Kiler Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Mi kurcze od rana poczta służbowa nie działa. Muszę jechać po LTE. Jutro składam wypowiedzenie w związku z usunięciem kanałów Polsatu i zobaczę co mi sensownego zaproponują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Również przełączyłem się na LTE i tu działa, w MM niestety nie otwierały się strony. Już myślałem że forum wyłączone, jednak działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 38 minut temu, leszek234 napisał: Dzwoniłem właśnie w sprawie wypowiedzenia i od razu się dogadałem. No to dogadałeś się z BOK, nie DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Teraz, Seth napisał: No to dogadałeś się z BOK, nie DUK. Nie do końca, zadzwoniłem na DUK i tam przekierował mnie facet na tą babkę z którą dogadałem warunki. Ona twierdziła, że jest z DUK więc ma lepsze warunki niż dostałbym w BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 9 minut temu, leszek234 napisał: Nie do końca, zadzwoniłem na DUK i tam przekierował mnie facet na tą babkę z którą dogadałem warunki. Ona twierdziła, że jest z DUK więc ma lepsze warunki niż dostałbym w BOK. Czyli na jaki numer zadzwoniłeś? Bo dziś zamierzam zrobić to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Numer do DUK to: 244-244-333. Dziś przejrzałem swoje okresy zobowiązania. Wygląda to tak, że podstawowy pakiet TV do końca lutego oraz internet do końca lutego. Paczki tematyczne do końca marca. Cała umowa zawierana w jednym terminie więc sprytny zabieg dostawcy jest taki, że będzie kara umowna na paczki tematyczne w przypadku wypowiedzenia umowy głównej. Kwestie swojej umowy będę musiał ogarniać w styczniu, bo jest jednomiesięczny okres karencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Godzinę temu, Seth napisał: Czyli na jaki numer zadzwoniłeś? Bo dziś zamierzam zrobić to samo. Tak jak napisał kolega wyżej, 244 244 333. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 U mnie wszystko leży - neta nie ma, TV nie chce ruszyć, modem świeci wszystkimi kolorami tęczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Spróbuj uruchomić ponownie modem i router (jeśli posiadasz). Telewizja często nie działa z powodu błędów uprawnień. Potrzeba wtedy od nowa wyszukać stacje. Jeżeli chodzi o usługi to w Szczecinie wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brtk Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Co jak co, ale chyba każdy to robi podczas problemów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 4 godziny temu, thommy18 napisał: Numer do DUK to: 244-244-333. Dziś przejrzałem swoje okresy zobowiązania. Wygląda to tak, że podstawowy pakiet TV do końca lutego oraz internet do końca lutego. Paczki tematyczne do końca marca. Cała umowa zawierana w jednym terminie więc sprytny zabieg dostawcy jest taki, że będzie kara umowna na paczki tematyczne w przypadku wypowiedzenia umowy głównej. Kwestie swojej umowy będę musiał ogarniać w styczniu, bo jest jednomiesięczny okres karencji. Miałem tak wielokrotnie, że pakiety miałem o miesiąc dłużej. Składałem wypowiedzenie na wszystko zgodnie z zakończeniem okresu promocyjnego i nigdy nie było żadnych problemów. Umowy były przedłużane na kolejne lata bez żadnych kar itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Co DUK to jednak DUK. W BOK było "max jeden próg internetu wyżej", a w DUK "maksymalna dostępna prędkość". Niegwarantowane kanały polsatu mają być dostępne do końca stycznia 2021, a z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa zamiast polsatów do końca 2021 pojawią się Nat Geo i paczka BBC. Na kolejne dwa lata mam spokój. Chociaż nie mam wątpliwości, że pierwsza faktura przyjdzie jak zawsze dużo za duża. Teraz, marciniozo napisał: Miałem tak wielokrotnie, że pakiety miałem o miesiąc dłużej. Składałem wypowiedzenie na wszystko zgodnie z zakończeniem okresu promocyjnego i nigdy nie było żadnych problemów. Umowy były przedłużane na kolejne lata bez żadnych kar itp. Nie ma problemu przy przedłużaniu. Ale przy zakończeniu to już inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 4 minuty temu, Seth napisał: Nie ma problemu przy przedłużaniu. Ale przy zakończeniu to już inna bajka. Pewnie masz rację, chociaż jak raz nie mogłem się dogadać, po wysłanym wypowiedzeniu i stanęło na podtrzymaniu rezygnacji. Konsultant zapewniał, że żadnych kar nie będzie. Nastąpi rozwiązanie umowy zgodnie z jej zakończeniem. Jakby to było się nie przekonałem, gdyż zadzwonił kolejny konsultant i niemożliwe stało się możliwe i umowa została przedłużona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 18 minut temu, marciniozo napisał: Pewnie masz rację, chociaż jak raz nie mogłem się dogadać, po wysłanym wypowiedzeniu i stanęło na podtrzymaniu rezygnacji. Konsultant zapewniał, że żadnych kar nie będzie. Nastąpi rozwiązanie umowy zgodnie z jej zakończeniem. Jakby to było się nie przekonałem, gdyż zadzwonił kolejny konsultant i niemożliwe stało się możliwe i umowa została przedłużona... Patrzę u siebie i mam Maxbox do końca marca i wszystkie pakiety do końca kwietnia. Jeśli złożyłbym wypowiedzenie skuteczne na koniec marca, to musiałbym zapłacić jakąś karę za wcześniejsze zerwanie pakietów. Gdybym złożył wypowiedzenie skuteczne na koniec kwietnia, to za Maxbox w kwietniu zapłaciłbym cenę cennikową. W obu przypadkach pewnie nic przyjemnego. Ale przyznam, że nigdy nie analizowałem co grozi za miesiąc za wczesne wypowiedzenie pakietów dodatkowych. Dziś przy negocjowaniu nowej umowy znów poruszyłem ten temat i na moją propozycję, żeby aktywować mi to co jest promocyjnie na 24 miesiące miesiąc później (żeby się wyrównało z promocją na 25 miesięcy) usłyszałem, że wszystko musi wystartować dokładnie w tym samym momencie. Nie wiem czy to prawda, ale nie miałem ciśnienia, żeby się o to kłócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus_ Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Po tygodniu od odstąpienia od umowy z powodu usunięcia gw. polsatów okazało się, że jeśli ktoś miał w paczce TV + NET to wypowiadając TV, NET zostaje na dotychczasowych warunkach do końca trwania umowy. Wcześniejsza informacja z DUK i BOK mówiła, że będzie musiał być podpisany aneks na 12 mc i cena za NET z cennika czyli w moim przypadku 65zł za 600Mbps, teraz mam 40zł. Pytałem również o cenę pakietu TV + NET 600Mbps przedłużenia umowy i przejście do Vectry, się okazało że za to samo co mam teraz płaciłbym 180zł zamiast 140zł : D . Podziękowałem i wziąłem największy pakiet L w polsacie za 50 zł. Taka cena powinna być za full abonament TV. Ceny wyższe niż 50zł to zdzierstwo a reklam więcej niż samych treści Edytowane 7 Grudnia 2020 przez maximus_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Czy składał wypowiedzenie ktoś, kto przedłużał umowę po 7 lipca 2020? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2790 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 8 godzin temu, leszek234 napisał: Świeżo po rozmowie z miła Panią w DUK i wynegocjowane (w związku z wycofaniem polsatów) 1. Max Box + 2x multiroom (3x CAM) 2. C+ Prestige 3. HBO Max 4. Eleven Sports 5. net 300Mbit/s 6 pakiet HD 7. tel. kom. nielimitowane rozmowy Całość przy umowie na 2 lata wyszło 99zł/miesiąc. Ja jestem zadowolony, na 2 lata z głowy Cos mi sie rachunki nie zgadzaja Max Box 50pln Canal +Prestige 49.90 HBO MAX cos kolo 30 pln nie znam dokladnie ceny Eleven 15 pln To juz jest ok 145 a gdzie internet i tel komorkowa ,na jaki okres sa kanaly premium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Ale to są ceny standardowe. Po negocjacjach uzyskać można niższe. Cześć pakietów za zero zł. I stąd kolega uzyskał 99 zł. Było o tym wielokrotnie na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 14 minut temu, marciniozo napisał: Ale to są ceny standardowe. Po negocjacjach uzyskać można niższe. Cześć pakietów za zero zł. I stąd kolega uzyskał 99 zł. Było o tym wielokrotnie na forum. Ale ja też bym chętnie tam zobaczył ceny składowe. C+ 29 zł, Maxbox 44, 11 5, HD 5, net 5, tel 0. W sumie nie wiem ile kosztuje HBO bez GO i multiroomy, ale do zagospodarowania zostaje tylko 11 zł na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Wrzucalem wcześniej swoje ceny składowe, inni koledzy też. Cofnijcie się są podane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfoxq Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 A moglibyscie podac nazwy promocji z ktorych korzystacie po negocjacjach. Latwiej bedzie nakierowac konsultantow Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Nie ma nazw promocji, targujesz się jak na rynku. Oni później już sami ustalają co za ile dać aby wyszła wynegocjowana cena umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Są promocje przysłane w regulaminie np. 2020/215 Promocja wynegocjuj swoją cenę - Internet+STOP 24 D E5FS/S 2019/018/1-19 Super Sprzęt STOP 24/S 2019/023 Dysk do promocji I tak jak napisał kolega wyżej trzeba negocjować i ustalać cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2790 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 48 minut temu, marciniozo napisał: Wrzucalem wcześniej swoje ceny składowe, inni koledzy też. Cofnijcie się są podane. To jezeli mozesz to pomoz mi,mam max boxa 1 razy multiroom 2 za darmo za udostepnienie pomieszczenia na okablowanie i zwiazku z likwidacja posatow chce regenocjowac umowe z duk i chcialbym dolozyc c+,hbo i eleven jaki abo wg.Ciebie bylby dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 15 minut temu, Wojtasekole napisał: Nie ma nazw promocji, targujesz się jak na rynku. Oni później już sami ustalają co za ile dać aby wyszła wynegocjowana cena umowy. Są i nazwy promocji i kody/numery. Ale faktycznie raczej należy samemu sobie policzyć ile ma wyjść i "pozwolić" konsultantowi poskładać to w całość, a nie walić mu prosto z mostu numerami. Taka strategia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.