Jump to content

Recommended Posts

4 minuty temu, zerojedynkaX napisał:

Platforma Vectry i ich dekoder IPTV mnie nie interesuje. Mam moduły CAM i nie zamienię je na żadne internetowe telewizje. Zostaję przy telewizji linearnej i internecie 150 Mb.

 

Z tego co się orientuje to w Częstochowie Vectra IPTV nie ma. Maja w 3-4 miastach o ile dobrze pamiętam. Zwykłe HFC, chyba iż będą sieć rozbudowywać

Link to post
Share on other sites

U mnie jeszcze stara lista i dziś zauważyłem na pozycji 322 lokalny kanał z logiem "Magazyn Tomaszowski Tele Team TV". Stacja ta jest bez EPG i nie wiadomo jaka jest jej ramówka. 😲

Edited by maks27
Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Michaelis said:

W tradycyjną TV już nie warto inwestować, bo ludzie i tak od niej odchodzą. Wszystko przenosi się do internetu i dlatego Vectra też tam idzie - mały set top box z Android TV.

 

Spółka zapowiada też, że wkrótce uruchomi elastyczną platformę, umożliwiającą abonentom dostęp do usług wideo w jakości 4K, do gier oraz dająca dostęp do największych platform strumieniujących media. Urządzenie testują teraz klienci operatora - jest to certyfikowany przez Google set-top-box, oferujący użytkownikowi możliwości ekosystemu Android. Użytkownicy otrzymają dzięki niemu dostęp do wszystkich dodatkowych usług, z których korzystać mogą na smartfonie.

 

To samo co próbują już robić inni, Polsat itp. W sumie z punktu widzenia końcowego abonenta wychodzi na to samo co oglądanie TV przez dedykowany dekoder, czy to podpięty przez HFC (kabel) czy IPTV (po światłowodzie). Tyle, że można korzystać mając dowolny dostęp do Internetu.

Czyli operator ma pełną kontrolę nad tym co i jak oglądasz, co możesz nagrać, jak długo oglądać nagranie, czy możesz przewinąć reklamy na nagraniu itp. Pełna władza dostawcy programu i operatora nad abonentem, oczywiście za pieniądze abonenta. W dodatku operator jeszcze wie co co się ogląda. Nie, dziękuje, postoję, wole swoje karty CAM.

TV po IP to mam w postaci Netflixa - oglądam co chcę i jak chcę, zero reklam.

15 hours ago, Wybrany96 said:

 

Z tego co się orientuje to w Częstochowie Vectra IPTV nie ma. Maja w 3-4 miastach o ile dobrze pamiętam. Zwykłe HFC, chyba iż będą sieć rozbudowywać

Ta nowa usługa to będzie to samo co wprowadza np. Polsat czy Play. Wystarczy Internet od dowolnego dostawcy. Dostajesz od nich ich dekoder IPTV, podpinasz do netu i do TV po HDMI, płacisz za pakiety kanałów, jak w kablówce.

19 hours ago, Pukus said:

No to trzeba walczyć, żeby zmienili, a jak nie to będziemy mieli dziadostwo, ja na szczęście mam wybór Netia, Orange, UPC

Gdzie każda z tych sieci gorsza :-)

Netia i Orange jest u mnie w budynku (poza MMP) - nikt nie korzysta, wszyscy jadą albo na MMP lub własne talerze za oknem. Netia to badziew po IP, Orange to samo tylko znacznie droższy od MMP. UPC może technicznie lepsze od MMP ale drogie jak Orange (choć mają bardzo słaby upload na necie, nie to co u nas).

W Orange i UPC nic się nie negocjuje. Nie chcesz płacić więcej to nie, złożysz wypowiedzenie to cię odłączą/wyłączą dany pakiet.

Kolega w WWie ma UPC , płacze i płaci sporo więcej niż mieszkańcy drugiej strony ulicy którzy mają Vectrę :-P I czeka aż Vectra się pojawi u niego.

Tak, że zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma.

21 hours ago, marciniozo said:

Może się skończy żonglowanie kanałami wreszcie i kanały gwarantowane i niegwarantowane. Wszystko co klient miał w momencie zawarcia umowy, ma mieć do jej końca a jeśli coś znika w trakcie to klient może sobie iść bez ponoszenia kar umownych.

Nie tylko MMP jest na celowniku zresztą.

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, klosz007 napisał:

 

To samo co próbują już robić inni, Polsat itp. W sumie z punktu widzenia końcowego abonenta wychodzi na to samo co oglądanie TV przez dedykowany dekoder, czy to podpięty przez HFC (kabel) czy IPTV (po światłowodzie). Tyle, że można korzystać mając dowolny dostęp do Internetu.

Czyli operator ma pełną kontrolę nad tym co i jak oglądasz, co możesz nagrać, jak długo oglądać nagranie, czy możesz przewinąć reklamy na nagraniu itp. Pełna władza dostawcy programu i operatora nad abonentem, oczywiście za pieniądze abonenta. W dodatku operator jeszcze wie co co się ogląda. Nie, dziękuje, postoję, wole swoje karty CAM.

TV po IP to mam w postaci Netflixa - oglądam co chcę i jak chcę, zero reklam.

Ta nowa usługa to będzie to samo co wprowadza np. Polsat czy Play. Wystarczy Internet od dowolnego dostawcy. Dostajesz od nich ich dekoder IPTV, podpinasz do netu i do TV po HDMI, płacisz za pakiety kanałów, jak w kablówce.

Gdzie każda z tych sieci gorsza :-)

Netia i Orange jest u mnie w budynku (poza MMP) - nikt nie korzysta, wszyscy jadą albo na MMP lub własne talerze za oknem. Netia to badziew po IP, Orange to samo tylko znacznie droższy od MMP. UPC może technicznie lepsze od MMP ale drogie jak Orange (choć mają bardzo słaby upload na necie, nie to co u nas).

W Orange i UPC nic się nie negocjuje. Nie chcesz płacić więcej to nie, złożysz wypowiedzenie to cię odłączą/wyłączą dany pakiet.

Kolega w WWie ma UPC , płacze i płaci sporo więcej niż mieszkańcy drugiej strony ulicy którzy mają Vectrę :-P I czeka aż Vectra się pojawi u niego.

Tak, że zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma.

Dużo drożej? Dostałem ofertę full wszystko z kanałami premium, Polsaty premium, multiroom i net 300 mb za 145 zł Mowa o UPC 

Edited by Pukus
Link to post
Share on other sites

Wiele osób tutaj powie, że to drogo. Ja płacę nieco więcej w MMP za to co mam w stopce ale nie stosuję strategii wypowiadania umów. Gdybym ją stosował to bym płacił mniej ale wiem, że Orange i Netia to dla mnie żadna alternatywa.

No i to co podajesz to jest zapewne cena dla nowego klienta, inną zobaczysz inną przy przedłużeniu umowy.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ale jeszcze trwa. :) Ostatnio rodzicom przedłużałem umowę full pakiet, C+ i Eleven oraz 2 x multiroom za 90 zł - może po ujednoliceniu oferty coś się zmieni?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Witam,

Dzisiaj zauważyłem zmiany na swoim koncie w ebok.

Wszystkie usługi mam do 30-09-2021.

Pojawiły się dwie dodatkowe usługi Catch up TV i Nagrywarka sieciowa

z okresem zobowiązania do 31-12-2020.

Niech sobie będą, ale to chyba nowy sposób na "rozjechanie się"

terminów  poszczególnych pakietów.

W pierwotnej umowie oczywiście ich nie akceptowałem.

Żadnych aneksów również nie otrzymałem.

Co o tym myślicie?

Link to post
Share on other sites

Ja też mam różne terminy na keczupa i nagrywarkę, ale ja to zrobiłem świadomie, bo dobrałem to w trakcie umowy, bo skończyła się na to promocja przy przedłużaniu umowy. Teoretycznie mam to do 30.09. Zobaczę ile mi za to policzą w październiku i najwyżej wypowiem.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, MrB napisał:

Witam,

Dzisiaj zauważyłem zmiany na swoim koncie w ebok.

Wszystkie usługi mam do 30-09-2021.

Pojawiły się dwie dodatkowe usługi Catch up TV i Nagrywarka sieciowa

z okresem zobowiązania do 31-12-2020.

Niech sobie będą, ale to chyba nowy sposób na "rozjechanie się"

terminów  poszczególnych pakietów.

W pierwotnej umowie oczywiście ich nie akceptowałem.

Żadnych aneksów również nie otrzymałem.

Co o tym myślicie?

Kontaktowałem się z MM w tej sprawie i jest to rekompensata za zmianę układu kanałów. 

Link to post
Share on other sites

Multimedia standardowo nie wyrobiła się w czasie i nie we wszystkich lokalizacjach sygnał został przełączony na VECTRĘ, prawdopodobnie do 10 października mają ogarnąć pozostałe lokalizacje gdzie nie wprowadzili jeszcze zmian. Czy tak się stanie i Multimedia zdąży tym razem o czasie? 

Wprowadzane zmiany ich przerosły dlatego też dają rekompensaty za problemy w odbiorze, a pozostałej reszcie klientów gdzie nie dokonano jeszcze zmian, chcą uniknąć rekompensat i zastanawiają się jak wprowadzić owe zmiany bez awarii i kolejnych rekompensat dla kolejnych klientów. 

Edited by Daro1
Link to post
Share on other sites
47 minut temu, damian96 napisał:

Kontaktowałem się z MM w tej sprawie i jest to rekompensata za zmianę układu kanałów. 

Dokładnie tak. Jest to rekompensata.

Szkoda tylko, że nie mogę skorzystać z żadnej z otrzymanych usług, bo mam moduły cam.

Ktoś kto uruchamiał usługi, pewnie nie widział, że na koncie klienta są moduły Cam a nie dekodery :)

Ale...  to tylko MM. I taka oto rekompensata 😃😃😃

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

U mnie dziś weszła nowa numeracja, i są nieścisłości. Poz. 109 na liście VOD Info, a mam Eurosport HD, nie działają obie obecne na liście TVP 3 Warszawa i Katowice. Nie ma TVN Fabuła.

Jakościowo nie jest gorzej, to pogorszenie może zależy od miejscowości.

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, MrB napisał:

Dokładnie tak. Jest to rekompensata.

Szkoda tylko, że nie mogę skorzystać z żadnej z otrzymanych usług, bo mam moduły cam.

Ktoś kto uruchamiał usługi, pewnie nie widział, że na koncie klienta są moduły Cam a nie dekodery :)

Ale...  to tylko MM. I taka oto rekompensata 😃😃😃

Pozdrawiam.

Jestem dokładnie w tej samej sytuacji co Ty 😀

Link to post
Share on other sites

Ja dziś otrzymałem rekompensatę:

"Drogi Kliencie,
Przepraszamy za ostatnie niedogodności w odbiorze telewizji cyfrowej.
Specjalnie dla Ciebie na kanałach 230-232 udostępniliśmy na 1 miesiąc pakiet Eleven. Po tym okresie kanały zostaną automatycznie wyłączone.

W przypadku chęci skorzystania z usługi po upływie powyższego terminu, prosimy o kontakt z infolinią sprzedażową 345 345 345.

Przepraszamy za utrudnienia i życzymy miłego oglądania.
 
Pozdrawiamy,
Zespół Multimedia."

 

Czyli Płock też na liście. Mnie akurat 11 nie urządzają, bo mam je z pakietu Super Premium 4K z satelity. Sąsiad, który ma dekoder z niezmienioną listą, nie ma rekompensaty. Ja mam moduł i dostałem.

Link to post
Share on other sites

Znajomy również dostał rekompensatę w postaci darmowego pakietu HBO na okres miesiąca (Płock). 

 

Kiedy warto złożyć wypowiedzenie żeby sensownie zacząć negocjacje ? Umowa do końca marca 2021. Grudzień, styczeń ? 

Edited by Wojtasekole
Link to post
Share on other sites

Otrzymałem informację na czacie eBok o tym, że brak Elevenów w HD to efekt jakiejś awarii, która ma być usunięta po 01.10.20 r. Nie wydaje mi się to prawdziwa informacja. Napisałem również o pogorszeniu ogólnej jakości TV. Dowiedziałem się, że to wina Vectry. Dzwoniłem do firmy Vectra i tam odesłano mnie do Multimedia.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, damian96 napisał:

Jestem dokładnie w tej samej sytuacji co Ty 😀

Żenada. To jakby podarować głuchemu bilet na koncert. 😁

Bez urazy oczywiście.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Wojtasekole napisał:

Znajomy również dostał rekompensatę w postaci darmowego pakietu HBO na okres miesiąca (Płock).

 Czy ja mogę swoją rekompensatę Eleven zamienić na HBO? Sportu nie oglądam, więc nie czuję rekompensaty...

Link to post
Share on other sites

U kolegi na starej numeracji tv Panasonic był ustawiony na kraj Szwecja aby wyszukał kanały, dziś po zmianach nie znajduje żadnego programu 😭.

Macie pomysły jak je wyszukać po zmianach ?

Mój LG ustawia się zegar w EPG o godzinę do tyłu przy automatycznym ustawieniu zegara. 😲 Do tej pory zegar był zawsze prawidłowo ustawiony w trybie "automatycznie".

Edited by maks27
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...