Jump to content

Recommended Posts

Strzała, ale w EPG, czy tam menu dekodera, jak jadę po kanałach to wszystkie, które są w HD, mają oznaczenie HD, a Eleveny nie mają. Nie mówię o logotypach! Poza tym jakość jest tragiczna na tych kanałach i jeżeli to jest HD to na Canal+ jest 8K.

Link to post
Share on other sites
41 minut temu, Paulus napisał:

Strzała, ale w EPG, czy tam menu dekodera, jak jadę po kanałach to wszystkie, które są w HD, mają oznaczenie HD, a Eleveny nie mają. Nie mówię o logotypach! Poza tym jakość jest tragiczna na tych kanałach i jeżeli to jest HD to na Canal+ jest 8K.

 

Czego się spodziewałeś, skoro zjechali z bitratem o połowę? Teraz kanały HD mają niewiele większy bitrate, niż miały SD w Multimedii.

Dziwię się trochę, że na C+ tego nie widzisz. Ja widzę wyraźnie mniej ostry, rozmyty obraz. Porównywałem nawet na tym samym filmie nagranym pod koniec sierpnia i drugi raz we wrześniu na C+ Premium.

Link to post
Share on other sites

Paulus Eleveny są w HD! Przestań patrzeć na logotypu czy to co jest napisane na pasku EPG. Nadawcy odchodzą od opisów HD, bo to jest dzisiaj standard.

Jaka jest jakość HD to już inna para kaloszy, to co oferuje Vectra to pseudo HD. W listopadzie kończy mi się umowa, po rozmowie z żoną zapadła decyzja, rezygnujemy z tego pseudo HD, żegnaj Vectro. Netflix, HBO GO, DVB-T w zupełności wystarczy, za tak fatalną jakość nie będę płacił ani złotówki.

Link to post
Share on other sites

Dziś o poranku taka wiadomość: 
"Drogi Kliencie,

Przepraszamy za ostatnie niedogodności w odbiorze telewizji cyfrowej.
Specjalnie dla Ciebie na kanałach 230-232 udostępniliśmy na 1 miesiąc pakiet Eleven. Po tym okresie kanały zostaną automatycznie wyłączone.

W przypadku chęci skorzystania z usługi po upływie powyższego terminu, prosimy o kontakt z infolinią sprzedażową 345 345 345.

Przepraszamy za utrudnienia i życzymy miłego oglądania.
 
Pozdrawiamy
Zespół Multimedia"

Ciekawe jakie mają "prezenty" dla abonentów z pełnym pakietem? Ktoś jeszcze dostał takiego maila, czy to efekt wypowiedzenia?

Link to post
Share on other sites

A u mnie informacja, że ze względów technicznych harmonogram zmian uległ zmianie (miały być wprowadzone w dniach 9-10 września) co za tym idzie Państwa miejscowość nie miała wykonywanej zmiany w nadawanym sygnale. Na tą chwilę niestety nie jest nam znana data wykonania zmian lecz będą Państwo o tych zmianach informowani.

Link to post
Share on other sites

We wtorek dokonano zmian w mojej lokalizacji. No, faktycznie - spadek jakości obrazu jest zauważalny. Programy HD są jakby mniej ostre, rozmyte (choć nie ma tragedii). SciFi - zmieniony na HD - wygląda tak samo, jak wcześniej (być może to kwestia słabych materiałów filmowych). Natomiast programy SD, to jakiś dramat (na dużym ekranie wyglądają, jak w analogu)!

Link to post
Share on other sites

Narobiła Multimedia tyle zamieszania że głowa boli. A wyjściowy komunikat z końca sierpnia mówił o podniesieniu kilku programów do jakości HD.

Niewiele miało to z prawdą, bo do HD podnieśli więcej programów (Polsat Seriale np)itp. Słowem też nie było, że właściwie to przeszliśmy do TV Vectra , tyle że pod nazwą Multimedia. Już mają opóźnienia w tych przekształceniach, kto wie czy nie potrwa to do końca roku.Show trwa !

Link to post
Share on other sites

Vectra narobiła takiego syfu, że to się w głowie nie mieści. Przyszli, wprowadzili swoją idiotyczną numerację, poupychali po kilkanaście kanałów na jednej częstotliwości, obniżyli bitrate, mamy obraz pseudo HD. Dla mnie to stanowczo za dużo, wytrzymam do końca listopada i żegnaj Vectro.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

A mnie ciekawi ,czy jest w takiej sytuacji opcja ,aby wystosować skargę do UOKiK ?
Skoro operator w umowie gwarantuje kanały w jakości HD,to taką jakość ma zapewnić.Pobiera za taką usługę pieniądze.
Drugą sprawą jest to ,że fizycznie umowę zawieraliśmy z Multimedia a nie z Vectra.
Nie było żadnego aneksu do umowy , która formalnie zmieniła jedną ze stron umowy.

Link to post
Share on other sites

Formalnie to nadal MM, wpisałem na stronie Vectry swój adres i pokazał się komunikat że pod tym adresem są świadczone usługi Multimedia jeśli chcesz kliknij "tutaj".

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Grigorios Quedin napisał:

A mnie ciekawi ,czy jest w takiej sytuacji opcja ,aby wystosować skargę do UOKiK ?
Skoro operator w umowie gwarantuje kanały w jakości HD,to taką jakość ma zapewnić.Pobiera za taką usługę pieniądze.
Drugą sprawą jest to ,że fizycznie umowę zawieraliśmy z Multimedia a nie z Vectra.
Nie było żadnego aneksu do umowy , która formalnie zmieniła jedną ze stron umowy.

Dobrze mówisz, też jestem jak najbardziej za skargą... Jeżeli jakość się nie poprawi odchodzę do UPC... umowę mam do końca maja, więc jeszcze mają szansę...

Link to post
Share on other sites

Ja jeszcze do stycznia i prawdopodobnie po wielu latach ide do UPC. To co robi Vectra to skandal obraz Super SD, klatkowanie obrazu itp. Skarga do UOKiK powinna byc, nowy operator ma najgorszej jakosci uslugi TV.

@Pukus: Oni przez wiele lat nie poprawili jakosci swoim klientom, a sporo skarg bylo, to i teraz nie ma na co liczyc.

Edited by Grzechu27
Link to post
Share on other sites

Najciekawsze jest to, że dzwoniłem do Vectry i powiedziałem, że bitrate jest zmniejszone a oni na to że pod moim adresem nie świadczą usług i bitrate zmniejszyła sic... Multimedia

Link to post
Share on other sites

Kłamią w żywe oczy, sygnał mamy z Vectry, ten z Multimedia był o wiele lepszy. Od momentu przełączenia jest gorsza jakość. Klienci Vectra jakiś czas temu skarżyli się na jakość sygnału TV ale Vectra nic z tym nie zrobiła.

Link to post
Share on other sites

U mnie jeszcze bez zmian(oby jak najdłużej sądząc po Waszych wpisach odnośnie gorszej jakości obrazu),a jeśli dojdzie do zmian i faktycznie oczy będą bolały,to mam szczęście mieszkać w miejscowości w której mogę zerwać umowę bez kary(ta decyzja uokik odnośnie kilkunastu miasteczek) i zrobię to na pewno,nie będę płacił takiej samej kwoty jak dotychczas za gorszą jakość usług.Wezmę sobie neta od konkurencji,do tego naziemna tv i zaoszczędze wtedy ok 40 zł miesięcznie,które prawdopodobnie wydam na dostęp do kanałów sportowych przez internet.Bo reszta kanałów mnie nie interesuje w sumie.

Mam pytanie do tych co są po zmianach-czy prędkość/jakość internetu wkazuje jakieś zmiany również?

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, strzala napisał:

 

Czego się spodziewałeś, skoro zjechali z bitratem o połowę? Teraz kanały HD mają niewiele większy bitrate, niż miały SD w Multimedii.

Dziwię się trochę, że na C+ tego nie widzisz. Ja widzę wyraźnie mniej ostry, rozmyty obraz. Porównywałem nawet na tym samym filmie nagranym pod koniec sierpnia i drugi raz we wrześniu na C+ Premium.

Na C+ oczywiście też jest gorsza jakość,  ale te Eleveny to jest w ogóle żenada jakaś. Naprawdę byłem przekonany , że to jest w SD. Co do skargi do Uokik to spójrzcie na warunki umowy czy tam regulamin usługi gdzie jest pod gwiazdką małymi literkami napisane że programy mogą być w HD ale też w SD (przy elevenach tak jest) także marne szanse 😁. Nic trzeba spadać i rozglądnąć się za konkurencją. 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, levybydg napisał:

(...) mam szczęście mieszkać w miejscowości w której mogę zerwać umowę bez kary(ta decyzja uokik odnośnie kilkunastu miasteczek) i zrobię to na pewno,nie będę płacił takiej samej kwoty jak dotychczas za gorszą jakość usług.

Zastanawia mnie, w jaki sposób ustalono listę miast, w których MM powinna zostać przejęta przez podmiot trzeci (inny niż Vectra)...

W moim mieście zawsze były tylko dwie kablówki: MM i Vectra. No to teraz zostanie jedna. Myślę, że takich miast jest wiele. Czym wobec tego wyróżniają się te z listy UOKiK-u? Nie mają światłowodów, żeby mieć TV od Orange...? ;-)

Nawiasem mówiąc, konkurencja między Vectrą a MM i tak była fikcyjna - miasto było podzielone na dwie "strefy wpływów" i mieszkańcy danego osiedla mogli "sobie chcieć" inną ofertę... (Kilkanaście lat temu - przed przeprowadzką - byłem abonentem Vectry.)

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, maks27 napisał:

Formalnie to nadal MM, wpisałem na stronie Vectry swój adres i pokazał się komunikat że pod tym adresem są świadczone usługi Multimedia jeśli chcesz kliknij "tutaj".

Zgadza się. Umowy zawarte z Multimedią wciąż są umowami z Multimedią. Tak samo faktury za usługi wystawiane przez Multimedię są fakturami wystawianymi przez Multimedię. To, że pod koniec stycznia 2020 r. Vectra formalnie przejęła Multimedię nie ma żadnego znaczenia znaczenia dla ewentualnych roszczeń z jakiegokolwiek powodu. Kiedyś Netia została przejęta formalnie przez Cyfrowy Polsat S.A., ale wszyscy abonenci Netii wciąż są abonentami Netii i tam muszą kierować swoje roszczenia.

Edited by Kleofas11
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, marteenez napisał:

Zastanawia mnie, w jaki sposób ustalono listę miast, w których MM powinna zostać przejęta przez podmiot trzeci (inny niż Vectra)...

W moim mieście zawsze były tylko dwie kablówki: MM i Vectra. No to teraz zostanie jedna. Myślę, że takich miast jest wiele. Czym wobec tego wyróżniają się te z listy UOKiK-u? Nie mają światłowodów, żeby mieć TV od Orange...? ;-)

Nawiasem mówiąc, konkurencja między Vectrą a MM i tak była fikcyjna - miasto było podzielone na dwie "strefy wpływów" i mieszkańcy danego osiedla mogli "sobie chcieć" inną ofertę... (Kilkanaście lat temu - przed przeprowadzką - byłem abonentem Vectry.)

Tego nie wiem. U mnie w mieście UPC jest niedostępne. Z kabla jest MM i lokalna kablówka, z której korzystałem kilka lat temu i było bez zarzutów. W 2019 firma ta została przejęta przez Vectrę i zaczęły się cyrki. Wiem to od znajomych. Zresztą, wpiszcie w Google "serv net vectra" to opinie znajdziecie. Widać, że w Vectrze mają takie standardy przy przejęciach.

Link to post
Share on other sites

No właśnie, jest coraz gorzej. UOKiK godzi się na przejmowanie firm i konkurencji brak. A to dla nas abonentów nieciekawie. 

U mnie też jest dostępna Multimedia (Vectra) i w/w Serv-net  (Vectra). Ta druga firma obecnie beznadziejna...

Innych brak. Anteny Sat nie ma gdzie zainstalować, zresztą to połowa sukcesu, bo trzeba mieć też dostęp do Internetu i koło się zamyka - jest Multimedia...

Link to post
Share on other sites

Wynika z tego, że czego Vectra nie przejmie, danej firmy to ta się, za przeproszeniem, w nie powiem co obraca. Oni teraz są dumni z bycia liderem rynku kablowego, a tak naprawdę szefostwu Vectry powinno być wstyd.

Edited by Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Można to opisać jednym słowem. Nędza. W XXI wieku gdzie są odbiorniki 4K, Oled, Qled i itp. operator kablowy serwuje masę stacji SD. Te kanały, które są w HD nie wyglądają jakby były HD. Myślałem, że tylko według mnie stacje Eleven nie są w HD. Inni jednak również to potwierdzają. Cieszę się, że płacę za to tylko 81 PLN. Umowa ważna do końca lutego lub marca. Dalej będę się długo zastanawiał co z tym fantem zrobić. Jeżeli chodzi o roszczenia to ich chyba za wiele mieć nie można bo nowy operator przejmuje wszystkie prawa i obowiązki poprzedniego operatora. Między innymi musi dostarczyć te same pakiety co poprzednik. Nikt w umowach nie zawarł (przynajmniej ja nie znalazłem takich zapisów) tego z jakim bitratem i z jakiej stacji dostarczy sygnał. Pracownicy mogą twierdzić, że MM obniżyła jakość nie Vectra. Pracownicy obudzili się w podobnym syfie jak odbiorcy kablówki. Z tego co słyszałem firma Multimedia zwija się z rynku w dość szybkim tempie. Być może Vectra będzie pracowała nad poprawą jakości. Skoro jednak jest tyle stacji SD to raczej nie ma szans na poprawę jakości, bo pasmo telewizyjne mają zapchane dość mocno. W przypadku Szczecina na tym samym fragmencie sieci zamiast 195 kanałów MM umieszczono 279 Vectry. Prawdę mówiąc wolałbym 100 kanałów ładnej jakości niż coś koło 150 nędznych. Sytuację ratuje tylko niska cena.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...