Jump to content

Recommended Posts

20 godzin temu, Wybrany96 napisał:

 

jak za BSM to drogo, bsm w promocji kosztuje max 8,99 więc..

Dzisiaj w końcu dodzwoniłem się do BOK, chociaż zanim przejdzie się przez automaty i połączy z konsultantem, trwało to 55min😞

Czego się dowiedziałem:

1. Wypowiedzenie umowy można złożyć poprzez telefon w miesiącu poprzedzającym miesiąc zakończenia umowy promocyjnej.

Jeśli wypowiesz umowę w miesiącu zakończenia promocji zapłacisz miesiąc ekstra pełną stawkę.

2. 10 zł do starej umowy dorzucili mi za dzierżawę routera a 2zł za BSM. Z dzierżawy routera nie mogę zrezygnować a z BSM tak. Ale jak zrezygnuję z promocji BSM to bez promocji będę płacił 11zł🙂

3. Pisemnie wypowiedzenie mogę wysłać już dzisiaj z terminem końca obowiązywania promocji, w moim przypadku 30.09.2020.

Najlepiej wysłać za potwierdzeniem odbioru, znając życie bez tego pewnie by się zapodziała.🙂

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Link to post
Share on other sites

Podejrzewam, że nic się nie zmieniło tylko operatorzy raczej wszyscy twierdzą, że można złożyć wypowiedzenie miesiąc wcześniej, już nie raz to przerabiałem i w multimedii i w t-mobile itd.

Link to post
Share on other sites

Widzę, że do PLIXa wędrujemy już przez Vectrę:

 1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.1.1
  2     8 ms     9 ms     7 ms  10.170.0.1
  3    14 ms     9 ms     8 ms  host-89-228-14-65.dynamic.mm.pl [89.228.14.65]
  4     8 ms     9 ms    11 ms  host-89-228-4-3.dynamic.mm.pl [89.228.4.3]
  5    10 ms     9 ms     9 ms  c-093105142037.vectranet.pl [93.105.142.37]
  6    21 ms     8 ms     9 ms  172.17.28.34
  7    30 ms    30 ms    30 ms  equinix.core-rt1.wa1.plix.pl [195.182.219.121]
  8    28 ms    28 ms    29 ms  46.28.246.111
  9    28 ms    29 ms    29 ms  46.28.245.18.as34209.plix.pl [46.28.245.18]

 

A do TPIXa przez pół kontynentu:

 1     1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.1.1
  2     9 ms     8 ms     8 ms  10.170.0.1
  3     8 ms     9 ms     9 ms  host-89-228-14-65.dynamic.mm.pl [89.228.14.65]
  4    10 ms     8 ms     7 ms  89.228.6.38
  5     8 ms     9 ms     9 ms  war-b1-link.telia.net [62.115.181.200]
  6    37 ms    37 ms    35 ms  ffm-bb1-link.telia.net [62.115.117.224]
  7     *        *        *     Request timed out.
  8    36 ms    36 ms    36 ms  win-b2-link.telia.net [62.115.114.185]
  9    46 ms    45 ms    45 ms  orange-svc069690-lag003209.c.telia.net [62.115.153.225]
 10    45 ms    46 ms    49 ms  195.117.0.22
 11     *       46 ms    46 ms  80.50.248.67
 12    45 ms    46 ms    45 ms  lg.tpnet.pl [80.50.248.79]

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A masz w TPnecie jakieś ekskluzywne zasoby oprócz klientów Neostrady? :D

Puszczają ruch do TPnetu przez operatora którym wychodzą zagranice bo mają to w ramach 1 opłaty, TPsa nie peeruje za darmo i trzeba płacić za ruch do niej.

 

Ci co peerują w TPIX to dalej jest do nich dostęp, nic się nie zmieniło. Robisz tracert strony www, a ona stoi w TPnecie.

Wole nitke do AMS-IX czy utrzymanie tej do DE-CIX niż tpnet lokalnie :)

TPSA też wychodzi na świat bodaj telią, retnem i własnym opentransitem więc nie jest to takie pół kontynentu, wchodzi w router w Warszawie i wraca drugim, płacić extra nie trzeba ;)

 

Edited by kozaa
Link to post
Share on other sites

Też się cieszę, że do Atmana jest nadal ok ;)

 

Pinging thinx.pl [217.17.35.17] with 32 bytes of data:
Reply from 217.17.35.17: bytes=32 time=10ms TTL=57
Reply from 217.17.35.17: bytes=32 time=10ms TTL=57
Reply from 217.17.35.17: bytes=32 time=9ms TTL=57
Reply from 217.17.35.17: bytes=32 time=8ms TTL=57

 

Chociaż jakoś PLIX po drodze?

 

 1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.1.1
  2     8 ms     8 ms    10 ms  10.170.0.1
  3     8 ms     9 ms     9 ms  host-89-228-14-65.dynamic.mm.pl [89.228.14.65]
  4     8 ms    10 ms     8 ms  89.228.6.38
  5    14 ms     8 ms     8 ms  atm2.plix.pl [195.182.219.235]
  6    12 ms     9 ms     9 ms  ae1-3986.r5.poland-r7.poland.atman.pl [194.153.134.249]
  7    10 ms    25 ms    37 ms  lt-8-3-0-7.r5.isp-r5.poland.atman.pl [217.17.32.189]
  8     9 ms     7 ms     8 ms  xe-5-1-0-4086.r1.isp-r5.isp.atman.pl [85.232.252.32]
  9     9 ms     8 ms     9 ms  atmsa.atm.com.pl [46.229.147.124]
 10     8 ms     9 ms     8 ms  www.atm.com.pl [217.17.35.17]

 

MM oficjalnie w Thinxie nie ma (?).

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Grigorios Quedin napisał:

Istnieje możliwość przeniesienia usług z jednej lokalizacji na drugą ?

Można. Jest chyba tylko ograniczenie dotyczące jednej miejscowości. Przenosiłem. Koszt ok 59 zł. Można nawet na infolinii zgłosić.

Link to post
Share on other sites

Chyba najlepiej przedzwonić na infolinię. Myślę, że bez problemu przeniosą usługi na nowy adres.

Link to post
Share on other sites

Obecna umowa na internet kończy mi się 30.05, a tv 30.06. Wiem, spóźniłem się z wypowiedzeniem. Czy opłaca mi się składać wypowiedzenie, żeby uzyskać przyzwoite warunki? Czy jak zobaczą że zapłacę pełny abonament za czerwiec to nikt nie zadzwoni z ofertą na przedłużenie? Jak to zrobić najlepiej w tej sytuacji. 

Obecnie mam Maxbox + 120Mbit + Wi-Fi za 56zl.

Link to post
Share on other sites

Na pewno oddzwonią z chęcią zatrzymania klienta wiedząc że i tak zapłacę dużo? Jest możliwość cofnięcia wypowiedzenia gdyby nie dzwonili? 

Link to post
Share on other sites

Jeśli nawet byś się nie dogadał to i tak wiedzą, że dużo zapłacisz tylko przez miesiąc, a potem stracą klienta.

 

Złóż wypowiedzenie i spokojnie czekaj, na pewno się z nimi dogadasz.

Link to post
Share on other sites

Oferta na przedłużenie bez wypowiedzenia

MaxBox

150Mbit

WiFi

Eleven 

Multimedia Go

Pakiet HD

HBO na 2 miesiące

Umowa na 12 miesięcy 66,99zł.

Czy dużo więcej mogę zyskać dzięki wypowiedzeniu?

Obecnie płace 56zl za MaxBox i 120Mbit z wi-fi

 

Link to post
Share on other sites

Złóż wypowiedzenie, chyba, że lubisz przepłacać. Ja nie wiem co ludzie mają za problem z tymi wypowiedzeniami... Jak Ci przedstawiali ofertę to od razu trzeba było skorzystać z okazji i wypowiedzieć umowę.

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Fajnal napisał:

Obecna umowa na internet kończy mi się 30.05, a tv 30.06. Wiem, spóźniłem się z wypowiedzeniem. Czy opłaca mi się składać wypowiedzenie, żeby uzyskać przyzwoite warunki?

Koniecznie przy przedłużeniu umowy spróbuj zrównać czas trwania obu umów (na internet i TV), bo jak nie to będą cię mieli w garści już zawsze. Gdy obie umowy będą się kończyły tego samego dnia to będziesz miał większe pole do negocjacji na przyszłość. Wiele osób z tego forum już tak zrobiło. I dobrze na tym wyszli.

Link to post
Share on other sites

Przedłużenie o rok za 71zl miasto wojewódzkie. 

MaxBox, 120 internet, Eleven, Pakiet HD, Filmbox, canal plus prestige, multiroom , hbo max na 2 mce. Bez wypowiedzenia. W bok idę na 2 linie negocjować. Oby Vectra tez miała takie ceny ....

Link to post
Share on other sites

Pokazał się nowy spis programów DTV z datą 1.05.2020.   I znowu Kino TV opisane jest jako SD (już ponad rok nadają w HD). Kilkakrotnie zwracałem im uwagą aby to poprawili. Mur nie do przebicia !!

Link to post
Share on other sites

Polonia1 przeszła na HD i mamy ją w wersji SD ze znaczkiem HD przy logo. Po co odbierać sygnał HD i przerabiać na SD ? 

Link to post
Share on other sites

Umowa przedłużona przez DUK na 24 miesiące

 

net 150 Mb/s

Maxbox

HBO GO na 12 miesięcy

HBO HD na 12 miesięcy

C+ Prestige

Eleven Sports

HD 

 

wszystko 70 zł

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...