Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Michaelis masz rację, ale przybyło serwisów VOD, dzisiaj podstawa to internet. Tradycyjna telewizja jest w odwrocie...

Abonentów ubywa, wiadomo nie nastąpi to natychmiast, ale jak to mówią kropla drąży skałę.

Operatorzy w końcu muszą zrozumieć, że trzeba walczyć o klienta...

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ...

W dobie 4K (a już za rogiem jest 8K) utrata dochodów może zmusić  operatorów do działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tradycyjną TV już nie warto inwestować, bo ludzie i tak od niej odchodzą. Wszystko przenosi się do internetu i dlatego Vectra też tam idzie - mały set top box z Android TV.

 

Spółka zapowiada też, że wkrótce uruchomi elastyczną platformę, umożliwiającą abonentom dostęp do usług wideo w jakości 4K, do gier oraz dająca dostęp do największych platform strumieniujących media. Urządzenie testują teraz klienci operatora - jest to certyfikowany przez Google set-top-box, oferujący użytkownikowi możliwości ekosystemu Android. Użytkownicy otrzymają dzięki niemu dostęp do wszystkich dodatkowych usług, z których korzystać mogą na smartfonie.

"Przez wiele lat operatorzy telewizyjni czy kablowi postrzegali usługi internetowe jako swego rodzaju konkurencję. My uważamy, że operator nie powinien podejmować decyzji za swoich klientów. Naszą rolą jest zapewnienie klientom najwygodniejszych rozwiązań, dzięki którym będą mogli swobodnie decydować w jaki sposób korzystać z ogólnie pojętych usług rozrywkowych. Przyszłość leży właśnie w synergii - usług telekomunikacyjnych, telewizyjnych, usług wideo czy gamingowych. Takie możliwości daje Android TV, a dzięki jego integracji z telewizją cyfrową otrzymamy najnowocześniejszą platformę home entertainment na rynku – podsumowuje prezes Żurański.

Nowa platforma ma pozwolić na korzystanie z wszystkich dotychczas oferowanych i nowych usług Vectry, w tym: kanały linearne i zaawansowane EPG, wraz z możliwością wyszukiwania wideo w oparciu o preferencje i indywidualny gust; funkcja CATCH UP – pozwalająca na powrót do programów, które przegapiliśmy, funkcja START OVER – oglądanie od początku programu, który już się rozpoczął, ultra bogata biblioteka VOD, MULTISCREEN – dostęp do treści na różnych urządzeniach oraz dostęp do największych platform streamingowych, w tym filmowych i sportowych, dostęp do platform gamingowych.

Nowe rozwiązanie oparte jest w całości o transmisję IP. Więcej szczegółów na temat nowej oferty Vectra ma zostać zaprezentowane już wkrótce, obecnie operator zbiera informacje zwrotne od użytkowników z Poznania, Trójmiasta i Lublin."

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, zerojedynkaX napisał:

Platforma Vectry i ich dekoder IPTV mnie nie interesuje. Mam moduły CAM i nie zamienię je na żadne internetowe telewizje. Zostaję przy telewizji linearnej i internecie 150 Mb.

 

Z tego co się orientuje to w Częstochowie Vectra IPTV nie ma. Maja w 3-4 miastach o ile dobrze pamiętam. Zwykłe HFC, chyba iż będą sieć rozbudowywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 hours ago, Michaelis said:

W tradycyjną TV już nie warto inwestować, bo ludzie i tak od niej odchodzą. Wszystko przenosi się do internetu i dlatego Vectra też tam idzie - mały set top box z Android TV.

 

Spółka zapowiada też, że wkrótce uruchomi elastyczną platformę, umożliwiającą abonentom dostęp do usług wideo w jakości 4K, do gier oraz dająca dostęp do największych platform strumieniujących media. Urządzenie testują teraz klienci operatora - jest to certyfikowany przez Google set-top-box, oferujący użytkownikowi możliwości ekosystemu Android. Użytkownicy otrzymają dzięki niemu dostęp do wszystkich dodatkowych usług, z których korzystać mogą na smartfonie.

 

To samo co próbują już robić inni, Polsat itp. W sumie z punktu widzenia końcowego abonenta wychodzi na to samo co oglądanie TV przez dedykowany dekoder, czy to podpięty przez HFC (kabel) czy IPTV (po światłowodzie). Tyle, że można korzystać mając dowolny dostęp do Internetu.

Czyli operator ma pełną kontrolę nad tym co i jak oglądasz, co możesz nagrać, jak długo oglądać nagranie, czy możesz przewinąć reklamy na nagraniu itp. Pełna władza dostawcy programu i operatora nad abonentem, oczywiście za pieniądze abonenta. W dodatku operator jeszcze wie co co się ogląda. Nie, dziękuje, postoję, wole swoje karty CAM.

TV po IP to mam w postaci Netflixa - oglądam co chcę i jak chcę, zero reklam.

15 hours ago, Wybrany96 said:

 

Z tego co się orientuje to w Częstochowie Vectra IPTV nie ma. Maja w 3-4 miastach o ile dobrze pamiętam. Zwykłe HFC, chyba iż będą sieć rozbudowywać

Ta nowa usługa to będzie to samo co wprowadza np. Polsat czy Play. Wystarczy Internet od dowolnego dostawcy. Dostajesz od nich ich dekoder IPTV, podpinasz do netu i do TV po HDMI, płacisz za pakiety kanałów, jak w kablówce.

19 hours ago, Pukus said:

No to trzeba walczyć, żeby zmienili, a jak nie to będziemy mieli dziadostwo, ja na szczęście mam wybór Netia, Orange, UPC

Gdzie każda z tych sieci gorsza :-)

Netia i Orange jest u mnie w budynku (poza MMP) - nikt nie korzysta, wszyscy jadą albo na MMP lub własne talerze za oknem. Netia to badziew po IP, Orange to samo tylko znacznie droższy od MMP. UPC może technicznie lepsze od MMP ale drogie jak Orange (choć mają bardzo słaby upload na necie, nie to co u nas).

W Orange i UPC nic się nie negocjuje. Nie chcesz płacić więcej to nie, złożysz wypowiedzenie to cię odłączą/wyłączą dany pakiet.

Kolega w WWie ma UPC , płacze i płaci sporo więcej niż mieszkańcy drugiej strony ulicy którzy mają Vectrę :-P I czeka aż Vectra się pojawi u niego.

Tak, że zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma.

21 hours ago, marciniozo said:

Może się skończy żonglowanie kanałami wreszcie i kanały gwarantowane i niegwarantowane. Wszystko co klient miał w momencie zawarcia umowy, ma mieć do jej końca a jeśli coś znika w trakcie to klient może sobie iść bez ponoszenia kar umownych.

Nie tylko MMP jest na celowniku zresztą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, klosz007 napisał:

 

To samo co próbują już robić inni, Polsat itp. W sumie z punktu widzenia końcowego abonenta wychodzi na to samo co oglądanie TV przez dedykowany dekoder, czy to podpięty przez HFC (kabel) czy IPTV (po światłowodzie). Tyle, że można korzystać mając dowolny dostęp do Internetu.

Czyli operator ma pełną kontrolę nad tym co i jak oglądasz, co możesz nagrać, jak długo oglądać nagranie, czy możesz przewinąć reklamy na nagraniu itp. Pełna władza dostawcy programu i operatora nad abonentem, oczywiście za pieniądze abonenta. W dodatku operator jeszcze wie co co się ogląda. Nie, dziękuje, postoję, wole swoje karty CAM.

TV po IP to mam w postaci Netflixa - oglądam co chcę i jak chcę, zero reklam.

Ta nowa usługa to będzie to samo co wprowadza np. Polsat czy Play. Wystarczy Internet od dowolnego dostawcy. Dostajesz od nich ich dekoder IPTV, podpinasz do netu i do TV po HDMI, płacisz za pakiety kanałów, jak w kablówce.

Gdzie każda z tych sieci gorsza :-)

Netia i Orange jest u mnie w budynku (poza MMP) - nikt nie korzysta, wszyscy jadą albo na MMP lub własne talerze za oknem. Netia to badziew po IP, Orange to samo tylko znacznie droższy od MMP. UPC może technicznie lepsze od MMP ale drogie jak Orange (choć mają bardzo słaby upload na necie, nie to co u nas).

W Orange i UPC nic się nie negocjuje. Nie chcesz płacić więcej to nie, złożysz wypowiedzenie to cię odłączą/wyłączą dany pakiet.

Kolega w WWie ma UPC , płacze i płaci sporo więcej niż mieszkańcy drugiej strony ulicy którzy mają Vectrę :-P I czeka aż Vectra się pojawi u niego.

Tak, że zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma.

Dużo drożej? Dostałem ofertę full wszystko z kanałami premium, Polsaty premium, multiroom i net 300 mb za 145 zł Mowa o UPC 

Edytowane przez Pukus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób tutaj powie, że to drogo. Ja płacę nieco więcej w MMP za to co mam w stopce ale nie stosuję strategii wypowiadania umów. Gdybym ją stosował to bym płacił mniej ale wiem, że Orange i Netia to dla mnie żadna alternatywa.

No i to co podajesz to jest zapewne cena dla nowego klienta, inną zobaczysz inną przy przedłużeniu umowy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeszcze trwa. :) Ostatnio rodzicom przedłużałem umowę full pakiet, C+ i Eleven oraz 2 x multiroom za 90 zł - może po ujednoliceniu oferty coś się zmieni?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dzisiaj zauważyłem zmiany na swoim koncie w ebok.

Wszystkie usługi mam do 30-09-2021.

Pojawiły się dwie dodatkowe usługi Catch up TV i Nagrywarka sieciowa

z okresem zobowiązania do 31-12-2020.

Niech sobie będą, ale to chyba nowy sposób na "rozjechanie się"

terminów  poszczególnych pakietów.

W pierwotnej umowie oczywiście ich nie akceptowałem.

Żadnych aneksów również nie otrzymałem.

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam różne terminy na keczupa i nagrywarkę, ale ja to zrobiłem świadomie, bo dobrałem to w trakcie umowy, bo skończyła się na to promocja przy przedłużaniu umowy. Teoretycznie mam to do 30.09. Zobaczę ile mi za to policzą w październiku i najwyżej wypowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MrB napisał:

Witam,

Dzisiaj zauważyłem zmiany na swoim koncie w ebok.

Wszystkie usługi mam do 30-09-2021.

Pojawiły się dwie dodatkowe usługi Catch up TV i Nagrywarka sieciowa

z okresem zobowiązania do 31-12-2020.

Niech sobie będą, ale to chyba nowy sposób na "rozjechanie się"

terminów  poszczególnych pakietów.

W pierwotnej umowie oczywiście ich nie akceptowałem.

Żadnych aneksów również nie otrzymałem.

Co o tym myślicie?

Kontaktowałem się z MM w tej sprawie i jest to rekompensata za zmianę układu kanałów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multimedia standardowo nie wyrobiła się w czasie i nie we wszystkich lokalizacjach sygnał został przełączony na VECTRĘ, prawdopodobnie do 10 października mają ogarnąć pozostałe lokalizacje gdzie nie wprowadzili jeszcze zmian. Czy tak się stanie i Multimedia zdąży tym razem o czasie? 

Wprowadzane zmiany ich przerosły dlatego też dają rekompensaty za problemy w odbiorze, a pozostałej reszcie klientów gdzie nie dokonano jeszcze zmian, chcą uniknąć rekompensat i zastanawiają się jak wprowadzić owe zmiany bez awarii i kolejnych rekompensat dla kolejnych klientów. 

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, damian96 napisał:

Kontaktowałem się z MM w tej sprawie i jest to rekompensata za zmianę układu kanałów. 

Dokładnie tak. Jest to rekompensata.

Szkoda tylko, że nie mogę skorzystać z żadnej z otrzymanych usług, bo mam moduły cam.

Ktoś kto uruchamiał usługi, pewnie nie widział, że na koncie klienta są moduły Cam a nie dekodery :)

Ale...  to tylko MM. I taka oto rekompensata ???

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziś weszła nowa numeracja, i są nieścisłości. Poz. 109 na liście VOD Info, a mam Eurosport HD, nie działają obie obecne na liście TVP 3 Warszawa i Katowice. Nie ma TVN Fabuła.

Jakościowo nie jest gorzej, to pogorszenie może zależy od miejscowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, MrB napisał:

Dokładnie tak. Jest to rekompensata.

Szkoda tylko, że nie mogę skorzystać z żadnej z otrzymanych usług, bo mam moduły cam.

Ktoś kto uruchamiał usługi, pewnie nie widział, że na koncie klienta są moduły Cam a nie dekodery :)

Ale...  to tylko MM. I taka oto rekompensata ???

Pozdrawiam.

Jestem dokładnie w tej samej sytuacji co Ty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś otrzymałem rekompensatę:

"Drogi Kliencie,
Przepraszamy za ostatnie niedogodności w odbiorze telewizji cyfrowej.
Specjalnie dla Ciebie na kanałach 230-232 udostępniliśmy na 1 miesiąc pakiet Eleven. Po tym okresie kanały zostaną automatycznie wyłączone.

W przypadku chęci skorzystania z usługi po upływie powyższego terminu, prosimy o kontakt z infolinią sprzedażową 345 345 345.

Przepraszamy za utrudnienia i życzymy miłego oglądania.
 
Pozdrawiamy,
Zespół Multimedia."

 

Czyli Płock też na liście. Mnie akurat 11 nie urządzają, bo mam je z pakietu Super Premium 4K z satelity. Sąsiad, który ma dekoder z niezmienioną listą, nie ma rekompensaty. Ja mam moduł i dostałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...