależniona, co mógł zmienić operator że jakość połączenia leci łeb na szyję ? Jestem mocno poirytowany bo z tygodnia na tydzień wszystko po[beep]adło i w roku 2021 czuje się jak bym grał na modemie telefonicznym 20 lat temu... termin rezygnacji z umowy przez polsaty których nie potrzebuje mi minął a na osiedlu po nowym roku wszedł nowy operator - Orange światłowód. Wcześniej mm był jedynym operatorem w mojej lokalizacji. Czy nadal istnieje jakiś sposób na zerwanie umowy z nimi bez płacenia kar umownych ? 

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem , czy to nie zależy od lokalizacji , ale u mnie aż takiej tragedii nie ma. Mam internet 150 Mb z wi-fi 2,4/5 Ghz (Arris) i w sumie rzadko spada poniżej 90Mb (po wi-fi) , ping 18-30. Po kablu 110-150 Mb.

Jeśli chodzi o TV to na programach HD jest widoczny spadek ostrości na TV 55 cali. Na pozostałych posiadanych telewizorach (40 i 32 cale) nie zauważyłem różnicy. Obecna oferta TV  jest dużo lepsza niż za czasów MM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Grzegorz721 napisał:

Witam,

Od czerwca jestem klientem MM. Byłem ogólnie zadowolony z jakości usług do momentu calkowitego wchłonięcia MM przez wiadoma firmę. Od tego momentu zaczęły się pojawiać problemy z telewizja - klatkowanie, znikanie obrazu itd. Co do internetu- zaczął zrywać w ciągu dnia ( pracuje zdalnie ) a po pracy granie w jakiekolwiek gry online stało się katorgą nie zabawą przez opóźnienia i nie reagowanie na komendy w grach takich jak Call of duty, fifa 21. Obsługa klienta mówi że wszystko jest dobrze i umywa ręce i pewnie dużo ludzi siedzi ( w szczególności o 1-2 w nocy kiedy to zazwyczaj pogrywam) . W speedtestach prędkość nigdy nie osiąga tej z umowy ( 300mbps) a ping jest w granicach się od 15-60ms co nie jest tragiczna wartością.

Odpalając wyżej wymienione gry u znajomych w ramach testu u innych operatorów wszystko działa idealnie. Problem pojawia się tylko i wyłącznie na moim połączeniu. Właściwie to podłączając LTE z telefonu do konsoli nie widzę praktycznie żadnej różnicy na korzyść połączenia stacjonarnego po kablu... Czy ktoś jest w stanie poradzić od czego taka sytuacja może być uzależniona, co mógł zmienić operator że jakość połączenia leci łeb na szyję ? Jestem mocno poirytowany bo z tygodnia na tydzień wszystko po[beep]adło i w roku 2021 czuje się jak bym grał na modemie telefonicznym 20 lat temu... termin rezygnacji z umowy przez polsaty których nie potrzebuje mi minął a na osiedlu po nowym roku wszedł nowy operator - Orange światłowód. Wcześniej mm był jedynym operatorem w mojej lokalizacji. Czy nadal istnieje jakiś sposób na zerwanie umowy z nimi bez płacenia kar umownych ? 

 

Pozdrawiam 

To problem z dziedziny sieci komputerowych. Polecam przenieść się na inne forum. Przykładowo o nazwie dobreprogramy. Tam w dziale sieci opisz problem. Trzeba sprawdzić speedtesty na kablowym połączeniu bezpośrednio do modemu dostawcy (pominięcie routera), sprawdzenie tras pakietów i itp. Dopiero mając te dane można pisać maila bezpośrednio do admina sieci. Pani na telefonicznej obsłudze w 90% przypadków będzie mówiła, że jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo troszkę,w MM trzy kanały Eleven standardowo kosztują 10 zł,ale chyba każdy kto negocjował ma za 5 zł lub jeszcze niżej.A tu PS za 4,5 zł,gdzie jak ktoś nie jest fanem siatkówki to nie ma co oglądać. Ale ten cennik to pewnie podstawa i można niższe kwoty utargować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile tam można zejść z cen standardowych, ale śmiechłem jak zobaczyłem ten cennik. Nawet jeśli da radę coś urwać, to np. cena standardowa pakietu Eleven jest tu 30zł, więc raczej poniżej 15zł nie ma szans. 15zł to jest cena standardowa u prawie wszystkich innych operatorów. Ktoś tu kiedyś pisał, że w Vectrze po negocjacjach można uzyskać podobne ceny do MM :D To było raczej marzenie ściętej głowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niskie ceny w Multimedia były dawniej. Teraz MM chce ode mnie 10 zł. więcej nie dając nic ponadto co mam do tej pory. Za cenę około 100 zł. każdy operator da porządny pakiet. Przynajmniej da się uchronić przed bałaganem w tej firmie. Dokładnie obserwuję co się dzieje i co 2 - 3 tygodnie jest modyfikowana lista programowa w MM. Poważnie się waham czy aneksować umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, thommy18 napisał:

Niskie ceny w Multimedia były dawniej. Teraz MM chce ode mnie 10 zł. więcej nie dając nic ponadto co mam do tej pory. Za cenę około 100 zł. każdy operator da porządny pakiet. Przynajmniej da się uchronić przed bałaganem w tej firmie. Dokładnie obserwuję co się dzieje i co 2 - 3 tygodnie jest modyfikowana lista programowa w MM. Poważnie się waham czy aneksować umowę.

Jak modyfikowana jest lista? Dodali National, trzy BBC i jeden FOX... Na pewno, jak w Vectrze będzie paczka Polsatu, ja za dwa grosze wybrałem PS i PSE

Edytowane przez Pukus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem przed chwilą maila (Suwałki):

 

Drodzy Klienci,

 

informujemy, że od 20 stycznia 2021 nastąpi zmiana częstotliwości nadawania 19 kanałów

w telewizji cyfrowej Multimedia:

  • TVP Sport

  • AXN White

  • AMC HD

  • Sundance Channel HD

  • FilmBox Action

  • Disney Jr

  • Disney XD

  • Nickelodeon

  • Nick Junior

  • Discovery Channel

  • Polsat Viasat Explorer HD

  • VH1

  • MTV Hits

  • MTV 90's

  • MTV 80's

  • LRT Lituanica

  • Blue Hustler

  • Hustler TV

  • Adult Channel

 

W przypadku posiadania modułu CAM lub dekodera z kartą, konieczne będzie ponowne wyszukanie kanałów na swoim odbiorniku telewizyjnym w dniu zmiany. Poglądowy opis jak należy wykonać strojenie lub przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych znajduje się na stronach:

  • dla dekoderów z kartą multimedia.pl/dekodery - należy kliknąć na „Pokaż wszystkie urządzenia”, wybrać konkretny model dekodera, a następnie wejść w zakładkę „Instrukcje”

  • dla modułów CAM multimedia.pl/moduly-cam

 

Jeżeli posiadają Państwo dekoder ADB, Kaon KGS3200 lub IPS3000 z utworzoną listą kanałów ulubionych, w/w kanały po zmianie częstotliwości nadawania mogą z niej zniknąć. Prosimy ponownie dodać je do listy kanałów ulubionych.

 

Opisane powyżej zmiany nie stanowią zmiany Umowy o usługę telewizji cyfrowej z Multimedia Polska.

 

Więcej informacji na multimedia.pl lub pod numerem infolinii 244 244 244.

 

Pozdrawiamy,

Multimedia Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni naprawdę testują cierpliwość klientów korzystających z kart CAM. Info dzień przed i aż 19 kanałów. We wrześniu zapowiadali to mocno przed. O zmianach dotyczących pojedynczych kanałów w ogóle przestali informować bo taką żonglerkę robią już rutynowo/na co dzień odkąd mamy sygnał z Vectry. Tu coś zmienią, tam coś przesuną na inną pozycję czy na inną częstotliwość. [beep] mówiąc krótko. Przed przejęciem przez Vectrę jakieś zmiany to były raz na rok czy pół i zawsze informacja sporo przed zmianą. Ciekawe czy klienci Vectry mają tak na co dzień od dawna ?

Najgorsze, że rescan na Samsungu kasuje wszystkie ulubione i mozolne układanie od nowa. Na Vu+ się to szybko ogarnie...

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja nie ustawiam żadnych list w żadnym telewizorze. Nawet gdybym ją miał to zakładam się, że jakieś 10 dni by się utrzymała w stanie niezmienionym. Co miesiąc tak czy siak nowe uprawnienia przychodzą na wszystkie kanały. Dopatrzyłem się dziś, że nie działa u mnie stacja 806. Technicy proponowali zaklęcie z oglądaniem 999 przez 20 minut i oglądaniem 101 przez 40. Oczywiście nic to nie dało. Mam pytanie, czy u kogoś działa ten sposób i czy komuś odświeża uprawnienia po takim zabiegu ? Ja się jeszcze nie spotkałem by to jakikolwiek problem rozwiązało. Jest ich sporo od kiedy jest dosył Vectry dla odbiorców Multimedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, thommy18 napisał:

Dlatego ja nie ustawiam żadnych list w żadnym telewizorze. Nawet gdybym ją miał to zakładam się, że jakieś 10 dni by się utrzymała w stanie niezmienionym. Co miesiąc tak czy siak nowe uprawnienia przychodzą na wszystkie kanały. Dopatrzyłem się dziś, że nie działa u mnie stacja 806. Technicy proponowali zaklęcie z oglądaniem 999 przez 20 minut i oglądaniem 101 przez 40. Oczywiście nic to nie dało. Mam pytanie, czy u kogoś działa ten sposób i czy komuś odświeża uprawnienia po takim zabiegu ? Ja się jeszcze nie spotkałem by to jakikolwiek problem rozwiązało. Jest ich sporo od kiedy jest dosył Vectry dla odbiorców Multimedia.

 

Jak masz notoryczne problemy z uprawnieniami to sprawdź jakie splittery masz po drodze. Być może jakieś archaiczne. Teraz wymieniają nawet na takie co mają zakres do 1218Mhz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.01.2021 o 13:38, adam2000 napisał:

Informujemy, że od 20 stycznia 2021 nastąpi zmiana częstotliwości nadawania 19 kanałów

w telewizji cyfrowej Multimedia:

  • TVP Sport inne

Dla Gdyni zmiany 370MHz, 386Mhz, 378 MHz, 418 MHz

Proszę zobaczyć jak robi konkurencja - nr kanału i podana jest częstotliwość.

  http://www.kosakowo.net/newpdf/wykaz-progr.pdf   

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkurencja? No weź, nie porównuj małej kablówki do molocha, który świadczy usługi w kilkuset miastach i miasteczkach.

Technik z którym kiedyś rozmawiałem na ten temat powiedział wprost, w każdym mieście kanały są na innych częstotliwościach. Potem powiedział, że dekodery nie mają z tym problemów, bo wszystko zrobią automatycznie. Problem jest z TV i modułami, odbiorniki tego nie potrafią, jak już to z automatu wrzucają nowo wyszukane kanały, gdzieś losowo w pierwsze wolne miejsce lub na koniec listy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wooke napisał:

Skorzystajcie z programu ChanSort do ustawiania listy. Raz ustawicie swoje kanały i później tylko kopiujecie do swojej listy.

Zrobiłem kiedyś listę w tym programie, ustawiłem i mam zgrana na pendrive. W chwili kiedy kablówka zmieni częstotliwość kanałów wystarczy wgrać ponownie listę z pendrive ? Czy co innego trzeba zrobić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...