Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam coś takiego na końcu umowy o tym mówisz? W środku umowy są wklejone z ulotki i tam jest co innego. Umowa przedłużona 28 października. Podejrzewam, że nie mogę rozwiązywać umowę ze względu na zmianę programową. Nie źle ludzi zrobili w ciula, trzeba czytać cała umowę, ja na gwarantowane patrzyłem właśnie z tych wcześniejszych tabelek.
Na szczęście umowa na rok i dość dobre ceny wynegocjowałem. Gorzej będzie jak kolejne kanały nie gwarantowane będą znikać.

A pisałem na forum przed przedłużeniem umowy:

"Tak się zastanawiam, umowa mi się kończy w listopadzie czy przedłużać z mm czy do Vectry się od razu przenieść. Ktoś już pisał w poprzednim poście, że mm będzie powoli wyłączać kanały te, na które im się umowy będą kończyć. Nie będzie tak, że te kanały nie gwarantowane po prostu będą znikać i będzie coraz mniej kanałów w ofercie? Jeśli tak, to nie opłaca mi się przedłużać umowy z mm tylko przyjść do Vectry. Ceny proponowane przez mm nie są już tak atrakcyjne, w Vectrze mniej więcej podobne ceny, jak na to czego ja potrzebuję...
"

A jednak skusiłem się na MM bo taniej 3fa4bdf7b582b9bd2f82034fbe2bc7e3.jpg

Z ciekawości sprawdziłem swoją umowę , zawieraną po wypowiedzeniu przez telefon ,i w ogóle nie ma w niej mowy o kanałach gwarantowanych.
Żadnej listy w takiej formie,o której tu piszecie .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w modemie Arris zablokowane są porty LAN? Mam zwiększoną prędkość do 120mb ale router na wejściu ma tylko 100mb, więc podłączyłem oddzielnie router i pc do modemu. I wtedy zaczęły się problemy z internet wifi. Przywracanie mac, klonowanie mac pc albo modemu nie przynosi żadnych efektów. Internet działa przez jakiś czas a później przestaje. Dns i ip jest przydzielone a internetu nie ma. I tak kilkanaście razy w ciągu dnia. Dzisiaj przełączyłem po staremu, czyli obydwa urządzenia podłączyłem do routera i cały czas działa bez problemu. Macie jakieś pomysły oprócz zakupu nowego routera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby w Arris działały wszystkie porty musisz płacić za router wifi operatorowi. Inaczej jest tak, że sygnał internetu jest tylko na porcie nr 1. Reszta i WIFI w ogóle nie transmituje. Jeżeli wykupiłeś u operatora modem WIFI to reklamacja do operatora na 3x244. Jeżeli podłłączasz swój router to zrób tak, że zrestartuj Arrisa i dopiero po tym jak dokładnie się połączy z siecią operatora podłącz do niego swój router. Z jednej strony z portu 1 w Arris do portu WAN w routerze. Nie powinno zrywać, jeśli zrywa to przywróć swój router do ustawień fabrycznych, zaktualizuj firmware i skonfiguruj na nowo. Co do przepustowości, jeśli jest około 100 zamiast 120 to znaczy, że karty sieciowe i / lub router jest w technologii fast ethernet zamiast gigabit ethernet. Żeby odbierać więcej jak 100 mbit trzeba mieć router i karty sieciowe z technologią gigabitową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest w j. polskim domyślnie. Te dwie nowości to sprawka nadawcy i re branding kanałów.

 

Faktycznie kartę z modułu można wyjąć i włożyć do dowolnego dekodera ze slotem na kartę i działa stabilniej. Nie wiem czy taki myk można zastosować na sprzęcie Vectry? Wątpię aby na urządzeniach MMP można było mieć usługi Vectry. Owszem system kodowania ten sam, jednak chyba formalne kwestie stoją na przeszkodzie.

 

Pytanie : czy mając sam internet- niekodowane kanały DVB-C są dostępne?

Edytowane przez tomekjot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Ubinoob napisał:

 

EPC3949 zdecydowanie. Nie dają już tych modemów, ale jak się dobrze zagada u technika przed przyjazdem to da się zrobić.

A jaki masz sposób na zagadanie do technika przed przyjazdem? Bo u mnie to nawet do głupiego BOKu nie ma numeru telefonu na www.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Ubinoob napisał:

Przez infolinię poprosiłem żeby do zgłoszenia dopisali, żeby technik przed przyjazdem zadzwonił. No i z samego rana zadzwonił i się dogadaliśmy.

To już tylko jedno pytanie mi pozostało: a z tych, które obecnie dają który jest najbardziej bezawaryjny?


Muszę liczyć się z tym, że nie uda mi się załatwić tego, o którym pisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba zależy od lokalizacji. W Warszawie z tego co wiem to wciskają wszystkim Arrisa TG2492s (taki też mi chcieli dać) i w zasadzie nie ma wyboru. Dają jeszcze cisco epc3xxx, ale już tylko do max 60Mbps, bo chyba w niektórych miejscach te 8DS nie starczało już nawet na 120-150Mbps. Ot taka optymalizacja, bo na modemach 24DS łatwiej zarządzać siecią.

Możesz próbować wyciągnąć od nich Technicolora CGA2121. Z dwojga złego lepszy on niż ten Arris z problematycznym chipsetem.  Może w Twojej lokalizacji jeszcze je dają.

Edytowane przez Ubinoob
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą mieć jeszcze inne modemy po demontażu od innych abonentów, tak jak to jest w Warszawie. Pytaj o epc3949 po demontażu od jakiegoś abonenta, może jest coś na magazynie. A jak nie to może cga2121. Jakby technik się zgodził i to przywiózł, ale potem był problem z zalogowaniem modemu (brak ONLINE) to niech doda CM MAC do flap listy. One po demontażu są usuwane (mają już nie wracać do żadnego abonenta) i nie chcą się logować jak się ich nie doda ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie, czy wypowiedzenie można złożyć tylko na TV? W aneksie, którym przedłużałem umowę mam rozbite wszystko oddzielnie: TV, internet, multiscreen, catch up itd.). Chciałem zostawić sobie samego neta, 6zł za 120mb.

 

Jeszcze jedno, umowę przedłużałem circa w połowie marca 2018 (na 2 lata). A teraz patrzę, że zmiany w tv wprowadzili 26.03 (wizyta technika) a internet 1.04. Teraz koniec usług jest rozbieżny, tv do końca lutego, a net do końca marca. Nie wiem, czy to moje niedopatrzenie, czy celowe działanie MM, że aneks na tv wszedł jakby z automatu, a neta zmienili od nowego miesiąca.

 

Teoretycznie gdyby nie ta historia z kiepskimi, to umowę mógłbym wypowiedzieć dopiero w lutym, a cały marzec miałbym tv bez zniżek. Dobrze myślę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja SK do Usunięcia k.Polsatu z MM

Aktualizacja: Vectra, właściciel spółki Multimedia Polska, przekazał portalowi satkurier.pl oświadczenie, w którym zaznacza, że z oferty gwarantowanej Multimediów wycofana zostanie tylko część kanałów Polsatu. Polsat i TV4 nadal mają stanowić stały element oferty sieci Multimedia Polska. Podobnie ma być również w przypadku TV6, Super Polsat, Fokus TV, Polo TV, Eska TV oraz Nowa TV.   Z dniem 1 stycznia 2021 roku nastąpią zmiany w ofercie programowej Multimedia Polska, polegające na wycofaniu części programów z oferty objętej gwarancją operatora. Programy Polsat i TV4 są co do zasady stałym elementem naszej oferty telewizyjnej. Wszystko wskazuje, że kanały TV6, Super Polsat, Fokus TV, Polo TV, Eska TV oraz Nowa TV również pozostaną dostępne na stałe w naszej ofercie. W przypadku oferty cyfrowej, od 1 stycznia 2021 roku kanały Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Film HD, Polsat Cafe HD, Polsat Play HD, Disco Polo Music, Polsat Sport, Polsat Sport Extra przestaną być kanałami gwarantowanymi i będzie można je usunąć w każdej chwili. Poinformujemy naszych klientów do 20 grudnia 2020 roku o tym, kiedy programy zostaną wyłączone, które z programów wyłączymy i jakie programy wzbogacą naszą ofertę w miejsce usuwanych programów. Informacje pojawią się na naszej stronie www, kanale planszowym, a tych z klientów, którzy przekazali nam swój adres e-mail, poinformujemy w dedykowanej wiadomości e-mail - informuje w oświadczeniu Vectra.

Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/198011/multimedia-polska-bez-kilku-kanalow-polsatu-akt.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeżo po rozmowie z miła Panią w DUK i wynegocjowane (w związku z wycofaniem polsatów)

 

1. Max Box +  2x multiroom (3x CAM)

2. C+ Prestige

3. HBO Max

4. Eleven Sports

5. net 300Mbit/s

6 pakiet HD

7. tel. kom. nielimitowane rozmowy

 

Całość przy umowie na 2 lata wyszło 99zł/miesiąc. Ja jestem zadowolony, na 2 lata z głowy :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę wrażenie, że od kiedy nastała vectra to nadzór sieci zszedł na psy. Od rana flapują sesje do AMS-IX, dzieciaki co chwilę wyrzuca z lekcji, studentów z wykładów, a admini nie raczą położyć sesji tylko tak sobie to fruwa up/down. Downdetector czerwony dla Vectry, MM i Teams (ale to nie wina microsoftu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, leszek234 napisał:

Świeżo po rozmowie z miła Panią w DUK i wynegocjowane (w związku z wycofaniem polsatów)

 

1. Max Box +  2x multiroom (3x CAM)

2. C+ Prestige

3. HBO Max

4. Eleven Sports

5. net 300Mbit/s

6 pakiet HD

7. tel. kom. nielimitowane rozmowy

 

Całość przy umowie na 2 lata wyszło 99zł/miesiąc. Ja jestem zadowolony, na 2 lata z głowy :)

Jak wyglądała Twoja poprzednia umowa jeśli można wiedzieć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...