piotreksuchy90 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Godzinę temu, filip932 napisał: Witam Szanownych forumowiczów. Niedługo kończy mi się umowa z MM. Posiadam Maxbox+Canal+prestige+Eleven Sports+HD+Dekoder PVR+2xMultiroom(moduł CAM)+ Internet 300Mb+MBSM+Telefon stacjonarny.Za to wszystko płacę 142zł. Moje pytanie do was czy jest to cena ok?Czy za taki pakiet usług można zapłacić mniej? 129 zł - Pełen pakiet bez erotyki + 2xmultiroom + 300 mbit/s bez stacjonarnego. Umowa z lipca 2020. Wziąłem na dwa lata żeby mieć święty spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars27 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Maxbox, c+prestige,filmbox,hd,Eleven,2x cam, 120 Mb na rok za 79zl. Pół roku temu podpisywałem w biurze. Sam sobie odpowiedz. A po co ci telefon stacjonarny w 2021 roku. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_bis Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Orientujecie się, czy w związku z zamieszaniem z programami grupy Polsat jest szansa renegocjować umowę, którą zawarłem w listopadzie br ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars27 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 2 godziny temu, maximus_ napisał: https://businessinsider.com.pl/media/tv-radio/kanaly-polsatu-maja-zniknac-z-sieci-multimedia-polska-wypowiedzenie-umowy/3jrhtcz Polsat chce wykończyć konkurencje przez podnoszenie cen. Mi mogą Polsat i TVP wyłączyć. Telewizja tradycyjna to przeszłość. Powiem tak j.... Polsat. Wesołych Šwiąt. 3 minuty temu, marcin_bis napisał: Orientujecie się, czy w związku z zamieszaniem z programami grupy Polsat jest szansa renegocjować umowę, którą zawarłem w listopadzie br ? Przeczytaj artykuł powyższy w buinessinsider. Wynika ze możesz. Ale masz czas do końca roku chyba. Działaj. Daj znać co ugrałeś. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 To są bzdury nic nie można rozwiązać kanały przeszły do niegwarantowanych. Chyba nigdzie też nie ma informacji że kanały wylatują 1 stycznia. W nawiązaniu do komunikatu Multimediów Polska z listopada, w którym zawarta była informacja o zmianie od 1 stycznia 2021 roku na niegwarantowane statusu kanałów Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Cafe HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Film HD, oraz zapowiedź wprowadzenia nowych kanałów, operator informuje, iż najpóźniej 15 stycznia 2021 roku dołączy kilka nowych stacji. Nie wycofanie a przeniesienie do niegwarantowanych ma nastąpić 1 stycznia. Czyli żadna szykują się do wycofania ale bez możliwości rozwiązania umowy. Kolego ,od dłuższego czasu jest o tym mowa na forumce.Każdy dostał informacje od MM Polska ,w której jest jasno napisane ,że klient ma prawo odstąpić od umowy tv w związku z wycofaniem kanałów tv Polsat .I w tejże informacji była też podana data 1 stycznia.Także sugeruje uważniej czytać forum ,oraz korespondencję email/listowną.Wesołych Świąt dla wszystkich forumowiczów.A dla klientów MM Polska dużo cierpliwości ))).Hej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golbi84 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 12 minut temu, Grigorios Quedin napisał: Kolego ,od dłuższego czasu jest o tym mowa na forumce. Każdy dostał informacje od MM Polska ,w której jest jasno napisane ,że klient ma prawo odstąpić od umowy tv w związku z wycofaniem kanałów tv Polsat . I w tejże informacji była też podana data 1 stycznia. Także sugeruje uważniej czytać forum ,oraz korespondencję email/listowną. Wesołych Świąt dla wszystkich forumowiczów. A dla klientów MM Polska dużo cierpliwości ))). Hej. "z dniem 1 stycznia 2021 roku nastąpią zmiany w ofercie programowej, polegające na wycofaniu części kanałów z oferty objętej gwarancją operatora. W przypadku oferty cyfrowej zmiana dotyczy następujących kanałów: Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Cafe HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Film HD" Nie ma nawet wszystkich Polsatów wymienionych. Kanały z listy gwarantowanej przechodzą do niegwarantowanej od 1 stycznia. W Vectrze tez są niegwarantowane. To jest zmiana regulaminowa i dlatego można teraz rozwiązać umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Oczywiscie że można rozwiązać umowę z uwagi na kanały Plosatu.Ja 1.12 w biurze MM wlaśnie umowę rozwiązałm z terminm 31.12 i zdaniem modułu do 10 01.21.Mam to na piśmie i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Dzwoniłem parę minut temu na infolinię.... Przynajmniej Polsat Sport i Extra zostają.... Ale w najdroższym pakiecie PS. Podzwońcie i sprawdźcie, czy to prawda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 W jakich godzinach pracuje infolinia MM ? Na stronie jest tylko numer i nie widzę informacji do której pracują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Do 21.00 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 7 hours ago, Pukus said: Dzwoniłem parę minut temu na infolinię.... Przynajmniej Polsat Sport i Extra zostają.... Ale w najdroższym pakiecie PS. Podzwońcie i sprawdźcie, czy to prawda... Co to jest pakiet PS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Dzwonili 2 razy ale byłem w pracy i do tej chwili cisza. Nie wiem czy się z nimi dogadam ale dziś za dnia muszę podjąć decyzję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaromir666 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Witam forumowiczów. Mam problem z Multimediami. Przedłużyłem z MM umowę 01.09.2020 z datą obowiązywania od 01.10.2020. Na początku grudnia dzwoniłem dwukrotnie w sprawie zmiany listy kanałów gwarantowanych i otrzymałem informację, że mogę bez kosztowo rozwiązać z nimi umowę, lub renegocjować warunki. Stwierdziłem, że jeszcze się zastanowię. Zdecydowałem się na zwiększenie prędkości internetu i w dniu wczorajszym zadzwoniłem żeby dokonać zmiany. I szlak mnie trafił bo wczoraj już nie mogłem niczego renegocjować czy też rezygnować z ich usług bo wg nich mnie to nie dotyczy ponieważ lista programów gwarantowanych zmieniła się chyba we wrześniu, po tym jak przedłużyłem umowę, i generalnie mogę ich cmoknąć. Złożyłem reklamację z żądaniem odsłuchania rozmów z początku grudnia kiedy to wszystko mogłem załatwić. Mają czas do 30 dni na rozpatrzenie. Sprawdziłem dodatkowo listę programów gwarantowanych, którą otrzymałem od nich 01.09.2020 i w niej wszystkie polsaty są gwarantowane. I tu moje pytanie. Czy lista z aneksu jednak jest podstawą do żądania od nich zmian, lub też rezygnacji z ich usług? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek34 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 25 minut temu, jaromir666 napisał: Witam forumowiczów. Mam problem z Multimediami. Przedłużyłem z MM umowę 01.09.2020 z datą obowiązywania od 01.10.2020. Na początku grudnia dzwoniłem dwukrotnie w sprawie zmiany listy kanałów gwarantowanych i otrzymałem informację, że mogę bez kosztowo rozwiązać z nimi umowę, lub renegocjować warunki. Stwierdziłem, że jeszcze się zastanowię. Zdecydowałem się na zwiększenie prędkości internetu i w dniu wczorajszym zadzwoniłem żeby dokonać zmiany. I szlak mnie trafił bo wczoraj już nie mogłem niczego renegocjować czy też rezygnować z ich usług bo wg nich mnie to nie dotyczy ponieważ lista programów gwarantowanych zmieniła się chyba we wrześniu, po tym jak przedłużyłem umowę, i generalnie mogę ich cmoknąć. Złożyłem reklamację z żądaniem odsłuchania rozmów z początku grudnia kiedy to wszystko mogłem załatwić. Mają czas do 30 dni na rozpatrzenie. Sprawdziłem dodatkowo listę programów gwarantowanych, którą otrzymałem od nich 01.09.2020 i w niej wszystkie polsaty są gwarantowane. I tu moje pytanie. Czy lista z aneksu jednak jest podstawą do żądania od nich zmian, lub też rezygnacji z ich usług? Przeczytaj kilka stron wcześniej moją historię. Ja przedłużyłem umowę 23 listopada i już mnie w MM nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubinoob Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 @jaromir666 Ja również podobną sytuację miałem, też opisałem wcześniej. Co konsultant to inna wersja. Reklamacja była złożona, bo w umowie są dwie listy programowe. Skutek pozytywny. Nie masz się co martwić tym terminem 30 dni, bo nawet jeśli w styczniu dostaniesz odpowiedź to i tak będziesz mógł skorzystać z prawa do wypowiedzenia bezkosztowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Nigdy takich spraw nie załatwia się na ostatnią chwilę.Powiadomieni było bodajże 25.11.Więc okres mija w Wigilię.Teraz to można chyba telefonicznie życzyć MM. tylko Wesołych Świąt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaromir666 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Dzięki za odpowiedzi. Nie wiem czemu wcześniej nie wpadłem na pomysł poszukania forum o MM. Zadzwoniłem jeszcze raz, złożyłem reklamację i mam czekać. Zaciekawiła mnie możliwość zwiększenia internetu do np 300mb, mi w pierwszych rozmowach proponowano max 150( teraz mam 120). I jeszcze jedno, kiedy pytałem o koszt opłat za internet po ewentualnym zrezygnowaniu z telewizji wyliczono mi to na 46 zł, co przy ewentualnym związaniu się z innym operatorem nie opłacało się. Monter-Piroman pisał, że po zrezygnowaniu z telewizji, opłata za internet to 10zł. Przy takiej kwocie ma sens umowa u innego operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip932 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Czy u was są problemy z internetem w MM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 U mnie nie ma żadnych. Chodzi jak burza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 (edytowane) https://media2.pl/tech/164226-Zdalne-wypowiedzenie-umowy-koniec-automatycznego-przedluzania.-Duze-zmiany-w-prawie-telekomunikacyjnym.html " W poniedziałek (21 grudnia 2020 roku) w życie wejdą ważne zmiany w prawie telekomunikacyjnym. Jedną z ważniejszych zmian jest umożliwienie abonentom zdalnego wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Od 21 grudnia 2020 roku, jeśli będziemy chcieli umową wypowiedzieć, będziemy mogli zrobić to na przykład za pośrednictwem e-maila. Zniknie konieczność wypełniania papierowych dokumentów i nadawania ich listem poleconym, czy też złożenia w punkcie sprzedaży operatora.Dodatkowo operator będzie miał obowiązek zawiadomienia klienta o otrzymaniu oświadczenia o wypowiedzeniu umowy oraz potwierdzenia przyjęcia takiego oświadczenia woli. " Ciekawe czy w Multimedii o tym wiedzą, że od 2 dni abonenci mogą już wypowiedzieć umowy wysyłając stosownego maila w tej sprawie. Edytowane 23 Grudnia 2020 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 51 minut temu, Kleofas11 napisał: https://media2.pl/tech/164226-Zdalne-wypowiedzenie-umowy-koniec-automatycznego-przedluzania.-Duze-zmiany-w-prawie-telekomunikacyjnym.html " W poniedziałek (21 grudnia 2020 roku) w życie wejdą ważne zmiany w prawie telekomunikacyjnym. Jedną z ważniejszych zmian jest umożliwienie abonentom zdalnego wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Od 21 grudnia 2020 roku, jeśli będziemy chcieli umową wypowiedzieć, będziemy mogli zrobić to na przykład za pośrednictwem e-maila. Zniknie konieczność wypełniania papierowych dokumentów i nadawania ich listem poleconym, czy też złożenia w punkcie sprzedaży operatora.Dodatkowo operator będzie miał obowiązek zawiadomienia klienta o otrzymaniu oświadczenia o wypowiedzeniu umowy oraz potwierdzenia przyjęcia takiego oświadczenia woli. " Ciekawe czy w Multimedii o tym wiedzą, że od 2 dni abonenci mogą już wypowiedzieć umowy wysyłając stosownego maila w tej sprawie.ten Ten artykuł jest niedoprecyzowany są dwie formy rozwiązywania umów. Forma dokumentowa i pisemna już od grudnia 2019 tak naprawdę . Firma może wybrać w formie dokumentowej dyspozycję mailowa bądź ustna w DOK. Przykładowo MM ma ustną w DOK, Plus ma mailową. Od razu zaznaczam że nie musi być obydwóch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cnapan Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 (edytowane) Ja dzisiaj dzwonilem do MM pytając o kanały National Geographic, kanały BBC i Fox HD. Chciałem zapytać, czy te kanały wrócą w związku z odejście kanałów grupy Polsat. Pani poinformowała mnie, że te kanały już powinny być. Po wyszukiwaniu ponowny faktycznie mam dostęp do kanałów BBC brit i BBC earth oraz NG. Niestety Fox HD jest dalej niedostępny. Dla mnie taka zmiana to sam pozytyw. Jestem z Gdyni, mam pakiet superbox. Edytowane 23 Grudnia 2020 przez Cnapan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi13 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 W dniu 18.12.2020 o 22:46, maximus_ napisał: Gdynia, dnia 18.12.2020r.Szanowna Pani/Szanowny Panie,W nawiązaniu do komunikacji wysłanej do Państwa w piśmie z dnia 25.11.2020, w której zawarta była m.in. zapowiedź włączenia nowych kanałów, pragniemy poinformować o takich nowych kanałach, które wprowadzamy do naszej oferty. Jakie nowe kanały otrzymuję? Najdalej do 15 stycznia 2021 będziemy sukcesywnie włączać następujące programy: NATIONAL GEOGRAPHIC HD - skoncentrowany wokół tematów dotyczących przyrody, rozwoju cywilizacji, a także postępu technologicznego kanał prezentujący filmy dokumentalne oraz autorskie programy popularnonaukowe. Program dostępny od 18.12.2020 w otwartym oknie do końca 2021 roku dla wszystkich Abonentów na pozycji 509. BBC EARTH HD - program prezentujący informacje o otaczającym nas świecie, zamieszkujących go zwierzętach, fascynujących roślinach oraz potężnych żywiołach. Kanał dostępny od 18.12.2020 w pakietach: SuperBox, MaxBox na pozycji 512. BBC LIFESTYLE HD - kanał, na którym swoje programy prowadzą między innymi Gordon Ramsay, Gok Wan czy Rick Stein. Prezentowane produkcje skupiają się na takich tematach, jak kulinaria, architektura wnętrz oraz podróże. Kanał dostępny od 18.12.2020 w pakietach: SuperBox, MaxBox na pozycji 702. BBC BRIT HD łączący w sobie programy motoryzacyjne, biznesowe oraz naukowe. Kanał dostępny od 18.12.2020 w pakietach: SuperBox, MaxBox, Sport HD Extra, StartBox Plus na pozycji 701. FOX HD - kanał rozrywkowy emitujący najpopularniejsze seriale pochodzące z największych amerykańskich wytwórni filmowych. Oferta FOX to rozrywka skrojona na potrzeby każdego widza i miłośnika każdego gatunku, w tym seriali obyczajowych, kryminalnych, akcji, grozy czy produkcji science fiction. Kanał dostępny od 18.12.2020 w pakietach: MaxBox, Filmy i Seriale na pozycji 320. BIZNES 24 - jest poświęcony biznesowi, gospodarce i ekonomii. Program obejmuje wielogodzinne pasmo na żywo z informacjami o gospodarce oraz filmy dokumentalne. Kanał dostępny od 15.01.2021 w pakietach: StartBox, MiniBox, SuperBox, MaxBox, StartBox Plus. Powyższe kanały zostają wprowadzone do oferty ze statusem programów niegwarantowanych. Numeracja nowych kanałów może jeszcze ulec modyfikacji. Innych zmian na dzień dzisiejszy nie wprowadzamy, a wykaz programów z uwzględnieniem powyższych znajduje się: https://www.multimedia.pl/zmiany-programowe. O ewentualnych zmianach w tym wykazie będziemy Państwa informować zgodnie z obowiązującym regulaminem usługi telewizyjnej. Czy muszę podejmować jakieś działania w związku ze zmianą? Pismo ma charakter informacyjny i stanowi uzupełnienie komunikacji wspomnianej na wstępie: https://www.multimedia.pl/zmiany-programowe. Nowe programy będą automatycznie uruchamiane i pojawią się na Państwa liście kanałów. W wypadku problemów z automatycznym uruchomieniem zalecamy restart dekodera, a w wypadku kart i modułów CI CAM wykonanie operacji ponownego wyszukania kanałów. W jaki sposób mogę się skontaktować z firmą w sprawie zmiany? W przypadku pytań lub wątpliwości, do dyspozycji pozostają nasi konsultanci, którzy odpowiedzą na Państwa pytania. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 – 22:00 pod numerem telefonu: 24 357 50 48. Z poważaniem,Rafał Gośliński Dyrektor Pionu Obsługi Klienta Multimedia Polska sp. z o.o. Szal z tego wszystkiego mam w sumie FOX,biznes i okno NG przez tydzień chyba sie rozplacze ze szczescia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 (edytowane) 28 minut temu, Cnapan napisał: Ja dzisiaj dzwonilem do MM pytając o kanały National Geographic, kanały BBC i Fox HD. Chciałem zapytać, czy te kanały wrócą w związku z odejście kanałów grupy Polsat. Pani poinformowała mnie, że te kanały już powinny być. Po wyszukiwaniu ponowny faktycznie mam dostęp do kanałów BBC brit i BBC earth oraz NG. Niestety Fox HD jest dalej niedostępny. Dla mnie taka zmiana to sam pozytyw. Jestem z Gdyni, mam pakiet superbox. Fox jest od Maxboxa NG rok i tydzień 31.12.2021 Edytowane 23 Grudnia 2020 przez piotreksuchy90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi13 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 (edytowane) 9 minut temu, piotreksuchy90 napisał: Fox jest od Maxboxa Tak ale mam filmy i seriale i sie zalapalem tak by zostal tylko NG i biznes no wow i to wszystko ? Edytowane 23 Grudnia 2020 przez Arczi13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.