apezR Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 L3L, sam zadzwoniłeś, czy czekałeś na kontakt? Przy pierwszej próbie negocjacji po wypowiedzeniu Ci to zaproponowali? Ile czekałeś od momentu wypowiedzenia? Bo wczoraj złożyłem wypowiedzenie z terminem 30.06. I liczę na podobną ofertę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L3L Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Sami zadzwonili. Co prawda po pewnym czasie, bo moja rezygnacja gdzieś zaginęła, ale miałem kopie rozwiązania umowy którą im przesłałem i po 3 dniach od razu zadzwonili. pierwsza propozycja z ich strony i od razu przedłużyłem bo mi taka cena odpowiadała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apezR Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 No zobaczymy, ja teoretycznie mialem neta 150, superboxa i eleven za 70. Ale chce dodać c+ jakis okres bez płatności czy od 1 miesiąca 70? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L3L Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 od razu 70 zł co miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apezR Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Normalnie z ich numeru dzwonili 244244244? Bo rozwazam aby po tygodniu bez kontaktu samemu się skontaktować i cos ugrać, żeby jak najszybciej temat mieć domknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Zadzwoń na numer 244-244-333. To jest dział utrzymania klienta. Ten numer, co podajesz to zwykły BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O4 przemo Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 9 godzin temu, maks27 napisał: Polonia1 przeszła na HD i mamy ją w wersji SD ze znaczkiem HD przy logo. Po co odbierać sygnał HD i przerabiać na SD ? Polonia1 HD tylko SD sygnał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Nie ma co zawracać głowy Polonią1. Spójrzmy na paczkę Discovery , Polsaty , TTV , MTV Polska. Wszystko SD . Liczyłem że Vectra zrobi z tym porządek. A tu żadnych zmian ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Wspomniałem o Polonii 1 tylko dlatego że MM otrzymuje sygnał HD więc moim zdaniem może podnieść sygnał do HD i nie zabrania tego aktualna umowa. U mnie nie ma analogu więc miejsce jest i dziwi to obniżanie jakości kanałów do SD. Również brak reakcji z podniesieniem TVP Kultura do HD, no chyba że nie chce tego sama TVP. Operatorzy udostępniają sygnał HD i wymagają negocjacji w celu podmiany na HD ? Może i tak być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O4 przemo Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 multimedia polska to najgorsza kablówka w Polsce vectra nic nie zrobi że kanałami Bo muszę sprzedaż zrobić punktów salonów vectra lub multimedia Woj kujawsko pomorskim Grudziądzau jest Multimedia polska 1 i Netia 1 i 4 salony sieci Plusa Patformy Canał plus 2 orange 5 salonów play 3 to konkurencja 5 minut temu, O4 przemo napisał: multimedia polska to najgorsza kablówka w Polsce vectra nic nie zrobi że kanałami Bo muszę sprzedaż zrobić punktów salonów vectra lub multimedia Woj kujawsko pomorskim Grudziądzau jest Multimedia polska 1 i Netia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Vectra kupując Multimedię nic nikomu nie obiecywała. Ani tego że zrówna obie oferty (telewizji oraz internetu), ani tego że podniesie w DTV jakość SD do jakości HD. Po prostu jedna firma kupiła drugą firmę (zresztą na kredyt). A co Vectra tak naprawdę zamiaruje i kiedy to jest to wielka tajemnica. Wie to tylko Zarząd oraz Rada Nadzorcza Vectry. Taka prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Czytałem gdzieś w necie że prezes Vectry zrówna "z biegiem czasu" oferty. Inna rzecz że ten czas to może być rok i dwa i jeszcze dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apezR Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Z ciekawości przedzwoniłem i stwierdzili, że takiej oferty jak Ty L3L nie mają Jeszcze ma z przełożonym porozmawiać, ale jedyne co zaproponowali to net 150bm/s, maxbox, eleven i tyle Chyba trzeba się rozejrzeć u konkurencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O4 przemo Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 9 godzin temu, O4 przemo napisał: od kanałów 307 do 550 Testy vectra pisało tylko Grudziądzu i 2 miastach Polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 (edytowane) 6 godzin temu, apezR napisał: Z ciekawości przedzwoniłem i stwierdzili, że takiej oferty jak Ty L3L nie mają Jeszcze ma z przełożonym porozmawiać, ale jedyne co zaproponowali to net 150bm/s, maxbox, eleven i tyle Chyba trzeba się rozejrzeć u konkurencji Dobrze się czujesz? Oczywiście, że oficjalnie nie ma takiej oferty, bo to jest utrzymaniowa, którą kolega sobie wynegocjował. Myślałeś, że zadzwonisz na infolinię, powiesz że ktoś z forum ma taką ofertę i już w lektyce Ci ją przyniosą? Tak w ogóle złożyłeś wypowiedzenie, bo domyślam się, że nie złożyłeś? Dodzwoniłeś się do DUK, czy na zwykłą infolinię? Taką ofertę jest Ci w stanie dać tylko ktoś z DUK po złożeniu wypowiedzenia i nikt inny. Trzeba się odrobinę zaangażować i można dostać naprawdę fajną ofertę. Na podstawie tego co dostał kolega, to chyba sam masz tę świadomość, że warto to zrobić. Edytowane 13 Maja 2020 przez strzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apezR Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 strzala pracowałem parę lat temu na infolinii firm telekomunikacyjnych wiec wiem jak to działa.. Wypowiedzenie złożone co było napisane parę postów wyżej. Kontakt z DUK. W wcześniej wymienionych firmach oferty utrzymaniowe dla wszystkich były identyczne ( z ewentualnymi upgradami) i nie było problemu z powoływaniem się na oferty, które ktoś otrzymał. Owszem wiem, że można coś fajnego wyłapać, dlatego przeglądam oferty konkurencyjne, aby podczas rozmowy podać konkretne przykłady, a nie jakieś farmazony Dzięki kontaktowi byłem w stanie zweryfikować, że finalnie nie wyraziłem zgód na marketing bezpośredni, więc czekając nic bym prawdopodobnie nie ugrał PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O4 przemo Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 na kanale 232 Pasy są w multimedia polska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 (edytowane) Super info Pewnie w SD Edytowane 15 Maja 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O4 przemo Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 już znikło wszystko ale to działa dziwnie Bo sygnał był vectra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Może w końcu coś Vectra zmieni w ofercie programowej....? Oby ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Coś się popsuło. U was też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apezR Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Wszystko śmiga. A co nie działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Proszę o pomoc, bo w Multimedii umowy jeszcze nie przedłużałem. Rodzice mają obecnie internet 60 Mb za 49 zł i dwa telefony komórkowe. Umowa na internet i jeden z telefonów do 31.05, wypowiedzenie jeszcze nie wysłane. Ile zapłacą za czerwiec, dużo więcej wyjdzie? Bo nie mam regulaminu i cennika. Czy da radę przedłużyć umowę bez wypowiedzenia na przyzwoitych warunkach? Czy można wysłać wypowiedzenie mailem, bez podpisu, jak w CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apezR Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Przez infolinię wypowiedzą umowę w związku z obecną sytuacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 leo-83, bez podpisu to raczej kiepski pomysł. Jeżeli dysponujesz drukarką ze skanerem, to lepiej wydrukować podpisać i zeskanować. Wtedy masz dokument z podpisem. Jednakże tak jak napisał kolega apezR, zadzwonić i złożyć wypowiedzenie telefonicznie będzie najprościej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.